Apie Peugeot 508
#841
Parašyta 2017 liepos 09 - 15:52
#842
Parašyta 2017 liepos 09 - 19:37
Peugeot, Citroen, DS, Renault, Dacia - diagnostika. FAP, EGR programavimas, chiptuning. 8sesi70penki7638
#843
Parašyta 2017 liepos 09 - 20:21
Beviltiskas reikalas cia gincytis. Perkantys naujas masinas niekada nesupras tu, kurie perka uz 20 000 euru sena 200000km vaziavusi aparata, kuriam tam BMW dirzo komplektas su visom nesamonem,ir darbu vos ne 1000e, automato remontas 2000e, dpf egr problemos kuriu sprendimai nera tokia po 100e... o sugedus tokiam bmw, KRIOKSIT tokiom asarom, kad patikekit, gales jas nusluostyti tik krasta auto uz tokias bapkes kad daugiau nenoresit nieko kito kaip DACIA logan naujo is salono kas ir be AC, NES JAU IGAUSIT TOKIA PANIKA KAD........ Aisku jei tas bmw bus tik i baznycia, galesit ilgai ir nuobodziai vazinet. Nesijuokit is tu kas perka naujas masinas, jie tikrai ne kvaili, jei jie gali sau leisti varganus 250e i menesi tam, kad butu rami galva, vrum pasuki rakteli ir vaziuoji, pofig kad ir kita diena i ispanijos pakrasti. Sugedau, reiskias visoje europoje tau pades nemokamai, duoa viesbuti, nuves ten kur reikes, jei masinos nepavyks iskart suremontuoti, duos kita. Bet nauja masina turi vaziuot, jei ne, tada nera protinga leisti 250e kai i metus 10k,tenuvaziuoji.
Nu va pagaliau šiuolaikiškas požiūris,o tai aš jau galvojau,kad aš čia vienintelis stipriai pašalęs galvą,norėčiau naujos ar bent jau max.iki 5m.senumo auto.Nes dabar su savo 308 2008m.jaučiuos kaip iš viduramžių atvykęs.Beje Laimi tau pačiam teko tą mano iš Gargždų iki Bigo parlakint po operacijos,turbūt ir pačiam kilo mintis ar davažiuosi ar ne,visa laimė,kad žmona iš paskos su tavo 508 lydėjo
#844
Parašyta 2017 liepos 09 - 22:44
Naujas golfas plikas basas, kad net kaimo merga į vidų nesėstų su R15 -16.500eur. Jei nori būt krūtas ir nori GTI - 27000 euro Oj net nekalbu apie R versiją už 3 8 0 0 0 EUR http://www.volkswage...l_overview.html
2010 metų BMW 5 su normaliai faršo 17000e iš vokietijos. https://suchen.mobil...er=25&scopeId=C
Kad lygintis su BMW imam minimum GTI, tai aš minimum 5 metus už lyčnus 10 000eurų ta bimbalą auksinėm dalym ir dar su arabų šeichų aptarnavimu galėsiu remontuot. JEIGU KĄ. Negendančių mašinų gi nėra. O po 5-7 metų naujo golfo ar minėto bavariško kumpi kaina bus panaši. Onanizmas žiūrint į šiuolaikinė Butkutės nuotrauką ir nekitaip.
NCAP abiejų 5 žvaigždutės.
Tavo pasirinkimo krterijai visiškai nesutampa su pirkimų statistika. Vien Glof yra pagaminama daugiau nei visus BMW modelius kartu sudėjus. Golf yra neabejotinas lydetis savo klasėje, ir kepamas jis kaip bandelės: didžiuliais kiekias ir visus išperka, Turbūt durniai perka? Nors kažin, nes tai seniai nebėra pigi mašina, Tokie modeliai kaip GTi ar R sudaro menkutį procentą nuo visų pagaminamų Golf ir kokia ten jų kaina bebūtų iš esmės jie skirti pačio paprasčiausio Golf reklamai,
Šį pranešimą redagavo Bivainis: 2017 liepos 09 - 22:49
#845
Parašyta 2017 liepos 10 - 08:43
Nu va pagaliau šiuolaikiškas požiūris,o tai aš jau galvojau,kad aš čia vienintelis stipriai pašalęs galvą,norėčiau naujos ar bent jau max.iki 5m.senumo auto.
