- oi, dėl GT esu visiškai nepatenkintas. nebūčiau pirma išbandęs 1,6, tai būtų gerai. O dabar mane tos sąnaudos baugina. Pripili 1,6 baką - rodo 1440 iki kito pylimo, o nuvažiuoji ir 1600. pripili GT baką - rodo 800, na o nuvažiuoji kokį 1100. vidurkis dabar 7,0 per daug nesimalant (1,6 tuo pačiu ritmu vidutinės pas mane 5,0 ir dar su galimybe mažėti).
+ bet gana apie minusus - pakalbėkim apie esminį skirtumą - dėžę. Taip, su robotu tampymasis neginčijamai didelis, lyginant su aisinu. Aisinas labai patiko tuo, kaip perjungia iš pirmos į antrą - vos pajudėjus (jei neduodi gazų). patampymai pas aisin yra, bet jie tokie minkštučiai.
+ na, dėl GT važiavimo tai nėr ką lygint, pakaba visiškai kitoniška, posūkiuose jokio svirduliavimo, gazuojantis pirmais dviem bėgiais tai gal ir nesiskiria daug nuo bet kokio modelio, bet vėliau tai tos galios yra WOW. trąsoj kokią fūrą aplenkti užtrunki 6-10s, tai jokio planavimo nereikia - pamatei tarpą, spaudi dugną, muša ketvirtą bėgį, ir "laikykis, Džo" - lenkimo pabaigoj žiūri, jau spidometre ir koks 150. Tai tada ir stabdžių prisireikia
Taip sakant įspūdžių su ja gerų tikrai yra. gal dėl to ir sąnaudos padidėja neplanuotai daugiau, nes įdomu užspausti dugną, kai žinai jog rezultato bus.
- JBL sistema nepridėjo tiek, kiek iš jos tikėjausi - vistiek P607 gražiausiai groja. gal čia skirtumas sedano nuo universalo (tikrai gali būti, kad sedane geresnis garso bangų pasiskirstymas).
- Variklio apsukos tikrai žemos, pavarą meta jau nuo 1300rpm, tai jaučiasi drebuliukai, laisvos apsukos irgi pažemintos, irgi jaučiasi. garso variklis duoda irgi daugiau, bet tą kompensuoti nesunku kolonėlėmis
= žodžiu auto OK, jei turi noro pinigą paleist į pagreitį. Vistik aš renkuosi 1,6 . GT lieka pramogai (savaitgalis su treningais + ) kodėl? - nes važiavimo komforto skirtumas labai trivialus (nežymus), ypač jei neturi poreikio draskymuisi, o sąnaudos skiriasi pakankamai nemažai (jei kasmet nuleki 20kkm, tai +400 eur vien tik ant kuro - nebloga premija už ramybę prie vairo).
Edited by AIgalNE, 2018 July 20 - 14:59.