Sveiki, kas čia vairuojat 508tus?
Apie Peugeot 508
#1222
Parašyta 2018 sausio 05 - 03:35
Peugeot, Citroen, DS, Renault, Dacia - diagnostika. FAP, EGR programavimas, chiptuning. 8sesi70penki7638
#1223
Parašyta 2018 sausio 05 - 14:49
Domina turėti messengeryje tokius. Jau 13 berods turiu. Susitiktume kažkur visi, bendra fotosesiją pasidaryt. Šiaip mintimis pasidalint. Pats iš Panevėžio, čia gan retas modelis..
#1224
Parašyta 2018 sausio 05 - 14:59
Peugeot, Citroen, DS, Renault, Dacia - diagnostika. FAP, EGR programavimas, chiptuning. 8sesi70penki7638
#1225
Parašyta 2018 sausio 05 - 14:59
Beje Laimonai, jeigu parašas teisingai kalba, 5008 pas patį?
#1226
Parašyta 2018 sausio 05 - 15:52
na, kas pirmas pasiims šį modeliuką?
https://autoplius.lt...3007.1494585416
tik va nesuprantu vieno - tai 2,0 l ar 2,2l auto? bo prieky matos GT, duslerkės gale dvi.. o aprašyme 2,0 .. negi nežino ką vairuoja?
#1227
Parašyta 2018 sausio 05 - 16:34
PEUGEOT e2008 GT Pack
Bez pežo, žyzn gavno.
#1228
Parašyta 2018 sausio 05 - 16:49
https://autoplius.lt...as-5875277.html- ryt sito lekiu paziet, elektrines aplankyt c5 kur norejau, variklis perrinktas, tai kazkaip atpuole noras. Sito dede ne perekupas, bent jau maloniai viska papasakojo. Kolkas vienintelis minusas, kad du savininkai lt. O tas baltas tai nekazka. Ratlankiai ten nudauzyti ir nusioksidave, lipdukais apvarytas, nepanasu, kad mylejo ji labai
#1229
Parašyta 2018 sausio 05 - 16:53
Nekažką Ką išvardinai suvarkyt 300eur - ratai, abu bamperiai perdažyt. Ir jau kažką?
I <3 HATERS
#1230
Parašyta 2018 sausio 05 - 17:01
Šį pranešimą redagavo Francis: 2018 sausio 05 - 17:04
PEUGEOT e2008 GT Pack
Bez pežo, žyzn gavno.
#1231
Parašyta 2018 sausio 05 - 17:05
Tai anot daugelio komentatorių tavo franci 508 neBEkažką.
I <3 HATERS
#1232
Parašyta 2018 sausio 05 - 17:19
Tai turbūt geriau perrdažyt viską prieš parduodabt,bet vėl kažkam užklius, kad dažyta;)))
Žmonės perka 7m mašiną ir nori,kad būtų kaip iš salono.
PEUGEOT e2008 GT Pack
Bez pežo, žyzn gavno.
#1233
Parašyta 2018 sausio 05 - 17:51
Trololo guys. Ne, geriau nebutu jis tu nakleikiu klijaves ir palikes kaip yra matomus defektus. Tada tikrai butu 300eu uz isvardintus, o jei nuvaziuociau jos paziureti, tai ne ant 300eu ten atkasciau dziaugsmu ;) Ne, nenorim, kad butu kaip is salono. Norim, kad butu purvinas variklis, nebutu nakleikiu, nebutu siurbtos ir pederastintos, nebutu daryti rimtesniu mazgu remontai (nes daroma ant pardavimo ir siknarankiu pastangomis). Zodziu, paieskokit kitur locheliu, kad patrolint, o as jau tu masinu perekupiniu ir neperekupiniu kruvas per du metus apziurejes. As zinoma neteigiu 100%, gal cia tas variantas, kur kebulas nelabai, o techniskai tvarkinga...Nu bet realiai paziurekim, masina valgius druskas visus tuos metus, 75k rida, ka reiskia, kad trasos negavus, o dpf'as ir turba tai megsta, dpf'as tikrai kosijantis bus t.y. variklio periferija, egr'ai, purkstukai, turba bus probleminiai. + aisino automatas, panasu, kad daug kamsciu mates. Na, suprantat link ko as? Jei su visagino'o 508tu nieko gero, tai nuleksiu sito ta pacia ar kita diena ir raportuosiu, kad maziau cia trolingais uzsiiminetumet ;)
#1234
Parašyta 2018 sausio 05 - 18:04
tada tau mano 508 "sueitu", variklis dar nei kart nevalytas tik pravalau servetele isoriskai atsiurbiu smelius is tarpu:D o ispydetastinta tiek kiek man to reikia;) manau kovo pradzioj pasirodys ir maniskis skelbimuose.
PEUGEOT e2008 GT Pack
Bez pežo, žyzn gavno.
#1235
Parašyta 2018 sausio 05 - 18:12
tada tau mano 508 "sueitu", variklis dar nei kart nevalytas tik pravalau servetele isoriskai atsiurbiu smelius is tarpu:D o ispydetastinta tiek kiek man to reikia;) manau kovo pradzioj pasirodys ir maniskis skelbimuose.
