Peršokti prie turinio


Nuotrauka

Dingsta trauka nuo 2krpm


  • Prašome prisijungti, kad galėtumėte parašyti atsakymą
Temoje atsakymų: 15

#1 Alusgeras

Alusgeras
  • Nuolatiniai dalyviai
  • Pranešimai: 950
  • Automobilis:406c

Parašyta 2011 kovo 08 - 19:21

Tokia problema atsitiko, dingineja trauka nuo 2krpm ( kazkada seniai nebudavo IKI 2k rpm traukos.. o dabar atvirskciai :) ) simtomai kaip butu sugedusi oro srauto matuokle.. BET mano variklyje jos nera.. auto apdujofikuota. 2l 97kw 406

Šį pranešimą redagavo Alusgeras: 2011 kovo 08 - 19:39

  • 0

#2 Alusgeras

Alusgeras
  • Nuolatiniai dalyviai
  • Pranešimai: 950
  • Automobilis:406c

Parašyta 2011 kovo 08 - 22:29

edit:

http://www.peugeot-k...ST&f=13&t=16803

Paskutinis postas,
uzsimenama apie sklendes potenciomentra, kaip istikruju jis vadinasi? zinau apie ka kalba eina... idomu kokios kainos jo? ir ar imanoma patikrinti jo veikima?
pvz prisijungti testeri ir voltus/omus ir pan... testuoti? t.y sukant - jis turi graziai tolygiai kelti?
  • 0

#3 EsTr3ToR

EsTr3ToR
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 760
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:Peugeot 205 Gti 1992 1.9

Parašyta 2011 kovo 09 - 01:07

Zvakes keisk, ir butinai pagal kataloga.
  • 0
Peugeot 205 GTi 1992 Sorrento Green 1.9 Mi16 Sometime... Peugeot 205 GTi 1987 Graphite Grey 1.6->1.9 Finished Restoration

#4 Alusgeras

Alusgeras
  • Nuolatiniai dalyviai
  • Pranešimai: 950
  • Automobilis:406c

Parašyta 2011 kovo 09 - 01:08

na jos keistos pries ~12k km, bet rytoj reikes issiimt ir pasitikrint jas, gal uzsinese kuo nors.. ir ar gali buti kaltos zvakes jei ant laisvus siektiek pavibruoja variklis/paplaukioja ~50rpm +- apsukos? (vibracija - atrodo kad kazkuris cilindras retsykiais blogai sudirba), ant duju ryskiau, ant benzino maziau edit: jas keite dujininkai - taisydami duju iranga... tai nemanau kad dejo pagal kataloga.. o gal... edit2: O ar tikrai reikia zvakes rinktis pagal kataloga kaip vazinejama su duju iranga? ar nereikia i tai atsizvelgti ir imti kazkokias spec 'dujom' skirtas zvakes?

Šį pranešimą redagavo Alusgeras: 2011 kovo 09 - 01:16

  • 0

#5 Linas

Linas
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 2.321
  • Vieta:Žagarė - Šiauliai - Merkinė
  • Automobilis:Peugeot 307SW 2ltr HSI 79kw 2003m.

Parašyta 2011 kovo 09 - 07:40

Zvakes butinai turi but pagal kataloga. Nesvarbu su dujom ar be. Ir nereik tiket vejais apie dujines zvakes. Jeigu variklis bent retkarciais patrukcioja tada kaltinciau babinu plokste, nes esant jos defektui neretai ir per trauka atsiliepia
  • 0

ex Peugeot 605 93metu 2.0l 89kw. LPG Su koza roza.

ex Peugeot 406 97m. 1,8l 81kw. LPG 

ex Peugeot 406 00m. 2.0l 99kw LPG.

ex Peugeot 307 SW 2 ltr HDI 79kw 2003 m.

