Pala pala cia viskas tik del fap? As del fap neesu isigilines todel pilnai jo nesuprantu, nes pats tokios auto neturejes. Ten gi pilas kazkoks eolis kuris kaip supratnu ir atlieka svarinimo funkcija. Jei taip tai nesuk galvosi ir pilk tu ka nori (nu cia ne ta blevyzgojimu puse) i ta varikli, nieko jam neatsitiks (kaip galvoji kodel PSA koncerno aprobacijos nelabai stinkamos per pasaulio alyvu gamintojus. Ta patvirtino ir motorex alyvu vyraiusiasis technologas seminare). O filtrui ar taip ar taip ateis galas. VAG MB koncerno varikliose yra truputi kitaip DPF filtras veikia be jokio skyscio ir ten laikas nuo laiko das daleles degina (kaip kam tai apsukos sukyla, bei juntama smarve is ismetimo vamzdzio). Nu vien zo tai tas C3 daugiau del tu vokiecio ismislo kaip suprantu teorijoj. Logiskai galvojant macytu ir FAP. O kodel tu nenori 5W30? Ar sitam HDI kaip ir Renault 2.2 indeklai be nesifiksuoja?
Kodėl 5w30 ? Nes jei imti rekomenduojama TOTAL, jie neturi 5w40 su priedais, kurie prailgina DPF filtro gyvenimą .
Praktiškai, čia vėjo malūnai, visi pila 5w40 ir nesuka galvos, tiesiog noriu issiaskinti išsamiau , gal tiesiog pakeitus alyva, galima gauti geresnio, nors ir minimaliai rezultato ). Visi alyvos gamintojai , apie padedančius priedus rašo , kad jie pritaikyti EGR/DPF sistemom, jokio žodžio apie FAP.
Įskyla klausimas, padeda tie priedai FAP filtrams, taip pat kaip ir DPF ar jokio tolko?
Eolis FAP'e atlieka išmetamųjų duju valymo funkcija, ar jis valo pati filtrą ?