Peršokti prie turinio


Nuotrauka

Aušinimo sistemos bėdos


  • Prašome prisijungti, kad galėtumėte parašyti atsakymą
Temoje atsakymų: 5

#1 lordas

lordas
  • Nuolatiniai dalyviai
  • Pranešimai: 595
  • Automobilis:Peugeot 407

Parašyta 2003 vasario 26 - 13:23

Turiu problema. Maniškiam 306-tam prieš kokį mėnesį staiga pradėjo kaist variklis. Nu nuvariau į servisą, pažiūrėjo, tipo oro kamštis, sutvarkė, viskas lyg ir aišku. Tik bėda, kad dėl spaudimo pramušė radiatorių. Na ta irgi PA vėliau sutvarkė, viskas buvo lyg normaliai. Dabar šiandien,vėl kaitimas, ir šlykščiausia, kad vėl pramušė radiatorių. Kur gali būti gilesnė bėda, kad susiformuoja tie oro kamščiai. Ar gali tai įtakoti oro temperatūra, nes kažkaip ir tada, ir dabar problemos sutapo su dideliais salčiais (šią naktį pas mane buvo -17C)? Nežinau, nuo ko dabar ir pradėt, nesinori vėl tik laikinai susitvarkyt...
  • 0

#2 Kulinaras

Kulinaras
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 949
  • Vieta:Elektrėnai - Vilnius
  • Automobilis:Toyota Avensis VVTi 2.0

Parašyta 2003 vasario 26 - 13:46

Aisku reiktu ziureti kodel tie oro kamsciai susidaro Faktas kad del zemu temperaturu, besitraukiant detalem, o uzkurus varikly staigiai besipleciant, kazkur atsiranda nesandarumas, per kury pagaunamas oras. Na pas mane dar su honda tas pats budavo, kaip radiatoriuje buvo nedidele skylute, tai per ja kazkokiu tai budu patekdavo oras ir visa tosola isvarydavo per issipletimo bakeli. Taip kankinausi kol neuzkimsau skylutes. Na bet tau tas neaktualu, kadangi radiatorius keistas. Dar paziurek kamsti, gal tas prie zemu temperaturu kvailioja.
  • 0
chūinja

#3 aroone

aroone

    Zanūda

  • Moderatoriai
  • Pranešimai: 3.410
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:P3008 GT-Line 1.5 BlueHDI AT8

Parašyta 2003 vasario 26 - 14:04

Na as manyciau, jog jei oro kamsciai pasidare nuolatiniais palydovais vertetu pagalvoti apie: 1) nesandaru aus.sk6-01')) print 'Eaudimas nesuklyla iki darbinio, uzverda vanduo - oro kamsciai) 2) galvutes tarpines nesandaruma :( (pramusta tarpine tarp cilindro ir ausinimo kanalo). Patikrink ausinimo zarnas saltam varikliui, siek tiek pasilusiam bei karstam. Kaip ten su ju kietumu.
  • 0
Autobusų parkas. Paliuosintas.

#4 Darka

Darka
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 5.860
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:Peugeot 307

Parašyta 2003 vasario 26 - 14:11

Kaip jau rašiau senam forume pas mane irgi paskutiniu metu gerokai šoktelėjo temperatūra, kol kas dar nežinau kame problemas, bet tavo atveju jeigu pramušinėja radiatorių, tai gal pramušta galvos tarpinė ir varo spaudimą į aušinimo sistemą. Yra dar vienas dalykas, jeigu sistema be plėtimosi bakelio, tai gali būti parėjęs radiatoriaus kamštis, kuris neleidžia spaudimo pertekliui nueit ir todėl išsprogdina, aš analogišką bėdą turėjau su jetta, pas mane sistema buvo be bakelio, o kamštis užsuktas nuo sistemos su bakeliu, pravažinėjau kokį pusmetį ir prasidėjus šalčiams, kai spaudimo skirtumas ypač didelis, vieną gražią dieną radau tosolo balas. Pakeičiau kamštį į tokį kokį reikia ir viskas buvo ok.
  • 0

Peugeot 307
Citroen C-Crosser


#5 dewgonas

dewgonas
  • Valdyba
  • Pranešimai: 1.213
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:Peugeot 206 RC

Parašyta 2003 vasario 26 - 15:31

Šaltis + slegis + temperatura + pramustas radatorius. Mano diagnoze - silpnas antifryzas. Nupilk biski ir idek i saldytuvo saldymo kamera. ten -18. Jei pasirodys kristaliukai, tai viskas aisku. Kai salty uzvedi, viskas ok, kol neatsidaro termostatas. radiatoriuij koshes vandens siurblys nesugeba prastumti, temperatura toliau kyla, kol nepramusha siluma koshes, slegis radiatoriaus ar temperatura tarpines.
  • 0

206


#6 lordas

lordas
  • Nuolatiniai dalyviai
  • Pranešimai: 595
  • Automobilis:Peugeot 407

Parašyta 2003 vasario 27 - 08:51

Aciu visiem. Skystis nesikeicia saltyje, reiskia kazkur oras patenka... aiskinsiuos.
  • 0




Vartotojų skaito šią temą: 1

narių: 0, svečių: 1, slaptų narių: 0