Ne vienas, ne vienas. Neperku naujos mašinos dėl vienitelės priežasties: kol kas neįperku. Kažkada esu pirkęs naują mašiną ir važinėjau ja šešerius metus, tai po to visos senos mašinos, kokios jos bebūtų, yra tik kompromisas, tik susitaikymas su realybe ir laukimas geresnių laikų.
Šį pranešimą redagavo Bivainis: 2017 liepos 10 - 08:52
#846
Parašyta 2017 liepos 17 - 12:18
508hrx pakaba skiriasi nuo 508?
#847
Parašyta 2017 liepos 17 - 12:23
Sveiki,
perskaičiau visą temą bet nieko nerandu apie benzininius variklius.... Planuoju pirkti naują auto (biudžetas iki 10 000 eur), ir niekaip neapsisprendžiu tarp C5 ir 508. Šių auto su benzininiais varikliais autopliuse beveik nėra... ar nieks su benzinu neperka? 7 metus važinėju su 306 1,6 benzinu. Vos tik nupirkęs idėjau dujas ir tai buvo vienintelis kartas neskaitant diržo ir tepalų su filtrais bei radiatoriaus keitimo, kuomet kažkas buvo daroma prie variklio. Kaip suprantu iš visų komentarų, 2,0 geresnis variklis nei 1,6.... kasdien važiuoju mažiausiai po 120 km. tai kuri auto ir su koki varikliu patartumėte rinktis?
#848
Parašyta 2017 liepos 17 - 13:06
508 2.0 benzo nebuvo...
PEUGEOT e2008 GT Pack
Bez pežo, žyzn gavno.
#849
Parašyta 2017 liepos 19 - 08:42
Sveiki,
perskaičiau visą temą bet nieko nerandu apie benzininius variklius.... Planuoju pirkti naują auto (biudžetas iki 10 000 eur), ir niekaip neapsisprendžiu tarp C5 ir 508. Šių auto su benzininiais varikliais autopliuse beveik nėra... ar nieks su benzinu neperka? 7 metus važinėju su 306 1,6 benzinu. Vos tik nupirkęs idėjau dujas ir tai buvo vienintelis kartas neskaitant diržo ir tepalų su filtrais bei radiatoriaus keitimo, kuomet kažkas buvo daroma prie variklio. Kaip suprantu iš visų komentarų, 2,0 geresnis variklis nei 1,6.... kasdien važiuoju mažiausiai po 120 km. tai kuri auto ir su koki varikliu patartumėte rinktis?
naujesni benzininiai varikliai tik toyotos geri, 1,6 PSA nesuispratimas, nedaug nuo ju atsilieka ir VW 1,4 ( draugui pakeite pagal garanti ant golfo prie 90 000, ir servise jam aiskino, kad cia greiciau taisykle o ne isimtis).
#850
Parašyta 2017 liepos 19 - 09:42
O ką manote apie Peugeot dyzelinius hibridus? ar kas nors turite tokį?
#851
Parašyta 2017 liepos 19 - 11:24
PEUGEOT e2008 GT Pack
Bez pežo, žyzn gavno.
#852
Parašyta 2017 liepos 19 - 12:06
toyotos atmosferiniai is viduramziu laiku, euro 6 jau turbininiai, o ten jau irgi mebestebuklai.
Ajajaj.. O super modernūs 1.6 PSA ale karališki Prince varikliai tai jau tokie tobuli, kad žmonės prie mašinos ir viešojo transporto abonimentą lygiagrečiai nusiperka
Peugeot 406:
3x3 point rear seat belts, ABS, Air conditioning, Alarm, Alloy wheels, Audio remote, Body coloured bumpers, CD, CD Multichanger, Climate control, Cloth seat trim, Cruise control, Driver`s airbag, Electric driver`s seat, Electric mirrors, Electric passenger`s seat, Electric sunroof, Folding rear seats, Front electric windows, Front fog lights, Headlight washers, Heated mirrors, Heated seats, Height adjustable drivers seat, Leather seat trim, Metallic Paint, Partial leather seat trim, PAS, Passenger`s airbag, Rear electric windows, Remote locking, Roof rails, Sat Nav, Service indicator, Side airbags, Steel wheels, Steering wheel rake adjustment, Steering wheel reach adjustment, Traction control, SPARCO, NOS, BREMBO, TOYO, MAXIMA, GARIŪNAI
#853
Parašyta 2017 liepos 19 - 12:37
Šį pranešimą redagavo Francis: 2017 liepos 19 - 12:38
PEUGEOT e2008 GT Pack
Bez pežo, žyzn gavno.
