Peršokti prie turinio


Nuotrauka

Rūdžių šalinimas ir metalo apdorojimas


  • Prašome prisijungti, kad galėtumėte parašyti atsakymą
Temoje atsakymų: 30

#21 EsTr3ToR

EsTr3ToR
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 760
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:Peugeot 205 Gti 1992 1.9

Parašyta 2011 balandžio 28 - 23:20

Na idomi interpretacija, nebesigincysiu pries daug metu praktikos :) Norejau pasakyti, kad korozijos nepazeisto metalo juk nera prasmes teplioti? Ar klystu?
  • 0
Peugeot 205 GTi 1992 Sorrento Green 1.9 Mi16 Sometime... Peugeot 205 GTi 1987 Graphite Grey 1.6->1.9 Finished Restoration

#22 Jimmy

Jimmy
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 4.533
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:beliko tik opelis...

Parašyta 2011 balandžio 29 - 14:53

... korozijos nepazeisto metalo juk nera prasmes teplioti? Ar klystu?

O kur aš siūliau tepliot sveiką metalą? Šlifuojam jau įsimetusią rūdį. Net nušveitus iki iš pažiūros visiškai blizgaus paviršiaus, jei nėra akivaizdžių iškoryjimų gilyn, vistiek ten dar yra mikro akutės oksido. Tą labai gerai parodo ryškėjančios violetinės dėmelės, užtepus surišėjo.
Principas toks: mechaniškai nušveisi 99% korozijos, po apdirbimo surišėju, jai liks tik tas 1% tikimybės vėl išlyst. O tokioms sunkiai prieinamoms vietoms, kur pasieki tik atsuktuvu padraskyt, veiksmingas surišėjas dar nesukurtas... :dntknw:
  • 0
... labai piktas diedas...

#23 EsTr3ToR

EsTr3ToR
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 760
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:Peugeot 205 Gti 1992 1.9

Parašyta 2011 balandžio 29 - 21:03

Yra tokiu vieteliu projektelyje, varysiu paskui pas chebra y Dinitrola, jie turi ML (kazkas panasaus i suriseja), tai jo betkur gali su savo zondais privaryt. O siaip ka tokiais atvejais darai? Butent tais, kur nebent su atsuktuvu pakrapstyt?
  • 0
Peugeot 205 GTi 1992 Sorrento Green 1.9 Mi16 Sometime... Peugeot 205 GTi 1987 Graphite Grey 1.6->1.9 Finished Restoration

#24 Jimmy

Jimmy
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 4.533
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:beliko tik opelis...

Parašyta 2011 balandžio 29 - 22:29

... jie turi ML (kazkas panasaus i suriseja), tai jo betkur gali su savo zondais privaryt. O siaip ka tokiais atvejais darai? Butent tais, kur nebent su atsuktuvu pakrapstyt?

Aerozolinis Brunox'as irgi turi komplekte šiaudelį prie balionėlio. Juo irgi galima daug kur pasiekti. Tik esmė tame, kad maksimaliai apdorojus rūdį, būtina jos likučius užkonservuot nuo kontakto su drėgme tiek nuo vandens, tiek ir nuo oro.
Pvz.: apatinis durų kampas nuo vyrių pusės. Rūdis - pasekmė pastovaus vandens tekėjimo pro lango išorinę gumą į durų vidų. Pirma - nukeliu duris, kad patogiai iššveisti ir sutepti išorinę to židinio pusę (kartais darydavau tą operaciją kelissyk). Antra - privarau rišėjo į vidinę ertmę. Trečia - tiek išorę, tiek vidų dengiu antikoroziniu gruntu. Ketvirta - platinu durų kampuose esančias skylutes vandens nutekėjimui. Penkta - išorės dažymas. Šešta - negailiu konservanto vidaus išpūtimui.
Aišku, jei klientas ne finansinis impotentas - griebiu zyzę ir korozijos židinį išoperuoju su toliau sekančiom operacijom nuo trečio punkto...
  • 0
... labai piktas diedas...

#25 Ramus

Ramus
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 2.577
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:Peugeot

