Peršokti prie turinio


kartais gęsta ant dujų


  • Prašome prisijungti, kad galėtumėte parašyti atsakymą
Temoje atsakymų: 27

#1 Svečias_dzeraldo_*

Svečias_dzeraldo_*
  • Svečiai

Parašyta 2011 gegužės 15 - 09:21

sveiki, gal kas kokių minčių turite? kartais, Stojant prie sankryžų, išjungiant į laisvą bėgį krenta apsukos ir gęsta ant dujų, kai variklis gerai sušilęs. Ant benzino ir gi buvo, bet dabar išspręsta (sutvarkytas laisvų sūkių reguliatorius). Dujų įranga 2-os kartos paprasta "EKO". Dujininkai nieko gero negali patart - išvalė klaidas, pakoregavo "liambda". Momentais viskas gerai, kai variklis neįšilęs tokių bėdų nėra. Vienas meistras siūlo patikrinti variklio temperatūros daviklį, esanti prie termostato. Beje, buvęs šeimininkas perspėjo, kad pakeistas termostatas, kuris atsidarinėti pradeda ties 89 laipsniais (tikslas - sutrumpinti variklio įšilimo laiką), gal tai gali turėti įtakos
  • 0

#2 Linas

Linas
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 2.321
  • Vieta:Žagarė - Šiauliai - Merkinė
  • Automobilis:Peugeot 307SW 2ltr HSI 79kw 2003m.

Parašyta 2011 gegužės 15 - 10:29

Originaliai butent toks termostatas ir priklauso. Su tokiu pat motoru ir duju iranga buvo labai panasi situacija su turetu 605'tu. Pasirodo problema buvo oro ir duju filtru uzsitersimas.
  • 0

ex Peugeot 605 93metu 2.0l 89kw. LPG Su koza roza.

ex Peugeot 406 97m. 1,8l 81kw. LPG 

ex Peugeot 406 00m. 2.0l 99kw LPG.

ex Peugeot 307 SW 2 ltr HDI 79kw 2003 m.

Peugeot 407 SW 2ltr 100kw HDI koža roža aftamac ir daug elektros


#3 Svečias_dzeraldo_*

Svečias_dzeraldo_*
  • Svečiai

Parašyta 2011 gegužės 15 - 10:42

Originaliai butent toks termostatas ir priklauso. Su tokiu pat motoru ir duju iranga buvo labai panasi situacija su turetu 605'tu. Pasirodo problema buvo oro ir duju filtru uzsitersimas.

gal ką tada sumaišiau dėl termostato, gal tada atsidarinėja ties 100 laipsniu. O dėl oro ir dujų filtrų: oro švarus, o kur gali būti dujų filtras taip ir nesurandu, gal kas patartų kur jo ieškoti. ir kaip jį patikrinti? Dėkingas už visus gerus patarimus
  • 0

#4 Linas

Linas
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 2.321
  • Vieta:Žagarė - Šiauliai - Merkinė
  • Automobilis:Peugeot 307SW 2ltr HSI 79kw 2003m.

Parašyta 2011 gegužės 15 - 12:35

Duju filtras pas tave stovi kartu su elektrovoztuvu. Pagal vamzdelius atsisek, jis stovi pries reduktoriu.
  • 0

ex Peugeot 605 93metu 2.0l 89kw. LPG Su koza roza.

ex Peugeot 406 97m. 1,8l 81kw. LPG 

ex Peugeot 406 00m. 2.0l 99kw LPG.

ex Peugeot 307 SW 2 ltr HDI 79kw 2003 m.

