Jump to content


Photo

Temperatūra pakimba ties 75


  • Please log in to reply
14 replies to this topic

#1 Aurik

Aurik
  • Senbuviai
  • posts 192
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:Peugeot 607

Posted 2011 July 12 - 16:30

Sveiki, šiandien servise atliktas termostato pakeitimas ir kondensato į aušinimo sistemą įpilta. Problema buvo tokia, kad temperatūra nekyla niekaip iki 90, daugiausiai 75. Per test važiavimą po serviso 20km niekas nepasikeitė, viskas tas pats. Greitai iki 75 ir sustojo rodyklė. Temperatūros daviklis grybautų, bet tada šokinėtų rodyklė. Verta jį keist ir bandyt? Šlangos iš radiatoriaus įkaitusios smarkiai, kad net ranka nulaikyt neįmanoma. Aurimas.
  • 0

#2 kenis222

kenis222
  • Senbuviai
  • posts 1,985
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:CLS AMG

Posted 2011 July 12 - 16:37

nu kazkaip tai nieks kondensato nepila. jei apatine šlanga irgi karšta,keisk temp. davikli
  • 0
YOU KILLED KENNY! YOU BASTARDS

#3 Aurik

Aurik
  • Senbuviai
  • posts 192
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:Peugeot 607

Posted 2011 July 12 - 16:40

Gal jie tik taip vadina, bet supylė man apie tris litrus, kadangi užšalimo temperatūra buvo -24 laipsniai. Atsukus termostatą ir nuėmus šlangą išbėgo palyginus nemažai.
  • 0

#4 kenis222

kenis222
  • Senbuviai
  • posts 1,985
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:CLS AMG

Posted 2011 July 12 - 16:54

supyle tau koncentrata,o ne kondensata,jei kaip sako -24(tokiu neteko matyt,nebent gerai vandeniu praskiede,ar pats ne taip išgirdai)tai gali drasiai ieškot ziema nauja radiatoriu pirkt
  • 0
YOU KILLED KENNY! YOU BASTARDS

#5 Aurik

Aurik
  • Senbuviai
  • posts 192
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:Peugeot 607

Posted 2011 July 12 - 17:02

-24 (ar tai -27) buvo seno skysčio, dalį jo išleido ir pripylė koncentrato, sumokėjau kaip už 3litrus. Su senu skysčiu rizika žinoma žiemos laukt.
  • 0

#6 Linas

Linas
  • Senbuviai
  • posts 2,321
  • Vieta:Žagarė - Šiauliai - Merkinė
  • Automobilis:Peugeot 307SW 2ltr HSI 79kw 2003m.

Posted 2011 July 12 - 18:48

Tau ne su senuoju o su koncentratu gali but bedos. Nes koncentrata reik skiest.
  • 0

ex Peugeot 605 93metu 2.0l 89kw. LPG Su koza roza.

ex Peugeot 406 97m. 1,8l 81kw. LPG 

ex Peugeot 406 00m. 2.0l 99kw LPG.

ex Peugeot 307 SW 2 ltr HDI 79kw 2003 m.

Peugeot 407 SW 2ltr 100kw HDI koža roža aftamac ir daug elektros


#7 Aurik

Aurik
  • Senbuviai
  • posts 192
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:Peugeot 607

Posted 2011 July 13 - 19:07

Pravžiavus vėl temperatūra tokia pati skydelyje, kokią ir rodo termometras rankinis. 75-78 laipsniai. Gal kad nėra variklio viršutinės plastmasės ar dar ko? Daviklis panašu tada nekaltas.

Edited by Aurik, 2011 July 13 - 19:08.

  • 0

#8 Linas

Linas
  • Senbuviai
  • posts 2,321
  • Vieta:Žagarė - Šiauliai - Merkinė
  • Automobilis:Peugeot 307SW 2ltr HSI 79kw 2003m.

