Apie Peugeot 508
#2881
Posted 2019 September 07 - 09:05
#2882
Posted 2019 September 07 - 10:53
PEUGEOT e2008 GT Pack
Bez pežo, žyzn gavno.
#2883
Posted 2019 September 07 - 13:15
Keistai galvojat.Kiekviena marke turi nepavykusiu modeliu,varikliu,pavaru deziu ir.t.t.Naujam dzin,galioja garantija
Tai tame ir esmė, kad nusipirkus naują auto garantinis nieko nedaro, nes jam įsakyta laukti... Ir taip jau pusę metų vis dar laukia, o vartotojai kankinasi.
#2884
Posted 2019 September 07 - 14:02
Tai turbut del to, kad Audi 80 B3, VW Golf mk2 ir Passat b2 varikliu prastu praktiskai neturejo ir zmones vis dar mena tuos sloves laikus ir pasakoja savo draugams ir atzalomsLietuvoje suformuota nuomone nesikeicia, ima VW geupes auto,pofig kas kaip.
Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune
#2885
Posted 2019 September 07 - 15:47
Bet jei garantiniu kazka Vw vilkina,tempia rezinka remontuot tai riebus minusas aniem.Neteko su vw garantiniu susidurt paciam
#2886
Posted 2019 September 07 - 18:40
Tau pasiseke, man teko;))
PEUGEOT e2008 GT Pack
Bez pežo, žyzn gavno.
#2887
Posted 2019 September 07 - 22:36
Tiesiog nereik pirkti pirmu reviziju arba naujai isleistu varikliu Ten tas paskutins 1.4tsi net nebuvo toks blogas, maciau is svedu perekupai veza su 500k ridom ir nusuka i 220. Tai reiskia puse liamo jie susukti sugebedavo. O su tuo 1.5tsi. na, eilinis bug's. Istaisys, aptvarkys, kazka pakeis, kaip ir su ta pacia DSG. Pradzioje tragedija, dabar nelabai kas ir skundziasi O kad neigia problemas, cia jau didziuju kompaniju PX politika. Jei i IT rinka pazvelgti, tai didziosios korporacijos analogiskai elgiasi. Taip ir su auto pramone. Jie norit paburnoti ant 1.5tsi nesamoniu, nepamirski ir 1.6 prince kurinio. Kazin kaip tie nauji, reviziniai dabar vaziuos
Edited by PhanT, 2019 September 07 - 22:37.
#2888
Posted 2019 September 08 - 08:55
Visiskai objektyvi nuomone,bravo.Tiesiog nereik pirkti pirmu reviziju arba naujai isleistu varikliu Ten tas paskutins 1.4tsi net nebuvo toks blogas, maciau is svedu perekupai veza su 500k ridom ir nusuka i 220. Tai reiskia puse liamo jie susukti sugebedavo. O su tuo 1.5tsi. na, eilinis bug's. Istaisys, aptvarkys, kazka pakeis, kaip ir su ta pacia DSG. Pradzioje tragedija, dabar nelabai kas ir skundziasi O kad neigia problemas, cia jau didziuju kompaniju PX politika. Jei i IT rinka pazvelgti, tai didziosios korporacijos analogiskai elgiasi. Taip ir su auto pramone. Jie norit paburnoti ant 1.5tsi nesamoniu, nepamirski ir 1.6 prince kurinio. Kazin kaip tie nauji, reviziniai dabar vaziuos
P.s.Tik jau 508 tema tersiam😁
Edited by Dolcis, 2019 September 08 - 08:56.
#2889
Posted 2019 September 08 - 12:01
Visiskai objektyvi nuomone,bravo.
P.s.Tik jau 508 tema tersiam
Ne pirmas, ne paskutinis kartas. Jau snekejau apie tai, arba snekam apie viska, arba visus isbaninam. Nes sitos kalbos issirutuliavo is pokalbiu apie 508. Diskusija atvira, jei kas nori padaryti didyji FAQ apie 508 - tai tam tiesiog reiktu atskiros temos, kuri butu uzrakinta
#2890
Posted 2019 September 08 - 12:24
#2891
Posted 2019 September 08 - 14:18
maciau is svedu perekupai veza su 500k ridom ir nusuka i 220.
Užtenka įvesti švedišką automobilio valstybinį numerį į švedišką puslapį atitinkanti lietuviškam "Transekstos" ir randi visas užfiksuotas ridas. Sunkiai ką apgausi.
#2892
Posted 2019 September 08 - 14:31
Užtenka įvesti švedišką automobilio valstybinį numerį į švedišką puslapį atitinkanti lietuviškam "Transekstos" ir randi visas užfiksuotas ridas. Sunkiai ką apgausi.
Bet dėja 9 iš 10 apgausi. Niekas ten nieko netikrina. Čia tik mes "internautai" ir šiaip kažkiek IT srityje išprusę kažką tikrininam.
