Apie Peugeot 508
#3241
Parašyta 2020 vasario 25 - 22:55
Peugeot, Citroen, DS, Renault, Dacia - diagnostika. FAP, EGR programavimas, chiptuning. 8sesi70penki7638
#3242
Parašyta 2020 vasario 25 - 23:17
Aš siūlau neužsiciklint ant 1.6. Jei bus važinėjama Kaunas-Vilnius taigi ne miesto rėžimu. 100km/h sąnaudos principe identiškos bus. O mieste ten tas puslitris-litras viršaus bus grubiai 250-500e ant 100 000km (sakykim 50/50 važiuojant). O pasirinkimas p508 labai jau mažas. Ta prasme yra pirkt, bet jau labai lavonai, kad ir kiek ten mokėsi. Ir jeigu geras variantas 2.0, tai ir imt. O ir smagiau daug apsilenkt kažką trasoj su kokį 100kw bent, nei tą 1.6 gręžt ant pusantros tonos.
Peugeot 406:
3x3 point rear seat belts, ABS, Air conditioning, Alarm, Alloy wheels, Audio remote, Body coloured bumpers, CD, CD Multichanger, Climate control, Cloth seat trim, Cruise control, Driver`s airbag, Electric driver`s seat, Electric mirrors, Electric passenger`s seat, Electric sunroof, Folding rear seats, Front electric windows, Front fog lights, Headlight washers, Heated mirrors, Heated seats, Height adjustable drivers seat, Leather seat trim, Metallic Paint, Partial leather seat trim, PAS, Passenger`s airbag, Rear electric windows, Remote locking, Roof rails, Sat Nav, Service indicator, Side airbags, Steel wheels, Steering wheel rake adjustment, Steering wheel reach adjustment, Traction control, SPARCO, NOS, BREMBO, TOYO, MAXIMA, GARIŪNAI
#3243
Parašyta 2020 vasario 25 - 23:47
#3244
Parašyta 2020 vasario 26 - 00:05
Aš siūlau neužsiciklint ant 1.6. Jei bus važinėjama Kaunas-Vilnius taigi ne miesto rėžimu. 100km/h sąnaudos principe identiškos bus. O mieste ten tas puslitris-litras viršaus bus grubiai 250-500e ant 100 000km (sakykim 50/50 važiuojant). O pasirinkimas p508 labai jau mažas. Ta prasme yra pirkt, bet jau labai lavonai, kad ir kiek ten mokėsi. Ir jeigu geras variantas 2.0, tai ir imt. O ir smagiau daug apsilenkt kažką trasoj su kokį 100kw bent, nei tą 1.6 gręžt ant pusantros tonos.
Racijos yra, bet jis dabar važinėja tokiu pat maršrutu kas dieną su senu perechodiniu 406 2,0HDi 80kw, tai ten patys žinot, trasoj 5L, mieste 6L, jei su kamščiais arba žiemą, iki 7L. Važinėtų ir toliau turbūt, bet jau net ir atsukta rida maždaug dabar jau turėtų mušti 500K, tai gali kurią nors dieną imti ir pasidalinti pusiau, o ir vaizdas turbūt jau darosi aktualesnis, kai dirbi bankininku Vilniuje.
Trasoj taip, skirtumas tarp 1,6 ir 2,0 bus max 0,5-1L, bet mieste, ypač jei dar su automatu nupirktų, dvilitris 103kw pasiims drąsiai 8-9L, o 120kw žiemą mieste esu girdėjęs iš žmonių ir iki 10L nesunku įgazuot. Aš nesureikšminčiau, nes dabar su savo mažalitražiu, pagręždamas, turbūt tiek pat benzino sudeginu. Bet aš labiau spontaniškas, o jis labiau racionalus, ir gerbiam vienas kito nuomonę
Esmė, kad džiaugiuosi, kad atrodo pavyko įkalbėti nesidairyti į tuometinius Peugeot benzinus, tai bent tiek. Nes kol nepasikalbėjom, buvo mintis nusipirkti Princą ir dar jam užmesti dujaką
1.6HDi buna 82kw, 84kw su start-stop 2013-2014m. Rankiniai buna ir paprasti ir elektriniai. Priklauso nuo komplektacijos. Active budavo be el. rankinio, allure jau visi su el. rankiniu.
