Peršokti prie turinio


Nuotrauka

Reikia patarimo del laisvos eigos voztuvo


  • Prašome prisijungti, kad galėtumėte parašyti atsakymą
Temoje atsakymų: 30

#1 ceburek

ceburek
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 60
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:Peugeot 406

Parašyta 2011 gegužės 02 - 15:42

Sveiki.reikalas toks, mano laisvos eigos voztuvas parejo.reikia keisti,nes valymas nepadejo...masina p406 1.8 benzinas 16v 98m,radau internete viena,ar tiks toks:Laisvos eigos varikliukas Peugeot 106/306/406 1.8l/2.0l 16V 93m- ????? :) Isanksto dekui uz atsakymus :beer:
  • 0

#2 ceburek

ceburek
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 60
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:Peugeot 406

Parašyta 2011 gegužės 02 - 18:44

dar klausimas,kaip reikia sita voztuva keisti?
  • 0

#3 Fixy

Fixy
  • Nuolatiniai dalyviai
  • Pranešimai: 103
  • Vieta:Kaunas/Ukmergė
  • Automobilis:Peugeot 307sw

Parašyta 2011 gegužės 02 - 22:33

tai jeigu parasyta 406 tai ir turetu tikt 406. Daug visokiu elektriniu detaliu gali tikti daugumai benzininiu arba daugumai dyzeliniu auto. keisit ji manau reiktu nuemus klema nuo akumo, nuimi oro filtra, nuimi fyske nuo LEV, atsuki du varztus nuo LEV, ir istrauki lev, padedi sonan ji, tada paimi nauja LEV (geriausiai butu kad ta kojele kuri vaiksto neturetu jokiu pasaliniu kontaktu su niekuom) ir istatai i vieta, prisuki LEV, pajungi fyske, sudedi visa kita ka buvai nuemes, pajungi klema. Tada uzkuri masina(gali uzgesti arba uzsigazuoti pradzioj, o veliau adaptuotis prie sistemos) Mano manymu tokia eiga turetu buti. :clap:
  • 0
telefonas: mobilus, numeris :) lyg ir 868776679 :)

#4 Linas

Linas
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 2.321
  • Vieta:Žagarė - Šiauliai - Merkinė
  • Automobilis:Peugeot 307SW 2ltr HSI 79kw 2003m.

Parašyta 2011 gegužės 03 - 06:45

Nedidelis pataisymas. Kad greiciau adaptuotusi LEV tai patartina po keitimo uzvest leist padirbt 10 sekundziu vis pagazuojant ir uzgesint. Visa tai pakartos 3 - 5 kartus tarp uzvedimu darant minutes pauzes.
  • 0

ex Peugeot 605 93metu 2.0l 89kw. LPG Su koza roza.

ex Peugeot 406 97m. 1,8l 81kw. LPG 

ex Peugeot 406 00m. 2.0l 99kw LPG.

ex Peugeot 307 SW 2 ltr HDI 79kw 2003 m.

Peugeot 407 SW 2ltr 100kw HDI koža roža aftamac ir daug elektros


#5 ceburek

ceburek
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 60
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:Peugeot 406

Parašyta 2011 gegužės 11 - 10:05

Sveiki.nekursiu naujos temos,rasysiu cia:vobsem dalykas toks,pakeiciau as LEV,buvo viskas normaliai,motoras dirbo graziai,bet vakar man vel pradejo gest masina.Kame reikalas nesuprantu... :doh: LEV naujas.Patarkit ka daryt... :beer:
  • 0

#6 ceburek

ceburek
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 60
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:Peugeot 406

Parašyta 2011 gegužės 13 - 20:07

tai ka niekam taip nebuvo?dar papyldisiu,tai buna kaip masina ilgai stovi ant saules,o pvz daug kai vazineju,motoras siltas,tai normaliai viskas...o dar gali taip buti del MAP'o? :hmm:
  • 0

#7 amalas

amalas
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 201
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:Juodas P205 XS 1.4 '89m. (ex),
    Juodas P306 XT 1.8 '94m. (ex),
    Raudona Toyota Corolla 1.4 VVT-I '03m. TTE styling.