Posted 2011 July 13 - 19:14

Tada belieka tik tokia tikimybe kad taip ir turi but pagal esamo termostato charakteristikas.
  • 0

ex Peugeot 605 93metu 2.0l 89kw. LPG Su koza roza.

ex Peugeot 406 97m. 1,8l 81kw. LPG 

ex Peugeot 406 00m. 2.0l 99kw LPG.

ex Peugeot 307 SW 2 ltr HDI 79kw 2003 m.

Peugeot 407 SW 2ltr 100kw HDI koža roža aftamac ir daug elektros


#9 Aurik

Aurik
  • Senbuviai
  • posts 192
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:Peugeot 607

Posted 2011 July 13 - 20:04

Termostato 83 laipsniai atsidarymas. Taigi viskas kaip ir norma dabar. Va tik kada ventiliatorius dirbt pradeda? Prie kiek gradusu, ar jis taip ir miega visa laik.
  • 0

#10 justis

justis
  • Nuolatiniai dalyviai
  • posts 199
  • Vieta:siauliai
  • Automobilis:peugeot 406 hdi

Posted 2011 July 15 - 19:45

Termostato 83 laipsniai atsidarymas. Taigi viskas kaip ir norma dabar.
Va tik kada ventiliatorius dirbt pradeda? Prie kiek gradusu, ar jis taip ir miega visa laik.

siaip termostatai buna kad ir tai paciai auto skirtingu temeraturu, nuo 70 kazkeliu iki 90 kazkeliu,tikslei nepamenu... perkan reikia dometis kokia jo darbine temperatura.. tai gal pas tave ir buvo 76 darbines temperaturos,tad kaip ir viskas normalu..
  • 0

#11 Aurik

Aurik
  • Senbuviai
  • posts 192
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:Peugeot 607

Posted 2011 July 15 - 20:10

Svarbiausia ar tai turi itakos dideles? Apart didesniu bent kiek kuro sanaudu?
  • 0

#12 justis

justis
  • Nuolatiniai dalyviai
  • posts 199
  • Vieta:siauliai
  • Automobilis:peugeot 406 hdi

Posted 2011 July 15 - 20:28

taip turi,saltas variklis naudoja daugiau kuro...ir del blogai veikiancio termostato gali atsirast mikro,netgi didesni variklio galvos itrukimai... o tai jau ne viena 100lt remonas kainuos...
  • 0

#13 Aurik

Aurik
  • Senbuviai
  • posts 192
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:Peugeot 607

Posted 2011 July 15 - 20:45

Aciu uz informacija. Naujas yra, technines zalos neturetu buti dabar. Tik idomu, koks kuro sanaudu skirtumas? Jeigu 83 ir 90 laipsniu.
  • 0

#14 kenis222

kenis222
  • Senbuviai
  • posts 1,985
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:CLS AMG

Posted 2011 July 15 - 20:50

koks kuro sanaudu skirtumas? Jeigu 83 ir 90 laipsniu.

jokios skirtumo.skirtumas yra kai šaltas variklis
  • 0
YOU KILLED KENNY! YOU BASTARDS

#15 PhanT

PhanT

    .

  • Senbuviai
  • posts 1,736
  • Vieta:..
  • Automobilis:Peugeot 508GT //// Peugeot 406 2.2 98kW

Posted 2011 July 17 - 02:23

Daah. Kažkada pats nepatenkintas gveldinau šitą temą, bo ant vw polo tdi užmačiau, kad pastoviai 90 laiko. Taigi: 1) Hdi sunkiai kaista žiema. Labai patartina dėti ant prieko plastmasės gabalą. 2) Termostatas, nors ir parašyta, kad atsidaro prie 83C, tačiau variklio temp visada buna apie 79C (pas mane visada taip rodė, stabiliai). Todėl, sakau iškart, ner ko pergyvent. Viskas kaip ir tur but. Beje, ir pats dėl šitos išgalvotos "bėdos" pasikeičiau gerą termostatą :D
  • 0
2.2HDi 136ag/317nm@ ~200ag/410nm




2 user(s) are reading this topic

0 members, 2 guests, 0 anonymous users