

Naudota duju iranga
#1
Parašyta 2011 kovo 06 - 12:40

EX 206 1.9D; 405 SRI ; 106 - 1.5D ; 406 Turbo petrol - 108kw , 406 HDI -80KW
NOW 306 XT 1,8 74KW automatic ; 306 cabrio; 407 1,6 hdi
#2
Parašyta 2011 kovo 06 - 14:31
#3
Parašyta 2011 kovo 06 - 15:31
#4
Parašyta 2011 kovo 07 - 10:18
Sveikas. Atsakymas i pirma teigini: jei gerai sumontuos dujas - problemu nebus, nedegs jokios diagnostines lemputes. Vaziuosi ir vargo nematysi. Atsakymas i antra teigini - kokio velnio uzgesinant automobili reikia vel jungti benzina???Automobilis peugeot 406 2.0 T 107 kw ar nebus kokiu problemu su turbina, purkstuku reguliavimu ? Galbut yra dar kokios bedos su siais varikliais idejus dujas?
Skaiciau kad dujos 4 kartos persijungia pacios is benzino i dujas... taciau kaip jos veliau persijungia pacios i benzina pries uzgesinant vel?


#5
Parašyta 2011 kovo 07 - 12:07
EX 206 1.9D; 405 SRI ; 106 - 1.5D ; 406 Turbo petrol - 108kw , 406 HDI -80KW
NOW 306 XT 1,8 74KW automatic ; 306 cabrio; 407 1,6 hdi
#6
Parašyta 2011 kovo 07 - 12:14


#7
Parašyta 2011 kovo 07 - 12:49
va tokiu variantu yra ir daugiau
as ir taip galvoju, ir kitap... jei dujos atsistoja ~2000lt netoli tai neapsimoka ju deti, paprasciau nusipirkti jau dyzeline ir naujesne masina. o jei dujos iseina uz 1000 su biskiu tai apsimoka

Šį pranešimą redagavo sieras206: 2011 kovo 07 - 12:54
EX 206 1.9D; 405 SRI ; 106 - 1.5D ; 406 Turbo petrol - 108kw , 406 HDI -80KW
NOW 306 XT 1,8 74KW automatic ; 306 cabrio; 407 1,6 hdi
#8
Parašyta 2011 kovo 07 - 12:54

#9
Parašyta 2011 kovo 07 - 15:38
tik pries varydamas technikini,dar turi nuvaryti i regitra,kad ant tech paso perasytu,jog auto nebe benzinas,o benzinas-dujosSusidedi pats dujas, nuvarai padaryti patikra, išraso popieriuka, varai i technikinį.

#10
Parašyta 2011 kovo 07 - 16:08
ex Peugeot 605 93metu 2.0l 89kw. LPG Su koza roza.
ex Peugeot 406 97m. 1,8l 81kw. LPG
ex Peugeot 406 00m. 2.0l 99kw LPG.
ex Peugeot 307 SW 2 ltr HDI 79kw 2003 m.
Peugeot 407 SW 2ltr 100kw HDI koža roža aftamac ir daug elektros
#11
Parašyta 2011 kovo 07 - 16:42
ChiPradekim nuo to kad pas tave turbininis motoras. O jam reikalingi greitesni purkstukai, o tie paprasti tau tiesiog nedirbs padoriai, toliau jeigu reikes baliono i zapaskes vieta tai dar apie 500lt. Ir isvis kazi ar rasi deveta yranga pilnai tinkancia tavajam motorui. Geriau isleist truputi daugiau ir susimontuot gera iranga pas gerus specialistus.



#12
Parašyta 2011 kovo 07 - 17:00
#13
Parašyta 2011 kovo 07 - 17:29
o tu nors karta matei gyvai 4 kartos iranga ir dujinius purkstukus?Kas yra greitesni purkštukai?Pirmą karta tokią savoką girdžiu.Kaip jie pasigreitina? Žinai bent kokiu principu veikia kuro purkštukas?

