Peršokti prie turinio


Nuotrauka

Kokia alyva pilti i 2003 P406 2.2 HDI ir DFP/FAP


  • Prašome prisijungti, kad galėtumėte parašyti atsakymą
Temoje atsakymų: 22

#1 Crush

Crush
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 21
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:406 Coupe 2.2 HDI, 2003 Griffe

Parašyta 2011 balandžio 06 - 08:11

Paieškoje konkretaus atsakymo taip ir neradau, jei nepastebėjau – išlanksto dėkui už linka.

2003 406 Coupe 2.2 Hdi su DPF, kokia alyva naudoti, 5w40 ar 5w30 ?

Auto manualas rekomenduoja i 2.2 HDI su DPF būtent 5w40, tepalu gamintojai ( renkamės pagal gamintojo rekomendacijas TOTAL/ELF ) rekomenduoja būtent 5w30 ( dar geriau, kad butu pritaikytas prie DPF ).

Total 5w30 special for HDI, DPF and PSA auto
Total 5w40

ELF 5w30 su DPF
ELF 5w40 be DPF.

Kiek zynau DPF‘a galima ispjauti / arba atjungti programiniu būdu ? Ar yra tarp to koks skirtumas? Koks kainos skirtumas? Išskyrus padidėjusio CO2, ar dar yra kokiu pasekmių ?

Šį pranešimą redagavo Crush: 2011 balandžio 06 - 08:21

  • 0

#2 Marcin

Marcin
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 1.459
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:S80II AT D5 07, xc70 AT D5 06

Parašyta 2011 balandžio 06 - 08:13

saliut, pili total 5w40 ir nesiparini. o jau prasidejo prblemos su Fap?
  • 0

#3 boMod

boMod
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 444
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:Peugeot 406 2.1TD

Parašyta 2011 balandžio 06 - 09:29

Siaip del variklio gali neprgyvent, suvalgys visoki tepala, o jei nori pagal DPF teorija tai reikia alyvos su ACEA C3 specifikacija, tiks tiek 5W-40 tiek 5W-30. SU C3 pazymetalyva nekims filtro, nes dar cilindre apsorbuos daleles
  • 0

#4 Crush

Crush
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 21
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:406 Coupe 2.2 HDI, 2003 Griffe

Parašyta 2011 balandžio 06 - 10:46

Siaip del variklio gali neprgyvent, suvalgys visoki tepala, o jei nori pagal DPF teorija tai reikia alyvos su ACEA C3 specifikacija, tiks tiek 5W-40 tiek 5W-30. SU C3 pazymetalyva nekims filtro, nes dar cilindre apsorbuos daleles

Sakykim, noriu būt arčiau green peace'o ir nenoriu naikinti FAP filtro, kol jis gyvas. Kad jis ilgiau gyventu, gerai butu naudoti jam pritaikyta alyva ( kiek supratau , C3 naujos kartos alyvoje 5w30 yra sumazyntas kiekis sieros i fosforo, mažėja filtro užterštumas ).

Pvz. Castrol turi Magnatec Diesel 5W-40 B4 , jau pritaikyta prie FAP'u. TOTAL kiek supratau su tokiu pat klampumu, kažko panašaus neturi.

Castrol Magnetic [RU]

2003 metu 2.2 HDI , ar užteks klampumo TOTAL 5w30? Ar rinktis Castrola?

Tesiog visi sako TOTAL /ELF etc. Bet kad nera tinkamos alyvos :) kad tiktu ir klampumas pagal PSA reiklavimus ir saugoti FAP'a.

Šį pranešimą redagavo Crush: 2011 balandžio 06 - 10:48

  • 0

#5 VidasM

VidasM
  • Nuolatiniai dalyviai
  • Pranešimai: 193
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:Peugeot 406c

Parašyta 2011 balandžio 06 - 13:01

Sakykim, noriu būt arčiau green peace'o ir nenoriu naikinti FAP filtro, kol jis gyvas. Kad jis ilgiau gyventu, gerai butu naudoti jam pritaikyta alyva ( kiek supratau , C3 naujos kartos alyvoje 5w30 yra sumazyntas kiekis sieros i fosforo, mažėja filtro užterštumas ).

Pvz. Castrol turi Magnatec Diesel 5W-40 B4 , jau pritaikyta prie FAP'u. TOTAL kiek supratau su tokiu pat klampumu, kažko panašaus neturi.

Castrol Magnetic [RU]

2003 metu 2.2 HDI , ar užteks klampumo TOTAL 5w30? Ar rinktis Castrola?

