Problema su peugeot 406 coupe 2.0
#1 Svečias_jur4ik_*
Posted 2011 April 21 - 21:51
#2
Posted 2011 April 21 - 22:11
melynas dumas-tai degina tepalasveiki,nusipirkau sau Peudgeot 406 2.0litru 97 kW 1997.05. metu.
kai pirkau nepastebejau kad kada gazuoji meta melina dumu kada isila,salta nemeto.ir nelabai trauke prasuka ratus bet ne taip kaip turetu 97kW, ar gali but kad vriklis parejes ar ziedam sakes.. nzn ka dabar daryt nuotaikos nera net..
#3 Svečias_jur4ik_*
Posted 2011 April 21 - 22:12
Edited by jur4ik, 2011 April 21 - 22:15.
#4
Posted 2011 April 22 - 06:11
ex Peugeot 605 93metu 2.0l 89kw. LPG Su koza roza.
ex Peugeot 406 97m. 1,8l 81kw. LPG
ex Peugeot 406 00m. 2.0l 99kw LPG.
ex Peugeot 307 SW 2 ltr HDI 79kw 2003 m.
Peugeot 407 SW 2ltr 100kw HDI koža roža aftamac ir daug elektros
#5
Posted 2011 April 22 - 07:48
Naujos autodalys.
Automobiliu remontas(visu)
Kompiuterine diagnostika
Konsultacijos Tel 865766726[B]
#6
Posted 2011 April 22 - 14:01
Pežui nelabai ir pažvieginsi ratais iš vietos. Trūksta Nm tame sūkių diapazone. Kažkada mano senutė Santana su savo 90 AG it koks dragsteris galėjo aplinkinius šiurpint, o vat pežius (kaip ir pas tave - 97 kW/ 134 AG) - jau nebe. Užtai užmiestyje, pasiekus 90 - 100 km/h, labai neblogai spaudžia prie atlošo, kai reik kažką aplenkt......ir nelabai trauke prasuka ratus bet ne taip kaip turetu 97kW, ar gali but kad vriklis parejes ar ziedam sakes..
#7
Posted 2011 April 22 - 14:21
Zmona laksto - Peugeot 206, 02m 1,4i 55kw..
#8
Posted 2011 April 22 - 15:21
Na jeigu kalbant apie bukumą.Tai tas 97kw bukas iki 3500aps./min. ir po to nuo 5500aps./min.Dėl dumelio, kogero bus kaltos gumelės vožtuvų, retas atvejis, kad nueitų žiedai.pritariu jimmi pezu varikliai benzininiai is vietos vangiai startuoja, bet aukstame diapozone sukasi labai smagiai
turejau benzininius pezus ir citrinas, dabar turiu 2,5td tai su tuo smagu vaziuot ir mazuose ir dideliuose diapozuonose., visas smagumas jam ties 1,5rpm prasideda . benzininiai varikliukai labiau ties 2,5rpm linksmaut pradeda. noreciau isbandyti 2,0 8v turbo, kazin kaip jis, girdejau jis is vietos pAIma geriau nei v6 3,0 12v
2,0 8v jaučiasi sukimo momentas nuo žemesnių sūkių, nei pas 2.0 16v, bet kad jis traukos turėtų daugiau žymiai nepasakyčiau.
Važiavau ir su V6 3.0 24v, nepasakyčiau, kad labai staigiai renkasi apsukas ir t.t.
