Tai va. Manau nėra ko ten prievartaut to dvilitrio. 120kW ar 130kW visiškai jokio skirtumo. Beveik nepajusi. Jeigu sukt iki 150kW. Tai jei mechanas - pamesi smagratį, o jei automatas - užmuši jį. Aisinas iki 440Nm laiko. 2.2 turbūt biški kitokia dėžė stovi su geresniu aušinimu ar papildomu. Kaip sakant mašina visiškai ant ribos gaunasi. Tai jau tada geriau imt gamyliškai padaryta 2.2 su 150kw ir dar kokį 15kW dasidėt. Nedaugiau. Bet kadangi Laimonas sako, kad grybų karas pas 2.2 tai kažin ar verta. Vien problemos ir išlaidos. O su 150kW šiais laikasi jau nieko nenustebinsi ir nepalakstysi.
Jau irgi apsidomejau, tas 440nm cia zinai...Wiki raso, o kaip jie pritaiko ir ka padaro, nesuprasi. Tas pats Aisin'as eina i 3.0hdi, jau su Taurium snekejau, jis su vos ne 300ag prasuko 90kkm, ir kaip sake kolkas be ciudu Tai kad... Del problemu ir islaidu butinai raportuosiu po metu-kitu. Pirmom dienom pezas iskart varo kastruotis dpf'o (labiau del turbos sveikatos), egr'a ir uzsikelsiu kw, del kw jau su Taurium apsnekesiu, turbut standarta, o gal biski daugiau Ai, na dar dezes bandysiu tepala mainyt, nezinau ar tiesiog tuos 3l atnaujint kas karta su variklio tepalu keitimu ar iskarto. Mastysim
Šį pranešimą redagavo PhanT: 2018 sausio 09 - 22:16