Tesiog visi sako TOTAL /ELF etc. Bet kad nera tinkamos alyvos :) kad tiktu ir klampumas pagal PSA reiklavimus ir saugoti FAP'a.

Pilk ELF 5w40, aš į savo P406C hdi pilu ir jokio vargo ;)
  • 0

#6 Crush

Crush
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 21
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:406 Coupe 2.2 HDI, 2003 Griffe

Parašyta 2011 balandžio 06 - 15:22

Sakykim, noriu būt  arčiau  green peace'o ir nenoriu naikinti FAP filtro, kol jis gyvas. Kad jis ilgiau gyventu, gerai butu naudoti jam pritaikyta  alyva ( kiek supratau , C3 naujos kartos alyvoje 5w30 yra sumazyntas kiekis sieros i fosforo, mažėja filtro užterštumas ).

Pvz. Castrol  turi Magnatec Diesel 5W-40 B4 , jau pritaikyta  prie FAP'u. TOTAL kiek supratau su tokiu pat klampumu, kažko  panašaus  neturi.

Castrol Magnetic [RU]

2003 metu  2.2 HDI , ar užteks klampumo TOTAL 5w30? Ar rinktis Castrola?

Tesiog visi sako TOTAL /ELF etc. Bet kad nera tinkamos alyvos :) kad tiktu ir klampumas pagal PSA reiklavimus ir saugoti FAP'a.

Pilk ELF 5w40, aš į savo P406C hdi pilu ir jokio vargo ;)

FAS gyvas ?:) Tai tikriausiai ir pilsiu ELF/TOTAL 5w40, nes tokio klampumo nori PSA. Bet klausimas islieka, ar negeriau butu bandyti TOTAL 5w30 su FAP priedais?


Radau tokia lentele, kaip ir viskas grazu - 5w40 , bet kad 2.2 HDI 98KW, DW12TED4 variklio nera lenteleje :)
  • 0

#7 ARMONDS

ARMONDS
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 2.329
  • Vieta:ICELAND
  • Automobilis:Peugeot 5008 1.5 BlueHDI EAT8 2022

Parašyta 2011 balandžio 06 - 18:00

Sakykim, noriu būt  arčiau  green peace'o ir nenoriu naikinti FAP filtro, kol jis gyvas. Kad jis ilgiau gyventu, gerai butu naudoti jam pritaikyta  alyva ( kiek supratau , C3 naujos kartos alyvoje 5w30 yra sumazyntas kiekis sieros i fosforo, mažėja filtro užterštumas ).

Pvz. Castrol  turi Magnatec Diesel 5W-40 B4 , jau pritaikyta  prie FAP'u. TOTAL kiek supratau su tokiu pat klampumu, kažko  panašaus  neturi.

Castrol Magnetic [RU]

2003 metu  2.2 HDI , ar užteks klampumo TOTAL 5w30? Ar rinktis Castrola?

Tesiog visi sako TOTAL /ELF etc. Bet kad nera tinkamos alyvos :) kad tiktu ir klampumas pagal PSA reiklavimus ir saugoti FAP'a.

Pilk ELF 5w40, aš į savo P406C hdi pilu ir jokio vargo ;)

FAS gyvas ?:) Tai tikriausiai ir pilsiu ELF/TOTAL 5w40, nes tokio klampumo nori PSA. Bet klausimas islieka, ar negeriau butu bandyti TOTAL 5w30 su FAP priedais?


Radau tokia lentele, kaip ir viskas grazu - 5w40 , bet kad 2.2 HDI 98KW, DW12TED4 variklio nera lenteleje :)

nezinau paciame automobilio manuele rasoma tik 5w40 ir jokiu budu 5w30 tik nezinau kodel,,o jau 2,7 hdi tik 5w30,,na as pilu toki koki rekomenduoja 5w40 ir nesigilinu i tas teorijas,ir viskas :good: nors auto jau pravariau 365,000 tukstanciai :pug: km
  • 0

#8 Crush

Crush
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 21
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:406 Coupe 2.2 HDI, 2003 Griffe

Parašyta 2011 balandžio 06 - 19:00

2004 metu manuale raso, kad TD su FAP'u tik 5w40 ir jokiu taupanciu kura.
TOTAL yra tas pats ELF.
TOTAL QUARTZ ENERGY 9000 5W40 yra analogas ELF Excellium NF 5W40, kurio aprasyme parasyta, kad nenaudojamas su DPF filtrais. Kas meluoja? Kur klaida? Total/ELF gaunasi neturi 5w40 skirto DPF filtrams, tik naujesni 5w30. O PSA kategoriskai siulo butent Total 5w40.
  • 0