Peugeot 407 SW 2ltr 100kw HDI koža roža aftamac ir daug elektros


#5 Svečias_dzeraldo_*

Svečias_dzeraldo_*
  • Svečiai

Parašyta 2011 gegužės 15 - 12:43

Duju filtras pas tave stovi kartu su elektrovoztuvu. Pagal vamzdelius atsisek, jis stovi pries reduktoriu.

dar norėčiau užduoti klausimą.
ar išimant dujų filtrą nepradės iš baliono eiti dujos. kiek žiūrėjau, nelabai radau kur galima būtų jas uždaryti
  • 0

#6 ARMONDS

ARMONDS
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 2.327
  • Vieta:ICELAND
  • Automobilis:Peugeot 5008 1.5 BlueHDI EAT8 2022

Parašyta 2011 gegužės 15 - 12:47

dar norėčiau užduoti klausimą.
ar išimant dujų filtrą nepradės iš baliono eiti dujos. kiek žiūrėjau, nelabai radau kur galima būtų jas uždaryti

jaigu degimo neijungsi is baliono neturi eiti dujos,aisku jai viskas tvarkinga,ant baliono stovi elektro voztuvas jis visada uzdaras kol neijungi degimo,,o kad gesta tai blogas sureguliavimas reduktoriaus,jau esu ta patyres
  • 0

#7 engage

engage
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 355
  • Vieta:Telšē - Žemaitėjės suostėnė
  • Automobilis:Ford Focus 2.0 TDCi 100kw 2007

Parašyta 2011 gegužės 15 - 20:06

gal ką tada sumaišiau dėl termostato, gal tada atsidarinėja ties 100 laipsniu. O dėl oro ir dujų filtrų: oro švarus, o kur gali būti dujų filtras taip ir nesurandu, gal kas patartų kur jo ieškoti. ir kaip jį patikrinti? Dėkingas už visus gerus patarimus

kokiu dar 100 laipsniu... nefantazuok. termostatai yra tik 81 ir 89 laipsniu kitokiu niekas negamina. taip po to ir gimsta legendos ^_^
  • 0
Jeigu atsirado noras dirbti - palauk, praeis...

#8 Linas

Linas
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 2.321
  • Vieta:Žagarė - Šiauliai - Merkinė
  • Automobilis:Peugeot 307SW 2ltr HSI 79kw 2003m.

Parašyta 2011 gegužės 15 - 21:05

Kadangi pas temos autoriu antros kartos duju iranga tai duju balionas greiciausiai irgi paprastas. Todel pries keiciant reiketu uzsukti sklende ant baliono. Buna tokie du varztai sklendziu valdymui. Vienas duju uzpylimui kitas duju padavimui i reduktoriu. Reiketu uzsukt ta kur i reduktoriu paduoda. Taipogi del uzgesinejimo gali but kaltas ir reduktorius.
  • 0

ex Peugeot 605 93metu 2.0l 89kw. LPG Su koza roza.

ex Peugeot 406 97m. 1,8l 81kw. LPG 

ex Peugeot 406 00m. 2.0l 99kw LPG.

ex Peugeot 307 SW 2 ltr HDI 79kw 2003 m.

Peugeot 407 SW 2ltr 100kw HDI koža roža aftamac ir daug elektros


#9 Svečias_dzeraldo_*

Svečias_dzeraldo_*
  • Svečiai

Parašyta 2011 gegužės 16 - 09:56

kokiu dar 100 laipsniu... nefantazuok. termostatai yra tik 81 ir 89 laipsniu kitokiu niekas negamina. taip po to ir gimsta legendos ^_^

sveiki, tada visai susibalamutinau, mašinos pardavėjas perspėjo kad idėtas toks, kuris atsidarinėja prie aukštesnės temperatūros, vienas meistras aiškina kad tai negerai, nes atseit šitie varikliai jautrus temperatūrai, žodžiu visai susipainiojau :dntknw:
  • 0

#10 Svečias_dzeraldo_*

Svečias_dzeraldo_*
  • Svečiai

Parašyta 2011 gegužės 16 - 10:05

Kadangi pas temos autoriu antros kartos duju iranga tai duju balionas greiciausiai irgi paprastas. Todel pries keiciant reiketu uzsukti sklende ant baliono. Buna tokie du varztai sklendziu valdymui. Vienas duju uzpylimui kitas duju padavimui i reduktoriu. Reiketu uzsukt ta kur i reduktoriu paduoda. Taipogi del uzgesinejimo gali but kaltas ir reduktorius.

