Jump to content


Photo

Apie Peugeot 508


  • Please log in to reply
3535 replies to this topic

#1421 Laimonas

Laimonas
  • Senbuviai
  • posts 6,130
  • Vieta:Klaipėda/Gargždai
  • Automobilis:Peugeot 5008 GT-Line Plus

Posted 2018 January 27 - 17:30

Uztenka pilnai to 1.6 120Ag, viska daro sukimo momentas kuris yra 300Nm. Aisku ant dragu nesedesi, bet vaziavimui ir BETKO aplenkimui no problem.

Dabar pvz tegul atsako man Peugeot 607 2.2HDi savininkai. Kodel Peugeot 607 2.2HDi automatas 98kw ir 314Nm yra LIUX? Viso labo 10kw ir 14Nm skirtumas kuris ant svario palieka minusinis ;)

Peugeot 5008 1380kg (tuscias, automatas)
Peugeot 607 1610kg (tuscias, automatas)

Skirtumas NET 230kg! t.y. papildomai vezames tris zmones sverianciua po 74kg. Yra skaiciuojama kitaip kolegos, SVORIO/GALIOS santykis VIENAI TONAI. Tai labai elementaru paskaiciuoti KAD:

palyginimas.png

Visi pateikti svoriai su automatinem dezem.

O zinant kad MASINA VEZA ne KW(AG) o Nm, tai nekazka ir atsilieka tas 1.6HDi naujasis 88kw nuo to 2.0 120Kw, jau nekalbu kad kitus lenteleje "DARO" ;] Vat AG pasireiskia vaziuojant virs 120 kai nori aplenkt kazka... :) tada 1.6HDi 88kw sleptis po lapais lyginant su 120Kw 2.0HDi.

O PLIUS - NAUJA MASINA - NAUJI MAZGAI ir visi KW ir Nm VIETOJE.

Edited by Laimonas, 2018 January 27 - 18:08.

  • 0

Peugeot, Citroen, DS, Renault, Dacia - diagnostika. FAP, EGR programavimas, chiptuning. 8sesi70penki7638

autofrance.lt


#1422 Marexas

Marexas
  • Senbuviai
  • posts 98
  • Vieta:Radviliskis-Siauliai
  • Automobilis:Peugeot 406 HDI

Posted 2018 January 27 - 19:12

Deja, naujieji 110kw ir 133kw varikliai nieko bendra neturi su senuoju 2.0HDi 120kw. Viskas pradedant bloku baigiant turbina ir ipurskima - KITA. KAs labiausiai nepatinka, jog pakaitinimo zvakes kaip pas RHR motora (100kw 2.0HDi) ikiso i shikna vel:

 

20_HDI.png

 

Kas del patikimumo, tiek 110kW tiek 133kW is esmes tie patys motorai, bet skiriasi svaistikliai ir pan. Zodziu 133kw nera identiskas IS VIDAUS, bet is isores 1:1.  Aisku skirias turbos ir aprengimas.

 

Del patikimumo, tai abu motorai geri. Bet dar truksta laiko, nes tai LABAI nauji motorai, jiem max 3 metai nepilni kaip rinkoje yra, kai 2.0HDi 120kw eina nuo 2009 metu. (beveik 9 metai).

Tas ir neramina, kad dar nauji varikliai ir dar per mazai laiko juos praktiskai patikrinti ir pazinti. Pravazinejau su savo 406 2.0 HDi jau 11 metu ir esu suzavetas jo motoru ir siuo automobiliu, dabar atejo laikas atsinaujinti auto, jauciu simaptija Peugeot ir tikiuosi  vel nusipirkes Peugeot su juom sekmingai vaziuoti bent 5-7 metus, tad norisi pacio patikimiausio varianto. Jei neklystu 508 sw porestailai eina ir su 120KW motorais? tai manau butu idealiausias variantas, ar vis del to nera rimto pagrindo bijoti ir tu nauju 110 130 KW motoru? 


  • 0

#1423 Atas

Atas
  • Senbuviai
  • posts 225
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:Citroen c5 2.2 150 kw 2011m.