Parašyta 2011 gegužės 13 - 21:03

tai ka niekam taip nebuvo?dar papyldisiu,tai buna kaip masina ilgai stovi ant saules,o pvz daug kai vazineju,motoras siltas,tai normaliai viskas...o dar gali taip buti del MAP'o? :hmm:

Simptomai panašūs kaip pas mane, prieš metus buvo aprašyti šitoj temoj, praėjo metai ir jie vėl atsinaujino. Bet per tą laiką niekas taip ir nepaaiškėjo - mistika kažkokia. Tada visi tie simptomai kažkodėl dingo pakeitus tepalą, tai ir dabar matyt belieka tą patį padaryti. Šiaip dar kaip ir ankstoka būtų, pravažiuota maždaug 8000 ar 9000, bet matyt pežukas tokiu originaliu būdu reikalauja tepalų keitimo... :)
  • 0

#8 ceburek

ceburek
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 60
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:Peugeot 406

Parašyta 2011 gegužės 14 - 18:31

bet vistiek ,pvz pas mane blogas MAP,buna vaziuojant dingsta trauka,o gali but kad del MAP'o ant laisvu dusta?buna taip kad pagazuoji kazkiek ir dirba normaliai,o buna kad uzsivedi ir is karto normaliai dirba. :dntknw: kas dar patars ka daryt? :beer:
  • 0

#9 Kandis

Kandis
  • Nuolatiniai dalyviai
  • Pranešimai: 83
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:406 2.0 16v 97 kW

Parašyta 2011 gegužės 15 - 14:25

bet vistiek ,pvz pas mane blogas MAP,buna vaziuojant dingsta trauka,o gali but kad del MAP'o ant laisvu dusta?buna taip kad pagazuoji kazkiek ir dirba normaliai,o buna kad uzsivedi ir is karto normaliai dirba. :dntknw: kas dar patars ka daryt? :beer:

Ziema buvo uzsales MAP del tepalo kondensato tai uzkurus nelaike ant laisvu. Pravalius vaziuojant greitkeliu vel uzssalo kazkokiu budu (buvo -20 kazkur) ir masina trukciojo ir nebuvo traukos jei gaza netolygiai spausdavau. Praeita ziema MAP'as irgi buvo uzsales tuo kondensatu tai ant laisvu dirbo bet purtesi ziauriai.
  • 0

#10 ceburek

ceburek
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 60
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:Peugeot 406

Parašyta 2011 gegužės 15 - 16:54

Ziema buvo uzsales MAP del tepalo kondensato tai uzkurus nelaike ant laisvu. Pravalius vaziuojant greitkeliu vel uzssalo kazkokiu budu (buvo -20 kazkur) ir masina trukciojo ir nebuvo traukos jei gaza netolygiai spausdavau. Praeita ziema MAP'as irgi buvo uzsales tuo kondensatu tai ant laisvu dirbo bet purtesi ziauriai.

aisku.reiskia reikia map'a keist...dekui uz atsakymus :beer:
  • 0

#11 amalas

amalas
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 201
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:Juodas P205 XS 1.4 '89m. (ex),
    Juodas P306 XT 1.8 '94m. (ex),
    Raudona Toyota Corolla 1.4 VVT-I '03m. TTE styling.

Parašyta 2011 gegužės 20 - 06:39

aisku.reiskia reikia map'a keist...dekui uz atsakymus :beer:

Pranešk rezultatus kai pasikeisi.
  • 0

#12 ceburek

ceburek
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 60
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:Peugeot 406

Parašyta 2011 gegužės 20 - 12:10

kolkas nera laiko tvarkyti,kai sutvarkysiu butinai pranesiu :beer:
  • 0

#13 d406

d406
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 28
  • Vieta:Kedainiai
  • Automobilis:p406

Parašyta 2011 gegužės 20 - 22:36

Man kiekviena ziema MAPas uzsala, tai isimu atsildau , pravalau ir prapuciu su kompresorium ta vieta kur jis sukasi ir viskas ok! bet kad pliusinej temperoj sugrybautu dar taip nebuvo... Sakiau reikes isvis ta slangute kur tepalo kondensatas isbega iMAPa isvesti tieiai laukan... :doh:
  • 0

#14 Nelegals

Nelegals
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 1.465
  • Vieta:Panevėžys
  • Automobilis:Peugeot 406 2.0 16v; Citroën C5X7 2,2HDi 125 kw

Parašyta 2011 gegužės 21 - 14:48

Na ir pas mane jau kokia savaite grybai darosi.SALTA uzkuri tai taip dusdamas eina,apsukos krenta,bet prasidirba.Vakar uzkuriu burbt uzgeso.Is antro karto kuriu,viskas ok,dirba graziausiai.siandien kuriu,duso,pridedu pats gazo,tai uzsigazavo,paskui nukrito apsukos.kazkaip situos aprasytus dalykus itariu.Kur tas map yra?valomas cia tas daiktas?nepykit uz galimai durnus klausimus,per beveik 3 metus neturejau jokiu bedu su siais dalykais.Tiesa siltas eina be jokiu problemu.tik ant salto taip.

Šį pranešimą redagavo Nelegals: 2011 gegužės 21 - 14:50

  • 0

#15 Linas

Linas
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 2.321
  • Vieta:Žagarė - Šiauliai - Merkinė
  • Automobilis:Peugeot 307SW 2ltr HSI 79kw 2003m.