Ačiū, Laimonai. Labiau tuomet žiūrėsim ne Allure Galima ten išvedinėti kažką apie problemas ir naujų trosų elektriniam varantui kainas, bet realiai tai su rankena tiesiog lengviau skersą pasistatyt Čia aišku, juokauju, nes šitas argumentas labiau man
Bus turbūt su dabartine pasiūla taip, kad galiausiai nusipirks kokį vokietį arba japoną ir tiek...
prius su dujom
Labai vagia juos
Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune
#3245
Parašyta 2020 vasario 26 - 10:20
tai tada golfa 5tą bus 4.5-5l trasoj zyzelio, o jeigu dar iš jozitos piltis tai išvis papigiai. Nors spėju ir su dujom būtų pigu lakiot.
#3246
Parašyta 2020 vasario 26 - 10:52
s.vilius, siulai 508 keist i 5 Golfa... i tdi PD speju.. siulai masina iskeist i skarba su ratais, kurios variklis girdisi uz 2-ju km kai atvaziuoja. plius tokia tavo minima ekonomija retam kuriam jau tepasiekiama, nes Golf 5 didzioji dalis jau tiek nuopersti, kad reikia keisti is esmes viska, kad pasiekti kazkokiu panasiu kuro sanaudu..siaip standartas ju 7l/100km vidutines, tokiu kur dar veikia..o dar pridekim TDi PD variklio bedeles atsirandancias nukeliavus daugiau nei 250k km..tokias kaip nuodegos degalu bake, kurios paskui viska uzkemsa ir pan.. nu nesiplesiu, bet as geriau imciau 508 su 1.6d bukalu, negu kad 1.9tdi PD ar 2.0TDi PD, kur vaziuojant 110 jau reikia gerokai muzika pasigarsint, kad negirdetum arkliu riaumojimo is po kapoto...PD turi ir pliusu daug, bet tema ne apie tai, taigi nesiplesiu.
Visos automobiliu remonto paslaugos. Diagnostika, prieziura ir remontas. 861396343 Kaunas
#3247
Parašyta 2020 vasario 26 - 11:19
Su robotu kasdien jau keli metai, jokių minusų nematau. Sąnaudos spėju roboto identiškos mechankei, tad neatmesk ;)Brolis dabar renkasi kasdieniam vazinejimui Kaunas-Vilnius-Kaunas. Nori kuo taupiau kuro sanaudomis. Tai 1.6hdi taupiausiai, ir tada lieka tik mechanine, nes ziuri priesrestailus pirmokus. Kur jiems ka labiausiai ziureti? Taip jau sutapo, kad 508 su 1.6hdi dar net nekrapstes, pagrinde GT atvaziuoja, tai net nezinau, kaip ta paprastesne pakaba atrodo ir kur slieku ieskoti, tikintis ju rasti. Rankinis buna pas juos paprastas ne elektrinis?
Aišku jos kažkiek daugiau kainuoja, tad jei gaila 500 eur patogumui, tada taip - mechanas
Tikėtina, kad mechankės bus su rankeniniu rankiniu, o robotai su elektriniu stovėjimo stabdžiu.
Pakaba tai tokia, kad ir kieme gali ją keistis, bet dabar važinėjant 1km žvyrkeliu, jau trečią kartą pradėjo baladotis pakaba - du priekiniai stabilizatoriaus antgaliai/traukės jau pakeisti (kaip ir normalu), o dabar kas nutiko - dar netikrinau, arba vėl stabilizatorius, arba šarnyras pasidavė, o gal tik vairo traukė.
