Peršokti prie turinio


Reikia patarimo del O2 daviklio


  • Prašome prisijungti, kad galėtumėte parašyti atsakymą
Temoje atsakymų: 3

#1 Svečias_CoolerIV_*

Svečias_CoolerIV_*
  • Svečiai

Parašyta 2011 birželio 13 - 21:23

Sveiki, Priešistorė: šeštadienį teko nuimti įsiurbimo sistemos žarnas, filtrą,.. (keičiausi sankabą) ir pamačiau, kad nutrauktas kažkoks baltas laidas. Paieškojęs suradau kitą galą - jis priklausė liambda zondui, vienlaidžiui. Nustebau, nes buvau įsitikinęs, kad šitai mašinai priklauso 3 arba 4 laidų. Įdomiausia, kad tas laidukas įkištas į keturių skylių lizdą, 2 skylę. Pagooglinau ir tikrai - priklauso keturlaidis. Problema: pamatavus zondo įtampą užgesintam variklyje, bet su įjungtu degimu ji buvo 0,001V. Užkūrus ir varikliui dirbant laisva eiga - įtampą rodė 13,89V. Buvau įsitikinęs, kad neišlipsiu iš 5V. Keisčiausia, kad nei dirbant laisva eiga, nei sukėlus apsukas įtampos rodmenys nesikeisdavo - stovėdavo stabiliai. Klausimas - ar kas žinote, kokią įtampą turėtų rodyti daviklis esant užgesintam varikliui (absoliučiai liesas mišinys) ir aplink kokią svyruoti varikliui dirbant laisvai/po apkrova? Bandžiau ieškoti internete, tai.. 0,1 - 0,9V ribos.. Net nežinau. Diagnostikos nedariau, nežinau ar kompas turi kokių klaidų, skydelyje lempos nedega..
  • 0

#2 EvX

EvX

    baracuda V6

  • Moderatoriai
  • Pranešimai: 2.250
  • Vieta:Kažkur...
  • Automobilis:P406 3.0 V6 P308 2015 1.6hdi 88kw P208 1.6hdi 84kw

Parašyta 2011 birželio 13 - 21:31

Matuojant 1V diapozone varikliui dirbant ant laisvų apsukų turėtų įtampa svyruoti nuo 0,1 iki 0,9 . Duodant gazą laikytis apie 0.6+ o atleidus nukristi iki 0.1 ir po kiek laiko vėl pradėti svyruoti.
  • 0

Peugeot 406 3.0 V6 baracuda


#3 Svečias_CoolerIV_*

Svečias_CoolerIV_*
  • Svečiai

Parašyta 2011 birželio 13 - 21:54

Matuojant 1V diapozone varikliui dirbant ant laisvų apsukų turėtų įtampa svyruoti nuo 0,1 iki 0,9 . Duodant gazą laikytis apie 0.6+ o atleidus nukristi iki 0.1 ir po kiek laiko vėl pradėti svyruoti.

Dėkui! Kadangi savo bluetooth'inio ELM327 prakalbint nepavyksta (kaip ir beje pasiskolinto USB varianto) gaut klaidoms, tai matyt teks paprašyt ko diagnostiką padaryt.. Prieš porą mėnesių dėjo dujas - sakė buvo prisijungę su "dileriniu" kompu ir "nematė jokių klaidų" :( Kaip galėjo tokiu atveju nematyt..? Na tiek to, ačiū, prasklaidei paskutines dvejones.. dar ~200LT išplauks..
  • 0

#4 Ramus

Ramus
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 2.577
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:Peugeot

Parašyta 2011 birželio 14 - 19:31

Dėkui! Kadangi savo bluetooth'inio ELM327 prakalbint nepavyksta (kaip ir beje pasiskolinto USB varianto) gaut klaidoms, tai matyt teks paprašyt ko diagnostiką padaryt.. Prieš porą mėnesių dėjo dujas - sakė buvo prisijungę su "dileriniu" kompu ir "nematė jokių klaidų" :( Kaip galėjo tokiu atveju nematyt..? Na tiek to, ačiū, prasklaidei paskutines dvejones.. dar ~200LT išplauks..

Kaidu nemato tik diletantai,rimta diagnostika ne vien klaidu nuskaitymas,bet ir "gyvuju" parametru analize,as net nekalbu O2 sensoriu,taip kaip yra ir kitu sensoriu gausybe :wh:
  • 0

Klaidu nuskaitymas ne diagnostika,klaidu trynimas  ne remontas





Vartotojų skaito šią temą: 1

narių: 0, svečių: 1, slaptų narių: 0