Šį pranešimą redagavo Alusgeras: 2011 kovo 08 - 19:39
Dingsta trauka nuo 2krpm
#1
Parašyta 2011 kovo 08 - 19:21
#2
Parašyta 2011 kovo 08 - 22:29
http://www.peugeot-k...ST&f=13&t=16803
Paskutinis postas,
uzsimenama apie sklendes potenciomentra, kaip istikruju jis vadinasi? zinau apie ka kalba eina... idomu kokios kainos jo? ir ar imanoma patikrinti jo veikima?
pvz prisijungti testeri ir voltus/omus ir pan... testuoti? t.y sukant - jis turi graziai tolygiai kelti?
#3
Parašyta 2011 kovo 09 - 01:07
#4
Parašyta 2011 kovo 09 - 01:08
Šį pranešimą redagavo Alusgeras: 2011 kovo 09 - 01:16
#5
Parašyta 2011 kovo 09 - 07:40
ex Peugeot 605 93metu 2.0l 89kw. LPG Su koza roza.
ex Peugeot 406 97m. 1,8l 81kw. LPG
ex Peugeot 406 00m. 2.0l 99kw LPG.
ex Peugeot 307 SW 2 ltr HDI 79kw 2003 m.
Peugeot 407 SW 2ltr 100kw HDI koža roža aftamac ir daug elektros
#6
Parašyta 2011 kovo 09 - 13:55
Šį pranešimą redagavo Alusgeras: 2011 kovo 09 - 13:58
#7
Parašyta 2011 kovo 09 - 14:42
Buvau susidejes 205GTi zvakes, laike 2x po 10k, paskui susimeciau pagal kataloga NGK, laike ~25-30k km.edit2:
O ar tikrai reikia zvakes rinktis pagal kataloga kaip vazinejama su duju iranga? ar nereikia i tai atsizvelgti ir imti kazkokias spec 'dujom' skirtas zvakes?
Paskaiciavau, kad detis dujines NGK zvakes neapsimoka kainos/nuvaziuojamu km santykiu.
Faktas kad betkokios man laike po 10k, kaip ir sakoma kad kas tiek keist su dujom, o pagal kataloga parinktos atlaike daugiau.
Vaziuok pirkt zvakiu, maziausia investicija problemos sprendimui ar bent jau patikrinimui.
#8
Parašyta 2011 kovo 10 - 19:50
Foto kokybe nekokia,
ar geras misinys/ neperkaista ir pan..?
Ant visu zvakiu sriegio buvo tepalo (???), pacios zvakes galiukas - svelniai apsineses apnasomis, auto su dujom)
Pacios zvakes vizualiai atrodo tarp pirmo ir ketvirto paveikslelio (Nera tiek daug apnasu kaip pirma foto.. bet ir nera visiskai be apnasu kaip ketvirta)
---------------------------
Ir dar klausimas, kokios zvakes sukasi i peugeot 2l 97kw varikli? firma/kodas... kokios zvakes jam priklauso??
Siuo metu isuktos:
Denso Q20PR-U, JAPAN gl + (viskas kas ant ju parasyta)
Šį pranešimą redagavo Alusgeras: 2011 kovo 10 - 20:03
#9
Parašyta 2011 kovo 14 - 03:00
#10
Parašyta 2011 kovo 14 - 19:26
#11 Svečias_DafDakeantava_*
Parašyta 2011 kovo 30 - 01:14
#12
Parašyta 2011 birželio 01 - 20:17
sias denso zvakes man idejo dujininkai - taisydami dujas.. na pasitikejau meistrais,
po keliu metu ir ~15k km kelio nutariau siaip pasikeist zvakes (nes buvo vibracija ant laisvu(vibracija buvo nuo tada.. kaip isigijau masina/dujininkai sutaise duju iranga/pakeite zvakes(visas sis dalykas vyko per kelias dienas) + ir kaikada dusdavo karsta(tiksliau KARSTA diena - variklio temp pakilus iki ~100c (kaip stovi prie raudono..- tada startas budavo klaikus, sunkiai isibegedavo ir t.t.).. - del vibracijos sutinku.. gali buti zvakes - bet kad dustu susilus, tai netikejau kad jos..
