Aš tai nemėgstu tų automatinių, nes jie neduoda jokios galimybės pasirinkti. Labiausiai man patikdavo intervalas su atskiru šliaužikliu arba sukikliu pareguliuoti intevalo trukmei. Kaip gerai beveiktų automatiniai, net ir visai naujų automobilių, man jie vistiek per daug zulina. Bet čia tik asmeninė nuomonė, nes nemėgstu dažnai valyti; kol dar visai normaliai matosi, tol ir nevalau. O zulina dažnai tiesiog dėl saugumo.
Dar geriau, kai yra ir galimybė vienkartiniam nubraukimui. Dar būna toks variantas, kad yra ir automatinis, ir fiksuotas intervalas. Bet tada nebūna vienkartinio nubraukimo funkcijos, irgi liūdniau.
O šiaip tai geriausia kai aplamai išvis tiesiog valo
Kai kuriuose automobiliuose tą daviklį išeina išjungti ir padaryti, kad valytų tiesiog fiksuotu intervalu, bet ne visuose būdavo variantas be lietaus daviklio, tada dažnai ir neišeina.
Pirmos kartos lietaus davikliai buvo ne klijuojami, o tiesiog priglaudžiami prie stiklo per skaidrią guminę tarpinę. Jie ne tokie jautrūs, bet po stiklo keitimo nesugesdavo (nebent jei stiklas buvo su laužtuvu keičiamas), nes ten tiesiog atfiksavai, nuėmei, nuvalei tą gumelę, nuvalei stiklą ir statai į vietą. Čia apie tuos šviečiančius kalba
O dabartinius klijuojamus labai dažnai pagadina keisdami stiklus, net ir rimti servisai/meistrai. Gal jis išvis oficialiai nekeičiamas net, ir reiktų naujo, tai tada paaiškintų artefaktus. Nes naujo niekas gi nededa. Ar deda?
Dėl jautrumo reguliavimo ir dažnio reikia lįst į BSI ar BSM ir žiūrėt, ką ten galima rasti. Tokius nustatytumus kažkur tikrai esu matęs, bet dėl konkretaus modelio, metų ir galimybių tikrai nepamenu.
Edited by tadas1991, 2018 August 30 - 02:48.