Peršokti prie turinio


Nuotrauka

Naudota duju iranga


  • Prašome prisijungti, kad galėtumėte parašyti atsakymą
Temoje atsakymų: 65

#1 sieras206

sieras206
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 1.197
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:406 HDI, 406 2.0T , 106 1.5D

Parašyta 2011 kovo 06 - 12:40

Taigi , niekada neteko susidurti su duju iranga, skaiciau tiek internete tiek peugeot klube, bet tokios temos neradau. Tai va, pirkti nauja duju iranga kainuoja nemazus pinigus ~1700lt su montavimo darbais o masinai 98 metu nesinori isleisti tokiu pinigu kad pigiai vaziuoti, todel galvoju pirkti naudota duju iranga tik va klausimas ar verta. (kaina naudotos irangos apie 700lt) zinau kad nusipirkus naudota duju iranga kaikuriuos mazgus teks keisti naujais. Taigi apskirtai apsvieskit i ka reiktu atkreipti demesi, kokius mazgus reiketu keisti naujais kiek visai tai kainuotu pigiausiai? kaip su tech apziura? Sertifikata kad imontuotos dujos isduoda imone kur montavai dujas? Gal kas turi konkreciu ir realiu pasiulymu kur susimontuoti optimalu varianta kad ir na max iki 1100-1200Lt? Automobilis peugeot 406 2.0 T 107 kw ar nebus kokiu problemu su turbina, purkstuku reguliavimu ? Galbut yra dar kokios bedos su siais varikliais idejus dujas? Skaiciau kad dujos 4 kartos persijungia pacios is benzino i dujas... taciau kaip jos veliau persijungia pacios i benzina pries uzgesinant vel? Dekui uz atsakymus, manau si tema praves daugeliui galvojanciam apie dujas :)
  • 0

Peugeot%20logo.gif

EX 206 1.9D; 405 SRI ; 106 - 1.5D ; 406 Turbo petrol - 108kw , 406 HDI -80KW
NOW 306 XT 1,8 74KW automatic ; 306 cabrio; 407 1,6 hdi


#2 EsTr3ToR

EsTr3ToR
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 760
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:Peugeot 205 Gti 1992 1.9

Parašyta 2011 kovo 06 - 14:31

Kai kurie klausimai ir man aktualus, butu gerai kad Chibre aky uzmestu kada. Kaip su sertifikatais ir legalumu, kokia butu eiles tvarka bandant legalizuoti, kad ir pacio susidetas dujas?
  • 0
Peugeot 205 GTi 1992 Sorrento Green 1.9 Mi16 Sometime... Peugeot 205 GTi 1987 Graphite Grey 1.6->1.9 Finished Restoration

#3 Mantas_PNV

Mantas_PNV
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 346
  • Vieta:Panevėžys
  • Automobilis:ex 406. 607

Parašyta 2011 kovo 06 - 15:31

Susidedi pats dujas, nuvarai padaryti patikra, išraso popieriuka, varai i technikinį. sieras206: radai už 700lt iranga, o idėjimas, paskaičiavai ? manau paieškotum rastum pigiau IV kartos nauja su idėjimu. Tarkim Panevėžyje 1400lt. tai ~300lt skirtumas tarp senos ir naujos nėra labai didelis.
  • 0

#4 sukle

sukle
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 547
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:P308 '08 1.6 16V

Parašyta 2011 kovo 07 - 10:18

Automobilis peugeot 406 2.0 T 107 kw ar nebus kokiu problemu su turbina, purkstuku reguliavimu ? Galbut yra dar kokios bedos su siais varikliais idejus dujas?

Skaiciau kad dujos 4 kartos persijungia pacios is benzino i dujas... taciau kaip jos veliau persijungia pacios i benzina pries uzgesinant vel?