Posted 2018 January 27 - 19:54

Privet, chuliganai, oftoperiai :) Servisavau savo liuta...Tai va, del putimo kaseku i kojas/virsu. Kazkoks valera lindo prie bsi/saugikliu ir viska ten islauze iskaitant ir plastmase kuri eina ant koju apiputimo - fixed. Kojas pucia idealiai, i virsu nebepucia nei kruopeles. Pilnai (na 90%) pakeistas dezes tepalas, ir nuresetinta per diagbox'a. Kol junginejom saibas ant dezes, tai bratkis ispustom akim ziurejo i tai, kaip variklis juda nuo P ant R, nuo R ant N ir nuo N ant D perjunginejant. Per gera nyksti pasislenka :D Gal 190 pinigu skirsiu ir pamainysim visdelto pagalve (net jei taip ir turi buti), nelabai patinka man kai ji ta garsa burzgianti isleidzia :) bet pradziai de-fap. Perziurejom priejima prie zvakiu...Na, ok ok, ne taip ir baisiai ten. Dvi tikrai easy, kitos turbut issisuks filtra nuemus - bet cia turbut kitiem metam. :)

O kokiu cia metodu 90proc per viena kart paketeit tepala dezej? kiek suprantu be aparato...tiesiog pylet tiek kol ale svarus bego? kiek litru sunaudojot tepalo? aisku puslej vistiek liko senas...O del to aktyvaus demferio tai nereiktu ir tu 190 euru jei daryt kaip rusai...jie isprievartauja ta pagalve ir pripila sviezio tepalo..manau jus ten broliai rankeles ta pasidarytumet :)
www.drive2.ru/l/477180076069225166/

Edited by Atas, 2018 January 27 - 20:00.

  • 0

#1424 PhanT

PhanT

    .

  • Senbuviai
  • posts 1,736
  • Vieta:..
  • Automobilis:Peugeot 508GT //// Peugeot 406 2.2 98kW

Posted 2018 January 28 - 02:02

O kokiu cia metodu 90proc per viena kart paketeit tepala dezej? kiek suprantu be aparato...tiesiog pylet tiek kol ale svarus bego? kiek litru sunaudojot tepalo? aisku puslej vistiek liko senas...O del to aktyvaus demferio tai nereiktu ir tu 190 euru jei daryt kaip rusai...jie isprievartauja ta pagalve ir pripila sviezio tepalo..manau jus ten broliai rankeles ta pasidarytumet :)
www.drive2.ru/l/477180076069225166/

- sitaip sitaip, va ir va kaip :) Aciu uz drive2.ru linka, geru ten dalyku eina, tik sunku suieskoti kartais. Turejom xaliavai ~11L xado sintentinio auto-transmisiju tepalo, tai tiek ir issinaudojo :) Ir paziejas drive2.ru linka, ciuju ne ta pagalve ziurejom :DD Ziurejom ta, kur ant dezes stovi, bo labai mandra ji...Sitos panasu taip ir nematem. Oh, dzizas. Bus cia reikalu :) Apsitarsim del proceduros ant dienu...Nes de-fap visa ismetima reiks nuimineti ir dar stabika gale. Su ismetimo atsukimu ten irgi dziaugsmo.


- Laimonui nepatiks. Rusai isdejo...Aisku ne 5008, bet speju tas pats ir ten. Na ir dalim jis teisus, yra bullshit'o visame tame....Pas 5008 irgi BEBRO uodaga atgal ideta?!?! Prie kaikuriu dalyku, akivaizdziai prisipisineja :) Porankis, beje, osom :) Del tolimuju sviesu AUTO jis irgi teisus, sudinai net pas mane jungineja.


Edited by PhanT, 2018 January 28 - 02:17.

  • 0
2.2HDi 136ag/317nm@ ~200ag/410nm

#1425 Laimonas

Laimonas
  • Senbuviai
  • posts 6,130
  • Vieta:Klaipėda/Gargždai
  • Automobilis:Peugeot 5008 GT-Line Plus

Posted 2018 January 28 - 09:49

Sito LOPO review nepavadinsi niekaip kaip kitchas, as ta review ana savaite jau maciau, nes ziuriu viska is eiles. O is 10 tik 1 toks debiliskas megejo review.

Tai ka mam dabar sukraut visus review rusu kurie tik giria is sako SUPER?

Edited by Laimonas, 2018 January 28 - 09:52.

