Asmeniškai aš irgi norėčiau benzo, bet peugeot benzas mano nuomone tik naujas. Kažkaip tie THP tikrai turi nemažai bėdų kiek pasiskaitai. O jei žadi imti jau pralėkusį virš 100-150k, tai visos tos bėdos tik dar labiau sustiprėja. Juolab, kad ir nuo 50-80k jau žmonės jaučia susilpnėjusią trauką. O peugeot dyzeliai nėra blogi, kad spjauti į jų pusę.
Apie Peugeot 508
#641
Parašyta 2017 kovo 02 - 19:08
I <3 HATERS
#642
Parašyta 2017 kovo 02 - 21:04
1,6THP jau nebeturi bedu, bent po restailo pas 508. Nelabai sustojo tobulinti tuos dyzelius, merso paskutiniai dyzeliai is vis pasakiskai ekologiski, beje ne uz kalnu ir naujasis 1,5HDI su kazkokiom naujovem. Manau ir benzas ir dyzelius yra blogai, benzas irgi nera toks jau svarus sudegindamas pusantro karto daugiau degalu 100km.
PEUGEOT e2008 GT Pack
Bez pežo, žyzn gavno.
#643
Parašyta 2017 kovo 02 - 21:25
Benzas turi bezdalų pajungimą ir važiuoji kaip ponas - pusdykiui.
Peugeot 406:
3x3 point rear seat belts, ABS, Air conditioning, Alarm, Alloy wheels, Audio remote, Body coloured bumpers, CD, CD Multichanger, Climate control, Cloth seat trim, Cruise control, Driver`s airbag, Electric driver`s seat, Electric mirrors, Electric passenger`s seat, Electric sunroof, Folding rear seats, Front electric windows, Front fog lights, Headlight washers, Heated mirrors, Heated seats, Height adjustable drivers seat, Leather seat trim, Metallic Paint, Partial leather seat trim, PAS, Passenger`s airbag, Rear electric windows, Remote locking, Roof rails, Sat Nav, Service indicator, Side airbags, Steel wheels, Steering wheel rake adjustment, Steering wheel reach adjustment, Traction control, SPARCO, NOS, BREMBO, TOYO, MAXIMA, GARIŪNAI
#644
Parašyta 2017 kovo 02 - 21:44
Benzas turi bezdalų pajungimą ir važiuoji kaip ponas - pusdykiui.
Naujiem benzam bezdalu nebeidesi. Nauji benzai dirba dyzelio principu. As neskaitau duju kai naudojami 2-3 litrai benzo papildomai 100km kad atausint purkstukus ...
Peugeot, Citroen, DS, Renault, Dacia - diagnostika. FAP, EGR programavimas, chiptuning. 8sesi70penki7638
#645
Parašyta 2017 kovo 02 - 22:01
Naujiem benzam bezdalu nebeidesi. Nauji benzai dirba dyzelio principu. As neskaitau duju kai naudojami 2-3 litrai benzo papildomai 100km kad atausint purkstukus ...
Jeigu mieste daug malies, tai vistiek apsimoka. Bent jau ant vagenų FSI chebra jau nebesidrovi dujas stayyt
Peugeot 406:
3x3 point rear seat belts, ABS, Air conditioning, Alarm, Alloy wheels, Audio remote, Body coloured bumpers, CD, CD Multichanger, Climate control, Cloth seat trim, Cruise control, Driver`s airbag, Electric driver`s seat, Electric mirrors, Electric passenger`s seat, Electric sunroof, Folding rear seats, Front electric windows, Front fog lights, Headlight washers, Heated mirrors, Heated seats, Height adjustable drivers seat, Leather seat trim, Metallic Paint, Partial leather seat trim, PAS, Passenger`s airbag, Rear electric windows, Remote locking, Roof rails, Sat Nav, Service indicator, Side airbags, Steel wheels, Steering wheel rake adjustment, Steering wheel reach adjustment, Traction control, SPARCO, NOS, BREMBO, TOYO, MAXIMA, GARIŪNAI
#646
Parašyta 2017 kovo 02 - 22:29
nebežinau į ką čia taikytis,kur dairytis kad neprašaut stipriai pro šalį
Skaičiavimas paprastas, jeigu gali leisti sau mokėti brangiau už kurą arba nuvažiuoji vos kelis tūkstančius per metus, tada benzas. Visa kita madinga prapaganda.