Daugiau ten kaip ir nelabai ko yra
#3248
Parašyta 2020 vasario 26 - 14:05
s.vilius, siulai 508 keist i 5 Golfa... i tdi PD speju.. siulai masina iskeist i skarba su ratais, kurios variklis girdisi uz 2-ju km kai atvaziuoja. plius tokia tavo minima ekonomija retam kuriam jau tepasiekiama, nes Golf 5 didzioji dalis jau tiek nuopersti, kad reikia keisti is esmes viska, kad pasiekti kazkokiu panasiu kuro sanaudu..siaip standartas ju 7l/100km vidutines, tokiu kur dar veikia..o dar pridekim TDi PD variklio bedeles atsirandancias nukeliavus daugiau nei 250k km..tokias kaip nuodegos degalu bake, kurios paskui viska uzkemsa ir pan.. nu nesiplesiu, bet as geriau imciau 508 su 1.6d bukalu, negu kad 1.9tdi PD ar 2.0TDi PD, kur vaziuojant 110 jau reikia gerokai muzika pasigarsint, kad negirdetum arkliu riaumojimo is po kapoto...PD turi ir pliusu daug, bet tema ne apie tai, taigi nesiplesiu.
oj atsiprasau 6'ta turejau omeni 😁😁 o jei rimtai tai sarkazmu uzsimineju pastaruoju metu 🤡
#3249
Parašyta 2020 vasario 26 - 14:16
PEUGEOT e2008 GT Pack
Bez pežo, žyzn gavno.
#3250
Parašyta 2020 vasario 26 - 18:09
Turi masina vaziuoti komfortiskai, va butent 508 su 120kw taip ir vaziuoja 😀
O kad vaziuoja tai vaziuoja visos kurios uzsiveda.
#3251
Parašyta 2020 vasario 26 - 20:06
#3252
Parašyta 2020 vasario 26 - 21:07
Na visi skirtingai vaziuoja, nuvaziuoja ir skaiciuojaMan ir keista kai pvz del biski didesniu kuru sanaudu buna net parduoda tvarkinga nekelianti jokiu problemu auto...rizikuodami isigyti neaisku ka...matyt tokie zmones tikrai nera susidure su rimtesnem problemom...cia zinoma tas negalioja perkant naujus auto...tada galima rinktis pagal ka tik nori...O naudotam svarbiausia manau gera technine bukle ir tokie auto nesimeto
500 ne roboto patogumui reikia skirt, o roboto sankabai. Vazinejau as po truputi su daug robotu, nei vienas iki galo nepatiko, net ir su naujutele sankaba katik po kalibracijos. Jus arba vaziuojate kitu stiliumi, arba ipratote, arba jusu tiesiog kitokie kriterijai.Su robotu kasdien jau keli metai, jokių minusų nematau. Sąnaudos spėju roboto identiškos mechankei, tad neatmesk ;)
Aišku jos kažkiek daugiau kainuoja, tad jei gaila 500 eur patogumui, tada taip - mechanas
Tikėtina, kad mechankės bus su rankeniniu rankiniu, o robotai su elektriniu stovėjimo stabdžiu.
Pakaba tai tokia, kad ir kieme gali ją keistis, bet dabar važinėjant 1km žvyrkeliu, jau trečią kartą pradėjo baladotis pakaba - du priekiniai stabilizatoriaus antgaliai/traukės jau pakeisti (kaip ir normalu), o dabar kas nutiko - dar netikrinau, arba vėl stabilizatorius, arba šarnyras pasidavė, o gal tik vairo traukė.
Daugiau ten kaip ir nelabai ko yra
Cia kaip ir su LEDiniu apsvietimu. Siandien tamsoje islekiau su full LED masina i kelia. Man geriau kelia maziau ryskiai apsviestu, bet nebutu viskas virs tos ryskios zonos melyna/violetine. Matai zenkla, bet negali iskaityt, nes nudazytas. Xenonai ir halogenines lempeles taip nedaro. Ipratus turbut butu gerai. As pvz iprates vazinet su h4, h1 ir h7 senais triperiais isdegusiais reflektoriais, pakankamai saugiau jauciuosi matydamas vien kelio konturus pagal tolumoje svieciancius baltuosius stulpelius, tai man nesvieciancios masinos nepatogumo didelio nesukelia, bet daug kam juk sukeltu
Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune
#3253
Parašyta 2020 vasario 26 - 21:31
Robotas iš esmės kamštyje nekažką su savo trūkčiojimu, o kitur tik pliusus matau, nes su 1,6 į sportsmenus tikrai nepretenduosi niekad. Su 2.2gt bėgių perjungimo greitis toks pat, tik kad neprarandi sukimo tuo metu. IMHO šis pigus automato analogas atlieka savo funkciją kaip pigus automato analogas
#3254
Parašyta 2020 vasario 27 - 06:42
Roboto sankaba per du metus imetus kazka ne to buvo gal koki karta ar du. Su mechanu dantračius per tiek laiko jau kokį 50 kartų būčiau padrožęs, ir ant aukštų sūkių.