Peugeot 407 SW 2ltr 100kw HDI koža roža aftamac ir daug elektros


#6 Alusgeras

Alusgeras
  • Nuolatiniai dalyviai
  • Pranešimai: 950
  • Automobilis:406c

Parašyta 2011 kovo 09 - 13:55

variklis netrukcioja (Trukciojimas yra tai kaip atrodo kad nedirba vienas cilindras? pvz uzspaudus viena duju padavimo slangele... - ir variklis pradeda trukcioti... ?) ne.. taip ziauriai netrukcioja, tik daznokai siektiek pasiubuoja apsukos - ir atsidarius kapota matosi is variklio darbo kad retsykiaisi suvibruoja jis. (sis dalykas jau metai.) kazkada buvau atsidares babinos plokste - nebuvo jokiu trukimu (pfu pfu pfu...)

Šį pranešimą redagavo Alusgeras: 2011 kovo 09 - 13:58

  • 0

#7 EsTr3ToR

EsTr3ToR
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 760
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:Peugeot 205 Gti 1992 1.9

Parašyta 2011 kovo 09 - 14:42

edit2:

O ar tikrai reikia zvakes rinktis pagal kataloga kaip vazinejama su duju iranga? ar nereikia i tai atsizvelgti ir imti kazkokias spec 'dujom' skirtas zvakes?

Buvau susidejes 205GTi zvakes, laike 2x po 10k, paskui susimeciau pagal kataloga NGK, laike ~25-30k km.
Paskaiciavau, kad detis dujines NGK zvakes neapsimoka kainos/nuvaziuojamu km santykiu.
Faktas kad betkokios man laike po 10k, kaip ir sakoma kad kas tiek keist su dujom, o pagal kataloga parinktos atlaike daugiau.
Vaziuok pirkt zvakiu, maziausia investicija problemos sprendimui ar bent jau patikrinimui.
  • 0
Peugeot 205 GTi 1992 Sorrento Green 1.9 Mi16 Sometime... Peugeot 205 GTi 1987 Graphite Grey 1.6->1.9 Finished Restoration

#8 Alusgeras

Alusgeras
  • Nuolatiniai dalyviai
  • Pranešimai: 950
  • Automobilis:406c

Parašyta 2011 kovo 10 - 19:50

Siandien issisukau zvakes

Foto kokybe nekokia,
ar geras misinys/ neperkaista ir pan..?

Posted Image

Ant visu zvakiu sriegio buvo tepalo (???), pacios zvakes galiukas - svelniai apsineses apnasomis, auto su dujom)
Pacios zvakes vizualiai atrodo tarp pirmo ir ketvirto paveikslelio (Nera tiek daug apnasu kaip pirma foto.. bet ir nera visiskai be apnasu kaip ketvirta)
Posted Image


---------------------------

Ir dar klausimas, kokios zvakes sukasi i peugeot 2l 97kw varikli? firma/kodas... kokios zvakes jam priklauso??

Siuo metu isuktos:
Denso Q20PR-U, JAPAN gl + (viskas kas ant ju parasyta)

Šį pranešimą redagavo Alusgeras: 2011 kovo 10 - 20:03

  • 0

#9 EsTr3ToR

EsTr3ToR
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 760
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:Peugeot 205 Gti 1992 1.9

Parašyta 2011 kovo 14 - 03:00

BERU 0001340906 Z 170 0001340906 40,29 LTL >9 0002335601 UXF 79 0002335601 18,05 LTL 0 0002335606 UXT 1 0002335606 19,41 LTL >9 0002335906 0002336724 Z 247 0002336724 8,11 LTL >9 BOSCH 0 242 232 502 0 242 232 502 19,06 LTL >9 0 242 235 556 0 242 235 556 13,48 LTL >9 0 242 235 666 0 242 235 666 9,16 LTL >9 0 242 235 964 0 242 235 965 0 242 240 593 0 242 240 593 10,02 LTL >9 0 242 240 653 0 242 240 653 31,46 LTL >9 F 000 KE0 P07 F 005 X04 330 DENSO IK20 DNSIK20 49,30 LTL >9 K20TXR NGK 1496 LPG 1 1496 79,59 LTL >9 4483 V-LINE NR23 4483 18,83 LTL >9 7956 BKR5EK 7956 19,07 LTL >9
  • 0
Peugeot 205 GTi 1992 Sorrento Green 1.9 Mi16 Sometime... Peugeot 205 GTi 1987 Graphite Grey 1.6->1.9 Finished Restoration