Šį pranešimą redagavo Bivainis: 2017 kovo 02 - 22:33
#647
Parašyta 2017 kovo 02 - 23:34
Jeigu mieste daug malies, tai vistiek apsimoka. Bent jau ant vagenų FSI chebra jau nebesidrovi dujas stayyt
kad ligu FSI jau kaip ir nebegamina?
PEUGEOT e2008 GT Pack
Bez pežo, žyzn gavno.
#648
Parašyta 2017 kovo 02 - 23:44
kad ligu FSI jau kaip ir nebegamina?
Tai gal ir nebegamina, bet principas tas pats. Irgi purkštukus aušint reikia. Dabar su turbom eina TFSI ir panašiai.
Peugeot 406:
3x3 point rear seat belts, ABS, Air conditioning, Alarm, Alloy wheels, Audio remote, Body coloured bumpers, CD, CD Multichanger, Climate control, Cloth seat trim, Cruise control, Driver`s airbag, Electric driver`s seat, Electric mirrors, Electric passenger`s seat, Electric sunroof, Folding rear seats, Front electric windows, Front fog lights, Headlight washers, Heated mirrors, Heated seats, Height adjustable drivers seat, Leather seat trim, Metallic Paint, Partial leather seat trim, PAS, Passenger`s airbag, Rear electric windows, Remote locking, Roof rails, Sat Nav, Service indicator, Side airbags, Steel wheels, Steering wheel rake adjustment, Steering wheel reach adjustment, Traction control, SPARCO, NOS, BREMBO, TOYO, MAXIMA, GARIŪNAI
#649
Parašyta 2017 kovo 03 - 00:35
Naujiem benzam bezdalu nebeidesi. Nauji benzai dirba dyzelio principu. As neskaitau duju kai naudojami 2-3 litrai benzo papildomai 100km kad atausint purkstukus ...
Mazai zinai deda bezdalus y absoliuciai visus benzininius variklius, vaziuoja puikiai
#650
Parašyta 2017 kovo 03 - 02:00
Mazai zinai deda bezdalus y absoliuciai visus benzininius variklius, vaziuoja puikiai
Zino jis pakankamai, daugiau uz daugeli Pritariu, kad tas mixavimas yra visiskas kazys. Maza to, kad nauji beweliniai ir vAginu benzai ir taip hemoroju turi iki kaklo, tai su dujom isvis neatsidziaugsi. Jie jau ir taip orentuoti stipriai i ekonomija, deti dujas ten yra nesamone. + kaip ir sake Laimonas, ten jau CR principas.
Šį pranešimą redagavo PhanT: 2017 kovo 03 - 02:00
#651
Parašyta 2017 kovo 03 - 08:33
girdejau kalbas, kad gali but, kad gamintojas rekomenduos varikli keist kas 100000km, taip kaip dirzus dabar, nes resursas bus iki 100000km, o remontuot neapsimokes, tipo naujas bus pigiau.
Tarkim nauja ford fiesta ST 3 cilindru 1,5 turbininis motoras 200!!! arkliu. sukimo momentas 290Nm. Reikalui esant atjungiamas vienas cilindras, vaxiuoja su dviem;)6.7s iki 100km/h. Is tikro idomu koks patikimumas ir ilgaamziskumas bus.
Lietuvoje visur ides, priusai ir tie jau apdujinti pas mus.
Naujiem benzam bezdalu nebeidesi. Nauji benzai dirba dyzelio principu. As neskaitau duju kai naudojami 2-3 litrai benzo papildomai 100km kad atausint purkstukus ...
PEUGEOT e2008 GT Pack
Bez pežo, žyzn gavno.
