Apie Peugeot Expert Tepee
#1 Svečias_Minusas_*
Parašyta 2011 balandžio 12 - 18:58
#2
Parašyta 2011 balandžio 23 - 07:47
PEUGEOT e2008 GT Pack
Bez pežo, žyzn gavno.
#3
Parašyta 2011 liepos 08 - 08:09
As vis dar laikausi savo nuomones, kad imciau tik Peugeot, bet tik su dyzeliniu motoru.
PEUGEOT e2008 GT Pack
Bez pežo, žyzn gavno.
#4 Svečias_202_*
Parašyta 2011 rugsėjo 10 - 18:48
#5
Parašyta 2012 rugpjūčio 29 - 19:29
#6
Parašyta 2014 gruodžio 07 - 10:54
Sveiki,
tai gal vis tiktai kas nors ka nors gaki pasakyti apie Peugeot Expert Tepee ?
Kadangi teko "palaidoti" pries tai turetus tris automobilius del variklio defektu, tai labiausiai domina sio modelio variklis, 2,0 160 a.g., 2014 metu.
Jei kas nors bent ka nors galetu pasakyti apie si auto, buciau labai dekingas.
Neesu kazkoks kietas auto specialistas, o tik vartotojas.
#7
Parašyta 2014 gruodžio 07 - 13:17
Šis motoras eina i daugumą Peugeot modelių, todėl informacijos gali dairytis ir kitoe temose. Faktas kad kuro sistema bus Delphi.
ex Peugeot 605 93metu 2.0l 89kw. LPG Su koza roza.
ex Peugeot 406 97m. 1,8l 81kw. LPG
ex Peugeot 406 00m. 2.0l 99kw LPG.
ex Peugeot 307 SW 2 ltr HDI 79kw 2003 m.
Peugeot 407 SW 2ltr 100kw HDI koža roža aftamac ir daug elektros
#8
Parašyta 2016 sausio 18 - 20:54
Sveiki. Dairausi i Expert nuo 2006m. Kuris variklis patikimesnis is visu? I ka reiktu atkreipti demesi perkant, tiek variklio skyriuje, tiek salone, pakaboje? Kokiu privalumu reikia sitam modeliui, o kokiu pasisaugoti? Pasidalinkit savo ziniomis su visais, kas iesko ir ieskos sio modelio, nes kiek ieskau niekur internete nieko nerandu. Apie 2l variklius tiek daug prirasyta, bet konkrecios info nerandu kuris visgi geresnis, o gal netgi 1.6 geriau uz 2l.
PS. matau, kad moderatorius/-iai forumo netvarko, tai tik rasykit kas ka zino, kad nesudaryti daugybes pliurpalu zinuciu (jau vien dabar galima matyti 8 zinutes ir 0 informacijos), o butu galima visiem ieskantiems iskart rasti reikalinga info. ACIU! ;)
#9
Parašyta 2018 balandžio 01 - 19:47
Visus su sv velykom,
vienintele tema apie experta-informacijos mazoka
Gal cia kas lankosi turintis/turejes sitoki modeli su 2.0 hdi 120 arkliu motoru (nuo 2007 iki 2013 metu)
Domintu ant kiek jie ilgaamziai - galima tiketis kad trauks iki puses lemono, ar jau 200-300kkm aniems yra mirtis? 1.6hdi tikrai zinau-nelaiko sitam modeliui...
Ant kiek tvirta deze-imanoma butu tampyt priekaba 2-2.5tonos, na ir i pati busika pakraut virs tonos?
Kiek galima tiketis is delphines sistemos- nupirkus keist visa, ar galima rizikuot keiciant tik purkstukus??? Kiek teko girdet-pakeitus purskalus jie greit "pareina", bo gauna drozliu is siurblio... (viena boba sake - va tokio lygio ziniomis disponuoju)
#10
Parašyta 2018 balandžio 01 - 19:59
Visus su sv velykom,
vienintele tema apie experta-informacijos mazoka
Gal cia kas lankosi turintis/turejes sitoki modeli su 2.0 hdi 120 arkliu motoru (nuo 2007 iki 2013 metu)
Domintu ant kiek jie ilgaamziai - galima tiketis kad trauks iki puses lemono, ar jau 200-300kkm aniems yra mirtis? 1.6hdi tikrai zinau-nelaiko sitam modeliui...
Ant kiek tvirta deze-imanoma butu tampyt priekaba 2-2.5tonos, na ir i pati busika pakraut virs tonos?