  • 0

Peugeot, Citroen, DS, Renault, Dacia - diagnostika. FAP, EGR programavimas, chiptuning. 8sesi70penki7638

autofrance.lt


#1426 dzonyB

dzonyB
  • Senbuviai
  • posts 2,075
  • Vieta:Mažeikiai
  • Automobilis:406 2001 m. 2.0 HDI 80 kW

Posted 2018 January 28 - 09:59

Idomus minusu reportazas, bet kaip sako Phan prie daug nereiksmingu dalyku prisipisineja, 10-20 proc tokiu idomiu minusu buvo. Pasiemes brangiausia komplektacija akcentuoja kaina ir prancuzus, bet didzioji kainos dali sudare vidus, tai galejo pasirinkti 2.0 bazini varianta ir tada akcentuoti kaina :) jam tiktu eiti dirbti I autopilota jaunojo zurnalisto asistentu. Padangas tai irgi geras uzsideje, vos ne plikos :D


  • 0

Peugeot 406 2001 m. 2.0 HDI 80 kW
Peugeot 206 XS 2001 m. 1.4 benzo


#1427 Francis

Francis

    Motion And Emotion

  • Senbuviai
  • posts 6,393
  • Vieta:www.wilno.lt
  • Automobilis:Peugeot 308SW GT Peugeot e2008 GT Pack

Posted 2018 January 28 - 12:26

Aš, kaip tikras Peugeot myletojas irgi išsakysiu savo nuomonę. Šitas ruskis aplamai matosi debilas, bet panašu jie visas mašinas daugiau mažiau sudirbinėja, bet irgi panašu, prancūzai jo nemėgstamiausias mašinas gamina,

1. Padangos visai geros buvo, nebent žiūrėjot,kai apsivėlę purvu buvo.

2. Tikrai ne brangiausia komplektaciją, dar buvo galiam dasidėt šį bei tą viduj, bet dėl to kaina nelabai ir pakiltų. bazinė mašina 1 600 000RUB, o čia jau daaaug labai,už tuos pinigus galima rasti RU su visais varomaisias ratais, o tas jau labai svarbu rusui.

3. Kas dėl vidaus, tai jau savo nuomonę išsakiau kelis kartus, nes visi 3008 ar 5008 turi savo nedadielkų, su bardačioko nesuėjimu,kaip pastebėjo ruskiai, visi turbūt turi bėdų 3008 ir 5008, apie kitus griekus nesikartosiu. Galima ginčytis iki begalybės, bet 508 yra kokybiškesnė mašina, nebent lyginti dar dar su 3.5008 GT. Odos pas 508 daugiau ir ta pati oda atrodo storesnė, kokybiškesnė. MAn pasirodė, o ir Peugeot atstovai tiek KLP tiek VLN patvirtino,kad tikras GT atrodo geriau surinktas, nei visi likusieji...Taip, pagal technologijas jau nėra ka lyginti.

4. Kas dėl vietos su stoglangiu dėl galvos,taip pas 3.5008 su ūgiu 1.90 vietos šūdas tiek priekyje tiek gale, pas Kodiak tokių bėdų nėra...

5. Sako kietas 3008, bet tap dideliu greičiu tas kietumas dingsta, sutinku su jais. Svarbu važiuoklė tyli.

6. kas dėl triukšmo lygio, man 3.5008 yra tylesni nei 508, atstovai sako priešingai, bet jei lygintu su sedanu 508 tai taip, universalas turi papildomų triukšmų nuo stiklinio stoglangio. Man tiek 1.6HDI tiek 2.0HDI pasirodė vienodai triukšmingi, bet... tik GT TURI idomią ir mano nuomonę tūpa funkciją tai paspaudus mygtuką SPORT per kolonėles tipo skleidžiams sportinis garsas. Gal dėl to Laimonui pasirodė, kad 2,0 GT triukšmingesnis. Šito sintetinio garso deja išjungti negalima.

7.  Kitas dalykas, apipurškimas langų kaip sename 405, ar ten tikrai įmanomas pašildymas purkštukų ir aplama ar jis yra pas 3.5008? Kas nežino, tai šlangelės davestos iki šluotelių ir pučia vandenį ant lango per šluoteles. Na kažkaip nelabai man pasirodė, o dar priminė kiek teko vargti su 405..

