Aš, kaip tikras Peugeot myletojas irgi išsakysiu savo nuomonę. Šitas ruskis aplamai matosi debilas, bet panašu jie visas mašinas daugiau mažiau sudirbinėja, bet irgi panašu, prancūzai jo nemėgstamiausias mašinas gamina,
1. Padangos visai geros buvo, nebent žiūrėjot,kai apsivėlę purvu buvo.
2. Tikrai ne brangiausia komplektaciją, dar buvo galiam dasidėt šį bei tą viduj, bet dėl to kaina nelabai ir pakiltų. bazinė mašina 1 600 000RUB, o čia jau daaaug labai,už tuos pinigus galima rasti RU su visais varomaisias ratais, o tas jau labai svarbu rusui.
3. Kas dėl vidaus, tai jau savo nuomonę išsakiau kelis kartus, nes visi 3008 ar 5008 turi savo nedadielkų, su bardačioko nesuėjimu,kaip pastebėjo ruskiai, visi turbūt turi bėdų 3008 ir 5008, apie kitus griekus nesikartosiu. Galima ginčytis iki begalybės, bet 508 yra kokybiškesnė mašina, nebent lyginti dar dar su 3.5008 GT. Odos pas 508 daugiau ir ta pati oda atrodo storesnė, kokybiškesnė. MAn pasirodė, o ir Peugeot atstovai tiek KLP tiek VLN patvirtino,kad tikras GT atrodo geriau surinktas, nei visi likusieji...Taip, pagal technologijas jau nėra ka lyginti.
4. Kas dėl vietos su stoglangiu dėl galvos,taip pas 3.5008 su ūgiu 1.90 vietos šūdas tiek priekyje tiek gale, pas Kodiak tokių bėdų nėra...
5. Sako kietas 3008, bet tap dideliu greičiu tas kietumas dingsta, sutinku su jais. Svarbu važiuoklė tyli.
6. kas dėl triukšmo lygio, man 3.5008 yra tylesni nei 508, atstovai sako priešingai, bet jei lygintu su sedanu 508 tai taip, universalas turi papildomų triukšmų nuo stiklinio stoglangio. Man tiek 1.6HDI tiek 2.0HDI pasirodė vienodai triukšmingi, bet... tik GT TURI idomią ir mano nuomonę tūpa funkciją tai paspaudus mygtuką SPORT per kolonėles tipo skleidžiams sportinis garsas. Gal dėl to Laimonui pasirodė, kad 2,0 GT triukšmingesnis. Šito sintetinio garso deja išjungti negalima.
7. Kitas dalykas, apipurškimas langų kaip sename 405, ar ten tikrai įmanomas pašildymas purkštukų ir aplama ar jis yra pas 3.5008? Kas nežino, tai šlangelės davestos iki šluotelių ir pučia vandenį ant lango per šluoteles. Na kažkaip nelabai man pasirodė, o dar priminė kiek teko vargti su 405..
8. Jie paminėjo ilgos šviesos auto šūdinai veikia. Pasakysiu taip, nžn kaip tau PhanT 508, bet maniškiame veikia super gerai. Kiek naktimis teko važinėti,tai aš sužavėtas, buvo gal vieną kitą kartą,kad man mirkteldavo tipo išjunk ilgas, bet tai buvo gan iš toli įspėjimas, bet kai mirkteli 508 iš kart permesdavo į trumpas. Kitos mašinos, kurias teko naudoti su auto ilgomis,tai buvo tik VW brendo, kaip ir preitą visą savaitę naudojausi Seat Leon, tai totalus šūdas, tai neperjunia į trumpas tai nebeijungia ilgų, kažkas tragiško. Tas pats su kolegos darbiniu golpu...Nieko negaliu pasakyti apie 3.5008, tikiuosi nėra taip blogai,kaip kalbėjo tas mulkis teste. Ta pati sitacija su automatiniais valytuvas, kalbu tiek apie megane, tiek apie vw grupės auto, jie visi turi intensyvumo parinktis, ko neturi 508, jis turi adaptyvius automatinius valytuvus ir tikrai, taip gerai nepristikaiko jokia kita mašina kaip 508.
9. Kas dėl įsibėgėjimo, jau buvo kalbėta, kažko 3.5008 atrodo lietoki, kaip rašiau GT motoras man nepaliko jokio įspūdžio dėl traukos, pas tiguaną 190ag ir ten atrodo,kad visa galva eina geriau, ką ir galma pamatyti techniniuose palyginimuose ir realiose sąlygose...Gal dėl to ka VW 4*4 ina su tuo motoru...
http://www.zeperfs.c...el6620-6501.htm
VW netgi masės turi daugiau vežti vienam kg.
10. kas dėl 3.5008 valdymo,sutinku, vasarą tai viena iš geriausiai valdomų SUV mašinų, deja žiemą ar dėl mažo vairo ir trūkstamo gryžtamojo ryšio mašina patampa PAVOJINGA vairuoti. Žiemos sąlygomis tai viena praščiausiai valdomų mašinų.
11. Kas dėl klirenso, deklaruojama 216mm atrodo juokingas, pamatavus realiai belieka 165mm, dar tas mulkis teste ir daugiau surado. Pas 508 beje 152 ar 158mm nepamenu.
Peugeot matuoja atstumą iki aukčiausios dugno vietos, o realiai idomiausia gi pati žemiausia vieta.
Išsakiau tiek savo nuomonę tiek iš youtube test video, aš kaip ir Laimonas pražiūrėjęs turbut bene visus ru, daugumą en ir daug FR kalba testų, testuose pilnai atitinka tai ką aš ir parašiau. Aišku šitas ru testas tai aplamai Peugeot nemylėtojo, tokių daugiau sunku surasti.
Anyway aš irgi kol kas susilaikau nuo 3.5008, man po 508 šiek tiek diskomfortas, bent kol kas persėsti į 3.5008, lauksiu 508 naujojo, kurio sedanas jau bus kovą Ženevoje parodytas, SW rudenį Paryžiuje. Beabejonės 508 bus kitas lygis, bet tikrai nespjausiu jei ką ir į 3.5008, nes realiai visų kitų gamintojų auto irgi ne stebuklas.
Beje tas gedimas gale ru video, kažin ar galima suversti kaltę ant testuotojų
Edited by Francis, 2018 January 28 - 12:01.