Parašyta 2011 gegužės 21 - 15:02

Kas tiksliai darosi sugedus MAP'ui? Pas mane saltas trukcioja, o pasiles nenori traukt iki mazdaug 2,5k apsuku. Esant siltam varikliui ir mieste auksciau uzkelus apsukas perjungiant begi net pokstelna gazkur gale.
  • 0

ex Peugeot 605 93metu 2.0l 89kw. LPG Su koza roza.

ex Peugeot 406 97m. 1,8l 81kw. LPG 

ex Peugeot 406 00m. 2.0l 99kw LPG.

ex Peugeot 307 SW 2 ltr HDI 79kw 2003 m.

Peugeot 407 SW 2ltr 100kw HDI koža roža aftamac ir daug elektros


#16 ceburek

ceburek
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 60
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:Peugeot 406

Parašyta 2011 gegužės 21 - 15:38

tai pas mane irgi kai masina silta kartais uzsiveda normaliai,kartais dusta,o jei uzsivedau normaliai tai vaziuojant pradeda grybaut,trukcioja...o pvz is darbo isvaziuju pastovei nakti,tai jokiu problemu...kai laiko turesiu,reikes keisti MAP ir ziuresiu kas bus.MAPAS randosi kolektoriui ,apacioj,blogas priejimas,ar valomas tai nezinau,noriu pats issiaiskint,as manau geriau nupirkt nauja ir viskas...pvz as galvojau kad durnioja LEV,tai pakeiciau,ir buna gesta,bet geriau dirba ant laisvu.

Šį pranešimą redagavo ceburek: 2011 gegužės 21 - 15:44

  • 0

#17 Nelegals

Nelegals
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 1.465
  • Vieta:Panevėžys
  • Automobilis:Peugeot 406 2.0 16v; Citroën C5X7 2,2HDi 125 kw

Parašyta 2011 gegužės 21 - 17:10

Rusiskam manuale skaiciau, kad laisvai eigai ir uzdegimui turi itakos temperaturinis dacikas, kuris i termostata isuktas ir duoda signala kompui. Jei jis pareina, kompas pagal savo kazkoki ekvivalenta dirba, kas sumazina efektyvuma. Pas mane dar vienas dalykas, kad ziauriai netraukia kai variklio temperatura buna 90 laipsniu ir daugiau. Cia kazkur forume skaiciau, kad kas tai pasikeite mineta dacika, ir netraukimo problema dingo.

Šį pranešimą redagavo Nelegals: 2011 gegužės 21 - 17:12

  • 0

#18 Linas

Linas
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 2.321
  • Vieta:Žagarė - Šiauliai - Merkinė
  • Automobilis:Peugeot 307SW 2ltr HSI 79kw 2003m.

Parašyta 2011 gegužės 21 - 17:55

Ten jie yra trys. Ir kuris butent informuoja kompa?
  • 0

ex Peugeot 605 93metu 2.0l 89kw. LPG Su koza roza.

ex Peugeot 406 97m. 1,8l 81kw. LPG 

ex Peugeot 406 00m. 2.0l 99kw LPG.

ex Peugeot 307 SW 2 ltr HDI 79kw 2003 m.

Peugeot 407 SW 2ltr 100kw HDI koža roža aftamac ir daug elektros


#19 Nelegals

Nelegals
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 1.465
  • Vieta:Panevėžys
  • Automobilis:Peugeot 406 2.0 16v; Citroën C5X7 2,2HDi 125 kw

Parašyta 2011 gegužės 21 - 18:30

Zalias kompa,melynas skydeli,rudas lyg ventiliatorius ausinimo.
  • 0

#20 Ramus

Ramus
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 2.577
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:Peugeot

Parašyta 2011 gegužės 21 - 21:02

Rusiskam manuale skaiciau, kad laisvai eigai ir uzdegimui turi itakos temperaturinis dacikas, kuris i termostata isuktas ir duoda signala kompui. Jei jis pareina, kompas pagal savo kazkoki ekvivalenta dirba, kas sumazina efektyvuma.

Pas mane dar vienas dalykas, kad ziauriai netraukia kai variklio temperatura buna 90 laipsniu ir daugiau. Cia kazkur forume skaiciau, kad kas tai pasikeite mineta dacika, ir netraukimo problema dingo.

Teisingai perskaitei ;] temperaturos sensorius duoda pati pagrindini signala,kaip riebinti kuro/oro dozes,siltu-saltu rezimu,nuo to daug priklauso tiek kuro sanaudos,tiek darbo efektingumas.Tik pasijungus diagnostika,bei naudojant osciloskopa pilnai nustatysi sensoriaus korektiska darba,bei tenka aukoti laika dirbant varikliui nuo salto iki tol kol ventiliatoriai sudirbs :wh:
  • 0

Klaidu nuskaitymas ne diagnostika,klaidu trynimas  ne remontas





Vartotojų skaito šią temą: 1

narių: 0, svečių: 1, slaptų narių: 0