 
					
					 
	
Apie Peugeot 508
			
				
					
						
					
					#2261
					 
					
				
				
				
					
				
			
				
			
			
			Posted 2018 August 21 - 17:58
 
					
					
			
				
					
						
					
					#2262
					 
					
				
				
				
					
				
			
				
			
			
			Posted 2018 August 21 - 18:11
man pakeitė hidrobloką, tepalus, pasivažinėjau ir smūgiuot pradėjo  tai keisiu ir vėl tepalus, nebeturiu ką prarast
 tai keisiu ir vėl tepalus, nebeturiu ką prarast 
			
				
					
						
					
					#2263
					 
					
				
				
				
					
				
			
				
			
			
			Posted 2018 August 21 - 18:52
			
				
					
						
					
					#2264
					 
					
				
				
				
					
				
			
				
			
			
			Posted 2018 August 21 - 19:57
Peugeot 406 2001 m. 2.0 HDI 80 kW
Peugeot 206 XS 2001 m. 1.4 benzo
			
				
					
						
					
					#2265
					 
					
				
				
				
					
				
			
				
			
			
			Posted 2018 August 21 - 19:58
Na okei. Sutinku, Laimono nuomone pagrista ir ne karta isitikines esu ant kiek teisus jis buna. O bet taciau...Nesiulyciau jei ant savo siknos nebuciau pasidares. Mano p508 su neoficialia ~156 rida buvo (gal ir daugiau, bet abejotina lb). Is praeito savininko supratau, kad jis tikrai nieko nekeite, pries tai buve irgi abejoju ar dare kazka. Speju as pirmas pakeites tepala ties 156, nu ir viskas norm. Taip, buvau viena karta error'a gaves ir dezes avarini, bet tik vieninteli karta ir laaabai gerai pavaikius, pastovejo 5min, atveso - all good, daugiau nebuvo. Deze nedurniuoja. Nezinau ar cia galima sieti su keitimas ir ar butu viskas ok, jei palikciau kaip yra. Bbz zodziu. Teks jau tada paciam galvotis  )) Bet kad esamas dezes tepalas yra kaip kaka, uzsiktas frikcionu dulkiu ir kito smero, tai faktas.
)) Bet kad esamas dezes tepalas yra kaip kaka, uzsiktas frikcionu dulkiu ir kito smero, tai faktas. 
			
				
					
						
					
					#2266
					 
					
				
				
				
					
				
			
				
			
			
			Posted 2018 August 21 - 20:33
PEUGEOT e2008 GT Pack
Bez pežo, žyzn gavno.
			
				
					
						
					
					#2267
					 
					
				
				
				
					
				
			
				
			
			
			Posted 2018 August 21 - 20:44
Penki nol astunta SW. Su daug farso, ir pagaliau vel normalus automatas!! 😀 masinai 7 metai bet atrodo kad vazineciau kaip su nauja. Cia matyt del to kad i kita klase isokau is po P307 ir c4 GP.staskia ka paemes esi?
Kolkas ziauriai patenkintas.
			
				
					
						
					
					#2268
					 
					
				
				
				
					
				
			
				
			
			
			Posted 2018 August 21 - 21:14
As itariu, kad gamintojai netgi tyliai ramiai tokius dalykus ivertina, kad tepalas turi senedamas tirsteti ir t.t., planuodami ilgesni resursa toms maintenance-free dezems, taip dalinai kompensuojant dilimo itaka geram veikimui. Bent as taip daryciau ju vietoj.
Bet jei visada viskas laiku keista, tuomet keitimas nieko blogo nepadarys, tik gero arba nieko.
I senesnius Aisinus buvo pilamas jws3309 tepalas, kuris labai geras. I dauguma nuo euro5 jau pilamas AW-1, arba kitaip jws3324, arba kitaip - Toyota WS. Jis labai daug greiciau seneja ir senejant jo savybes stipriai prasteja. Keliems 508 su tikrom 90-200kkm keiciau po 3l atnaujinimo kieki, tai isbega spalva ir kvapu baisesnis, negu esu mates bet kokiam senesniam Aisine su puselemoninem ridom. Amerikieciai Toyotistai, vazinejantys su pikapais, labai keikiasi ant to tepalo ir liepia arba ji keisti daznai, arba per daug keitimu pakeist i beveik pilnai 3309. Nezinau, kiek ten tiesos tose kalbose, aisku. Bet toks tepalas ir jusu masinose jau is gamyklos supiltas.
As tikrai galima keisti i 3309, nezinau. Kolkas visiem prasiusiem pildavau WS
Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune  
			