#9 ARMONDS

ARMONDS
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 2.329
  • Vieta:ICELAND
  • Automobilis:Peugeot 5008 1.5 BlueHDI EAT8 2022

Parašyta 2011 balandžio 06 - 19:13

2004 metu manuale raso, kad TD su FAP'u tik 5w40 ir jokiu taupanciu kura.
TOTAL yra tas pats ELF.
TOTAL QUARTZ ENERGY 9000 5W40 yra analogas ELF Excellium NF 5W40, kurio aprasyme parasyta, kad nenaudojamas su DPF filtrais. Kas meluoja? Kur klaida? Total/ELF gaunasi neturi 5w40 skirto DPF filtrams, tik naujesni 5w30. O PSA kategoriskai siulo butent Total 5w40.

jai tik del filtro,tai manai kad tepalas didele reiksme duoda,nieko ten nesuekologinsi del to FAP jai bus zadeta ir uzsikis ir su tuo tepalu ir su kitu :pug:
  • 0

#10 boMod

boMod
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 444
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:Peugeot 406 2.1TD

Parašyta 2011 balandžio 06 - 22:46

Pala pala cia viskas tik del fap? As del fap neesu isigilines todel pilnai jo nesuprantu, nes pats tokios auto neturejes. Ten gi pilas kazkoks eolis kuris kaip supratnu ir atlieka svarinimo funkcija. Jei taip tai nesuk galvosi ir pilk tu ka nori (nu cia ne ta blevyzgojimu puse) i ta varikli, nieko jam neatsitiks (kaip galvoji kodel PSA koncerno aprobacijos nelabai stinkamos per pasaulio alyvu gamintojus. Ta patvirtino ir motorex alyvu vyraiusiasis technologas seminare). O filtrui ar taip ar taip ateis galas. VAG MB koncerno varikliose yra truputi kitaip DPF filtras veikia be jokio skyscio ir ten laikas nuo laiko das daleles degina (kaip kam tai apsukos sukyla, bei juntama smarve is ismetimo vamzdzio). Nu vien zo tai tas C3 daugiau del tu vokiecio ismislo kaip suprantu teorijoj. Logiskai galvojant macytu ir FAP. O kodel tu nenori 5W30? Ar sitam HDI kaip ir Renault 2.2 indeklai be nesifiksuoja?
  • 0

#11 ARMONDS

ARMONDS
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 2.329
  • Vieta:ICELAND
  • Automobilis:Peugeot 5008 1.5 BlueHDI EAT8 2022

Parašyta 2011 balandžio 06 - 23:36

Pala pala cia viskas tik del fap? As del fap neesu isigilines todel pilnai jo nesuprantu, nes pats tokios auto neturejes. Ten gi pilas kazkoks eolis kuris kaip supratnu ir atlieka svarinimo funkcija. Jei taip tai nesuk galvosi ir pilk tu ka nori (nu cia ne ta blevyzgojimu puse) i ta varikli, nieko jam neatsitiks (kaip galvoji kodel PSA koncerno aprobacijos nelabai stinkamos per pasaulio alyvu gamintojus. Ta patvirtino ir motorex alyvu vyraiusiasis technologas seminare). O filtrui ar taip ar taip ateis galas. VAG MB koncerno varikliose yra truputi kitaip DPF filtras veikia be jokio skyscio ir ten laikas nuo laiko das daleles degina (kaip kam tai apsukos sukyla, bei juntama smarve is ismetimo vamzdzio). Nu vien zo tai tas C3 daugiau del tu vokiecio ismislo kaip suprantu teorijoj. Logiskai galvojant macytu ir FAP. O kodel tu nenori 5W30? Ar sitam HDI kaip ir Renault 2.2 indeklai be nesifiksuoja?

cia kalbama apie varyklio tepala o na apie FAP eoli
  • 0

#12 Crush

Crush
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 21
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:406 Coupe 2.2 HDI, 2003 Griffe

Parašyta 2011 balandžio 07 - 09:16

Pala pala cia viskas tik del fap? As del fap neesu isigilines todel pilnai jo nesuprantu, nes pats tokios auto neturejes. Ten gi pilas kazkoks eolis kuris kaip supratnu ir atlieka svarinimo funkcija. Jei taip tai nesuk galvosi ir pilk tu ka nori (nu cia ne ta blevyzgojimu puse) i ta varikli, nieko jam neatsitiks (kaip galvoji kodel PSA koncerno aprobacijos nelabai stinkamos per pasaulio alyvu gamintojus. Ta patvirtino ir motorex alyvu vyraiusiasis technologas seminare). O filtrui ar taip ar taip ateis galas. VAG MB koncerno varikliose yra truputi kitaip DPF filtras veikia be jokio skyscio ir ten laikas nuo laiko das daleles degina (kaip kam tai apsukos sukyla, bei juntama smarve is ismetimo vamzdzio). Nu vien zo tai tas C3 daugiau del tu vokiecio ismislo kaip suprantu teorijoj. Logiskai galvojant macytu ir FAP. O kodel tu nenori 5W30? Ar sitam HDI kaip ir Renault 2.2 indeklai be nesifiksuoja?