8. Jie paminėjo ilgos šviesos auto šūdinai veikia. Pasakysiu taip, nžn kaip tau PhanT 508, bet maniškiame veikia super gerai. Kiek naktimis teko važinėti,tai aš sužavėtas, buvo gal vieną kitą kartą,kad man mirkteldavo tipo išjunk ilgas, bet tai buvo gan iš toli įspėjimas, bet kai mirkteli 508 iš kart permesdavo į trumpas. Kitos mašinos, kurias teko naudoti su auto ilgomis,tai buvo tik VW brendo, kaip ir preitą visą savaitę naudojausi Seat Leon, tai totalus šūdas, tai neperjunia į trumpas tai nebeijungia ilgų, kažkas tragiško. Tas pats su kolegos darbiniu golpu...Nieko negaliu pasakyti apie 3.5008, tikiuosi nėra taip blogai,kaip kalbėjo tas mulkis teste. Ta pati sitacija su automatiniais valytuvas, kalbu tiek apie megane, tiek apie vw grupės auto, jie visi turi intensyvumo parinktis, ko neturi 508, jis turi adaptyvius automatinius valytuvus ir tikrai, taip gerai nepristikaiko jokia kita mašina kaip 508.

9. Kas dėl įsibėgėjimo, jau buvo kalbėta, kažko 3.5008 atrodo lietoki, kaip rašiau GT motoras man nepaliko jokio įspūdžio dėl traukos, pas tiguaną 190ag ir ten atrodo,kad visa galva eina geriau, ką ir galma pamatyti techniniuose palyginimuose ir realiose sąlygose...Gal dėl to ka VW 4*4 ina su tuo motoru...

http://www.zeperfs.c...el6620-6501.htm

VW netgi masės turi daugiau vežti vienam kg.

10. kas dėl 3.5008 valdymo,sutinku, vasarą tai viena iš geriausiai valdomų SUV mašinų, deja žiemą ar dėl mažo vairo ir trūkstamo gryžtamojo ryšio mašina patampa PAVOJINGA vairuoti. Žiemos sąlygomis tai viena praščiausiai valdomų mašinų.

11. Kas dėl klirenso, deklaruojama 216mm atrodo juokingas, pamatavus realiai belieka 165mm, dar tas mulkis teste ir daugiau surado. Pas 508 beje 152 ar 158mm nepamenu.

Peugeot matuoja atstumą iki aukčiausios dugno vietos, o realiai idomiausia gi pati žemiausia vieta.

 

Išsakiau tiek savo nuomonę tiek iš youtube test video, aš kaip ir Laimonas pražiūrėjęs turbut bene visus ru, daugumą en ir daug FR kalba testų, testuose pilnai atitinka tai ką aš ir parašiau. Aišku šitas ru testas tai aplamai Peugeot nemylėtojo, tokių daugiau sunku surasti.

Anyway aš irgi kol kas susilaikau nuo 3.5008, man po 508 šiek tiek diskomfortas, bent kol kas persėsti į 3.5008, lauksiu 508 naujojo, kurio sedanas jau bus kovą Ženevoje parodytas, SW rudenį Paryžiuje. Beabejonės 508 bus kitas lygis, bet tikrai nespjausiu jei ką ir į 3.5008, nes realiai visų kitų gamintojų auto irgi ne stebuklas.


Beje tas gedimas gale ru video, kažin ar galima suversti kaltę ant testuotojų :)


Edited by Francis, 2018 January 28 - 12:01.

  • 0

PEUGEOT e2008 GT Pack
Bez pežo, žyzn gavno.


#1428 Atas

Atas
  • Senbuviai
  • posts 225
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:Citroen c5 2.2 150 kw 2011m.

Posted 2018 January 28 - 13:25

Anyway aš irgi kol kas susilaikau nuo 3.5008, man po 508 šiek tiek diskomfortas, bent kol kas persėsti į 3.5008, lauksiu 508 naujojo, kurio sedanas jau bus kovą Ženevoje parodytas, SW rudenį Paryžiuje. Beabejonės 508 bus kitas lygis, bet tikrai nespjausiu jei ką ir į 3.5008, nes realiai visų kitų gamintojų auto irgi ne stebuklas.