#652
Parašyta 2017 kovo 03 - 08:47
Peugeot, Citroen, DS, Renault, Dacia - diagnostika. FAP, EGR programavimas, chiptuning. 8sesi70penki7638
#653
Parašyta 2017 kovo 03 - 09:51
Šiandien į test drive varau pasivažinėti su 308,2008,3008,508
EX 206 1.9D; 405 SRI ; 106 - 1.5D ; 406 Turbo petrol - 108kw , 406 HDI -80KW
NOW 306 XT 1,8 74KW automatic ; 306 cabrio; 407 1,6 hdi
#654
Parašyta 2017 kovo 03 - 10:47
Kazin ar 100k atlaikys 1.2 nauasis psa motoras and milzino naujojo 5008.
kiek teko važinėt su 208 automatais 1.2, tai automobiliai nenuvažiavę 15tūkst. kilometrų, o jau savo garsais iš dėžės, variklio gąsdina ir nejuokais fiat 500x galingesni varikliai, bet toli gražu iki pežo 1.2 smagumo, bet ir tas 15tūkst. km, o visas purtosi, vinguriuoja po kelią tiesiai važiuojant ir kaip bebūtų liūdna golfai su 1.4, nulis nusiskundimų, nors ridos kiek didesnės, prie nulio nusiskundimų ir mini coooperis įeina. Visos citybee drožiamos, bet kaip matau sunkiai atlaiko kai kurie automobiliai.
#655
Parašyta 2017 kovo 03 - 15:16
kadangi liaupsinimų susilauks 508, todėl viskas jo temoje. Už dabartinę kainą business komplektaciją su full led ir kitais additional zaisliukais kas ~2012 buvo kaip papildoma įranga tikrai verta demesio. Važiuoja tikrai maloniai, automobilis man patiko viskuo, nuo elementariu mygtuku išdestymo iki automobilio valdymo, garso izoliacijos. 308 mane kiek nuvylė... Renault Megane už tą pačia kainą kur kas rimtesnis konkurentas vien dėl papildomos komplektacijos, galimybės su kokiais varikliais galima rinktis automatą ir pan. 2008 hm, išvaizda - jo, super. Salonas? piguva, važiavimo komfortas? nebent kad tai kad bortai negalioja. Apskritai trumpai sakant tai miesto džipukas moterims. Manau to užteks.
Renkames automobilį įmonejė, ir mano atsižvelgiama į mano norus. Tai kolkas peugeot tikrai ne pirmoje vietoje.
1. Renault Scenic. Na taip, toli gražu ne 508 važiavimas, bet fackin kaip su juo smagu! R20 ratai, automas su 130AG ir galimybe keisti važiavimo stiliu yra gėris. (sport/comfort/eco) + dizainas jo tikrai wow, paskutinė Renault dizaino linija išties traukianti akį. P.s kaina vienos iš maksimaliausios komplektacijos ~22k eur.
2. Renault Kadjar. Asmeniškai man, jis užmieščio mašina. Mieste su juo patogumo nėra (labai kietas, bandytas buvo su r19), labai kvailas linijos kirtimo garsas, lyg kažkas bezdėtų per garsiakalbius srsly!
3. Renault Megane. Taip, kad ir kaip bebūtų keista vistiek aš jį rašau į 3 vietą. Dėl tos pačios galiimybės keisti važiavimo stilių, galimybės pasirinkti automatą su daugiau variklių, ir komplektacijų.
4. 508 - Feedbackas jau aprašytas.
5. Seat Ateca - 2017 metų auto, išorė tikrai nebloga, bet vidus, jis lygiai toks pats turimo seat leon ~2014 metų. Navigacija visiškai nėra patogi, lagina, galimybės pasirinkti automatą yra tik brangiausioj versijoj, jokių papildomų funkcijų jog būtų žaismingesnis nėra.
6. 308
7. 2008
Bandysim pasižvalgyti kitus automobilius, bet aš šridis linksta link scenico, tada 508 jei pasiūlys gerą dealą.