moralas tame kad siandien pakeiciau pigiausias NGK (robete ~1vnt 18lt)dvieju kontaktu (pagal kataloga) zvakes (buvo denso(foto virsui) 1 kontakto) - variklio 'jautrumas' i gaza kardinaliai pasikeite, dabar trauka jauciasi ir prie IPAC zemu apsuku ir uzkelus iki 'redlaino', (seniau smagi trauka pasijusdavo tik nuo ~3k ir tesdavosi iki kokiu 4.5k.. (cia kaip budavo auto neikaitus.. o kaip ikaisdavo - tai jau aprasiau virsui.)
dusimo problema ieksojau kelis metus, pjoviau katalyza (bet nesigailiu) keiciau daviklius, ploviau visa sklende, dariau N kartu diagnostika ir t.t.t.t.t.t.t.t o cia buvo NAUJOS zvakes kaltos.
tai pat idomu fakatorius: kaip nuresedindavau kompa, - matomai kompas kol susigaudydavo duomenis(uzriebindavo misini) (~60km) auto 'sukdavosi' kaip zveris, - speju 'senom' zvakem tikdavo RIEBUS misinys. (edit) - nes ir uzkaitus - viskas kaip ir gerai budavo.. (nors istikruju pamascius - nuresetines - pagrinde uzmiesti vazinedavau.. tai to netraukimo uzkaitus galbut nejausdavau)
kaip jau minejau - denso zvakes dejo dujininkai(BRC) - tai manau jie turejo ismanyti - ir idejo 'tinkancias' dujom. Siandien pirkdamas robete zvakes - net neuzsiminai kad vazineju dujomis, - kiek zinau jos karsciau dega, idomu kaip atlaikys ta 'karsti' naujos NKG zvakes.. gal bus viskas OK, - o galbut jau visai pievas cia rasau;..
Šį pranešimą redagavo Alusgeras: 2011 birželio 01 - 20:37
#13
Parašyta 2011 birželio 01 - 20:28
... wtf?......
tai pat idomu fakatorius: ...
#14
Parašyta 2011 birželio 01 - 20:31
As rasau is savo asmenines 'patirties'... wtf?......
tai pat idomu fakatorius: ...
Kaip nuresetini pc - kompas kol susigaudo duomenis (is davikliu) - kiek zinau uzriebina misini (nes srebia jo tai kibirais (~60km).. bet ir trauka zveriska buna. - ar niekad nebuvai nuemes klemos? (nuresetines pc) ? nejautiai jokio skirtumo traukoje? net mano dvilitris su aukstom padangom ant sauso esfalto be problemu antra prasukdavo.
citata is bmw klubo:
karstas variklis is vietos duodant daugiau gazo pradedavo gesti, jei is leto tai normaliai. Todel gavau patarimu pasikeisti zvakes nes senai nekeistos...
tai vistik visai normalu kad del 'blogu' zvakiu ir dideles(normalios) variklio temp - gali atsirast toki simpotai kaip man.
Šį pranešimą redagavo Alusgeras: 2011 birželio 01 - 20:44
#15
Parašyta 2011 birželio 01 - 21:07
#16
Parašyta 2011 birželio 01 - 21:09
Butent!Tai va butent, jau rasiau kiek tos NGK laike, dabar atsilo orai - netolygus darbas, kartais kazkas panasaus y missfire, o as jau zinau ka reikia daryti - pirktas tas pacias naujas dvieju kontaktu NGK Kaip ir minejai - kai karsta ir masina darbines temperaturos - masina buka, o gryzinejant namo nakti - visai kitas reikalas... Dujos apskritai jautrios isiurbiamo oro temperaturai kaip pastebejau...
kaip tik atvesta oras, (vakaras/naktis/ ar koks lietus) (vasaros metu) iskart masina pasidaro jautresne. ir visi kw gryzta,
na tikiuosi su dabartinem zvakem - visos mano auto variklio problemos dingo.
Šį pranešimą redagavo Alusgeras: 2011 birželio 01 - 21:10
Vartotojų skaito šią temą: 1
narių: 0, svečių: 1, slaptų narių: 0