Sveikas. Atsakymas i pirma teigini: jei gerai sumontuos dujas - problemu nebus, nedegs jokios diagnostines lemputes. Vaziuosi ir vargo nematysi. Atsakymas i antra teigini - kokio velnio uzgesinant automobili reikia vel jungti benzina??? :dntknw: Su IV kartos iranga automobilis visalaik uzvedamas ant benzino, nesvarbu, ar jis siltas, ar saltas. Tada duju ECU nusiskaito temperaturas ir, jei reikia, perjungia dujas. Perjungimas nesijaucia visiskai. Zinoma, esant labai dideliam reikalui, automobili galima uzvesti ir dujomis :)
  • 0

#5 sieras206

sieras206
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 1.197
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:406 HDI, 406 2.0T , 106 1.5D

Parašyta 2011 kovo 07 - 12:07

Na daug maz tampa aisku viskas, tik vistiek kazkaip linkstu i naudota duju iranga... 700 lt cia vidutine suma, buvau rades uz 570lt visiskai nauja iranga tik be baliono. tai as nemanau kad uz idejima nuples 500lt ? manau bus kokie ~300lt... ar klystu? o cia girdejau kad dujos per sausas kuras turbinai ir sugenda, pasakos ar realybe?
  • 0

Peugeot%20logo.gif

EX 206 1.9D; 405 SRI ; 106 - 1.5D ; 406 Turbo petrol - 108kw , 406 HDI -80KW
NOW 306 XT 1,8 74KW automatic ; 306 cabrio; 407 1,6 hdi


#6 mafux

mafux
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 115
  • Automobilis:peugeot 406 Sedanas

Parašyta 2011 kovo 07 - 12:14

na padeveta nusipirksi duju iranga ir jei kokios nezinomos firmos Ecu uzlus tai po visa Europa galesi ieskot :clap: Geru firmu gerai ir kainuoja. pvz man siule kaunietis uz 700 italiska kaskokia, bet su savo dujininkais pasitares nusprendem det uz 1700Lt (nes sena idejus garantijos nera jop Ecu laikys, purkstuku gumas keist, filtrai, montavimo darbai) ir beveik butu atsistoje ant 1500 LT :ax:
  • 0
>>>>>>>>>>>>>>Peugeot ist das Auto<<<<<<<<<<<<<<<

#7 sieras206

sieras206
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 1.197
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:406 HDI, 406 2.0T , 106 1.5D

Parašyta 2011 kovo 07 - 12:49

http://www.skelbimai...as-2209816.html

va tokiu variantu yra ir daugiau

as ir taip galvoju, ir kitap... jei dujos atsistoja ~2000lt netoli tai neapsimoka ju deti, paprasciau nusipirkti jau dyzeline ir naujesne masina. o jei dujos iseina uz 1000 su biskiu tai apsimoka :)

Šį pranešimą redagavo sieras206: 2011 kovo 07 - 12:54

  • 0

Peugeot%20logo.gif

EX 206 1.9D; 405 SRI ; 106 - 1.5D ; 406 Turbo petrol - 108kw , 406 HDI -80KW
NOW 306 XT 1,8 74KW automatic ; 306 cabrio; 407 1,6 hdi


#8 mafux

mafux
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 115
  • Automobilis:peugeot 406 Sedanas

Parašyta 2011 kovo 07 - 12:54

870 +montavimo darbai 300=1170+ duju balionas150 = 1320 gal i mada bet atsimin jokios garantijos tau nebus :ax:
  • 0
>>>>>>>>>>>>>>Peugeot ist das Auto<<<<<<<<<<<<<<<

#9 CHELSEA

CHELSEA
  • Nuolatiniai dalyviai
  • Pranešimai: 118
  • Vieta:siauliai
  • Automobilis:peugeot 407 2.0HDI 2006

Parašyta 2011 kovo 07 - 15:38

Susidedi pats dujas, nuvarai padaryti patikra, išraso popieriuka, varai i technikinį.


tik pries varydamas technikini,dar turi nuvaryti i regitra,kad ant tech paso perasytu,jog auto nebe benzinas,o benzinas-dujos :wh:
  • 0
neturiu merginos,nes zmona neleidzia

#10 Linas

Linas
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 2.321
  • Vieta:Žagarė - Šiauliai - Merkinė
  • Automobilis:Peugeot 307SW 2ltr HSI 79kw 2003m.

