peugeot 605 langas
#1
Parašyta 2011 gegužės 10 - 10:55
#2
Parašyta 2011 gegužės 10 - 11:54
Zmona laksto - Peugeot 206, 02m 1,4i 55kw..
#3
Parašyta 2011 gegužės 10 - 14:07
#4
Parašyta 2011 gegužės 10 - 15:52
Porestailas turi tokiu priekyje vairuotojo su A raide - deficitas.paaiskinkit, nelabai suprantu dar apie ka kalba cia?
Neverta verkti, kad praejo vaikyste...
Senatveje vel suvaikesime !
GEOCACHING
#5
Parašyta 2011 gegužės 10 - 21:23
Bet jei rankos neatbulos ir tą galima sutvarkyti (ar iš dviejų, surinkti) kai kuriais atvejais- žiūrint kas nusprogę. Mano ex605 buvo tas baltas plastmasiukas palūžęs, kur ant bėgelio slankioja, prie jo stiklas ir trosai tvirtinasi- pakeistas ir vualia. (ir keleivio ir vairuotojo) Po kažkiek laiko lūžo dantratuko dalis iš mechanizmo, suklijavau su supermoment- ne kažinkoks sprendimas, bet kažkiek laikė. Vėl suklijavus tą pačią dieną atsiklijavo (turbūt su trosais suklydau- kažkaip nevietoje sustodavo, o po to jau kaip kilstelėjo, pazyzė ir nutraukė dantratuko dalį lūžusią). Galvojau dar kokį pakėlėją be A raidės nusipirkt, kad išardžius tą dantratį (kažkodėl maniau, kad jie vienodi) pakeist, bet neprisiruošiau Krč jei mechanika užsilenkia verta pabandyt pakeist užlinkusią detalę išėmus iš pakėlėjo be A. Na o jei varikliux ar valdymas parūko, verta pabandyt kitą sulūžusį pirkt (gauti dovanų) su A (tik kad varikliukas gyvas būtų) ir iš 2 vieną rinkt (nes mechanizmo mechaninė dalis pilnai ardoma-surenkama).Porestailas turi tokiu priekyje vairuotojo su A raide - deficitas.
#6
Parašyta 2011 gegužės 14 - 11:03
Zmona laksto - Peugeot 206, 02m 1,4i 55kw..
#7
Parašyta 2011 gegužės 14 - 17:37
Tai spaudžiant į apačią nei garso nei vaizdo?! O į viršų spaudžiant kas girdisi(matosi)? Pas tave gali būt elektra (mygtukas). Jei trosai atsikabintų, tai langą rankomis nuleistum/pakeltum bent kažkiek.MAN keleivio puses langas i apacia visai nereguoja, ta prasme, jokio krustelejimo ar klikt.., gali but del to kaltas trosas? i virsu langas suveikia, sureaguoja, bet spaudziant i apacia mirtina tyla.. trosai ar elektra?
Kai pas mane nusprogo plastmasiukas, tai pas mane girdėjosi į abi puses "klikt". Tokiu atveju su koja paspaudus mygtuką nuleist/pakelt stiklą ir abiem rankom nuleidžiant/pakeliant stiklą girdisi varikliuko garsas
Buvo pas mane ir dantratukas nuėjęs, tai spaudžiant į bet kurią pusę girdėjosi varikliuko zyzimas (langas nė krust), o langą rankomis galėjau pakelt/nuleist be varikliuko pagalbos. Kartais pats prasiverdavo per Kauno duobes pavažinėjus. Tiek minčių šiam kartui.
#8
Parašyta 2011 gegužės 14 - 18:07
Šį pranešimą redagavo Eddy: 2011 gegužės 14 - 18:08
Zmona laksto - Peugeot 206, 02m 1,4i 55kw..
#9
Parašyta 2011 gegužės 14 - 18:30
Na tai ardyk ir pamatysi kame šaknys- varikliukas gi reaguoja, stebuklų gi nebūna- turbūt mechaninės kliūtys. Greičiausiai (bet nebūtinai) plastmasiukas, tas ant bėgelio. Jis toks gležnas vienoj vietoj- padyla (nes tepalo nerasta, plastmasė į metalą zulina), lūžta (ta dalis, kur laiko kad tiesiai ant bėgelio vaikščiotu) ir užsiskersuoja.i virsu ir krusteli ir suklaksi, o i apacia nei to, nei ano.. su rankonm stiklo ir ne nepajudinsi , mygtukus tikrinau, visi geri, buvau sukeites vietom, tas pats..
#10
Parašyta 2011 gegužės 16 - 10:10
pas mane keleivio puses priekiniu duru stiklas pavaziuodavo 2cm zemyn ir sustodavo, nusiemiau visas apdailas, rankenas ir visus gerius, apciupinau viska viduje, pasirodo prie duru vyriu toje puseje skardinis begelis su minksta medziaga (kaip kreipaincioji) stiklui, issikabines is kazkokio laikiklio, atsukau viena varzta su TX30 galvute lyg, istaciau ta kreipianciaja ir uzverziau, badymas, ir stiklas vaziuoja zemyn/aukstyn iki galoi virsu ir krusteli ir suklaksi, o i apacia nei to, nei ano.. su rankonm stiklo ir ne nepajudinsi , mygtukus tikrinau, visi geri, buvau sukeites vietom, tas pats..
#11
Parašyta 2011 gegužės 16 - 20:59
Tau pasisekė- remontas nieko nekainavo Bet kaip ten ta kreipiančioji išsikabino vistiek nesuprantu. Jei atmintis neapgauna vienoj kreipiančiosios pusėj įsistato troselio einančio iš mechanizmo su varikliuku šarvas, o troselis į plastmasiuką slankiojantį ant kreipiančiosios, iš kitos kreipiančiosios pusės įsistato kito troselio, einančio iš to pačio mechanizmo su varikliuku šarvas, o troselis prie to pačio plastmasiuko kabinasi. Ant to pačio plastmasiuko tvirtinasi stiklas. Veikimo principas atrodo gana paprastas: varikliukas suka ritę esančią mechanizme, tuo vieną trosą susukdamas, o kitą išsukdamas ir tampantis tą plastmasiuką (silpniausioji grandis šioje konstrukcijoje) ir ant jo pritvirtintą stiklą. Nuėmus varikliuką ir išardžius tą mechanizmą-reduktorių nieko ypatingo irgi nėra: iš varikliuko išeina metalinis sliekas, kuris suka dantratį-reduktorių, ant kurio užsimauna ritė su abiem trosais. Tas dantratis- reduktorius dar viena silpna vieta šitam mechanizme, nes jis plastmasinis ir nulūžta toje vietoje, kur maunasi ritė su trosais (lieka ritės viduje). Kadangi nebeturiu, tai fotkių kas kur ir kaip padaryt negaliu- tik atpasakoju maždaug 2m senumo atsiminimuspas mane keleivio puses priekiniu duru stiklas pavaziuodavo 2cm zemyn ir sustodavo, nusiemiau visas apdailas, rankenas ir visus gerius, apciupinau viska viduje, pasirodo prie duru vyriu toje puseje skardinis begelis su minksta medziaga (kaip kreipaincioji) stiklui, issikabines is kazkokio laikiklio, atsukau viena varzta su TX30 galvute lyg, istaciau ta kreipianciaja ir uzverziau, badymas, ir stiklas vaziuoja zemyn/aukstyn iki galo
Vartotojų skaito šią temą: 0
narių: 0, svečių: 0, slaptų narių: 0