O dyzelį lyginti su benzinu...Juk dyzelis nuo pat žemų turi sukimo momentą, ko nepasakysi apie benziną
#9
Posted 2011 April 22 - 18:14
sutinku su viskuo ;) del voztuvu gumeliu kad jos labiau kaltos ir man taip atrodo, norejau ir pasakyt , bet matyt isplaukeNa jeigu kalbant apie bukumą.Tai tas 97kw bukas iki 3500aps./min. ir po to nuo 5500aps./min.Dėl dumelio, kogero bus kaltos gumelės vožtuvų, retas atvejis, kad nueitų žiedai.pritariu jimmi pezu varikliai benzininiai is vietos vangiai startuoja, bet aukstame diapozone sukasi labai smagiai
turejau benzininius pezus ir citrinas, dabar turiu 2,5td tai su tuo smagu vaziuot ir mazuose ir dideliuose diapozuonose., visas smagumas jam ties 1,5rpm prasideda . benzininiai varikliukai labiau ties 2,5rpm linksmaut pradeda. noreciau isbandyti 2,0 8v turbo, kazin kaip jis, girdejau jis is vietos pAIma geriau nei v6 3,0 12v
2,0 8v jaučiasi sukimo momentas nuo žemesnių sūkių, nei pas 2.0 16v, bet kad jis traukos turėtų daugiau žymiai nepasakyčiau.
Važiavau ir su V6 3.0 24v, nepasakyčiau, kad labai staigiai renkasi apsukas ir t.t.
O dyzelį lyginti su benzinu...Juk dyzelis nuo pat žemų turi sukimo momentą, ko nepasakysi apie benziną
Zmona laksto - Peugeot 206, 02m 1,4i 55kw..
#10 Svečias_jur4ik_*
Posted 2011 April 22 - 20:30
Edited by jur4ik, 2011 April 22 - 21:03.
#11
Posted 2011 April 22 - 22:36
kad pakeitus zvakes dumo nebemestu kazhkoks ce kosmosasbuvau auto servise, kalte del zvakiu pasirodo pakeciau zvakes ir traukia geraiu ir dumelio nemeta tik kada pagazuoji meto dar bet.. nee taip kaip anksciau bet meto.. tai vis del to reik gumeles keist ir tepalo norma padaryt/?
zvakes su melynu dumu susijusies manau tiek pat kiek su babinos guoliais, kuriuos pakeitus kardanas isitiesina
nors visko buna ;)
Naujos autodalys.
Automobiliu remontas(visu)
Kompiuterine diagnostika
Konsultacijos Tel 865766726[B]
#12 Svečias_jur4ik_*
Posted 2011 April 23 - 20:03
jo seip DUMINA..kad pakeitus zvakes dumo nebemestu kazhkoks ce kosmosas
zvakes su melynu dumu susijusies manau tiek pat kiek su babinos guoliais, kuriuos pakeitus kardanas isitiesina
nors visko buna ;)
#13
Posted 2011 April 23 - 20:53
Naujos autodalys.
Automobiliu remontas(visu)
Kompiuterine diagnostika
Konsultacijos Tel 865766726[B]
#14 Svečias_jur4ik_*
Posted 2011 April 23 - 22:48
#15
Posted 2011 April 23 - 23:04
Naujos autodalys.
Automobiliu remontas(visu)
Kompiuterine diagnostika
Konsultacijos Tel 865766726[B]
#16
Posted 2011 April 24 - 20:42
Klysti. Žvakė dirba labai įvairiai priklausomai nuo stovio. Tvarkingos žvakės žiežirbą skelia prie elektrodų galų. Apdegusios gali žybčiot giliau viduje, tuo pavėlindamos mišinio uždegimą. Išsukta iš variklio, žvakė ore žybčiot gali iš pažiūros gerai, o slėginiame stende (keliant atmosferas) - vis rečiau. Subtilybių daug...nu nzn zvake arba dirba arba ji nedirba
#17
Posted 2011 April 24 - 21:16
Naujos autodalys.
Automobiliu remontas(visu)
Kompiuterine diagnostika
Konsultacijos Tel 865766726[B]
#18
Posted 2011 April 25 - 07:42
Zmona laksto - Peugeot 206, 02m 1,4i 55kw..
#19 Svečias_jur4ik_*
Posted 2011 April 25 - 20:36
#20
Posted 2011 April 26 - 17:28
O gal geriau visą mašiną? Jei tokius patarimus gauni, tai kažkas su tarpine (visiems žinoma kur) yra blogai...patarima dave geriau varikli kita nupirkt ir nesukt sau galvos,
1 user(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users