Parašyta 2011 kovo 07 - 16:08

Pradekim nuo to kad pas tave turbininis motoras. O jam reikalingi greitesni purkstukai, o tie paprasti tau tiesiog nedirbs padoriai, toliau jeigu reikes baliono i zapaskes vieta tai dar apie 500lt. Ir isvis kazi ar rasi deveta yranga pilnai tinkancia tavajam motorui. Geriau isleist truputi daugiau ir susimontuot gera iranga pas gerus specialistus.
  • 0

ex Peugeot 605 93metu 2.0l 89kw. LPG Su koza roza.

ex Peugeot 406 97m. 1,8l 81kw. LPG 

ex Peugeot 406 00m. 2.0l 99kw LPG.

ex Peugeot 307 SW 2 ltr HDI 79kw 2003 m.

Peugeot 407 SW 2ltr 100kw HDI koža roža aftamac ir daug elektros


#11 Roccas

Roccas
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 1.757
  • Vieta:Far away
  • Automobilis:&quot;Skateboard&quot;

Parašyta 2011 kovo 07 - 16:42

Pradekim nuo to kad pas tave turbininis motoras. O jam reikalingi greitesni purkstukai, o tie paprasti tau tiesiog nedirbs padoriai, toliau jeigu reikes baliono i zapaskes vieta tai dar apie 500lt. Ir isvis kazi ar rasi deveta yranga pilnai tinkancia tavajam motorui. Geriau isleist truputi daugiau ir susimontuot gera iranga pas gerus specialistus.

Chi :clap: Deda į turbinius dujas ir net bmw x5 ir t.t.Teko vairuoti P406 2.0 8v 108kw turbo, visai linksmai važiavo su dujomis IV kartos.Bet esmė ne apie tai.Kas yra greitesni purkštukai?Pirmą karta tokią savoką girdžiu.Kaip jie pasigreitina? Žinai bent kokiu principu veikia kuro purkštukas? :D Paskaityk knygas.Siūlau temos autoriui geriau pirkti dyzelinį auto su kokiu mechaniniu kuro siurbliu ir drasiai pilti žalią ar baltarusišką dyzelį.Nors vienas senas pažįstamas užkietėjęs dujininkas įžvelgia pliusus dabar dujų įrangos.Sako tai gi du atskiri kurai iš esmės, nesi prisirišęs prie vieno, kaip su dyzeliu.Sėkmės pasirinkime :beer:
  • 0
P406 2.0 16v XU10J4R.The fastest one after full engine rebuilt...Rides on bioethanol E85

#12 modestas

modestas
  • Nuolatiniai dalyviai
  • Pranešimai: 225
  • Vieta:Alytus
  • Automobilis:peugeot 406

Parašyta 2011 kovo 07 - 17:00

na o klausimas kaip atsirinkti kuri geresne duju iranga, kadangi snekejau su pora meistru vienas kur tikrai patikimas (ne vienas rekomendavo) sake deda viska BRC isskyrus kuro baka taciau kaina net 2600 garantija 100k km. kiti gi siulo rinktis is triju variantu: 1 lietuviskas kompas, ir Rail purkstukai, remontuojami, reduktorius tomaset 1800 lt 2 viskas kaip pirmam tik kompas lenkiskas 2000 lt. 3 viskas italiska tik firmos nepamenu 2300 lt ir visiems trims variantams 50k garantija. kaip dabar teisingai pasirinkti tarp kokybes ir kainos?
  • 0

#13 Nerijusv

Nerijusv
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 2.079
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:pardaviau peugeot, išėjau į barą...

Parašyta 2011 kovo 07 - 17:29

Kas yra greitesni purkštukai?Pirmą karta tokią savoką girdžiu.Kaip jie pasigreitina? Žinai bent kokiu principu veikia kuro purkštukas? :D

o tu nors karta matei gyvai 4 kartos iranga ir dujinius purkstukus? :doh:
  • 0

#14 Linas

Linas
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 2.321
  • Vieta:Žagarė - Šiauliai - Merkinė
  • Automobilis:Peugeot 307SW 2ltr HSI 79kw 2003m.

