
Galines 406 spyruokles
#1
Parašyta 2011 rugpjūčio 02 - 11:23
#2
Parašyta 2011 rugpjūčio 02 - 12:13
Amortikas, silentbloko varžtas kiek pamenu ir spyruoklės tavo.Nėra ten ką veikti.Gal kas galit patart kaip kuo lengwiau isimt is 406 sedano galines spyruokles? Ar uztenka tik atkabint amortizatoriaus apacia?
#3
Parašyta 2011 rugpjūčio 03 - 07:22


#4
Parašyta 2011 rugpjūčio 03 - 09:26
Pasidalink kaip sekasi vaziuoti su pripjautom spyruoklėm?FB kiek mačiau galo pripjovimą tai reiktų dar pripjauti, dėl normalaus vaizdo.Liko tokia pat minkšta?Nebijai, kad į posukį belekaip sukant papimpins sparną?pasiroda roccas buwo teisus, abi galines spyruokles pakeist trukau gal pusvalandi
![]()

#5
Parašyta 2011 rugpjūčio 03 - 09:37


#6
Parašyta 2011 rugpjūčio 03 - 13:44
Kuo svorio centras žemiau, tuo stabilesnė mašinazinok tik is nuotrauku atrodo, kad gala reiktu dar susodint, o realybeje is sono ziurint atrodo, kad gale kokiu bulviu prikrauta
Vat prieki dar biski reiktu padropint. Kiek bandziau waziuot kolkas wiskas gerai, kaip nekeista net biski geriau ant kelio stovi ko nesitikejau

#7
Parašyta 2011 rugpjūčio 03 - 14:43

#8
Parašyta 2011 rugpjūčio 03 - 16:11
nuleidus santechnini citroena i zemiausia padeti jis tampa nerealiai stabilusKuo svorio centras žemiau, tuo stabilesnė mašina

#9
Svečias_2tone_*
Parašyta 2011 rugpjūčio 06 - 11:11
paviešink foto, baisiai įdomu pamatyt! ; )Dar reiktu rastafkiu bent 1.5 cm storio ir dar biski nuleidus prieki atrodytu nerealiai net be lietu ratu
#10
Parašyta 2011 rugpjūčio 06 - 13:39

Prieš:

Po:

Šį pranešimą redagavo tiger_eye: 2011 rugpjūčio 06 - 13:41
#11
Parašyta 2011 rugpjūčio 08 - 11:03
Tai kad pirmoj nuotraukoj labai jau aukstai stovi galas, orginaliai taip neturi buti, gal kokios storos gumos po spyruklem sudetos, pas mane panasiai kaip pirmoj foto galas stovejo, tai ankstesnis savininkas buvo gumas 4 cm storio sudejes, orginalios gal 3mm storio, sudejau orginalias tai galas panasiai kaip 2 foto atsistojo.Žinoma realybėje efektas po spyruoklių trumpinimo kur kas geresnis nei iš nuotraukų. Spyruokles pjoviau todėl nes niekaip neiškenčiau kol gausiu sportines. Nors nupjoviau tik po viena apviją tačiau pežiukas gan gerai sužemėjo, vos vos beivažiuoju i savo garažą
Štai pora nuotraukų, bet tik galo:
Prieš:
http://images115.fot...42/Pries-vi.jpg
Po:
http://images110.fot...63042/Po-vi.jpg
#12
Parašyta 2011 rugpjūčio 08 - 11:34

![;]](https://peugeot-klubas.lt/public/style_emoticons/default/mirkt.gif)

Šį pranešimą redagavo Nelegals: 2011 rugpjūčio 08 - 11:36
#13
Svečias_2tone_*
Parašyta 2011 rugpjūčio 08 - 12:24
#14
Parašyta 2011 rugpjūčio 08 - 12:29
Visiškai sutinku. Matai pjaut buvo negaila nes turiu antrą komplekta stokinių spyruoklių ir amortizatorių. Dabar irgi ieškau "sportinių spyruoklių", kad netik žemintu bet būtu dar ir standesnės už originalias. Jei būtu bent R16 ratai pas mane apie dropinima net nebūčiau pagalvojęs. Kažkas klausė ar netenka vežioti sunkių daiktųPamatęs foto pagalvojau „o kokio dydžio ratai..“
Mano 406‘o galas yra panašaus aukščio kaip ir pas tamstą, bet galvoju siųstis iš ebay spyruokles 40mm žeminančias.
O pripjautos visad liks pripjautos – juk kietumas jų standartinis, o va žeminančios (apie kurias ir galvoju) yra iš esmės standesnės


Šį pranešimą redagavo tiger_eye: 2011 rugpjūčio 08 - 12:30
#15
Svečias_2tone_*
Parašyta 2011 rugpjūčio 08 - 12:51
#16
Parašyta 2011 rugpjūčio 08 - 15:15
Šį pranešimą redagavo tiger_eye: 2011 rugpjūčio 08 - 15:15
#17
Svečias_2tone_*
Parašyta 2011 rugpjūčio 08 - 16:32

padugnės 205/55
beje, kokias spyruokles ir iš kur siunties?
Šį pranešimą redagavo 2tone: 2011 rugpjūčio 08 - 16:33
#18
Parašyta 2011 rugpjūčio 08 - 18:04
![;]](https://peugeot-klubas.lt/public/style_emoticons/default/mirkt.gif)
#19
Parašyta 2011 rugpjūčio 08 - 18:40
As kartais nemaciau sitos foto autogido skelbimuose su parduodamais šiais ratais?
va maniškis ; )
padugnės 205/55
beje, kokias spyruokles ir iš kur siunties?

#20
Parašyta 2011 rugpjūčio 08 - 19:44
Vartotojų skaito šią temą: 4
narių: 0, svečių: 4, slaptų narių: 0