Man ir dar vieno klubiecio 407'tas butu suejes. Bet pas tave gi 120kw, teisingai? O as taip jau iprasta, vaikausi truputi galingesniu variantu...Mano 406tas dabar turi programiskai 150kw ir as tiesiog kaip velns. kryziaus bijau persesti prie sunkesnes masinos su dar mazesne galia. O 120kw nelabai priprogramuosi. Tai GT ziuriu, ne del to, kad jis GT, o del to, kad tik jie eina su 150kw 2.2 varikliais. Taip pat ir 407tus ziurejau tik su 125kw 2.2. Na ir man kazkaip masina iki 100 per 8sec. bent jau turi issibegeti (na taip, taip, megstu truputi aktyviau pavaziuot, tikrai ne dragam).
Šį pranešimą redagavo PhanT: 2018 sausio 05 - 18:14
#1236
Parašyta 2018 sausio 05 - 19:20
Peugeot, Citroen, DS, Renault, Dacia - diagnostika. FAP, EGR programavimas, chiptuning. 8sesi70penki7638
#1237
Parašyta 2018 sausio 05 - 20:21
Šį pranešimą redagavo dzonyB: 2018 sausio 05 - 20:22
Peugeot 406 2001 m. 2.0 HDI 80 kW
Peugeot 206 XS 2001 m. 1.4 benzo
#1238
Parašyta 2018 sausio 05 - 20:44
Phan ar jau didelis skirtumas nuo 120 kw 508 ir 125 kw 407? As pats nesedejes ne vienoj is ju, bet pagal Laimona sako 508 su 120 kw trauk neblogai tai kam tie 150 kw jei butu koks tvarkingas 120 kw.
Čia turbūt tas pats, kas mėgstančiam gerokai išgerti, sakyti kam tu tiek geri, išgerk pora bokalų alaus ir užtenka.
#1239
Parašyta 2018 sausio 05 - 21:15
Kas sake kad 120kw neina chipuot/prigramuot? Dar geriau nei 2.2 GT 150kw, ten jobana Mitsubishi turbina, o ne rimtas Garet. 2.0Hdi 120kw drasiai iki tu paciu kw ir nm galima daryt kaip 2.2hdi. Bet kam to reikia????? Jis ir taip gerai traukia
Ar tikrai? Jau labai kreivai žiūrėčiau į 2.0 dyzelį su 150kW. Gamykliškai beveik niekas neturi tokių variklių. Jau per maža kubatūra čia. Gal ir įmanoma, bet kiek ilgai važiuos. Čia jau fizika tokia. Nebent tada bi turbo kai stovi didžiulė turbo užputinėt prie aukštų apsukų. Aš jau tik už 2.2 tada jei reikia daugiau kW. Aš irgi pritariu, kad 120kW visai turėtų normaliai važiuot. Bet šiaip labai smagu kai galingesnis variklis ir gali biški skersas ir panašiai pavažinėt. Po sunkios darbo dienos kaip puodelis kavos veikia Bet aišku reikia atsakingai važinėt ir stoteles vietoj palikt Bet kaip sako su didele galia ateina ir didelė atsakomybė. Nepajauti kartais kai per daug įsismagini.
Peugeot 406:
3x3 point rear seat belts, ABS, Air conditioning, Alarm, Alloy wheels, Audio remote, Body coloured bumpers, CD, CD Multichanger, Climate control, Cloth seat trim, Cruise control, Driver`s airbag, Electric driver`s seat, Electric mirrors, Electric passenger`s seat, Electric sunroof, Folding rear seats, Front electric windows, Front fog lights, Headlight washers, Heated mirrors, Heated seats, Height adjustable drivers seat, Leather seat trim, Metallic Paint, Partial leather seat trim, PAS, Passenger`s airbag, Rear electric windows, Remote locking, Roof rails, Sat Nav, Service indicator, Side airbags, Steel wheels, Steering wheel rake adjustment, Steering wheel reach adjustment, Traction control, SPARCO, NOS, BREMBO, TOYO, MAXIMA, GARIŪNAI
#1240
Parašyta 2018 sausio 05 - 21:15
Kas sake kad 120kw neina chipuot/prigramuot? Dar geriau nei 2.2 GT 150kw, ten jobana Mitsubishi turbina, o ne rimtas Garet. 2.0Hdi 120kw drasiai iki tu paciu kw ir nm galima daryt kaip 2.2hdi. Bet kam to reikia????? Jis ir taip gerai traukia
No no, nesakiau, kad negalima. Tik isivaizdavau, kad iki ~140kw. O kas ten su ta turba ne to, apsvieski? As ir 2.2 noreciau pasicipuot Sorry guys, "trauk neblogai" man tikrai nerodiklis...Zinau, kad tikrai jie eiliniam pilieciui vaziuoja taip, kad per akis. Kitiem 1.6 uztenka. Na, man neuzteks, tuo ir pabaikim sia tema Bivainio palyginimas cia tinka Gal ir nera labai didelio racionalumo mano poreikyje kiek galingesne tureti, o bet taciau.
Šį pranešimą redagavo PhanT: 2018 sausio 05 - 21:24
Vartotojų skaito šią temą: 7
narių: 0, svečių: 7, slaptų narių: 0