Kiek galima tiketis is delphines sistemos- nupirkus keist visa, ar galima rizikuot keiciant tik purkstukus??? Kiek teko girdet-pakeitus purskalus jie greit "pareina", bo gauna drozliu is siurblio... (viena boba sake - va tokio lygio ziniomis disponuoju)
Aš tai nesuprantu, kuro pilnas bakas ir laiko tie siurbliai, o, kad čia uždrožti su 10l ant Lietuvos, tai po to ir problemps kyla
#11
Parašyta 2018 balandžio 01 - 22:03
Ta parsme "pilnas bakas" - tai nevaziuot iki uzgesimo? ar dapilt kai puse bako lieka????
Iki uzgesimo nesu gyvenime vaziaves - nesuprantu kam to reikia. Tipo "susitaupo" pinigai kai pili po 5 litrus?
#12
Parašyta 2018 balandžio 02 - 06:09
Aš tik pavyzdį daviau, kad nemaža dalis turi madą važinėt apytusčiu kuro baku, kažkada turėjau ford 2008-2012 modelį su delphi kuro sistema, o tiksliau 1.6hdi, pardaviau ties 260k rida, pas mane šeimoj su juo pravažiuota buvo 190k, jokių problemų su kuro siurbliu nors sako jų liga, vienintelis kas buvo atsitikęs tai kuro slėgio reguliatorius nusprogo, įdėjau iš šroto už 50eu ir važiavau toliau 😀Ta parsme "pilnas bakas" - tai nevaziuot iki uzgesimo? ar dapilt kai puse bako lieka????
Iki uzgesimo nesu gyvenime vaziaves - nesuprantu kam to reikia. Tipo "susitaupo" pinigai kai pili po 5 litrus?
Šį pranešimą redagavo RB8912: 2018 balandžio 02 - 06:10
#13
Parašyta 2018 balandžio 02 - 12:32
Sveiki,
kaip tik ieskojau informacijos apie Peugeot Expert, kadangi pats toki pries kelias dienas isigyjau, Peugeot Expert Tepee (tas tepee kaip suprantu, delto kad ilga baze, jei klystu pataisykite) 2008 metu, 2.0 88kw, keleivinis. Auto bus skirtas darbui, taciau pries pradedant dirbti, noretusis viska susitvarkyti ir iskart apsisviesti apie galimas sio modelio problemas ir galbut nuo ju apsisaugoti, taciau informacijos kaip matau niekas jokios nepateikia.
Siek tiek as pasidalinsiu ziniomis, ka zinau apie siuos modelius, kaip ir pas mano dede, taip ir pas mane slenksciai pavarge (parudije), tik pas mane gal dar labiau visas kebulas aprudijes, pas dede lyg ir nera, tik slenksciai. Nupirkau su buksuojancia sankaba, pakeitimas manau kainuos 300-400 euru (priklausys ar reikes smagrakti keisti). Dede turi lygiai toki pat modeli, tai buvo susidures su variklio problema, gazo daugiau padavus, atsijungdavo turbina ir dingdavo visiskai trauka, meistrai visi gusciodavo peciais, niekas nieko nezinojo kas yra, kol paaiskejo, kad kazkokia slangute buna is galo variklio, per kuria lietui palijus pradeda eiti vanduo link turbinos pusles, toje pusleje pradeda rudyti viskas ir rudys eiti i visa variklio sistema. Taip dedei atsiejo remontas 1500 euru. Paprastesne problema buvo su soniniu galiniu duru slankstais, buvo susideveje ratukai, bet cia viskas ok, pasikeiti ir viskas veikia toliau. Ai dar del variklio, ten uz variklio ta slangute yra ilga, tai ja sutrumpino ir uzdejo kazkoki filtriuka kuris vandens nepraleidzia, ir aisku reikejo visus velenelius kondensatorius ir bala zino ka dar ten pakeisti puse variklio perrinko
Tai tiek ziniu, nezinau ar kam bus naudingos informacijos, taciau gal dar butu zmoniu, kas galetu pasidalinti savo patirtimi apie siuos automobilius..
