nu tai ko nepadare jei tik softo reikalas, net GT neturi stop&start.
TAI NE VIEN DEL DEZES, is kur istrauke tas peugeot centras tokius dalykus??? Tiesiog GAMINTOJUI pigiau buvo robotas nei AW. DEZES VIENODOS, skiriasi tik PROGRAMA viduje. Pas 3008 ar 5008 ar naujausius 308 stovi AisinWarner AM6C+ deze, ten jau siek tiek el. valdymo blokas kitas, ALE prancuzu deze (vadina tik, nors realiai tas pats AW).
Pagrindine esme varikliuose, ju valdyme (ju perdarymas prangesnis kai zinoma kai po 1-2 metu juos reikes salint is rinkos del EURO neatitikimu). 120kW ir 150kw motorai buvo kurti NE EURO6 standartams (jau 2008 gale pristatyti ir nuo 2009 naudojami Citroen C5), ju vieta pakeite 110kw ir 133kw motorai ir start stop juose jau privaloma O tai nera "masofkiniai" varikliai, taigi VISAS susikoncentravimas ties 1-1.6 darbinio turio motorais
Edited by Laimonas, 2017 August 21 - 08:49.
Peugeot, Citroen, DS, Renault, Dacia - diagnostika. FAP, EGR programavimas, chiptuning. 8sesi70penki7638
autofrance.lt