Robotas iš esmės kamštyje nekažką su savo trūkčiojimu, o kitur tik pliusus matau, nes su 1,6 į sportsmenus tikrai nepretenduosi niekad. Su 2.2gt bėgių perjungimo greitis toks pat, tik kad neprarandi sukimo tuo metu. IMHO šis pigus automato analogas atlieka savo funkciją kaip pigus automato analogas
Kaip ir sakiau, vienų argumentai vienokie, kitų kitokie, todėl ir nuomonės išsiskiria. Šiuo atveju abi nuomonės teisingos ir nėra reikalo ginčytis.
Tai taip informacija
Man irgi tie robotai perjunginėja tvarkingai ir per dantis tikrai nečirškina bei nenorimą bėgį retai įjungią, o aš pats savo kasdieniams per dantis būna pačirškinu ir po 10 kartų per dieną. Nu nes negaila ir nesistengiu specialiai saugot mašinos. Ir kai perjunginėji greitai didesnėse apsukose, tai būna ir nepataikai, ir gal seni sudilę ūžiančios dėžės sinchronai nespėja paskui šoferio piktą ranką. Bet tom dėžėm tie čirkštelėjimai retkartiniai ir smulkūs (be jėgos) nieko tragiško nepadaro. Nei vienos dėžės, kaip ir nei vienos sankabos, pats nesugebėjau supielinti per savo 10 metų vairavimo. Turbūt viena yra sankabos ir dėžės drožimas, o kita netinkamas naudojimas, kas gali būti daug blogiau.
Perjungimo greitis pas GT toks pats, jei važinėjat kaip su 1,6. Padrožkit normaliai porą šimtų kilometrų, kad vidutines kuro sąnaudas mieste rodytų 12L, pradės kitaip junginėti. Aišku jei dėžė tvarkoje Tie Aisinai nėra tokie greiti kaip tvarkingos naujesnės kartos DSG, bet sąlyginai neblogai, lyginant su visokiom seniau į PSA bolidus dėtom 4hp20 ar 4hp18.
Nesu kategoriškai prieš robotus. Bet PSA robotai patinka ne visiems. Čia skonio reikalas. Kam patinka tikri automatai, dažniausiai robotai nelabai. Kam patinka mechaninės, dažniausiai irgi nelabai. Robotai labiausiai tinka ir patinka tiems, kuriems nėra labai svarbu, kokia ta dėžė, jei mašina jiems patinka, o beigi dar ir važiuoja, ir nekelia problemų. Tada, kaip ir sakėt, gauni tam tikrą komfortą už pigiau tiek pirkimo, tiek remonto atžvilgiais.
Nors su robotu galima irgi įbristi, jei perkama neatsargiai ir/ar neprižiūrima. Dėžės naudotos gan brangios, remontas irgi nepigus, nes dalių komplektas nepigus. Nelabai dažnai genda, bet pasitaiko ūžiančių bėgių, dažniausiai trečias arba ketvirtas.
