Sveiki,
pabandžiau perskaityti visą 100 puslapių diskusiją ) bet vistiek visada išlieka klausimų. Užkabino P508 modelis, universalas. Kiek teko girdėti pas pežukus buvo bėdų su elektronika, todėl kažkaip baidžiausi šio gamintojo auto. Tikriausiai situacija jau bus pasikeitusi į gerają pusę. kadangi apie auto pats nelabai nusimanau, tai gal patarsite ar verti dėmesio šie variantai:
https://autoplius.lt...as-7134091.html
https://autoplius.lt...as-7378303.html
Pirmas 2.0 l 103kw dyzelis su mechanine. Nėra auto rankinio. Toks ekonominis variantas su pliusais (ir +ratų komplektas žiemai). Variklis seno modelio (automatai eina su 120kw)
Vienas patikimesnių sprendimų, numatyk rezervą turbinai, dvigubam smagračiui, diržo keitimui, ir tada drąsiai gali pirkti.
Bet asmeniškai aš be automato jokios nepirkčiau. Geriau jau 1.6 dyzelis su robotu. (Kiti man gal ir nepritartų, bet mano patirtis sako kad automatas daug prideda - laisvų rankų, ramybės prie vairo ir pan)
Antras variantas tai su PRINCE varikliu. Jie nusipelnė mažo patikimumo vardo, nors aš nežinau ar tai visiška tiesa. Kiek žinau, esminė bėda - grandinė variklyje, kuri išsitampo dėl apsukų, ir reikia numatyt jos remontą kas 150kkm. Kadangi uždujintas variklis, tai sąnaudos nebaugins, bet per penkis metus gali atsirasti papildomų gedimų - babinų blokas. Purkštukai ir pan.
Dėl pežo 508 dar niekas neturi didesnių nusiskundimų su elektra - gal išmoko patikimumo pamokas. Gal. ;)
Klubo daugumos nuomone p508 su 2.0l 120kw automatu yra aukso viduriukas. Jei tokį randi - nenusivilsi.
Na o dėl komplektacijos tai čia pats spręsk - ar reikia berakčio užvedimo, ar reikia el.rankinio. ar reikia el.sėdynių, sėdynių su atmintimi, led lempų, tamsintų langų, nu ir pan. Nuo to tiesiogiai priklausys ir kaina.