Del variklio keitimo su oro konicionieriumi
Vincenzo
-
-
Senbuviai
-
Pranešimai: 57
-
Vieta:Alytus - Vilnius
-
Automobilis:Peugeot 406 1.8 16v 81kw 1996
Parašyta 2011 liepos 01 - 14:43
Sveiki, prisireikė keisti variklį ir iškilo klausimas dėl oro kondicionieriaus. Mano auto yra su oro konicionieriumi taigi ar keičiant variklį naujo ieškoti irgi iš automobilio kuriame yra oro kondicionierius ar galima imt variklį iš auto kuriame jo nebuvo. Girbėjau įvairių kalbų: vieni sako kad netinka kiti kad tinka. Gal kas susidūrėt su tokia problema ar turite naudingos info?
Šį pranešimą redagavo Vincenzo: 2011 liepos 01 - 14:45
Skrendu kaip pūkas, ariu kaip plūgas.
Del variklio keitimo su oro konicionieriumi
Gedas.Sta
-
-
Senbuviai
-
Pranešimai: 31
-
Vieta:Kaunas
-
Automobilis:Peugeot 406 97m.
Parašyta 2011 liepos 01 - 15:51
manau turetu tikt. is seno issimsi siurbly radijatoriu skyva i viskas. turetu but visi tvirtinimai...
Del variklio keitimo su oro konicionieriumi
Linas
-
-
Senbuviai
-
Pranešimai: 2.321
-
Vieta:Žagarė - Šiauliai - Merkinė
-
Automobilis:Peugeot 307SW 2ltr HSI 79kw 2003m.
Parašyta 2011 liepos 02 - 07:00
Variklis tiks. Tik reikes nuo savojo perdet karteri, nes ant jo dazniausiai tvirtinasi kondicionieriaus siurblys.
ex Peugeot 605 93metu 2.0l 89kw. LPG Su koza roza.
ex Peugeot 406 97m. 1,8l 81kw. LPG
ex Peugeot 406 00m. 2.0l 99kw LPG.
ex Peugeot 307 SW 2 ltr HDI 79kw 2003 m.
Peugeot 407 SW 2ltr 100kw HDI koža roža aftamac ir daug elektros
Del variklio keitimo su oro konicionieriumi
Eddy
-
-
Senbuviai
-
Pranešimai: 4.754
-
Vieta:Silale
-
Automobilis:Volvo Xc70 2005 D4
Parašyta 2011 liepos 02 - 15:41
Taip. Linas visiskai teisus. gausi perkeisti karterius, jei ant naujojo nebuvo kondiso, teks nuo seno variklio ant naujojo uzdet karteri su kondicionieriaus kronsteinu kur tvirtinas..
Zmona laksto - Peugeot 206, 02m 1,4i 55kw..
Del variklio keitimo su oro konicionieriumi
Vincenzo
-
-
Senbuviai
-
Pranešimai: 57
-
Vieta:Alytus - Vilnius
-
Automobilis:Peugeot 406 1.8 16v 81kw 1996
Parašyta 2011 liepos 04 - 15:25
O jus bandet gal kas patys? ar tik teoriskai sakot kad turetu tikt. Del tvirtinimu tai jo uzdesiu savo karteri, o kaip del itempeju visu? 1.8 be kondicionieriaus irgi automatinis itempejas stovi ? Ir pvz kiek skaiciau su konicionierium reik maziau tepalo pilt o be jo daugiau pilasi i varikli. Tai kai idesi varikli kuris buvo be kondicionieriaus tai jam reikia daugiau tepalo bet dbr prie jo jau bus pridetas ir kondicionierius tai iseis kad jau reik pilt tepalo maziau kaip i varikli su kondicionierium. Ir dar pas mane tai du radijatoriai, o be kondicionieriaus irgi du eina ar vienas dedasi ?
Šį pranešimą redagavo Vincenzo: 2011 liepos 04 - 15:29
Skrendu kaip pūkas, ariu kaip plūgas.
Del variklio keitimo su oro konicionieriumi
Linas
-
-
Senbuviai
-
Pranešimai: 2.321
-
Vieta:Žagarė - Šiauliai - Merkinė
-
Automobilis:Peugeot 307SW 2ltr HSI 79kw 2003m.
Parašyta 2011 liepos 04 - 15:42
Varikliai visiskai identiski. Nesvarbu jis su kondicionierium ar be. Skiriasi tik periferija, kuria aprengia pagal kliento poreikius. Del tepalo kiekio, tai cia jau visiskas vejas. Itempeju kiekis ir modeliai priklauso nuo visos periferijos.
ex Peugeot 605 93metu 2.0l 89kw. LPG Su koza roza.
ex Peugeot 406 97m. 1,8l 81kw. LPG
ex Peugeot 406 00m. 2.0l 99kw LPG.
ex Peugeot 307 SW 2 ltr HDI 79kw 2003 m.
Peugeot 407 SW 2ltr 100kw HDI koža roža aftamac ir daug elektros
Del variklio keitimo su oro konicionieriumi
Nerijusv
-
-
Senbuviai
-
Pranešimai: 2.079
-
Vieta:Kaunas
-
Automobilis:pardaviau peugeot, išėjau į barą...
Parašyta 2011 liepos 04 - 17:31
Del tepalo kiekio, tai cia jau visiskas vejas.
ane.. karteri pakeitus i biski kitokio dydzio, tepalo kiekis nepasikeis?
idejus tepalo radiatoriu irgi tas pats tepalo kiekis pilsis?
Del variklio keitimo su oro konicionieriumi
Darka
-
-
Senbuviai
-
Pranešimai: 5.860
-
Vieta:Vilnius
-
Automobilis:Peugeot 307
Parašyta 2011 liepos 05 - 07:13
ane.. karteri pakeitus i biski kitokio dydzio, tepalo kiekis nepasikeis?
idejus tepalo radiatoriu irgi tas pats tepalo kiekis pilsis?
Dėl karterio tu teisus, ale dėl radiatoriaus nelabai. Bet kokiu atveju, uždėjus naują karterį belieka įsidėt ir tepalo pimpą ir pilt tiek kiek ana rodo.
Peugeot 307
Citroen C-Crosser
Del variklio keitimo su oro konicionieriumi
Darka
-
-
Senbuviai
-
Pranešimai: 5.860
-
Vieta:Vilnius
-
Automobilis:Peugeot 307
Parašyta 2011 liepos 05 - 07:15
O jus bandet gal kas patys? ar tik teoriskai sakot kad turetu tikt. Del tvirtinimu tai jo uzdesiu savo karteri, o kaip del itempeju visu? 1.8 be kondicionieriaus irgi automatinis itempejas stovi ? Ir pvz kiek skaiciau su konicionierium reik maziau tepalo pilt o be jo daugiau pilasi i varikli. Tai kai idesi varikli kuris buvo be kondicionieriaus tai jam reikia daugiau tepalo bet dbr prie jo jau bus pridetas ir kondicionierius tai iseis kad jau reik pilt tepalo maziau kaip i varikli su kondicionierium. Ir dar pas mane tai du radijatoriai, o be kondicionieriaus irgi du eina ar vienas dedasi ?
Kad nevarinėt temos į pievas, konkretus atsakymas. Variklių blokai identiški, nuo senojo variklio sudėsi visus įtempėjus, kronšteinus, generatorius ir dar bele ką ir važiuosi toliau.
Peugeot 307
Citroen C-Crosser