Parašyta 2011 kovo 07 - 19:22

Chi  :clap:  Deda į turbinius dujas ir net bmw x5 ir t.t.Teko vairuoti P406 2.0 8v 108kw turbo, visai linksmai važiavo su dujomis IV kartos.Bet esmė ne apie tai.Kas yra greitesni purkštukai?Pirmą karta tokią savoką girdžiu.Kaip jie pasigreitina?  Žinai bent kokiu principu veikia kuro purkštukas? :D Paskaityk knygas.Siūlau temos autoriui geriau pirkti dyzelinį auto su kokiu mechaniniu kuro siurbliu ir drasiai pilti žalią ar baltarusišką dyzelį.Nors vienas senas pažįstamas užkietėjęs dujininkas įžvelgia pliusus dabar dujų įrangos.Sako tai gi du atskiri kurai iš esmės, nesi prisirišęs prie vieno, kaip su dyzeliu.Sėkmės pasirinkime  :beer:

Klausyk "eksperte" gal nereik cia dabar man lest smegenu ka as zinau ir ko ne. Nei tu kazka zinai apie 4 kartos dujas nei ka. O kad ten prisiskaites mokslines fantastikos literaturos apie sportiniu varikliu teorijas, tai nereik to paties taikyt duju sistemom. Visad stengiesi kalbet savo mokslines fantastikos aukstom materijom, tik nepagalvoji ar kiti tai supranta...
O jei negali kazko konkretaus patart ar pasakyt temos autoriui tai ir nesikisk. Beje neretai priesiskai pasisakai apie dujas kaipo kuro rusi, tai ka asmuo nuvertinantis kuro rusi gali apie ja zinot? O gi nieko doro.

Šį pranešimą redagavo linas.finelife: 2011 kovo 07 - 20:59

  • 0

ex Peugeot 605 93metu 2.0l 89kw. LPG Su koza roza.

ex Peugeot 406 97m. 1,8l 81kw. LPG 

ex Peugeot 406 00m. 2.0l 99kw LPG.

ex Peugeot 307 SW 2 ltr HDI 79kw 2003 m.

Peugeot 407 SW 2ltr 100kw HDI koža roža aftamac ir daug elektros


#15 Linas

Linas
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 2.321
  • Vieta:Žagarė - Šiauliai - Merkinė
  • Automobilis:Peugeot 307SW 2ltr HSI 79kw 2003m.

Parašyta 2011 kovo 07 - 19:30

na o klausimas kaip atsirinkti kuri geresne duju iranga, kadangi snekejau su pora meistru vienas kur tikrai patikimas (ne vienas rekomendavo) sake deda viska BRC isskyrus kuro baka taciau kaina net 2600 garantija 100k km. kiti gi siulo rinktis is triju variantu:
1 lietuviskas kompas, ir Rail purkstukai, remontuojami, reduktorius tomaset 1800 lt
2 viskas kaip pirmam tik kompas lenkiskas 2000 lt.
3 viskas italiska tik firmos nepamenu 2300 lt ir visiems trims variantams 50k garantija.
kaip dabar teisingai pasirinkti tarp kokybes ir kainos?

Duju iranga tau montuotojai pasiulys tokia kokia jie pigiausiai gauna (dazniausiai kazkuri gamintoja atstovauja). Geri atsiliepimai apie STAG (Lenkiskas).
Matau prakalbai apie italiskus purkstukus "Rail" patarciau ju isvengt, nes jie netinkami musu krastam. Kadangi prie minusisnes temperaturos nenoriai dirba iki susyla. Pas mane tokie stovi ir vargstu su jais. Nes atrodo sukalibruoja, jau pusetinai dirba saltas. Praeina pora savaiciu ir vel nebesijungia i dujas. Taipogi ir OMVL duju kompas irgi nepergeriausias (toks pas mane), nustate persijungimo temperatura i 40laipsniu, tai realiai jungiasi tarp 50 - 60 C.
As tavo vietoj rinkciausi STAG kompa, o purkstukus lai parenka dujininkai.
  • 0

ex Peugeot 605 93metu 2.0l 89kw. LPG Su koza roza.

ex Peugeot 406 97m. 1,8l 81kw. LPG 

ex Peugeot 406 00m. 2.0l 99kw LPG.

ex Peugeot 307 SW 2 ltr HDI 79kw 2003 m.