Dar klausimas, gal kas gali ka patarti kaip pristabdyti rudyjima, ko butu imanoma uztepti ant dugno ar dar ka padaryti
#14
Parašyta 2018 balandžio 02 - 13:43
Kiek domejausi tas tepee ne ilga baze, bet keleivinis (bent jau UK tai yra - paprastas expert-busas be langu, tepee - su langais ir sedynem.) Ir draudimas tepee dvigubai pigesnis ;)
Dar tik planuoju apie isigijima, tai neciupinejau gyvai registracijos liudijimo - manau ten tepee bus ivardintas kaip M1 klases, o paprastas expert kai N1 klase.
Kiek suprantu pas dede buvo uzrudyje kazkas su turbinos geometrijos detalem.
Rudyjimas-jei dar ner skyliu tai daryt normalu antikorozini, kitos iseities nera.
Kiek pas dede prabegus masina? (aisku jei pirko nauja tai galima pasitiket odometro parodymais, jei ne nauja- pridek dar 250 kkm)
Sankaba, jei ruosiesi vezt rimtus krovinius-siulyciau det Valeo pakaitini komplekta. (kietas smagratis ir sankabos komplektas) Dabartiniam darbiniui sharanui esu toki isidejes, tai laiko uztikrintai..
I sharana kraunu virs tonos+ prisegu 2.5tonos priekabyte. Motoras cipuotas iki 380N/m.
Naujutelis LUK komplektas su plaukiojanciu smagraciu atlaike 35 kkm (autobanais) ir smagratis eme barsketi. Susinervines isidejau Valeo- jau pravaziuota apie 150 kkm ir nesijaucia jokiu pavargimo zenklu.
Ner jokiu vibraciju pajudant kaip kad sako kai kurie isideje kieta smagrati.
Visas komplektas :https://www.autodoc....k/valeo/1110368
#15
Parašyta 2018 balandžio 02 - 16:57
Seip kiek keites sankabas, tai dazniausiai smagraciai buna sveiki, tai jo nekeiciu, visa kita pakeiciu ir viskas buna ok. Del firmos, tai dabar citroenui buvau keites, tai valeo visi kazkodel sake vengti ir nedeti, nors sako ji brangesne yra uz kitas sankabas, bet tipo nepatikima. Tai nezinau kaip cia, gal kaip kam papuola
O begus tai velniai zino kiek, manau netoli puse milijono
#16
Parašyta 2018 balandžio 02 - 17:18
Valeo yra konvertavimo i kieta smagrati komplektai ir Valeo yra plaukiojantys smagraciai,
Siulau butent pirma varianta, bo darbinei masinai zymiai geriau kai nieks ten "neplaukioja" Isidedi visam gyvenimui - paskui bereik keist sankabas.
Valeo ant LT nerasi originalo - ten bus tik pats dankabos diskelis is Valeo (o ir tas gali but tik su valeo baltu anspauduku ant bbz kokio gaminio) o kitkas-tikrai aftermarket lygio. Zmones nusiperka tokia, isideda - vaziuoja kaip senas GAZ52 drebedamas, tai paskui svaigsta - "valeo blogas"
Taip sakant - LT verslininku godumas ir sukciavimas gadina rimtu firmu ivaizdi, bo pardavineja pigiausia kitajska sh su 1000 procentu antkainiu.
Uzsakineji is VOKIECIU, moki brangiau uz siuntima, bet gausi tikrai originalu daikta.
Del minties keist tik sankaba... ne visad buksuoja del sudilusio diskelio... Aisku-jei darai pats,arba turi pigu meistra - galima ir nekeist smagracio.
#17
Parašyta 2018 balandžio 03 - 13:53
Valeo yra konvertavimo i kieta smagrati komplektai ir Valeo yra plaukiojantys smagraciai,
Siulau butent pirma varianta, bo darbinei masinai zymiai geriau kai nieks ten "neplaukioja" Isidedi visam gyvenimui - paskui bereik keist sankabas.
Valeo ant LT nerasi originalo - ten bus tik pats dankabos diskelis is Valeo (o ir tas gali but tik su valeo baltu anspauduku ant bbz kokio gaminio) o kitkas-tikrai aftermarket lygio. Zmones nusiperka tokia, isideda - vaziuoja kaip senas GAZ52 drebedamas, tai paskui svaigsta - "valeo blogas"
Taip sakant - LT verslininku godumas ir sukciavimas gadina rimtu firmu ivaizdi, bo pardavineja pigiausia kitajska sh su 1000 procentu antkainiu.
Uzsakineji is VOKIECIU, moki brangiau uz siuntima, bet gausi tikrai originalu daikta.