Po normalaus komfortisko sedano/universalo persesti i Suv klase visada bus diskomfortas :) Suv privalumai: 1) aukstai sedi ir toli matai...ypac aktualu moterims kurioms daznai problemos su orentacija erdvej :) taip pat patogu mieste zaisti saskem jeigu Suv galingas. 2) nebaisus bordiurai..velgi labiau aktualu moterims :)) 3) labai madingas kebulo tipas ir visi gamintojai dabar juos kepa kaip karstas bandeles :) bet turbut ir parduot del to bus lengviau...4) lengviau ilipt ir islipt is auto. Viskas...visa kita vienas didelis minusas:) Niekada netures tokio komforto kaip prie zemes prigludes sedanas/universalas...nes svorio centras yra aukstai...ilgose kelionese tokio tipo masina labai vargina...taigi nei stovejimo ant kelio nei komforto prasme Suv niekada neprilygs normaliam d klases sedanui/sw. O kas liecia praktiskuma, tai universalas idealus pasirinkimas. As sau niekada nepirkciau Suv, bet zmonai tai pirkciau :) moteriai tai idealus auto :) Beje netik naujas 508 bet ir C5 turetu kazkada neuzilgo pasirodyt :)
  • 0

#1429 Francis

Francis

    Motion And Emotion

  • Senbuviai
  • posts 6,393
  • Vieta:www.wilno.lt
  • Automobilis:Peugeot 308SW GT Peugeot e2008 GT Pack

Posted 2018 January 28 - 13:29

3.5008 minkštesni nei 508;)
  • 0

PEUGEOT e2008 GT Pack
Bez pežo, žyzn gavno.


#1430 Atas

Atas
  • Senbuviai
  • posts 225
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:Citroen c5 2.2 150 kw 2011m.

Posted 2018 January 28 - 13:36

3.5008 minkštesni nei 508;)


tai ir lexus rx ale labai minksti...bet koks prastas valdymas ir stovejimas ant kelio...visas siubuoja kaip kaliosas..plius ilgoj kelionej toks "minkstumas" nepades...tiek auksta sedesena tiek nestabilumas nuvargina..del auksto svorio centro fizikos neapgausi..Del butent peugeot kietumo negaliu komentuot nes nesu vaziaves...Bet kiek vaziavau su Suv...volvo xc90, bmw x5,vw tiguan...tai poto kai atsisesdavau i savo c5 tai pasijausdavau kaip nuo taburetes nulipes...ant kiek man geresnis komfortas tai buvau apakes ir dar labiau pradejau vertint savo citriu :(

Edited by Atas, 2018 January 28 - 13:41.

  • 0

#1431 Francis

Francis

    Motion And Emotion

  • Senbuviai
  • posts 6,393
  • Vieta:www.wilno.lt
  • Automobilis:Peugeot 308SW GT Peugeot e2008 GT Pack

Posted 2018 January 28 - 13:44

NA tu ir lygini C5 su vokiskais vezimais, aplamai C5 dar su S klases mersu lyginciau. Taciau yra vienas dalykas, C5 irgi siubuoja, daznai gale sedincius arba migdo arba vimdo :D


  • 0

PEUGEOT e2008 GT Pack
Bez pežo, žyzn gavno.


#1432 Atas

Atas
  • Senbuviai
  • posts 225
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:Citroen c5 2.2 150 kw 2011m.

Posted 2018 January 28 - 14:03

NA tu ir lygini C5 su vokiskais vezimais, aplamai C5 dar su S klases mersu lyginciau. Taciau yra vienas dalykas, C5 irgi siubuoja, daznai gale sedincius arba migdo arba vimdo :D


Cia zinoma nesulyginama ka ir sakau...todel jei nera poreikio tiems punktam kuriuos kaip Suv pliusus isvardinau, tai nematau jokios prasmes komfortiska masina keisti i krosoveri :) o del c5 siubavimo tai pas mane nieks nesiubuoja nes as tik puse metu pravazinejau neijunges vaziuokles i sport :) man optimalus dabar ir komfortas ir valdymas...jau nekalbu apie tai kad tausojama vaziuokle kai jos eiga trumpesne...Beje pritariu del S klases...nors S gal ir geriau vaziuoja bet ne ant tiek kiek daugiau kainuoja :) O va su merso E klase kai pralekiau tai man kazkaip mano c5 irgi komfortiskesnis pasirode...beje pravaziavus su bmw f10 irgi likau nustebes kad nebuvo kazkokio wau del bmw penktuko valdymo trasoje lyginant su citrium sport rezime..Beje ir 520d su astuonbegiu automatu nebuvo spartenis pagal pojucius...Zodziu as kolkas pagal kaina tai nematau sau alternatyvu...dar pliusas man nerealus prancuzu kad betkur ramiai palikai prie daugebucio visa grazu nublizginta ir toki radai ryte o neisrinkta dalimis su isdraskyta multimedija :) zodziu as patenkintas viskuom :))
  • 0