Kodėl 5w30 ? Nes jei imti rekomenduojama TOTAL, jie neturi 5w40 su priedais, kurie prailgina DPF filtro gyvenimą .
Praktiškai, čia vėjo malūnai, visi pila 5w40 ir nesuka galvos, tiesiog noriu issiaskinti išsamiau , gal tiesiog pakeitus alyva, galima gauti geresnio, nors ir minimaliai rezultato ). Visi alyvos gamintojai , apie padedančius priedus rašo , kad jie pritaikyti EGR/DPF sistemom, jokio žodžio apie FAP.

Įskyla klausimas, padeda tie priedai FAP filtrams, taip pat kaip ir DPF ar jokio tolko?
Eolis FAP'e atlieka išmetamųjų duju valymo funkcija, ar jis valo pati filtrą ?
  • 0

#13 Crush

Crush
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 21
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:406 Coupe 2.2 HDI, 2003 Griffe

Parašyta 2011 balandžio 07 - 10:59

Kodėl 5w30 ? Nes jei imti rekomenduojama TOTAL, jie neturi 5w40 su priedais, kurie prailgina DPF filtro gyvenimą .
Praktiškai, čia vėjo malūnai, visi pila 5w40 ir nesuka galvos, tiesiog noriu issiaskinti išsamiau , gal tiesiog pakeitus alyva, galima gauti geresnio, nors ir minimaliai rezultato ). Visi alyvos gamintojai , apie padedančius priedus rašo , kad jie pritaikyti EGR/DPF sistemom, jokio žodžio apie FAP.

Įskyla klausimas, padeda tie priedai FAP filtrams, taip pat kaip ir DPF ar jokio tolko?
Eolis FAP'e atlieka išmetamųjų duju valymo funkcija, ar jis valo pati filtrą ?

EDIT.

Tai aš ir noriu supilti 5w30 , bet visi vieningai sako 5w40, manualas PSA TIK 5w40. Ar nebus poto bedu su 5w30 ? Kiek suprantu, maksimum kas gali atsitikti, pradės varvėti tepalas, dėl to kad klampumo truks, tai vienintele problema kuri gali atsirasti?
  • 0

#14 liudelis

liudelis
  • Nuolatiniai dalyviai
  • Pranešimai: 61
  • Automobilis:peugeot 307sw

Parašyta 2011 balandžio 07 - 11:55

Jaigu total tai ju tepalas skirtas varikliam su PAF filtru ira toks Total Quartz INEO ECS , tik kad klampumas 5/30 :good:
  • 0

#15 VidasM

VidasM
  • Nuolatiniai dalyviai
  • Pranešimai: 193
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:Peugeot 406c

Parašyta 2011 balandžio 07 - 12:20

Pilk ELF5w40. Vienareikšmiškai.
  • 0

#16 Bivainis

Bivainis
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 1.879
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:Citroen C5 2HDi 2006 m.

Parašyta 2011 balandžio 07 - 12:25

Geras straipsnis, jokios reklamos.

http://auto.delfi.lt...php?id=34350339


Peugeot rekomenduoja Total, nes susiję su jais verslo ryšiais. Dagelio žinomų tepalų gamintojų instrukcijoje tarp kitų automobilių gamintojų paminėta, kad ir PSA sertifikavo jų tepalus, kaip tinkamus Peugeot ir Citroen automobiliams.

Šį pranešimą redagavo Bivainis: 2011 balandžio 07 - 12:58

  • 0
BALDŲ PROJEKTAI IR GAMYBA

#17 Crush

Crush
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 21
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:406 Coupe 2.2 HDI, 2003 Griffe

Parašyta 2011 balandžio 07 - 13:22

Geras straipsnis, jokios reklamos.

http://auto.delfi.lt...php?id=34350339


Peugeot rekomenduoja Total, nes susiję su jais verslo ryšiais. Dagelio žinomų tepalų gamintojų instrukcijoje tarp kitų automobilių gamintojų paminėta, kad ir PSA sertifikavo jų tepalus, kaip tinkamus Peugeot ir Citroen automobiliams.