Parašyta 2015 vasario 17 - 08:05

Sveiki forumieciai,klubieciai ir mylintys gelezinius arkliukus ir t.t..
Noreciau sukurti tema,tarp kitko labai aktualia,pasidalinimui patirtimi bei ziniomis  del metalo korozijos,t.y rudziu, visi zinote tai liga kuri neisvengiama ne vienai skardai,metalo gaminiui,juodojo,spalvoto metalo gaminiams ir t.t
Koks budas pats geriausias esant jau korozijos zidiniui,kaip su juo kovoti ir sustabdyti si procesa.
Kiek teko skaitineti ivairios literaturos tokio plano,egzistuoja mechaninis salinimas korozijos bei cheminis.
Mechaninis-sepetys,drele,smeliasvaide,chemine salinimo priemone ortofosforo rugstis,ir siuolaikiniai be rukstiniai "edikliai""reaktyvinis gruntas"(turintis rugstiniu priedu) Kas geriau? kyla daug diskusiju siuo klausimu ir daug nuomoniu.
Kitas dalykas toks,kai pasalinus zidini korozijos egzistuoja apsaugos priemones nuo korozijos,t.y cinkavimas metalo taip vadinama galvanizacija;,2. gruntavimas spec. gruntais tokiais kaip 2k(dvikomponentis) epoksidinis gruntas,girdejau labai efektyvus dalykas bei turintis gera adhezija(sukibima) bei efektyvia apsauga nuo oro ir vandens,del ko ir vyksta korozijos procesas,taciau ilga procesa savo dziuvimo...
Tai va,gal kebulistai,megejai... pasidalinkim patirtimi kaip apsaugoti metala nuo rudo brudo,manau daug kam bus ne tik idomu bet ir naudinga zinoti.Na tokios priemones kaip movilis ir bitumas(bitukas),tepalas,litolas,ginklu tepalas("Пушечное сало")tai vidinem ertmem kaip ir visiem gerai zinoma,bet tai tik vidine konservacija,bei konservacija laikina atviro metalo.
Artejant pavasariui po drusku ,nuplovus metalini arkliuka manau dauguma nusivils pamate pusles ar rudus "papuosalus"ant kebulo,o kaip dauguma kebulistu dirba gerai zinoma,kuo greiciau...,po 2 metu vel toje pacioje vietoje korozija.

Tai va,kaip kovoti ir kaip apsaugoti? :hmm:
 


Yra tokiu vieteliu projektelyje, varysiu paskui pas chebra y Dinitrola, jie turi ML (kazkas panasaus i suriseja), tai jo betkur gali su savo zondais privaryt. O siaip ka tokiais atvejais darai? Butent tais, kur nebent su atsuktuvu pakrapstyt?

Dekingas moderatoriams,del perkeltos temos.

dinitrolas turi daug gaminiu,bet kai kurie is ju verti perekupiniems varijantams,uzmaskuoti..turiu gausybe tokiu

ML tas pats konservantas kaip ir Lietuviskas movilis tik nesmirda tik skystesnis.turi pliusu ir minusu.

Epoxy Brunox kazkaip patikimumo nesuteikia,turiu ir balioneli ir skystima purskiama.

Dar vienas geras dalykas mechaniniam slifavimui mini graveris taip vadinamas "dremel"mazoms akutems isbruzinti.


Sveiki,
Pristatome foto reportažą apie rūdžių šalinimą bei metalo apdorojimą. Norime pristatyti Šveicarišką rūdžių surišėją su gruntu - Epoxy Brunox


1. Bandymams pasirinkome paprastą surūdijusę metalo plokštelę
http://public.fotki....s/p1020547.html

2. Apdorojame su kampiniu šlifuokliu(galima naudoti kitus prietaisus)
http://public.fotki....s/p1020550.html

3. Kad matytusi skirtumas plokštelę suskirstėm į 6 lygias dalis. 1 dalį palikome surūdijusę, 2 tik nušveista kampiniu šlifuokliu. Likusias dalis 4 padengėme epoxy brunox purškiamu.
http://public.fotki....s/p1020586.html

4. Po pirmo purškimo reikia palaukti apytiksliai 2val. kad pirmas sluoksnis išdžiūtų. Toliau purškėme ant 3 likusių dalių,vėl laukėme 2val., kad išdžiūtų ir purškėme ant 2 likusiu dalių.
Ant paskutinės 6 dalies užpurškėme paskutinį sluoksnį. Bendrai paskutiniai plokštelei gavosi 4 sluoksniai su 2 val. džiuvimo tarpais.
http://public.fotki....s/p1020606.html
http://public.fotki....s/p1020636.html

Toliau pateiksiu kaip atrodo skirtumas tarp plokštelių po 12h.
http://public.fotki....s/p1020639.html
http://public.fotki....s/p1020655.html
http://public.fotki....s/p1020641.html
http://public.fotki....s/p1020656.html
http://public.fotki....s/p1020643.html
http://public.fotki....s/p1020657.html
http://public.fotki....s/p1020645.html
http://public.fotki....s/p1020659.html
http://public.fotki....s/p1020648.html
http://public.fotki....s/p1020660.html

Tolimesni veiksmai turėtų būti: Dengimas glaisto(špakliaus) - dažymas.
Galimybė yra dažyti iškart ant šito grunto, bet tikimybe, kad sutrauks dažus.