Dekui už patarimą, nes pačiam visą laiką kirbėjo mintis, kas jei balionas ne tuščias ir reiktų uždaryti dujas iš jo. elektriniai vožtuvai gal ir uždaro, bet ar jie visiškai nieko nepraleidžia negali būti garantuotas...
  • 0

#11 Linas

Linas
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 2.321
  • Vieta:Žagarė - Šiauliai - Merkinė
  • Automobilis:Peugeot 307SW 2ltr HSI 79kw 2003m.

Parašyta 2011 gegužės 16 - 11:54

Neissigask kai uzsuksi duju padavima i reduktoriu ir atsukus vamzdeli nuo filtro prades snypst dujos. Tiesiog is vamzdelio iseis
  • 0

ex Peugeot 605 93metu 2.0l 89kw. LPG Su koza roza.

ex Peugeot 406 97m. 1,8l 81kw. LPG 

ex Peugeot 406 00m. 2.0l 99kw LPG.

ex Peugeot 307 SW 2 ltr HDI 79kw 2003 m.

Peugeot 407 SW 2ltr 100kw HDI koža roža aftamac ir daug elektros


#12 engage

engage
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 355
  • Vieta:Telšē - Žemaitėjės suostėnė
  • Automobilis:Ford Focus 2.0 TDCi 100kw 2007

Parašyta 2011 gegužės 16 - 12:53

sveiki, tada visai susibalamutinau, mašinos pardavėjas perspėjo kad idėtas toks, kuris atsidarinėja prie aukštesnės temperatūros, vienas meistras aiškina kad tai negerai, nes atseit šitie varikliai jautrus temperatūrai, žodžiu visai susipainiojau :dntknw:

Dujoms kuo siltesnis variklis tuo geriau
  • 0
Jeigu atsirado noras dirbti - palauk, praeis...

#13 ARMONDS

ARMONDS
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 2.327
  • Vieta:ICELAND
  • Automobilis:Peugeot 5008 1.5 BlueHDI EAT8 2022

Parašyta 2011 gegužės 16 - 16:05

na o kaip pats reduktorius ar uzsila,,buvo atveju kada perdarinejau specu klaidas,kada i reduktoriu necirkuliavo antifrizas,tada vasaros metu apsala ledais reduktorius ,ir jau tada ne tik kad uzgesines bet visiskai nebeuzvesi ant duju,,,bet cia tik atsitikimas,jokiu budu netaikau autoriaus atvejo
  • 0

#14 Svečias_dzeraldo_*

Svečias_dzeraldo_*
  • Svečiai

Parašyta 2011 gegužės 17 - 06:34

na o kaip pats reduktorius ar uzsila,,buvo atveju kada perdarinejau specu klaidas,kada i reduktoriu necirkuliavo antifrizas,tada vasaros metu apsala ledais reduktorius ,ir jau tada ne tik kad uzgesines bet visiskai nebeuzvesi ant duju,,,bet cia tik atsitikimas,jokiu budu netaikau autoriaus atvejo

su reduktoriaus užšilimu viskas gerai, dirba tvarkingai, tik tai kad kartais užeina tai gesta, kartais viskas puikiai. užtat ir neaišku, kas netvarkoje
  • 0

#15 ARMONDS

ARMONDS
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 2.327
  • Vieta:ICELAND
  • Automobilis:Peugeot 5008 1.5 BlueHDI EAT8 2022

Parašyta 2011 gegužės 17 - 21:13

su reduktoriaus užšilimu viskas gerai, dirba tvarkingai, tik tai kad kartais užeina tai gesta, kartais viskas puikiai. užtat ir neaišku, kas netvarkoje

jau rasiau,,stebuklu nera,,blogai sureguliuotas reduktoris,kitu priezasciu neiszvelgiu,,teko daug tokiu reguliuoti
  • 0

#16 Svečias_dzeraldo_*

Svečias_dzeraldo_*
  • Svečiai

Parašyta 2011 gegužės 19 - 09:11

Neissigask kai uzsuksi duju padavima i reduktoriu ir atsukus vamzdeli nuo filtro prades snypst dujos. Tiesiog is vamzdelio iseis