Kai pasakoji, kad mėgsti važinėti sportiškai, žmonės dažnai siūlo galingus variklius ir dideles mašinas. Ten, kur man patinka važinėti sportiškiau, tai dar ir linksmiau su nedidele mašina ir galingo variklio nelabai ir reikia, nes greitis dažniausiai nedaug lipa per 80kmh. Daug svarbiau geros padangos, teisingas pakabos darbas, geras kėbulo svorio balansas ir aišku vairuotojo gebėjimai automobilio greitį palaikyti kuo arčiau nuslydimo ribos, bet nenuslysti. Variklis gali būti bet koks. Kai vingis ant vingio, galingas padeda tuo, kad galima trajektoriją laikyti arčiausiai trumpiausio kelio, nes išėmęs posūkį, greičiau vėl pasieki norimą greitį. Kai tuo tarpu su mažos galios varikliu dažnai atidavinėji metrus tam, kad galėtum mažiau spausti stabdį. Savotiškai smagūs abu variantai
Aš tokiuose keliukuose netgi pamėgau atmosferinius benzinus, nors seniau buvau toks pusiau kaip ir dyzelių fanas. Nėra turbinos ir jokių galios šuolių ir duobių, į kur reikia pataikyti arba nepataikyti, nėra didelio galios trūkumo mažais sūkiais ir galios pradingimo dideliuose sūkiuose. Nuo pat apačios iki viršaus labai viskas tolygu. Dabar BMW M, kadangi dėl ekologijos nebegali dėti atmosferinių variklių, deda turbiną, kuri dirba mažu slėgiu ir tas slėgis pagrinde yra reguliuojamas taip, kad kuo labiau atkartotų atmosferinio variklio darbą. Nes yra vairuotojų, kuriems jis patinka labiau, negu "nuraunantys" turbiniai
Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune
#3255
Parašyta 2020 vasario 27 - 07:32
Vienintelis variantas kai robotas VEIKIA SUPER ar net geriau nei tikras automatas, tai pas 508 DS5 Hybrid. Ten pasaka.
Šį pranešimą redagavo Laimonas: 2020 vasario 27 - 07:42
Peugeot, Citroen, DS, Renault, Dacia - diagnostika. FAP, EGR programavimas, chiptuning. 8sesi70penki7638
#3256
Parašyta 2020 vasario 27 - 11:46
Nu kam tas robotas. Imi 120kw mechaną. Įkali 3 bėgį ir važinėji. Gausis tas pats kas robotas. Nu gal iš 3 sunkiai išvažiuos sustojus. Tada 2 Iki miesto greičių bus sočiai
Peugeot 406:
3x3 point rear seat belts, ABS, Air conditioning, Alarm, Alloy wheels, Audio remote, Body coloured bumpers, CD, CD Multichanger, Climate control, Cloth seat trim, Cruise control, Driver`s airbag, Electric driver`s seat, Electric mirrors, Electric passenger`s seat, Electric sunroof, Folding rear seats, Front electric windows, Front fog lights, Headlight washers, Heated mirrors, Heated seats, Height adjustable drivers seat, Leather seat trim, Metallic Paint, Partial leather seat trim, PAS, Passenger`s airbag, Rear electric windows, Remote locking, Roof rails, Sat Nav, Service indicator, Side airbags, Steel wheels, Steering wheel rake adjustment, Steering wheel reach adjustment, Traction control, SPARCO, NOS, BREMBO, TOYO, MAXIMA, GARIŪNAI
#3257
Parašyta 2020 kovo 07 - 12:36
Sveiki, 2.0hdi 120kw gerai padraskius atsiranda kazkoks pasalinis garsas is variklio, toks kaip zirzimas, po kapotu kairej pusej virsuje, nezinau kas ten per mazgai randasi.. ramiai vazinejant viskas ok...
#3258
Parašyta 2020 kovo 08 - 07:34
#3259
Parašyta 2020 kovo 08 - 09:06
Peugeot, Citroen, DS, Renault, Dacia - diagnostika. FAP, EGR programavimas, chiptuning. 8sesi70penki7638
#3260
Parašyta 2020 kovo 08 - 20:57
As apie tai pagalvojau 🙂Automobilio kaire puse yra vairuotojo, ten v.st. siurblio nera ;) reiketu, jog klausiantysis patikslintu kur jo kaire puse ;)
Bet kai pasikeles dangti klausaisi is kur zirzia, tai siuo atveju kaire
Vartotojų skaito šią temą: 13
narių: 0, svečių: 13, slaptų narių: 0