nuo Allure visi su elektriniu stabdziu,acess,active visad be, berods buisness line irgi be. Pasirinkimo laisves nebuvo. Cia kaip del elektrinio stabdzio taip ir del chromuotos juosteles,tik nuo allure ejo aplink visa langu rema.
pas c5 berods visi be isimties turejo elektrini stabdi, negirdejau apie dideles bedas, apart to,kad greiciau susidevi galines kaladeles nei priekines, todel,kad is vietos visi rauna per greitai, kol dar nespeja atleisti maaina kaladeliu. Tas pats su mani 508 ir zmonos pajudejimu is vietos.
pirmos kaladeles keistos galines,paskui priekines, ziuriu vel ateina eile galinem, bet 60000km ir dar didziaja dali miestu vazineta,manau tikrai neblogai.
supratau, reikės labiau pasidomėti kuo skiriasi Allure nuo Acess ir active. O kaip tie 2,2 varikliai su 150kW? Ar žiūrėti tik į 2l? 1,6 mano akimis per silpnas tikrai variklis.. Prie to paties dar bandžiau pravažiuoti su 5008, bet nelabai patiko, C4grand picaso laisvesnis pasirodė, nors ir jame užknisa galinė pakaba, tiltas surenka visas duobes ir barška kaip karieta... Panašu, kad lieku prie 508 paieškų, tik va dar reik silpnas vietas išsiaiškinti ir kaip tie su 2,2..