Parašyta 2017 liepos 07 - 16:04
Matai, būčiau Vokietijos ar kokios UK pilietis, tai nieko net nesakyčiau, kad blogai nauja. Kai uždarbis 3-4x didesnis nebeaktualu tai. Už metų ar pusmečio algą gali laisvai naują mašiną pasiimt. O Lietuvos rinka ant tiek mažutė mažulytė, kad visiem autogamintojam gyliai gyliai p..j ar mes patenkinti, ar perkam.
Mes dar palyginus nabagai. Pirkdami naujas mašinas iš paskolų tik šeriam užsienio autokoncernus, kredituojačius bankus užsienio kapitalo ir atliekam servisą pas oficialų dylerį, kuris velgi moka duoklę autokoncernam. Tuo tarpu remontuodami seną kibiriuką paliekam pinigus cirkuliuot viduj mokėdami visokiem meistriukam, servisiukam ir detalių pardavėjam. Leidžiam užsidirbt saviem ir vystom ekonomiką. Čia aišku žiūriu globaliai. Kažkada aišku daugelis pirksim naujas. Aš suprantu, kas už dirba per metus ant naujos mašinos tai čia jokia problema imt naują. Kitas dalykas žmonės gal ir pirktų devėta, bet bijo būt apgauti perikūpų motinas pardavusių, tai žymiai saugesnė išeitis nauja. Ir kaip Phant minėjo, tai man žymiai patraukliau auktesnės kalsės automonbilis kelių metų senumo, nei naujas naujutelaitis kibirėlis su cielkutėm ant ekraniukų.
Peugeot 406:
3x3 point rear seat belts, ABS, Air conditioning, Alarm, Alloy wheels, Audio remote, Body coloured bumpers, CD, CD Multichanger, Climate control, Cloth seat trim, Cruise control, Driver`s airbag, Electric driver`s seat, Electric mirrors, Electric passenger`s seat, Electric sunroof, Folding rear seats, Front electric windows, Front fog lights, Headlight washers, Heated mirrors, Heated seats, Height adjustable drivers seat, Leather seat trim, Metallic Paint, Partial leather seat trim, PAS, Passenger`s airbag, Rear electric windows, Remote locking, Roof rails, Sat Nav, Service indicator, Side airbags, Steel wheels, Steering wheel rake adjustment, Steering wheel reach adjustment, Traction control, SPARCO, NOS, BREMBO, TOYO, MAXIMA, GARIŪNAI