#10 Alusgeras

Alusgeras
  • Nuolatiniai dalyviai
  • Pranešimai: 950
  • Automobilis:406c

Parašyta 2011 kovo 14 - 19:26

denso firma yra.. bet kaip suprantu kodai neatitinka? tai isuktos tokios kurios netinka mano varikliui? ar tai gali itakoti netraukima prie tam tikru apsuku? bei temperaturu? edit: siandien nusiemiau visa sklende, kekviena davikli graziai isvaliau, pacia sklende tai pat, pakeiciau viena kita chomota, uzdejau ten kur nebuvo + nuresetinau pc po visos proceduros siektiek pavaziavau, vienoje sankryzoje kaip ir visada siektiek padaviau gazo kad apskirtai pradeciau judeti, tai vienu momentu galvojau vairas issiples is ranku, kelias sausas, toks ispudis kad po kapotu +100kw atsirado, ciut spustelejau - ir jau nuo ~2krpm ratai prasisukinejo. nezinau ar cia del pc nuresetinimo... ar del viso valymo, ziuresim kaip toliau bus.
  • 0

#11 Svečias_DafDakeantava_*

Svečias_DafDakeantava_*
  • Svečiai

Parašyta 2011 kovo 30 - 01:14

dingsta tai apie 500g -400km, o jai pabandyt uzkelt apsukas iki 7000 stovint vietoje gal kas pasimatytu tada? nors prie 4000 tikrai visiskai nieko nesimato
  • 0

#12 Alusgeras

Alusgeras
  • Nuolatiniai dalyviai
  • Pranešimai: 950
  • Automobilis:406c

Parašyta 2011 birželio 01 - 20:17

Sena tema, bet galiu papildyti,
sias denso zvakes man idejo dujininkai - taisydami dujas.. na pasitikejau meistrais,
po keliu metu ir ~15k km kelio nutariau siaip pasikeist zvakes (nes buvo vibracija ant laisvu(vibracija buvo nuo tada.. kaip isigijau masina/dujininkai sutaise duju iranga/pakeite zvakes(visas sis dalykas vyko per kelias dienas) + ir kaikada dusdavo karsta(tiksliau KARSTA diena - variklio temp pakilus iki ~100c (kaip stovi prie raudono..- tada startas budavo klaikus, sunkiai isibegedavo ir t.t.).. - del vibracijos sutinku.. gali buti zvakes - bet kad dustu susilus, tai netikejau kad jos..

moralas tame kad siandien pakeiciau pigiausias NGK (robete ~1vnt 18lt)dvieju kontaktu (pagal kataloga) zvakes (buvo denso(foto virsui) 1 kontakto) - variklio 'jautrumas' i gaza kardinaliai pasikeite, dabar trauka jauciasi ir prie IPAC zemu apsuku ir uzkelus iki 'redlaino', (seniau smagi trauka pasijusdavo tik nuo ~3k ir tesdavosi iki kokiu 4.5k.. (cia kaip budavo auto neikaitus.. o kaip ikaisdavo - tai jau aprasiau virsui.)

dusimo problema ieksojau kelis metus, pjoviau katalyza (bet nesigailiu) keiciau daviklius, ploviau visa sklende, dariau N kartu diagnostika ir t.t.t.t.t.t.t.t o cia buvo NAUJOS zvakes kaltos.


tai pat idomu fakatorius: kaip nuresedindavau kompa, - matomai kompas kol susigaudydavo duomenis(uzriebindavo misini) (~60km) auto 'sukdavosi' kaip zveris, - speju 'senom' zvakem tikdavo RIEBUS misinys. (edit) - nes ir uzkaitus - viskas kaip ir gerai budavo.. (nors istikruju pamascius - nuresetines - pagrinde uzmiesti vazinedavau.. tai to netraukimo uzkaitus galbut nejausdavau)

kaip jau minejau - denso zvakes dejo dujininkai(BRC) - tai manau jie turejo ismanyti - ir idejo 'tinkancias' dujom. Siandien pirkdamas robete zvakes - net neuzsiminai kad vazineju dujomis, - kiek zinau jos karsciau dega, idomu kaip atlaikys ta 'karsti' naujos NKG zvakes.. gal bus viskas OK, - o galbut jau visai pievas cia rasau;..