Del minties keist tik sankaba... ne visad buksuoja del sudilusio diskelio... Aisku-jei darai pats,arba turi pigu meistra - galima ir nekeist smagracio.
Tau ryskiai kazkas negerai. Garantuoju ,kad dar ir delfio straipsnius komentuoji.
Šį pranešimą redagavo Marius21: 2018 balandžio 03 - 14:04
#18
Parašyta 2018 balandžio 03 - 15:51
Tai, kad daznai yra tiesios konspiracijos teorijose. Vokeciai gi exportuoja to pacio brendo sudinesnes maisto prekes i rytu europa. Sudetis skiriasi - faktas. Su dalim irgi baiku girdejau + ne karta zmones forume rasinejo ir girdejau kaip tokiu rimtu gamintoju, kaip TRW ar Delphi detales buna abejotinos kokybes ir pats kita karta gali isitikinti...Aisku cia daug faktoriu groja Yra ir rusiskam jutube (cia jau apie rusija) tokiu pasisakymu apie sudinesnes dalis. Jei kas galvoja, kad vokieciai cia dabar labai mus myli ir gerbia visais atzvilgiais, del to kad mes EU, tai labai klystat. Faktas, kad ten pelnas pirmoje vietoje, antroje, galbut sava salis ir tauta, o toliau jau... Tai kad, Mariau, nebuciau toks kategoriskas su pasisakymas, kad jam "kazkas negerai". Tokiose klausimuose, dazniausiai, kategoriskumas ir saliskumas - yra kvailyste. Reik viska ant svarstykliu deti
Šį pranešimą redagavo PhanT: 2018 balandžio 03 - 15:54
#19
Parašyta 2018 balandžio 03 - 20:09
Vot kuo esu tikrai-tai esu garantuotai tikras,
Mat situacija tokia- turiu du sharanus, pirmam komplekta pirkau LT, antram is Autodoc.uk.
Pirmasis-vaziuoja kaip gazikas, vibracijos stipriai jauciasi, ypac tarp 1700-2000 rpm. Jauciasi kad "kietas blynas" idetas.
Antroji-vaziuoja lygiai taip pat, kaip su plaukiojanciu smagraciu, jokiu vibraciju ner,
Pirmoji sankaba - valeo stampas ant diskelio, antroji - stampas ant diskelio, valeo logotipas ant diskatoriaus. Smagraciai abu kaip ir vienodi.
Gamyklinis komplekto numeris - ABIEJU VIENODAS.
Delfio nekomentuoju, taciau ir landzberginiams shiknu nelaizau. Ner toj LT viskas "geriau negu visam sviete"
Ner, ir dar ilgai nebus.
Bus maistas skirtas afrikosams ir bus autodetales atatinkamos kokybes.
Uztat ir patariu zmonems - siuskites is vokieciu, is anglu,ar dar is ko, bet tik ne is PL/LT rinkai skirtu platintoju.
#20
Parašyta 2018 balandžio 03 - 20:20
Visad ką perku ,tą ir gaunu.Pirkausi dalis iš to pačio autodoc,iš uk siunčiaus iš įvairių Lietuvos pardavėjų ėmiau-visad gavau ,tai ką mokėjau ir kolkas niekas nėra pavede (apart UK pirktų dalių ,kurios nuvyle šiek tiek).Visada dalis renkuos pats ,t.y ateinu žinodamas kokio gamintojo kokios dalies noriu (jeigu neužsisakau pats).Kiek tėvukas keites sankabų,dažniausiai būna LUK dar niekam nėra pavedę ir nė vienas nėra grįžęs ir sakes ,kad kažkas negerai (ar tai po 10k ar po 20k).Jeigu norit,vadinkit ,tai sėkme ,bet aš netikiu ,kad visur žolė žalesnė nei pas mus.O jeigu sakot ,kad mes esam trečioji šalis ir čia vežama tik ,kas praščiausia,tai visų pirma Jūsų mąstymas yra kaip trečiosios šalies žmogaus ,jeigu Jūsų pirkta prekė neatitinka savo žadėtos kokybės ir vietoj to ,kad grįžtumėte pas pardavėja ir gintumėte savo (ar kreiptumėtes kitur) ,dauguma tik sugeba burbėt ir menkint mūsų šalį ,ale kaip trečioji,tai ką mes galim diskutuot? Homo sovieticus esat,bet ne EU gyventojas.
Vartotojų skaito šią temą: 0
narių: 0, svečių: 0, slaptų narių: 0