#854
Parašyta 2017 liepos 19 - 14:52
Tai, kad realiai joks kitoks benzas pas po 2010 neina apart tragiško 1.6, nors ir 1.2, kuris ant spuogų tik eina neatsilieka . Tai toyotos vidurmažių laikų benzai, tamstos kuklia nuomone, yra kur kas geresni - patvaresni.
Peugeot 406:
3x3 point rear seat belts, ABS, Air conditioning, Alarm, Alloy wheels, Audio remote, Body coloured bumpers, CD, CD Multichanger, Climate control, Cloth seat trim, Cruise control, Driver`s airbag, Electric driver`s seat, Electric mirrors, Electric passenger`s seat, Electric sunroof, Folding rear seats, Front electric windows, Front fog lights, Headlight washers, Heated mirrors, Heated seats, Height adjustable drivers seat, Leather seat trim, Metallic Paint, Partial leather seat trim, PAS, Passenger`s airbag, Rear electric windows, Remote locking, Roof rails, Sat Nav, Service indicator, Side airbags, Steel wheels, Steering wheel rake adjustment, Steering wheel reach adjustment, Traction control, SPARCO, NOS, BREMBO, TOYO, MAXIMA, GARIŪNAI
#855
Parašyta 2017 liepos 19 - 15:50
Vienas klubietis turi tai kuro sunaudojimo atzvilgiu nieko neislosi sanaudos panasios kaip ir automato su 120 kw, o beto hibrido automatas robotas; tai kam jis reikalingas toks 😊O ką manote apie Peugeot dyzelinius hibridus? ar kas nors turite tokį?
Peugeot 406 2001 m. 2.0 HDI 80 kW
Peugeot 206 XS 2001 m. 1.4 benzo
#856
Parašyta 2017 liepos 20 - 07:35
turiu nemaziai klientu su hibridiniais modeliais, nebutinai peugeot, ir toytu ir fordu ir chvrolet ir t.t. nu zodz laimima tik vienu atveju, jei labai daug vazineji mieste, taciau pakankamai trumpais atstumais ir letai..visais kitais atvejais daugiau maziau dirba hibridinio agregato vidaus degimo variklis, kuris kaip zinia vartoja degalus ir sanaudos ima lygeti..siaip vidutiniskai lyginant koki trakim panasios kubaturos hibrida su panasios kubaturos tradiciniu varikliu, sanaudos skiriasi +- 1,5l/100km vidutiniskai, jei vaziavimas kombinuotas..mieste laimi hibridas, uzmiesti tradicine jegaine...bet hibrido eksploatacija po mazdauk 5-7metu gali tapti labai skausminga rakstis uzpakalyje..taigi jei renkates hibrida, tai turite buti tikras miestietis ir zinoti, kad masina keisite ne veliau kaip po 5 metu..pirkti deveta hibrida, na cia jau reik buti gan drasiam..ypac jei jis buvo patekes pas musu kaimo sviesuolius antru golfu myletojus..tada jau ir gaisrine stoti reiku isigyti.
Šį pranešimą redagavo pauliusj: 2017 liepos 20 - 07:36
Visos automobiliu remonto paslaugos. Diagnostika, prieziura ir remontas. 861396343 Kaunas
#857
Parašyta 2017 liepos 20 - 08:22
geras straipsnis suprantantiems rusu kalba. As rinkciausi citroena.
PEUGEOT e2008 GT Pack
Bez pežo, žyzn gavno.
#858
Parašyta 2017 liepos 20 - 10:14
Tai, kad realiai joks kitoks benzas pas po 2010 neina apart tragiško 1.6, nors ir 1.2, kuris ant spuogų tik eina neatsilieka
O kokia info apie 1,2 su 81kW ar 96kW?
#859
Parašyta 2017 liepos 23 - 09:48
O jei bandant prognozuoti galimus remonto kastus? kaip manot Peugeot 508 ar C5? Galoju apie automata 1,6 2,0 arba 2,2 varikliu
#860
Parašyta 2017 liepos 23 - 18:34
vienareiksmiskai 508 su 2.0
PEUGEOT e2008 GT Pack
Bez pežo, žyzn gavno.
Vartotojų skaito šią temą: 2
narių: 0, svečių: 2, slaptų narių: 0