#1433 Francis

Francis

    Motion And Emotion

  • Senbuviai
  • posts 6,393
  • Vieta:www.wilno.lt
  • Automobilis:Peugeot 308SW GT Peugeot e2008 GT Pack

Posted 2018 January 28 - 14:17

na megaukis, nes tai paskutinis citras su hidraulika. Mano sesuo po Audi A3 isigijo C5, pirmas vaziavimas, vaikai arba miega arba sako pykina, bet po to iprato :D
  • 0

PEUGEOT e2008 GT Pack
Bez pežo, žyzn gavno.


#1434 PhanT

PhanT

    .

  • Senbuviai
  • posts 1,736
  • Vieta:..
  • Automobilis:Peugeot 508GT //// Peugeot 406 2.2 98kW

Posted 2018 January 28 - 14:19

Sito LOPO review nepavadinsi niekaip kaip kitchas, as ta review ana savaite jau maciau, nes ziuriu viska is eiles. O is 10 tik 1 toks debiliskas megejo review.

Tai ka mam dabar sukraut visus review rusu kurie tik giria is sako SUPER?

Jis gal ir LOPAS, bet cia ant auditorijos darbas ir sprendziant is perziuru/laiku, tai jis puikiai zino ka daro. Pas mus medijoj teigiamu straipsniu retai surasi, visiem idomus skandalai, zudynes...Zodziu, minusai :D Rusai nealbai supranta su kuo ta french patiekala valgyti, tai ir stumia. Cia haipinimas, reiktu paprasciau ziureti :)

 

 

 

Zodziu as kolkas pagal kaina tai nematau sau alternatyvu...dar pliusas man nerealus prancuzu kad betkur ramiai palikai prie daugebucio visa grazu nublizginta ir toki radai ryte o neisrinkta dalimis su isdraskyta multimedija  :) zodziu as patenkintas viskuom  :)

Paskutiniu metu F10 savininkai krokodilo asarom verkia. Vienas be multimedios vazineja, kasko paskaiciavo, bet nenori detis, kad vel nenujotu. Laukia kol cia tos vagystes praeis. Cia vienam rusui is kaliningrado oro uosto aikstelei x6 isarde, viska ka tik galima, lempas, salona...Baisu :)


Edited by PhanT, 2018 January 28 - 14:25.

  • 0
2.2HDi 136ag/317nm@ ~200ag/410nm

#1435 Atas

Atas
  • Senbuviai
  • posts 225
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:Citroen c5 2.2 150 kw 2011m.

Posted 2018 January 28 - 16:27

Jo cia net vienam zinomam lietuviu youtuberiui isrinko visa ta f10 bet tik apsauginio deka paskiau paliko visas dalis ant zemes :) tai atgal susidejo iki kito karto :) jo "vokiski pontai" brangus reikalas tiek piniginiu tiek nervu gadinimo aspektu...bet ko nepaaukosi del kruto ivaizdzio:) O del paskutinio hidraulinio c5 tai jo gaila...mersas irgi jau ABC hidraulines vaziuokles turbut nebededa...nors dar maciau 2011m. aukstos komplektacijos cls'e...Na ka kaifuosim dar kol vaziuos paskutiniai hidro c5...o juos dar visai nesenai nutrauke gamint tai dar kolkas uzteks...o paskui velnes zino isvis kas...gal jau tikrai bus elektrocaru era :) blogiausias variantas autofanams tai kad jie poto greit turetu tapt autonominiai...:)

Edited by Atas, 2018 January 28 - 16:33.

