pasiimk reples ir pasidarik is ju rakta,,,puikiausias raktas iseina is repliu,tiksliau repliu rankenos,tikiuosi supratai apie ka asNepasuku, nei kiek nejuda ir dar blogai kad ten plasmasinis, tie karbeliai gali greit nulekt bedauzant. Apskritai i kuria puse jis atsisuka? Turetu priesinga laikrodziu rodykle, bet kai nejuda, tai tenka suabejot.
Streikuoja P406 kuro bako siurblys
#21
Posted 2011 April 13 - 22:08
#22
Posted 2011 April 15 - 06:57
Edited by Vitalis, 2011 April 15 - 06:57.
#23
Posted 2011 April 15 - 07:00
Su replem irgi geras variantas butu, bet nesumasciau taip.pasiimk reples ir pasidarik is ju rakta,,,puikiausias raktas iseina is repliu,tiksliau repliu rankenos,tikiuosi supratai apie ka as
#24
Posted 2011 April 15 - 10:39
#25 Svečias_modestas85_*
Posted 2011 May 11 - 18:03
#26
Posted 2011 May 11 - 19:08
#27
Posted 2011 May 12 - 14:44
#28
Posted 2011 May 12 - 16:57
#29 Svečias_Donce_*
Posted 2011 May 18 - 21:09
Sveiki, man ta pati beda tikriausiai su 406 2.0lx benzino siurbliu, kai masina pastovi ilgiau nebeuzsiveda, nesudirba siurblys,tada atsitempiau laidus nuo akumo jam patikrint jis suveikia kai sukeiti + ir - vietom,uzmauni atgal fiskes masina kuriasi puikiausiai visa diena,vakare kai reikia vaziuot i darba ir vel tas pats. buvau isemes siurbli viskas lyg ir gerai. kai bandau prasukt su laidais ten kur + dedant + o kur - dedant - nukepa saugiklis po kapotu ir nebeuzkursi.. tai vazinejiu apsikarstes laidais, ir kai jau nebesikuria prasuku siurbliuka atgaline eiga ir vel vazineju be problemu,kol ilgiau nepastovi. nejau reikia keisti siurbli???? ar elektronika kalta dar buvo ismete "electronik ignition" ar panasei.. jei kas galit sugelbekitTuriu peugeot 406 2.0 HDI 2000 m. Esme tame kad streikuoja kuro bako siurblys, ijungus degima jis kartais nepasijungia ir neina uzkurt masinos. Siandien norejau vaziuot diagnostika daryt, bet nepavyko uzkurt, niekaip nepasijunge siurblys, nes pajunginejus degima atsigaudavo, o dabar niekaip. Gal kas nors esate su tuo susidure? Gal saugiklis ar kokia rele kalta? Buciau labai dekingas uz bet kokia pagalba.
aciu
#30
Posted 2012 March 31 - 12:28
#31
Posted 2012 April 05 - 21:12
pasiziurek dar ta saugikliu bloka, gali buti lizdas pasimales ir kontakto nera, arba rele...kai atbuline eiga siurbly prasuki ji atsigauna...o del to kad saugiklis dega tai kai jungi taip kaip turi but tai pliusa junk su pliusu o minusa nuo kebulo tada neturetu degtSveiki, man ta pati beda tikriausiai su 406 2.0lx benzino siurbliu, kai masina pastovi ilgiau nebeuzsiveda, nesudirba siurblys,tada atsitempiau laidus nuo akumo jam patikrint jis suveikia kai sukeiti + ir - vietom,uzmauni atgal fiskes masina kuriasi puikiausiai visa diena,vakare kai reikia vaziuot i darba ir vel tas pats. buvau isemes siurbli viskas lyg ir gerai. kai bandau prasukt su laidais ten kur + dedant + o kur - dedant - nukepa saugiklis po kapotu ir nebeuzkursi.. tai vazinejiu apsikarstes laidais, ir kai jau nebesikuria prasuku siurbliuka atgaline eiga ir vel vazineju be problemu,kol ilgiau nepastovi. nejau reikia keisti siurbli???? ar elektronika kalta dar buvo ismete "electronik ignition" ar panasei.. jei kas galit sugelbekit
aciu
#32
Posted 2012 October 06 - 16:31
#33
Posted 2014 February 04 - 10:18
Edited by Creator, 2014 February 04 - 11:01.
#34
Posted 2014 February 05 - 19:02
pas mane isvis idomiai pastebejau,kol veike siurbliukas tai geriau kuriasi,o kaip baige burgst jei dar kazkiek palauki tai prisideda dar kokia sekunde ar kazkiek daugiau laiko uzkurimuiLabai būtu įdomu sužinoti iš žinančiu kaip dirba bako siurblys:
Pvz: Kai įjungi degimą siurblys užpildo sistema ir sukelia šioki toki spaudimą, bet jeigu nekuri mašinos tarkim kokia minute bet degimas laikomas įjungtas, tai ar jis visa ta laiką turi laikyti spaudimą sistemoje, ar jis nuleidžia ta spaudimą?
Koki spaudima turi sukelti siurblis bake?
#35
Posted 2014 February 05 - 19:54
Edited by tadas1991, 2014 February 05 - 19:54.
Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune
#36
Posted 2014 February 05 - 20:04
gal zinai kur ten kokie voztuveliai stove kur slegi laiko,ar dar kas gal ta slegi laiko?Nes krenta slėgis pamažu sistemoj - gal kažkur vožtuvėlis nepilnai užsidaro ir neišlaiko ilgėliau to slėgio.
Sukdamas raktelį į starterio poziciją - vėl aktuvuoji siurblį, tik jam jau vėl reikia sukelti darbinį slėgį.
#37
Posted 2014 February 05 - 21:41
Edited by tadas1991, 2014 February 05 - 21:42.
Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune
1 user(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users