Šį pranešimą redagavo Alusgeras: 2011 birželio 01 - 20:37

  • 0

#13 Jimmy

Jimmy
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 4.533
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:beliko tik opelis...

Parašyta 2011 birželio 01 - 20:28

...
tai pat idomu fakatorius: ...

... wtf?...
  • 0
... labai piktas diedas...

#14 Alusgeras

Alusgeras
  • Nuolatiniai dalyviai
  • Pranešimai: 950
  • Automobilis:406c

Parašyta 2011 birželio 01 - 20:31

...
tai pat idomu fakatorius: ...

... wtf?...

As rasau is savo asmenines 'patirties'
Kaip nuresetini pc - kompas kol susigaudo duomenis (is davikliu) - kiek zinau uzriebina misini (nes srebia jo tai kibirais (~60km).. bet ir trauka zveriska buna. - ar niekad nebuvai nuemes klemos? (nuresetines pc) ? nejautiai jokio skirtumo traukoje? net mano dvilitris su aukstom padangom ant sauso esfalto be problemu antra prasukdavo.

citata is bmw klubo:

karstas variklis is vietos duodant daugiau gazo pradedavo gesti, jei is leto tai normaliai. Todel gavau patarimu pasikeisti zvakes nes senai nekeistos...


tai vistik visai normalu kad del 'blogu' zvakiu ir dideles(normalios) variklio temp - gali atsirast toki simpotai kaip man.

Šį pranešimą redagavo Alusgeras: 2011 birželio 01 - 20:44

  • 0

#15 EsTr3ToR

EsTr3ToR
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 760
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:Peugeot 205 Gti 1992 1.9

Parašyta 2011 birželio 01 - 21:07

Tai va butent, jau rasiau kiek tos NGK laike, dabar atsilo orai - netolygus darbas, kartais kazkas panasaus y missfire, o as jau zinau ka reikia daryti - pirktas tas pacias naujas dvieju kontaktu NGK :) Kaip ir minejai - kai karsta ir masina darbines temperaturos - masina buka, o gryzinejant namo nakti - visai kitas reikalas... Dujos apskritai jautrios isiurbiamo oro temperaturai kaip pastebejau...
  • 0
Peugeot 205 GTi 1992 Sorrento Green 1.9 Mi16 Sometime... Peugeot 205 GTi 1987 Graphite Grey 1.6->1.9 Finished Restoration

#16 Alusgeras

Alusgeras
  • Nuolatiniai dalyviai
  • Pranešimai: 950
  • Automobilis:406c

Parašyta 2011 birželio 01 - 21:09

Tai va butent, jau rasiau kiek tos NGK laike, dabar atsilo orai - netolygus darbas, kartais kazkas panasaus y missfire, o as jau zinau ka reikia daryti - pirktas tas pacias naujas dvieju kontaktu NGK :) Kaip ir minejai - kai karsta ir masina darbines temperaturos - masina buka, o gryzinejant namo nakti - visai kitas reikalas... Dujos apskritai jautrios isiurbiamo oro temperaturai kaip pastebejau...

Butent!
kaip tik atvesta oras, (vakaras/naktis/ ar koks lietus) (vasaros metu) iskart masina pasidaro jautresne. ir visi kw gryzta,

na tikiuosi su dabartinem zvakem - visos mano auto variklio problemos dingo.

Šį pranešimą redagavo Alusgeras: 2011 birželio 01 - 21:10

  • 0




Vartotojų skaito šią temą: 1

narių: 0, svečių: 1, slaptų narių: 0