  • 0

#1436 Francis

Francis

    Motion And Emotion

  • Senbuviai
  • posts 6,393
  • Vieta:www.wilno.lt
  • Automobilis:Peugeot 308SW GT Peugeot e2008 GT Pack

Posted 2018 January 28 - 18:07

Na pas mersus pneumatinė važiuoklė, o ne hidraulinė ir jinai tiek patikimumu tiek važiavimo konfortu toli gražu iki hidraulikos, hidraulika tik citroenas turėjo ir užpatentavęs, niekas kitas negalėjo jos naudot :) Iš tikro hidraulinių citramonų kainos jau kyla, verta užlaikyt juos, už 10m jie kainuos kosminiu pinigus. Na citroenas žada kažka naują su važiuokle,tipo prilygs hidraulikai, speju žais su amortizatorių kietumu.

Beje tik GT 3.5008 turi reguliuojamo kietumo amortikus, berods tik priekinius.


  • 0

PEUGEOT e2008 GT Pack
Bez pežo, žyzn gavno.


#1437 Atas

Atas
  • Senbuviai
  • posts 225
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:Citroen c5 2.2 150 kw 2011m.

Posted 2018 January 28 - 18:28

Na pas mersus pneumatinė važiuoklė, o ne hidraulinė ir jinai tiek patikimumu tiek važiavimo konfortu toli gražu iki hidraulikos, hidraulika tik citroenas turėjo ir užpatentavęs, niekas kitas negalėjo jos naudot :) Iš tikro hidraulinių citramonų kainos jau kyla, verta užlaikyt juos, už 10m jie kainuos kosminiu pinigus. Na citroenas žada kažka naują su važiuokle,tipo prilygs hidraulikai, speju žais su amortizatorių kietumu.
Beje tik GT 3.5008 turi reguliuojamo kietumo amortikus, berods tik priekinius.

Deja klysti...mersas i pacias prabangiausias versijas montavo butent ne pneumatine o HIDRAUlINE! Active Body Control vadinasi....va gali pasiskaityt kad ir vikipedijoj : https://en.m.wikiped...ve_Body_Control
Montuota buvo tik su topiniais varikliais S ir CL klasese! Ji labai brangi remonte jei sugenda bet daug patikimesne nei pneumatine ir aisku su geresniu komfortu...Pas mus retas paukstis sitie aparatai bet pvz rusu nemazai yra tokiu mersu fanu ir esu nemazai medziagos ziurejas...patiko kai vienas net jokavo kad cia citroenas su 5.5 AMG jegaine :) as nezinau ar mersas pirko is citroeno patenta ar kaip ten buvo bet mersai su hidraulika egzistuoja :) (bent iki 2011-12m gamino) Taiva pas vokiecius tik sustriausi modeliai o pas prancuzus D klase :) as tikiu kad su laiku kaina hidrauliniu citrinu tik kils..jo naujuose c5 skaiciau kad bus reguliuojami amortikai ir tiek...nors gal bus kokia idomesne sistema nei kokios skodos ar opelio ar panasiai...bet hidraulika yra hidraulika..tikras inzinierinis sprendimas o ne marketologu visokios pliuskos...

Edited by Atas, 2018 January 28 - 18:33.

  • 0

#1438 Francis

Francis

    Motion And Emotion

  • Senbuviai
  • posts 6,393
  • Vieta:www.wilno.lt
  • Automobilis:Peugeot 308SW GT Peugeot e2008 GT Pack

Posted 2018 January 28 - 18:31

Ok, sutinku klydęs :good:

Na VW su savo kaip ten ta adaptyvia pakaba susilaukia tik gerų žodžių.


  • 0

PEUGEOT e2008 GT Pack
Bez pežo, žyzn gavno.


#1439 Atas

Atas
  • Senbuviai
  • posts 225
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:Citroen c5 2.2 150 kw 2011m.

Posted 2018 January 28 - 18:37

tai dabar ir pneumatine netokia gendanti pas vw group kaip buvo seniau tragedija...
  • 0

#1440 Francis

Francis

    Motion And Emotion

  • Senbuviai
  • posts 6,393
  • Vieta:www.wilno.lt
  • Automobilis:Peugeot 308SW GT Peugeot e2008 GT Pack

Posted 2018 January 29 - 00:27

ta negendanti kokių metų, nes 2 metų dar vis gendanti, žinom tokią vieną.
  • 0

PEUGEOT e2008 GT Pack
Bez pežo, žyzn gavno.





27 user(s) are reading this topic

0 members, 27 guests, 0 anonymous users