				
					
						
					
					#2269
					 
					
				
				
				
					
				
			
				
			
			
			Posted 2018 August 27 - 10:14
Lyg ir buvo kalbėta apie 508sw bagažinės dydį, bet nepamenu jau kiek daug. Ar tikrai ji maženė neikitų universalų? pabandžiau palygintu su passatu, tai 508 kaip ir ilgesnis, bet pati bagažinė mažesnė. Ar tikrai čia taip?
Edited by Dainius.M, 2018 August 27 - 10:15.
			
				
					
						
					
					#2270
					 
					
				
				
				
					
				
			
				
			
			
			Posted 2018 August 27 - 11:23
			
				
					
						
					
					#2271
					 
					
				
				
				
					
				
			
				
			
			
			Posted 2018 August 27 - 11:24
Lyg ir buvo kalbėta apie 508sw bagažinės dydį, bet nepamenu jau kiek daug. Ar tikrai ji maženė neikitų universalų? pabandžiau palygintu su passatu, tai 508 kaip ir ilgesnis, bet pati bagažinė mažesnė. Ar tikrai čia taip?
Didelė ta bagažinė, tik tiek, kad ji su nuolydžiu, ne taip kaip kokio passato, tai sunku aukštus daiktus sudėt, bet šiaip vietos tai belekiek daug
			
				
					
						
					
					#2272
					 
					
				
				
				
					
				
			
				
			
			
			Posted 2018 August 27 - 12:08
passato tikrai didesne
PEUGEOT e2008 GT Pack
Bez pežo, žyzn gavno.
			
				
					
						
					
					#2273
					 
					
				
				
				
					
				
			
				
			
			
			Posted 2018 August 27 - 12:37
Isties idomu ir man pasidare. Nusipirkes automobili dalinai pakeiciau tepalus, dabar nuvaziavau 40 kkm ir galvojau neuzilgo vel atnaujinti. Bet dabar susimasciau ar verta
Na jeigu jau deze neuzlinko pakeitus, tai reikia ir toliau keisti  cia kalba eina apie dezes nuvaziavusias belekiek km ir neaisku ar joms buvo keisti tepalai...tada viska sujudinus yra rizika neisvaziuot po keitimo...O siaip zinoma butina keisti tapalus jeigu norima ir toliau sekmingai vaziuot su ta pacia deze...Nes tepalai labai stipriai degraduoja situose aisin dezese...va pasirodo AW-1 specifikacijos dar greiciau nei 3309...tai tuo labiau reikia juos nuolat atsviezinti...O vaziuot ir poto tiketis suremontuot tai jau geriau iskart tiketis rast deze su kuo mazesne rida....nes situ deziu remontas praktiskai neigyvendinama misija kaip susidariau nuomone....ypac musu kraste
 cia kalba eina apie dezes nuvaziavusias belekiek km ir neaisku ar joms buvo keisti tepalai...tada viska sujudinus yra rizika neisvaziuot po keitimo...O siaip zinoma butina keisti tapalus jeigu norima ir toliau sekmingai vaziuot su ta pacia deze...Nes tepalai labai stipriai degraduoja situose aisin dezese...va pasirodo AW-1 specifikacijos dar greiciau nei 3309...tai tuo labiau reikia juos nuolat atsviezinti...O vaziuot ir poto tiketis suremontuot tai jau geriau iskart tiketis rast deze su kuo mazesne rida....nes situ deziu remontas praktiskai neigyvendinama misija kaip susidariau nuomone....ypac musu kraste  Kokie nors rusai gal ir sugeba paremontuot
 Kokie nors rusai gal ir sugeba paremontuot  Pats keiciausi irgi deze, net nebandziau remontuot. Uzteko pabendraut su dezes remontuojanciais meistrais kad suprasti kad dauguma ju nelabai ten gaudosi ka patys remontuoja
  Pats keiciausi irgi deze, net nebandziau remontuot. Uzteko pabendraut su dezes remontuojanciais meistrais kad suprasti kad dauguma ju nelabai ten gaudosi ka patys remontuoja 
			
