Peršokti prie turinio


306 le mans bedos


  • Prašome prisijungti, kad galėtumėte parašyti atsakymą
Temoje atsakymų: 4

#1 Svečias_Arnas1_*

Svečias_Arnas1_*
  • Svečiai

Parašyta 2011 liepos 24 - 13:36

sveiki nusipirkau pezo 306 le mans 2l 112kw ir iskart uzpuole bedos :) silpna trauka,tepalo slegis mazokas daznai kaista variklis iki 100 laipsniu vaziuojant normaliai...kokios gali buti bedos ir kaip jas isspresti :) dekui uz atsakymus :) beja le manas buves pezo klubo :)
  • 0

#2 skierka

skierka
  • Moderatoriai
  • Pranešimai: 933
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:P205 XSi - P309 GTi - C2 Vtr

Parašyta 2011 liepos 24 - 13:51

tai reiktu klausti pas Barkli ar ten buvo kokios bedos su kaitimais ir pan. siaip del kaitimo tai pas mane XSi irgi kaista siek tiek. kiek esu susidures is praktines puses tai pakaites motoras ir turetu tureti siek tiek maziau galios. beto pas taviski le mana motoro trauka pasijaucia tik nuo 5500rmp. o tas tepalo slegis tai isvis nzn ka ten reiskia jis. pas mane rodo keturis daug maz pastoviai. ir nezinau cia daug ar mazai :)
  • 0

#3 Eddy

Eddy
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 4.754
  • Vieta:Silale
  • Automobilis:Volvo Xc70 2005 D4

Parašyta 2011 liepos 25 - 11:30

tai reiktu klausti pas Barkli ar ten buvo kokios bedos su kaitimais ir pan. siaip del kaitimo tai pas mane XSi irgi kaista siek tiek. kiek esu susidures is praktines puses tai pakaites motoras ir turetu tureti siek tiek maziau galios. beto pas taviski le mana motoro trauka pasijaucia tik nuo 5500rmp. o tas tepalo slegis tai isvis nzn ka ten reiskia jis. pas mane rodo keturis daug maz pastoviai. ir nezinau cia daug ar mazai :)

turejau xantia su tokiu varikliu s16 112kw, tai jai trauka pasijausdavo ir plesdavo kaip reikalas nuo 3,5 - 4 trpm.., viska reguliuoja tas kintamos geometrijos isiurbimo kolikas..

bet siaip jei lyginti sita varikli su 2,5 dyzeliu, tai su dyzeliu as ji apdedu kaip reikala :hmm:

Šį pranešimą redagavo Eddy: 2011 liepos 25 - 11:32

  • 0

Zmona laksto - Peugeot 206, 02m 1,4i 55kw..

 


#4 dewgonas

dewgonas
  • Valdyba
  • Pranešimai: 1.214
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:Peugeot 206 RC

Parašyta 2011 liepos 25 - 12:42

O kur pas tą variklį tepalo užpylimas? Jei kamštis tiesiog variklio galvoj, galima nesunkiai patikrint ar nėra perteklinio dujų slėgio iš karterio. Tas rodytų blogus stūmoklio žiedus. Kamštį an užvesto atsuk ir palik ant skylės tabaluotis. Tvarkingas variklis davus sūkių kamštį pritraukia, nes per alsuoklį įsiurbimas padaro karteryje vakuumą. Per žemo tepali slėgio pirmoji priežastis - padilę alkūninio ir švaistiklių įdėklai.
  • 0

206


#5 Eddy

Eddy
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 4.754
  • Vieta:Silale
  • Automobilis:Volvo Xc70 2005 D4

Parašyta 2011 liepos 25 - 15:11

jei gerai atsimenu, tai tepalo ipilimas atskirai per bakeli :hmm:
  • 0

Zmona laksto - Peugeot 206, 02m 1,4i 55kw..

 





Vartotojų skaito šią temą: 1

narių: 0, svečių: 1, slaptų narių: 0