Peugeot 406:
3x3 point rear seat belts, ABS, Air conditioning, Alarm, Alloy wheels, Audio remote, Body coloured bumpers, CD, CD Multichanger, Climate control, Cloth seat trim, Cruise control, Driver`s airbag, Electric driver`s seat, Electric mirrors, Electric passenger`s seat, Electric sunroof, Folding rear seats, Front electric windows, Front fog lights, Headlight washers, Heated mirrors, Heated seats, Height adjustable drivers seat, Leather seat trim, Metallic Paint, Partial leather seat trim, PAS, Passenger`s airbag, Rear electric windows, Remote locking, Roof rails, Sat Nav, Service indicator, Side airbags, Steel wheels, Steering wheel rake adjustment, Steering wheel reach adjustment, Traction control, SPARCO, NOS, BREMBO, TOYO, MAXIMA, GARIŪNAI
#2893
Posted 2019 September 14 - 21:25
https://www.car.info/en-se
svediska registracijos numeri reikia ivesti
Edited by CeskaL, 2019 September 14 - 21:26.
#2895
Posted 2019 September 15 - 10:09
Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune
#2896
Posted 2019 September 15 - 11:20
Nėra ten kam gesti ;)
PEUGEOT e2008 GT Pack
Bez pežo, žyzn gavno.
#2897
Posted 2019 September 15 - 13:58
#2898
Posted 2019 September 15 - 14:23
Geri komentarai
Labai juokinga kai žmonės nekenčia vienos ar kitos automobilių markės. Dar juokingiau kai ima peštis ir putotis iš neapykantos.
#2899
Posted 2019 September 15 - 14:25
Geri komentarai
Aš dabar vėl į seną grabą, už save senesnį, atsisėdau, tai prisiminiau, kaip fainai, kai mašina nepypsi ir neaiškina, kaip ja naudotis. Sistemos, patogumai ir prabanga yra puiku ir malonu ilguose atstumuose, bet man mašina kaip dviratis, elementari transporto priemonė. Smagu, kai kažkas patogiau, bet ne per daug, nes dviratis neaiškina, kuria pavara tau važiuot ar kad negalima vienu metu minti pedalų ir spausti stabdžio, kas dažnai yra reikalinga. Neaiškina, kad jau laikas pakeisti grandinę, nes kitaip, vengdamas žvaigždžių sudilimo, užblokuos galinį ratą. Skaitau ir liūdnoka. Ne dėl kažkokio nepatvarumo ar sistemų gausos, bet realiai visas straipsnis vien apie patogumo ir saugumo sistemas, o norėtųs rasti kažką apie apie patį mechanizmą, t.y. kaip variklis dirba, kaip dėžės, koks stabdžių atsakas ar vairo elgesys staigesniuose posūkiuose didesniu greičiu. Realiai, kaip ta mašina yra, kaip mechanizmas, o ne kaip telefonas ar virtuvinis kombainas. Juk ten turbūt vis dar tas pats 1,6 princas. Skambino žmogelis praeitą savaitę, kad kažkas su varikliu negerai 2011tų 308tam, rida per 150kkm, variklis Princas. Sakiau parduokit jūs tą mašiną, kol dar galit. Niekaip nepavyko įtikinti. Argumentai, kad žmonai ir nedideliais atstumais tik į darbą. Tai tuo labiau dar daugiau problemų. Nu bet gi benzinas, svarbiausiai šiais laikais kad benzinas. Jaučiu mano 206tukas kai bus skelbimuose, tai bus pirkėjui svarbiausia, kad benzinas
Draugų šeimynėlė mergaitei dabar pirkosi irgi mašiną, tik benziną, miestui, tai šiaip taip pavyko išlaviruoti ir prigydyti, kad jiems nereikia jokių tiesioginių įpurškimų, turbinų, vanosų ir valvetronikų. Kuo mažiau galios, tuo mažiau problemų ir mažiau bereikalingų išlaidų. Automobilis kaip dviratis, kasdieniam važinėjimui į darbą, nu nafig nusipirkt su nežmoniškais pribumbasais ir paskui apsiverkt, kad nėra pinigų naujam (NAUJAM) varikliui
Nusipirko Clio 3 2012tų metų, dar su paprastu purškalu senoviniu. Tikiuos pats variklis pakenčiamas, nelabai daug apie juos žinau...
Ai, o kėbulas 508 naujo tai labai gražus
Beje, šiuo metu ant mano keltuvo kabo BX GTI kliento, tai nepykit už lyriškus nukrypimus į nostalginę pusę. Pažadu pasitaisyti
Edited by tadas1991, 2019 September 15 - 14:29.
Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune
#2900
Posted 2019 September 15 - 14:45
Skaitau ir liūdnoka. Ne dėl kažkokio nepatvarumo ar sistemų gausos, bet realiai visas straipsnis vien apie patogumo ir saugumo sistemas, o norėtųs rasti kažką apie apie patį mechanizmą, t.y. kaip variklis dirba, kaip dėžės, koks stabdžių atsakas ar vairo elgesys staigesniuose posūkiuose didesniu greičiu. Realiai, kaip ta mašina yra, kaip mechanizmas, o ne kaip telefonas ar virtuvinis kombainas.
Todėl, kad dabar taip madinga, todėl, kad liaudis svaigsta nuo elektroninių pribambasų ir komplektacijos gausos. Gal tas žurnalistas galėtų ir apie mechaniką ir konstrukcinius dalykus ką nors parašyti, bet liaudžiai įdomu pypsiukai, skrynai ir t.t.. Jis irgi pataikauja skaitytojams ir rašo tai ko jie nori.
Audi 80 sau pasilikai?
Edited by Bivainis, 2019 September 15 - 15:14.
22 user(s) are reading this topic
0 members, 22 guests, 0 anonymous users