				
					
						
					
					#2274
					 
					
				
				
				
					
				
			
				
			
			
			Posted 2018 August 27 - 17:06
Na jeigu jau deze neuzlinko pakeitus, tai reikia ir toliau keisti
cia kalba eina apie dezes nuvaziavusias belekiek km ir neaisku ar joms buvo keisti tepalai...tada viska sujudinus yra rizika neisvaziuot po keitimo...O siaip zinoma butina keisti tapalus jeigu norima ir toliau sekmingai vaziuot su ta pacia deze...Nes tepalai labai stipriai degraduoja situose aisin dezese...va pasirodo AW-1 specifikacijos dar greiciau nei 3309...tai tuo labiau reikia juos nuolat atsviezinti...O vaziuot ir poto tiketis suremontuot tai jau geriau iskart tiketis rast deze su kuo mazesne rida....nes situ deziu remontas praktiskai neigyvendinama misija kaip susidariau nuomone....ypac musu kraste
Kokie nors rusai gal ir sugeba paremontuot
Pats keiciausi irgi deze, net nebandziau remontuot. Uzteko pabendraut su dezes remontuojanciais meistrais kad suprasti kad dauguma ju nelabai ten gaudosi ka patys remontuoja
Rimtai? Kaip buti jei uzlinktu?  Pirktis deveta ar kazkuria dali tik nauja? Tikejausi daug maz dezininkai apsisviete del situ aisinu.
 Pirktis deveta ar kazkuria dali tik nauja? Tikejausi daug maz dezininkai apsisviete del situ aisinu.
Edited by PhanT, 2018 August 27 - 17:16.
			
				
					
						
					
					#2275
					 
					
				
				
				
					
				
			
				
			
			
			Posted 2018 August 27 - 21:22
Ne taip viskas paprasta.. ziurint koks gedimas...jei ten pvz kokia pusle uzlinkus tai gal ir galima bandyt ja rekonstruot...bet tiksli diagnoze nera tokia paprasta kaip atrodo...gali but solenoidas atsakingas uz tai ir panasiai...nera jokiu garantiju kad perinks deze ir ji gerai dirbs...bet nera ir garantiju kad deveta deze gausi gera...visur rizika ir kaip pasiseks...mano nuomone visgi idealiausias variantas imti deveta su kuo mazesne rida...as pvz gavau su 74K stuk. Nes gali remontuot,mustis ten su tais remontininkais ir ant galo vistiek kita nusipirktRimtai? Kaip buti jei uzlinktu?
Pirktis deveta ar kazkuria dali tik nauja? Tikejausi daug maz dezininkai apsisviete del situ aisinu.
 o pinigai bus dvigubi
 o pinigai bus dvigubi  isvis kam bandyt prikelt deze kuri jau pravaziavus kokia 300 K...tai geriau uz tuos pacius pinigus ieskot kitos su maza rida...geriausia imti is ardomo auto kur tikrai zinoma rida...kitaip kate maise
 isvis kam bandyt prikelt deze kuri jau pravaziavus kokia 300 K...tai geriau uz tuos pacius pinigus ieskot kitos su maza rida...geriausia imti is ardomo auto kur tikrai zinoma rida...kitaip kate maise  
					
					
			
				
					
						
					
					#2276
					 
					
				
				
				
					
				
			
				
			
			
			Posted 2018 August 28 - 04:36
Ne taip viskas paprasta.. ziurint koks gedimas...jei ten pvz kokia pusle uzlinkus tai gal ir galima bandyt ja rekonstruot...bet tiksli diagnoze nera tokia paprasta kaip atrodo...gali but solenoidas atsakingas uz tai ir panasiai...nera jokiu garantiju kad perinks deze ir ji gerai dirbs...bet nera ir garantiju kad deveta deze gausi gera...visur rizika ir kaip pasiseks...mano nuomone visgi idealiausias variantas imti deveta su kuo mazesne rida...as pvz gavau su 74K stuk. Nes gali remontuot,mustis ten su tais remontininkais ir ant galo vistiek kita nusipirkt
o pinigai bus dvigubi
isvis kam bandyt prikelt deze kuri jau pravaziavus kokia 300 K...tai geriau uz tuos pacius pinigus ieskot kitos su maza rida...geriausia imti is ardomo auto kur tikrai zinoma rida...kitaip kate maise
Reikalas tik kad kai ieškom dėžės su tikra maža rida mašinai kokių 2013tų metų ir su tikra maža rida mašinai kokių 2005tų, tikrai ženkliai skiriasi galimybės tiek mažos ridos, tiek tikros ridos... 
Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune  
			