Peugeot 407 SW 2ltr 100kw HDI koža roža aftamac ir daug elektros


#16 modestas

modestas
  • Nuolatiniai dalyviai
  • Pranešimai: 225
  • Vieta:Alytus
  • Automobilis:peugeot 406

Parašyta 2011 kovo 08 - 16:01

o kaip firmos "valtec" purkstukai? neteko susidurti? nes gali sudeti siuos purkstukus, lenkiska kompa tik nzn ar STAG firmos, o jis tikrai geras, na nes tokia kvaila mintis kirba galvoj lenkiskas ir geras sunkiai suderinam (tautos ismintis) :hmm:
  • 0

#17 mafux

mafux
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 115
  • Automobilis:peugeot 406 Sedanas

Parašyta 2011 kovo 08 - 16:23

pas mane stovi Stag iranga su valtec purkstukais, siuo metu geriausia firma uz visokios BRC .Senais laikais Brc buvo gera firma bet jie nieko naujo nebeisranda o STAGAS vis tobulina savo iranga .

Posted Image

Šį pranešimą redagavo mafux: 2011 kovo 08 - 16:26

  • 0
>>>>>>>>>>>>>>Peugeot ist das Auto<<<<<<<<<<<<<<<

#18 sukle

sukle
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 547
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:P308 '08 1.6 16V

Parašyta 2011 kovo 08 - 16:40

Pas mane STAG'as irgi. Purktukai Valtek, balionas Propano, reduktorius Tomasetto. Tuoj bus 20kkm su dujomis. Problemu nulis. Viskas priklauso nuo to, kaip sumontuota iranga. Zinoma, priklauso dar ir nuo to, kaip sureguliuota viskas, taciau, jei sumontuota gerai, tai ir reguliuojasi gerai. Dabar per paskutinius 500 km vazinejant tik mieste sanaudos 10.8 - 11 duju bei benzinas iki isylant varikliui iki reikiamos temperaturos.

Šį pranešimą redagavo sukle: 2011 kovo 08 - 16:42

  • 0

#19 modestas

modestas
  • Nuolatiniai dalyviai
  • Pranešimai: 225
  • Vieta:Alytus
  • Automobilis:peugeot 406

Parašyta 2011 kovo 08 - 16:51

Pas mane STAG'as irgi. Purktukai Valtek, balionas Propano, reduktorius Tomasetto. Tuoj bus 20kkm su dujomis. Problemu nulis. Viskas priklauso nuo to, kaip sumontuota iranga. Zinoma, priklauso dar ir nuo to, kaip sureguliuota viskas, taciau, jei sumontuota gerai, tai ir reguliuojasi gerai. Dabar per paskutinius 500 km vazinejant tik mieste sanaudos 10.8 - 11 duju bei benzinas iki isylant varikliui iki reikiamos temperaturos.

kaip suprast sureguliuota? na ta prasme kiek zinau tai duju ecu kopijuoja benzo ecu parametrus, o ka jie da ten reguliuoja/ kvailokas klausimas bet nesu su dujom turejes reikalu :doh:
  • 0

#20 mafux

mafux
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 115
  • Automobilis:peugeot 406 Sedanas

Parašyta 2011 kovo 08 - 17:04

kopijuoja srauto paemima ,temperatura, ir liamda zonda. O duju kompa reikia paleist viska nustatyt (buna varijantu jog duju ecu neina paleist ir ant duju neina) :mellow: kien zinau reguliuojas purkstukuose slegis, visukie padavimai ir t.t.t.. gal net purkstuku greitis

Šį pranešimą redagavo mafux: 2011 kovo 08 - 17:06

  • 0
>>>>>>>>>>>>>>Peugeot ist das Auto<<<<<<<<<<<<<<<




Vartotojų skaito šią temą: 1

narių: 0, svečių: 1, slaptų narių: 0