EX 206 1.9D; 405 SRI ; 106 - 1.5D ; 406 Turbo petrol - 108kw , 406 HDI -80KW
NOW 306 XT 1,8 74KW automatic ; 306 cabrio; 407 1,6 hdi
#656
Parašyta 2017 kovo 03 - 16:12
neradau atsiliepimo apie 3008.
PEUGEOT e2008 GT Pack
Bez pežo, žyzn gavno.
#657
Parašyta 2017 kovo 03 - 16:18
Ponai, seni geri varikliai jau baigėsi, viskas. Kiek dar jų liko, sunaudosime ir damušime iki negalėjimo mes, kiti rytų ir pietryčių Europos gyventojai ir Afrika. O toliau jau teks kažką keisti, tikriausiai požiūrį į automobilį ir transportą.
Esmė, kad ten koks 3008 ar 508, 1.6VTI ar THP jis pilnai remontuojamas yra, viskas ten ardosi, dalių yra. Bet nu išardai ir ką randi? Tą, kad reikia visko. Tuo tarpu pro šalį purpsi 306 ar 605 su senutėliu realiai rida arti lemono 1.9 ar 2.1 D ar TD, garsai iš variklio kartais geri, kartais tragiški. Bet važiuoja ir užsikuria. Kaip prieš dešimt metų iš to variklio tie garsai buvo, taip ir dabar yra Ten kokie vožtuvai gal kalena, bet kaip kaleno, taip ir kalena, kartais į stumoklį trinkteli, bet neužlinksta ir toliau kalena. Ištrupa vožtuvų lizdai jiems, sudyla velenėliai, grandinės tik 100K ir telaiko, o pakeitus visą komplektą. (išleidau tokį prieš dvi savaites padarytą) pilnai su VANOSais naujais, viskas dirba idealiai, parametrai puikūs, ant nieko nesikeikia. Lyg ir viskas gerai, bet su realia rida 120kkm (mašina lietuviška) variklio garsas, kaip seno benzino, nuvažiavusio 400kkm.
Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune
#658
Parašyta 2017 kovo 03 - 16:25
Dar 5 metai ir naują mašiną pirkdamas rinksies ar varomą negyvų dinozaurų liekanom ar su varikliu ir baterija
Peugeot 406:
3x3 point rear seat belts, ABS, Air conditioning, Alarm, Alloy wheels, Audio remote, Body coloured bumpers, CD, CD Multichanger, Climate control, Cloth seat trim, Cruise control, Driver`s airbag, Electric driver`s seat, Electric mirrors, Electric passenger`s seat, Electric sunroof, Folding rear seats, Front electric windows, Front fog lights, Headlight washers, Heated mirrors, Heated seats, Height adjustable drivers seat, Leather seat trim, Metallic Paint, Partial leather seat trim, PAS, Passenger`s airbag, Rear electric windows, Remote locking, Roof rails, Sat Nav, Service indicator, Side airbags, Steel wheels, Steering wheel rake adjustment, Steering wheel reach adjustment, Traction control, SPARCO, NOS, BREMBO, TOYO, MAXIMA, GARIŪNAI
#659
Parašyta 2017 kovo 03 - 17:33
kazi po penkiu metu nekalbesim,oj plyn geri tie buvo triju cilindru 1,2THP motorai tai ne dabar. Pamenu labai panasus mastymas buvo isejus pirmiems HDI. Istikro nu ple negi po 5metu dar pirksim auto galvodami su ja nuvaziuot puse limono kilometru.
Šį pranešimą redagavo Francis: 2017 kovo 03 - 17:34
PEUGEOT e2008 GT Pack
Bez pežo, žyzn gavno.
#660
Parašyta 2017 kovo 04 - 14:15
beje bandes 308 3008 208 megana 508, tai mano nuomone 3008 yra man kol kas nr1. nemanau kad tie kiti pamineti renault yra geresni,beje ir vokieciu teste 3008 laimejo pries naujajo scenika. o seatas nuobodybe, man dar blogiau nei vw. Su leonu esu vaxiaves;)
PEUGEOT e2008 GT Pack
Bez pežo, žyzn gavno.
Vartotojų skaito šią temą: 11
narių: 0, svečių: 11, slaptų narių: 0