Sveiki Linai
Ar gali būti, kad duju filtras yra korpuse su elektriniu vožtuvu prieš reduktorių. Bandau įdėti nuotrauką, kur po vožtuvu toks kaip ir indas matosi, nes kiek žiūrėjau tai nieko prieš tai nemačiau:
Posted Image

Šį pranešimą redagavo dzeraldo: 2011 gegužės 19 - 09:18

  • 0

#17 Linas

Linas
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 2.321
  • Vieta:Žagarė - Šiauliai - Merkinė
  • Automobilis:Peugeot 307SW 2ltr HSI 79kw 2003m.

Parašyta 2011 gegužės 19 - 20:21

Vat butent filtras ir yra tam korpuse su elektro voztuvu. Toj apatinej dalyje.
  • 0

ex Peugeot 605 93metu 2.0l 89kw. LPG Su koza roza.

ex Peugeot 406 97m. 1,8l 81kw. LPG 

ex Peugeot 406 00m. 2.0l 99kw LPG.

ex Peugeot 307 SW 2 ltr HDI 79kw 2003 m.

Peugeot 407 SW 2ltr 100kw HDI koža roža aftamac ir daug elektros


#18 Svečias_dzeraldo_*

Svečias_dzeraldo_*
  • Svečiai

Parašyta 2011 gegužės 19 - 20:47

Vat butent filtras ir yra tam korpuse su elektro voztuvu. Toj apatinej dalyje.

sveiki Linai
tai gal teko jį ardyti? Jei teisingai supratau, tai reikia atsukti apatinę dalį
  • 0

#19 Linas

Linas
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 2.321
  • Vieta:Žagarė - Šiauliai - Merkinė
  • Automobilis:Peugeot 307SW 2ltr HSI 79kw 2003m.

Parašyta 2011 gegužės 20 - 06:14

Jo ardyt neteko, nes man uzliko pats voztuvas ir keiciau ji visa. Kainavo 40lt. Bet dujininkai sake kad cia jis kartu su filtru. Kazkaip apie galimybe keist tik filtra net nepaklausiau
  • 0

ex Peugeot 605 93metu 2.0l 89kw. LPG Su koza roza.

ex Peugeot 406 97m. 1,8l 81kw. LPG 

ex Peugeot 406 00m. 2.0l 99kw LPG.

ex Peugeot 307 SW 2 ltr HDI 79kw 2003 m.

Peugeot 407 SW 2ltr 100kw HDI koža roža aftamac ir daug elektros


#20 Svečias_dzeraldo_*

Svečias_dzeraldo_*
  • Svečiai

Parašyta 2011 gegužės 21 - 15:01

sveiki,
tai va tokia filtro istorija. Linas buvo teisus, filtras tikrai ten yra, bet kur ant baliono uždarymas tai ir neradau, todėl surizikavau taip. Jei kam butų svarbu aprašysiu kaip vyko keitimas. Nauja filtrą nupirkau už 10 lt pas įrangos montuotojus (nežinau, gal galima ir pigiau nupirkti). Vožtuvas M.T.M. viskas ko reikėjo, tai kilpinis 13 mm raktelis ir spaustuvėliai. Vožtuvą geriau išimti iš mašinos, nes atsukti filtro korpuso apačioje esantį varžtą gana sunkų - labai priveržtas, tai bandant atsukti vietoje galima ir kažką nulaužti. Darbo nuotraukos pateikiamos žemiau:
Posted Image
Posted Image
Posted Image
Posted Image
Tiesa, filtro korpuse radau dar mažos tabletės formos magnetuką, gal kas žino kam jis reikalingas?
P.S. saugokite guminius sandarinimo žiedus, nebent turite kuo pakeisti

Šį pranešimą redagavo dzeraldo: 2011 gegužės 21 - 15:06

  • 0




Vartotojų skaito šią temą: 0

narių: 0, svečių: 0, slaptų narių: 0