http://www.alloriginal.lt

skaites literatura,bei praktikoje mates video bei bendraves su dazytojais dazus sutraukia del seno pavirsiaus nepilnai isdziovinto ar tai atverus plevele siausiant kuri skiedikli garina,arba neatitimas dazu cheminiu komponentu,tam reikia arba laukti para pries dazant pasiausus,kol issigarins skiedikliai arba fenu statybiniu pasildzius po biski dazyti be fanatizmo kol nauji dazai padengs apsaugine plevele o seni issigarins,tam geriausiai aerografas tiktu


Šį pranešimą redagavo Ramus: 2015 vasario 17 - 08:09

  • 0

Klaidu nuskaitymas ne diagnostika,klaidu trynimas  ne remontas


#26 Jimmy

Jimmy
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 4.533
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:beliko tik opelis...

Parašyta 2015 vasario 24 - 17:55

Ramus, nepavyko išrasti dviračio? Ar manei, kad metalų technologijos per 4 metus pasikeitė?

Neieškok naujų etikečių. Kadaise ir "buvanoliu" (skirtu tvoroms) žmonės sugebėdavo žiguliukus ir moskvičiukus renovuot. Pagrindas - metalo izoliacija nuo deguonies. O čia jau dirba ne garsių firmų pavadinimai (žr. aukščiau)....


  • 0
... labai piktas diedas...

#27 Ramus

Ramus
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 2.577
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:Peugeot

Parašyta 2015 vasario 24 - 21:08

Ne etiketese esme(taip vadinamas brendas),ta pats puikiai zinau..Ir su atrabotke metala sutepus efektas garantuotas,per 4 metus nemanau kad ir nepasikeist kas negalejo,zmones dirba labaratorijose,todel ir prikelta tema


  • 0

Klaidu nuskaitymas ne diagnostika,klaidu trynimas  ne remontas


#28 Jimmy

Jimmy
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 4.533
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:beliko tik opelis...

Parašyta 2015 vasario 24 - 21:13

///per 4 metus nemanau kad ir nepasikeist kas negalejo,zmones dirba labaratorijose,todel ir prikelta tema

Žmonės dirba marketinge. Nieko nanotechnologiško neišrasta, o dirbama prie rėkiančių etikečių ir reklamos.

Ar per 200 metų elektra pasikeitė? Tik matavimo lygiai, o elektronai juda taip pat...


  • 0
... labai piktas diedas...

#29 Ramus

Ramus
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 2.577
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:Peugeot

Parašyta 2015 vasario 24 - 21:23

Žmonės dirba marketinge. Nieko nanotechnologiško neišrasta, o dirbama prie rėkiančių etikečių ir reklamos.

Ar per 200 metų elektra pasikeitė? Tik matavimo lygiai, o elektronai juda taip pat...

nu cia gal nepradekim diskutuot elektros klausimu,zino kad pasikeite ir elekrtos,analogas pakeite i skaitmeninius signalus,tuo paciu sumazinant laidu kruvas..


  • 0

Klaidu nuskaitymas ne diagnostika,klaidu trynimas  ne remontas


#30 Jimmy

Jimmy
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 4.533
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:beliko tik opelis...

Parašyta 2015 vasario 24 - 21:30

nu cia gal nepradekim diskutuot elektros klausimu,zino kad pasikeite ir elekrtos,analogas pakeite i skaitmeninius signalus,tuo paciu sumazinant laidu kruvas..

Tai ir antikoroziniai preparatai iš kibiro persikėlė į gražius aerozolinius indelius su žarnelėm ir antgaliais. Tik apart minėto marketingo, jų veikimas liko tas pats, o mažinant gamybos kaštus - net ir suprastėjo.

Nediskutuokim vienu du. Gal kas pagūglins ir įtikins, kad aš klystu?...


  • 0
... labai piktas diedas...

#31 Ramus

Ramus
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 2.577
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:Peugeot

Parašyta 2015 vasario 25 - 07:06

tavo teisybe,sutinku,reklama marketingas,grazi patogi,pakuote,naudojimas..

Na metalo kokybe net ir per 4 metus drysciau teigti pakito,tai kad skardas lieja is metalistu supirktuviu,praejo laikai kai metalo apdirbimas buvo kokybe o ne kiekybe,ta ir irodo tarkim seni mersai ir dabartiniai.

Graztai taip vadinamas hss atbunka net po vieno isgrezimo,ko nebuvo su sovietiniais lietuviskais grastais takim вк8 plieno buvo neuzmusami :wh:


  • 0

Klaidu nuskaitymas ne diagnostika,klaidu trynimas  ne remontas





Vartotojų skaito šią temą: 1

narių: 0, svečių: 1, slaptų narių: 0