				
					
						
					
					#2277
					 
					
				
				
				
					
				
			
				
			
			
			Posted 2018 August 28 - 08:51
Reikalas tik kad kai ieškom dėžės su tikra maža rida mašinai kokių 2013tų metų ir su tikra maža rida mašinai kokių 2005tų, tikrai ženkliai skiriasi galimybės tiek mažos ridos, tiek tikros ridos...
na taip...kuo senesne masina tuo didesne tikimybe suvargti su automatu  na as senesnes su automatu turbut nesirysciau pirkti...va volvo s60 2005 kai ieskojau  tai tik mechanines dezes ziurejau...Va  kitas reikalas dar tos senos geros dezes kaip pvz penkiabege merso...
 na as senesnes su automatu turbut nesirysciau pirkti...va volvo s60 2005 kai ieskojau  tai tik mechanines dezes ziurejau...Va  kitas reikalas dar tos senos geros dezes kaip pvz penkiabege merso...
Edited by Atas, 2018 August 28 - 08:52.
			
				
					
						
					
					#2278
					 
					
				
				
				
					
				
			
				
			
			
			Posted 2018 August 28 - 15:02
PEUGEOT e2008 GT Pack
Bez pežo, žyzn gavno.
			
				
					
						
					
					#2279
					 
					
				
				
				
					
				
			
				
			
			
			Posted 2018 August 28 - 15:14
Sveiki! Na tai ką, prisivažinėjom su 508  Į kurį patikimą elektriką Vilniuje patartumėte kreiptis su savo pežu? Vakar ryte atsisėdau ir pradėjo "mojuoti" vairuotojo valytuvas (į jokias valymo padėtis net nereaguoja), prie to paties išmetė seat belt/airbag fault, na o dar mano pežas visą laiką galvojo, kad jau naktis
  Į kurį patikimą elektriką Vilniuje patartumėte kreiptis su savo pežu? Vakar ryte atsisėdau ir pradėjo "mojuoti" vairuotojo valytuvas (į jokias valymo padėtis net nereaguoja), prie to paties išmetė seat belt/airbag fault, na o dar mano pežas visą laiką galvojo, kad jau naktis  Šiandien vyras nuvežė į servisą, diagnozė - komforto blokas, meta begalę klaidų.  Tad klausimas, komforto bloką keisti kitu, ar verčiau vežti pas elektriką?
 Šiandien vyras nuvežė į servisą, diagnozė - komforto blokas, meta begalę klaidų.  Tad klausimas, komforto bloką keisti kitu, ar verčiau vežti pas elektriką?   
 
Automobilį beja pirkome iš autovici beveik prieš metus, iki mūsų važinėjo kiti žmonės, viską tvarkė tame pačiame autovici, 2012m. rida buvo nepilni 120k..
Edited by Beezy, 2018 August 28 - 15:17.
			
				
					
						
					
					#2280
					 
					
				
				
				
					
				
			
				
			
			
			Posted 2018 August 28 - 15:38
 pas bet kurį pežo elektriką, ir bus matyt. Diagnostikų kontaktai yra atskiroje temoje. Lauksime žinių ir išvadų ;)
 pas bet kurį pežo elektriką, ir bus matyt. Diagnostikų kontaktai yra atskiroje temoje. Lauksime žinių ir išvadų ;)
					
					5 user(s) are reading this topic
0 members, 5 guests, 0 anonymous users



 
				
				
				 
				
				
				 
				
				
				 
				
				
				 
				
				
				 
				
				
				 
				
				
				 
				
				
				 
				
				
				 
				
				
				 
				
				
				