#14
Parašyta 2011 kovo 07 - 19:22
Klausyk "eksperte" gal nereik cia dabar man lest smegenu ka as zinau ir ko ne. Nei tu kazka zinai apie 4 kartos dujas nei ka. O kad ten prisiskaites mokslines fantastikos literaturos apie sportiniu varikliu teorijas, tai nereik to paties taikyt duju sistemom. Visad stengiesi kalbet savo mokslines fantastikos aukstom materijom, tik nepagalvoji ar kiti tai supranta...Chi
Deda į turbinius dujas ir net bmw x5 ir t.t.Teko vairuoti P406 2.0 8v 108kw turbo, visai linksmai važiavo su dujomis IV kartos.Bet esmė ne apie tai.Kas yra greitesni purkštukai?Pirmą karta tokią savoką girdžiu.Kaip jie pasigreitina? Žinai bent kokiu principu veikia kuro purkštukas?
Paskaityk knygas.Siūlau temos autoriui geriau pirkti dyzelinį auto su kokiu mechaniniu kuro siurbliu ir drasiai pilti žalią ar baltarusišką dyzelį.Nors vienas senas pažįstamas užkietėjęs dujininkas įžvelgia pliusus dabar dujų įrangos.Sako tai gi du atskiri kurai iš esmės, nesi prisirišęs prie vieno, kaip su dyzeliu.Sėkmės pasirinkime
O jei negali kazko konkretaus patart ar pasakyt temos autoriui tai ir nesikisk. Beje neretai priesiskai pasisakai apie dujas kaipo kuro rusi, tai ka asmuo nuvertinantis kuro rusi gali apie ja zinot? O gi nieko doro.
Šį pranešimą redagavo linas.finelife: 2011 kovo 07 - 20:59
ex Peugeot 605 93metu 2.0l 89kw. LPG Su koza roza.
ex Peugeot 406 97m. 1,8l 81kw. LPG
ex Peugeot 406 00m. 2.0l 99kw LPG.
ex Peugeot 307 SW 2 ltr HDI 79kw 2003 m.
Peugeot 407 SW 2ltr 100kw HDI koža roža aftamac ir daug elektros
#15
Parašyta 2011 kovo 07 - 19:30
Duju iranga tau montuotojai pasiulys tokia kokia jie pigiausiai gauna (dazniausiai kazkuri gamintoja atstovauja). Geri atsiliepimai apie STAG (Lenkiskas).na o klausimas kaip atsirinkti kuri geresne duju iranga, kadangi snekejau su pora meistru vienas kur tikrai patikimas (ne vienas rekomendavo) sake deda viska BRC isskyrus kuro baka taciau kaina net 2600 garantija 100k km. kiti gi siulo rinktis is triju variantu:
1 lietuviskas kompas, ir Rail purkstukai, remontuojami, reduktorius tomaset 1800 lt
2 viskas kaip pirmam tik kompas lenkiskas 2000 lt.
3 viskas italiska tik firmos nepamenu 2300 lt ir visiems trims variantams 50k garantija.
kaip dabar teisingai pasirinkti tarp kokybes ir kainos?
Matau prakalbai apie italiskus purkstukus "Rail" patarciau ju isvengt, nes jie netinkami musu krastam. Kadangi prie minusisnes temperaturos nenoriai dirba iki susyla. Pas mane tokie stovi ir vargstu su jais. Nes atrodo sukalibruoja, jau pusetinai dirba saltas. Praeina pora savaiciu ir vel nebesijungia i dujas. Taipogi ir OMVL duju kompas irgi nepergeriausias (toks pas mane), nustate persijungimo temperatura i 40laipsniu, tai realiai jungiasi tarp 50 - 60 C.
As tavo vietoj rinkciausi STAG kompa, o purkstukus lai parenka dujininkai.
ex Peugeot 605 93metu 2.0l 89kw. LPG Su koza roza.
ex Peugeot 406 97m. 1,8l 81kw. LPG
ex Peugeot 406 00m. 2.0l 99kw LPG.
ex Peugeot 307 SW 2 ltr HDI 79kw 2003 m.
Peugeot 407 SW 2ltr 100kw HDI koža roža aftamac ir daug elektros
#16
Parašyta 2011 kovo 08 - 16:01

#17
Parašyta 2011 kovo 08 - 16:23
Šį pranešimą redagavo mafux: 2011 kovo 08 - 16:26
#18
Parašyta 2011 kovo 08 - 16:40
Šį pranešimą redagavo sukle: 2011 kovo 08 - 16:42
#19
Parašyta 2011 kovo 08 - 16:51
kaip suprast sureguliuota? na ta prasme kiek zinau tai duju ecu kopijuoja benzo ecu parametrus, o ka jie da ten reguliuoja/ kvailokas klausimas bet nesu su dujom turejes reikaluPas mane STAG'as irgi. Purktukai Valtek, balionas Propano, reduktorius Tomasetto. Tuoj bus 20kkm su dujomis. Problemu nulis. Viskas priklauso nuo to, kaip sumontuota iranga. Zinoma, priklauso dar ir nuo to, kaip sureguliuota viskas, taciau, jei sumontuota gerai, tai ir reguliuojasi gerai. Dabar per paskutinius 500 km vazinejant tik mieste sanaudos 10.8 - 11 duju bei benzinas iki isylant varikliui iki reikiamos temperaturos.

#20
Parašyta 2011 kovo 08 - 17:04

Šį pranešimą redagavo mafux: 2011 kovo 08 - 17:06
Vartotojų skaito šią temą: 2
narių: 0, svečių: 2, slaptų narių: 0