Taip, sutinku, ne taip issireiskiau, daugiau STANDI, kieta tai kai pastoviai krato. Peugeot 508 NEKRATO tikrai, bet fakin sulinio dangcius kiekviena jauti iki kaulu smegenu ar kokius esfalto itrukimus. KIA uz 17k zymiai geriau ta darba atlieka. Na bet trasoje ilgoje kelioneje 508 super
5008 tikrai minskstesnis ANT VISKO nei standartinis 508, tiek per kelio itrukimus tiek per sulinius ar gulincius mentus. Trasoje TYLESNIS nei 508, salone variklis ZYMIAI maziau girdisi nei 120kW 508 o ir garso izoliacija geresne pas 5008.
5008 ir 5008 GT vaziuokles skirtumai TIK AMORTIZATORIUOSE ir SPYRUOKLESE, visa kita identiskai. + 5008 ratu baze ilgesne nei 508 tai duoda daugiau komforto. BET 5008 GT tikrai kazkox kietas pasirode, gal but del variklio svorio ir spyruokliu/amortizatoriu parinikimo... Neturejau galimybes isbandyti 5008 GT dideliais greiciais, bet su savo 170 vaziavau tai laikos tikrai gerai. Taipogi kai buvo prisnige ir kelias buvo TRAGISKOS bukles, 5008 su Yokahama padangom vare kaip tankas
508 su 1.6HDi, svoris mazesnis - masina zymiai svelniau elgiasi su gulinciais policininkais ir su suliniu dangciais.
Edited by Laimonas, 2018 January 30 - 13:04.