Jei atitinka ACEA / SAE, toliau tik priedai ( daugumoje reklamos triukai aisku ), bet visgi kainos skirtumas nekosminis.
Jeigu TOTAL reklamuoja INEO ESC, kaip spec. PSA tinkanti varikliams su FAP ir DPF, tai mano manimu visi tepalai kurie tinka DPF - turetu ir tikti FAP'ui :clap: Bet jokiu duomenu, ar zinancio zmogaus patvirtinimo, taip kol kas ir neradau.

Pasikartosiu, cia vejo malunai, tesiog idomu issiaskinti.

Tada gaunasi, kad idealiai tiktu Castrol Magnatec Diesel 5W-40 B4, atitinka ir pagal ACEA/SAE ir turi priedus filtrams. Dar lig yra Liqui Moly, tokios pat specifikacijos.
:lyzht:
  • 0

#18 Bivainis

Bivainis
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 1.879
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:Citroen C5 2HDi 2006 m.

Parašyta 2011 balandžio 07 - 13:48

Nors daugelyje tepalų instrukcijų parašyta, kad tinka benzininiams ir dyzeliniams varikliams (ir tikrai tinka ir nepakenktų), visgi iš skirtingų šaltinių teko girdėti patarimą dyzelinams varikliams geriau rinktis tuos tepalus kurie skirti būtent dyzeliniams. Nekalbant apie konkretų gamintoją, jeigu tepalo instrukcijoje rašoma, kad tinka naujausiems dyzeliniams varikliams, vadinasi, tinka ir su FAP filtu.
  • 0
BALDŲ PROJEKTAI IR GAMYBA

#19 boMod

boMod
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 444
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:Peugeot 406 2.1TD

Parašyta 2011 balandžio 07 - 13:57

Castrol Magnatec Diesel 5W-40 juk turi C3 tau kuo puikiausia tiks! Apie tepalus as tau galeciau labai daug papsakoti, bet faktas tas kad nezinau kaip veikia tas FAP tai nezinau kiek jam itakos alyva turi :shy: Siaip paciam yra asmeniskai teke bendrauti su straipsniui informacija davusia Renata. Visa tai kas parasyta straipsnyje yra gera tiesa ir manau labai daug kam reiketu ji perskaityti kad susidaryti nuomone apie alyva "naujoviskai" o ne garaziniu snapsaburniu sapaliojimais :) Dar vienas mitas kad auto gamintojai betarpiskai bendrauja su tom tepalu kompanijom, kuriu lipdukus klijuoja po kapotu (ten daug visokiu variaciju buna) Tau dar tinkami variantai kad neisleistum del vardo per daug, gali prazonduoti: STATOIL LAZERWAY C3 5W-40 TB ELATUS TD 5W-40 MOTUL 8100 X-clean 5W-40 NESTE CITY PRO 5W40 REPSOL ELITE 5W40 TDI 5L KROON OIL Specialsynth MSP 5W-40 Visi turi C3 patvirtinima, taigi jei jau tinka VAG filtram tai PSA tikrai tiks. Svarbiausai rinktis tepalu varda ta, kuris pats gamintojas, o ne pilstytojas i savo pakuote. Yra ir tokiu kaip MegaOil latviu bendrove su pavadinimu Magnum. Tepalo instrukcijoj gali visko priburti, niekas ten nekontroliuoja nieko. Kuo naujyn varikliai ir ju technologijos tuo daugiau niuansu atsiranda renkantis tepalus. Daugumoj teplai benzin ar dyzel yra marketingo triukai (kalbant apie sensnius 10W-40), norint giliau issiaikint reik zinot truputi teorijos ir bent jau kaip minimum moketi amerikieciu API zymejima

Šį pranešimą redagavo boMod: 2011 balandžio 07 - 14:00

  • 0

#20 Crush

Crush
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 21
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:406 Coupe 2.2 HDI, 2003 Griffe

Parašyta 2011 balandžio 07 - 14:04

Nors daugelyje tepalų instrukcijų parašyta, kad tinka benzininiams ir dyzeliniams varikliams (ir tikrai tinka ir nepakenktų), visgi iš skirtingų šaltinių teko girdėti patarimą dyzelinams varikliams geriau rinktis tuos tepalus kurie skirti būtent dyzeliniams. Nekalbant apie konkretų gamintoją, jeigu tepalo instrukcijoje rašoma, kad tinka naujausiems dyzeliniams varikliams, vadinasi, tinka ir su FAP filtu.

Zmones sako kad DW12TED4 senos kartos :) Del to ir pataria 5w40 :)
  • 0




Vartotojų skaito šią temą: 1

narių: 0, svečių: 1, slaptų narių: 0