tu rimtai skaityt nemoki...............idomiai pas mane tos spiruokles nebuvo filtre hm..................
Kur P407 2lirai dyzelio kuro filtras
Started by
Svečias_markas2000_*
, 2011 May 20 22:54
24 replies to this topic
#21
Posted 2011 July 25 - 19:04
#22 Svečias_markas2000_*
Posted 2011 July 26 - 22:56
...moku skaityti nesamones raso tiktai , spiruokles isima neuzsisuka ha ha ha , jai filtras aukstesnis tai ir spiruokles nebuna jai mazesnis tai ir spiruokle dedasi , o ka ten prisiperka ,,hebra,, man neidomu .........kaip ir su fap filtrais tema yra juokas ima , zmogus sugeba nusipirkti automobili o fap pasikeisti nera uz ka , ar jie pasikeite galvoja kad kitais metais vel reikes keisti ar zada su automobiliu da vaziuoti 20metu ? kisa puse pinigu kur kainuoja nauja ta fap isideti , ar jus galvojete kad prancuzai kvaili yra o lietuviai protingesni ta fap atjunge ( kaskas uzsidyrba ir juokiasi - o pats meistras Kaune turi peugoet su fap pasikeicia i nauja sako -visokiu yra visokiu reikia ) jai jus galvojete kad jis nereikalingas tai smarkiai klystate , is zmogaus organa isimkite arba atjunkite koki nors ?
....
,, pos skriptum ,, as tai galvoju viena cilindra atsijungsiu ,o kitais metais ji prijungsiu ir kita vel atjungsiu ir taip kas met keisiu ir sutaupysiu , da gal fap filtra bloka atjungsiu , o paskuj pasijungsiu vel , o i ratus prisipusiu duju ,o trumpus atstumus atbulas vazinesiu ......... cia jusu 80procentu forumieciu mastysena ......... pirksiu automobili su fap o kita diena atjungsiu fap , ba prancuzai kvaili prideda nesamoniu ........
HDi FAP variklis, techninis standartas
407 607 2000 m. pasaulinis debiutas, dalelių filtro sistema, tapo visame pasaulyje standartą. Jis buvo palaipsniui Peugeot HDi dyzeliniai varikliai.
HDi FAP variklis teikia daug privalumų vairuotojui.
Sutaupytų degalų
HDi fap variklis sumažina kuro sąnaudas.
HDi fap yra ekonomiškesni nei ankstesnės dyzeliniai varikliai, ir palengvina daugiau visiškai sudega. Dėka "Common Rail" sistema, įpurškimo labai aukšto slėgio (iki 1800 bar), pastovus ir gerai paskirstytas, labai plona dyzelinių degalų suskaidymą palengvina daugiau net ir visiškai sudega, taip suteikiant geresnių rezultatų.
Vartojimo palyginimas HDi fap variklis ir klasikinis dyzelinis variklis:
206 1,6 l HDi 70 AG, mechaninė 5 pavarų greičių dėžę: mišrios sąnaudos: 4.3L / 113g
206 1,9 litro D 70 AG (ankstesnės kartos), mechaninė 5 pavarų greičių dėžę: mišri vartojimas: 5.5l / 144g
Variantai: 1.2L 100km, kuris yra savarankiškas, skirtumas daugiau nei 200 km 50 litrų degalų bakas.
Pagrindinis privalumas kartos HDi aukšto slėgio tiesioginio įpurškimo dyzeliniai varikliai yra 20% sumažinti anglies dvideginio (CO2) emisiją , palyginti su klasika, netiesioginio įpurškimo varikliais .Yra taip patsumažinti 40% anglies monoksido , 50% , angliavandeniliai ir 60 % dalelių .
HDi FAPdalelių filtras (FAP ) , įrengta ir yra skirtas pašalinti išmetamų teršiančių suodžių dalelių ( juoda išmetamų dūmų ) .
HDi FAP variklis teikia daug privalumų vairuotojui .
Edited by markas2000, 2011 July 26 - 23:18.
#23
Posted 2011 July 27 - 09:47
nesuprantu tik 1,kaip tu ce taip daug ismanydamas,ir viska suprantantis klausi kur yra kuro filtras,keista....
#24
Posted 2011 July 27 - 16:34
taigi cia copy-pastenesuprantu tik 1,kaip tu ce taip daug ismanydamas,ir viska suprantantis klausi kur yra kuro filtras,keista....
YOU KILLED KENNY! YOU BASTARDS
#25
Posted 2011 July 27 - 16:49
zinau..
2 user(s) are reading this topic
0 members, 2 guests, 0 anonymous users