P607 v6 3l.dirzu keitimas
#1
Parašyta 2011 rugpjūčio 06 - 09:07
#2
Parašyta 2011 rugpjūčio 06 - 13:12
#3
Parašyta 2011 rugpjūčio 06 - 14:22
#4
Parašyta 2011 rugpjūčio 06 - 23:22
#5
Parašyta 2011 rugpjūčio 07 - 08:57
#6
Parašyta 2011 rugpjūčio 07 - 09:10
#7
Parašyta 2011 rugpjūčio 07 - 10:07
Visos automobiliu remonto paslaugos. Diagnostika, prieziura ir remontas. 861396343 Kaunas
#8
Parašyta 2011 rugpjūčio 07 - 15:29
#9
Parašyta 2011 rugpjūčio 07 - 15:37
jei alkuninio skyvas su guminiu intarpu, tai gali buti per guma prasisukes ir skyles niekaip nesueis..arba gali buti, kaip mum yra pasitaike, kad alkuninio skyvas uzdetas nuo kito modelio vazriklio, tarkim senesnio ir kaisciuojas neteisingai..
#10
Parašyta 2011 rugpjūčio 07 - 19:07
#11
Parašyta 2011 rugpjūčio 08 - 08:48
Visos automobiliu remonto paslaugos. Diagnostika, prieziura ir remontas. 861396343 Kaunas
#13
Parašyta 2011 rugsėjo 06 - 23:23
#14
Parašyta 2011 rugsėjo 07 - 07:29
Nezinau kiek cia tiesos kiek melo, taciau pazystamas keite V6 dirze peugeot centre ir jo paklause:nu turiu iseiginiu bandau pabaigt pradeta darba.nu blyn kosmosas Sustatau metkes.prasuku varikli.PAKURIU .variklis dirba apsukas priema.tik ant laisvu pasivarto ir apsuku rodo kazkur 700.Pastatau atgal ant metkiu neatitinka du veleneliai kazkur per dantuka ir taip jau trecia syki. gal kam buvo taip??/
"Dėsim originala dirza ar ne?" sako "O koks skirtumas?", tai paaiskino paprastai, zodziu jei uzdesi ne oginala, tada kita karta keiciant bus bedu su dirzo pastatymu, nes neis nustatyti tinkamai... Tai gal cia is tos operos?
Peugeot, Citroen, DS, Renault, Dacia - diagnostika. FAP, EGR programavimas, chiptuning. 8sesi70penki7638
#15
Parašyta 2011 rugsėjo 07 - 07:56
nu sakyciau kazhkoks kosmosasNezinau kiek cia tiesos kiek melo, taciau pazystamas keite V6 dirze peugeot centre ir jo paklause:
"Dėsim originala dirza ar ne?" sako "O koks skirtumas?", tai paaiskino paprastai, zodziu jei uzdesi ne oginala, tada kita karta keiciant bus bedu su dirzo pastatymu, nes neis nustatyti tinkamai... Tai gal cia is tos operos?
Naujos autodalys.
Automobiliu remontas(visu)
Kompiuterine diagnostika
Konsultacijos Tel 865766726[B]
#16
Parašyta 2011 rugsėjo 07 - 08:07
#17
Parašyta 2011 rugsėjo 07 - 08:13
As irgi taip manyciau, cia ne as sugalvojau, o Klaipedos "AUTOLAGUNA", oficialus Peugeot atstovas Klaipedojenu sakyciau kazhkoks kosmosasNezinau kiek cia tiesos kiek melo, taciau pazystamas keite V6 dirze peugeot centre ir jo paklause:
"Dėsim originala dirza ar ne?" sako "O koks skirtumas?", tai paaiskino paprastai, zodziu jei uzdesi ne oginala, tada kita karta keiciant bus bedu su dirzo pastatymu, nes neis nustatyti tinkamai... Tai gal cia is tos operos?
Peugeot, Citroen, DS, Renault, Dacia - diagnostika. FAP, EGR programavimas, chiptuning. 8sesi70penki7638
#18
Parašyta 2012 rugpjūčio 24 - 09:08
#19
Parašyta 2012 rugpjūčio 24 - 10:36
Peugeot, Citroen, DS, Renault, Dacia - diagnostika. FAP, EGR programavimas, chiptuning. 8sesi70penki7638
#20
Parašyta 2012 rugpjūčio 24 - 12:10
o as kaip tik skaiciau tema pries savaite pusantros., ir pritrukau atsakymo, kaip tau baigesi .pabaigsiu tema.pasirodo tiksliai skyvas alkuninio veleno truputi is gumos prasisukinejo.pakeciau skyva ir viskas ok.o su ranka bandziau prasukt neina o uzdetas ant apkrovos uzkurus prasisuka.o tikrinimas paprastas pazimet su markeriu skyvo viduri ir virsu.uzkuri uzgesini ir ziuri ar pazimejimai ten pat stovi ar biski nebetitinka ir dar paciam keiciant dirzus gerai turet veleneliu fiksatorius.kad du velenelius tarpusavi sutvirtin.butu daug lengviau keiciant dirza.aciu visiems uz komentarus.
bet vistiek juk , kad uzkaisciot alkunini tai skyva reik nuimti., o guminis intarpas tik ant skyvo tera... kitur nera..
o kaip cia tas skyvas tau priklause prie degimo ?
pries pusantros savaites as sau ant es9j4 variklio buvau paleides degima visiskai, nieko neuzsizymejau su markeriu.. nuemiau skyva., ten ant alkuninio veleno po skyvu buvo skylute, ja uzkisau, kad alkuninis butu savo tam taske., voztuvu velenelius visus 4 uzkaisciojau, kad jie nei is vietos irgi stovetu savuose vietose ir nei krust., tada dar atlaisvinau veleneliu skyvus kurie prisisuka po 4 varztus su 10 galvute, kad uzdejus dirzeli ir itempus automatiskai pasisuktu skyveliai (bet ne velenai) ir lygiai abiejose pusese isitemptu dirzelis. nes jei neatlaisvinus skyvuku ir itempus dirzeli, prasukus varikli degimas automatiskai per dantuka - pora dantuku pabega...
viska surinkau ir viskas buvo ok., zaisti nereikejo. pas tave juk irgi turejo but tas pats.. ar tu dedamas dirzeli nebuvai atlaisvines tu veleneliu su 10 varzteliais kur prisisuka, kad jie galetu slankiotis laisvai?
Zmona laksto - Peugeot 206, 02m 1,4i 55kw..
Vartotojų skaito šią temą: 0
narių: 0, svečių: 0, slaptų narių: 0