Peršokti prie turinio


Nuotrauka

P 406 2.0 T + bov ir galbut n1 bakelis.


  • Prašome prisijungti, kad galėtumėte parašyti atsakymą
Temoje atsakymų: 7

#1 sieras206

sieras206
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 1.197
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:406 HDI, 406 2.0T , 106 1.5D

Parašyta 2011 rugpjūčio 16 - 14:08

Zodziu, prisiskaiciau apie tuos bov, bet taip ir nezinau kokio man reiktu i 406 2.0 T 147AG.Jie skiriasi pagal turbinos spaudimo laipsni, kiek zinau ant 406 slegis yra 0,8 bar (jei klystu pataisykit) zinoma tas bov nera reikalingas varikliui, nes jis nera super galingas ir kolkas stock, tiesiog norisi to ausiai malonaus garso perjungiant pavara. Na, o del tu "kitaisku" n1 tipo bakeliu yra nauda is ju? skaiciau kad turbiniam varikliam sukuria geresni slegi jie, ar cia tik skaitalai? ir kaip ten istikruju. Tiesa baubiancio duslintuvo labai nesinori, nes TA nepraeisiu, nebent su silenceriu. Laukiu patarimu.
  • 0

Peugeot%20logo.gif

EX 206 1.9D; 405 SRI ; 106 - 1.5D ; 406 Turbo petrol - 108kw , 406 HDI -80KW
NOW 306 XT 1,8 74KW automatic ; 306 cabrio; 407 1,6 hdi


#2 sieras206

sieras206
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 1.197
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:406 HDI, 406 2.0T , 106 1.5D

Parašyta 2011 rugpjūčio 16 - 23:16

hm...
  • 0

Peugeot%20logo.gif

EX 206 1.9D; 405 SRI ; 106 - 1.5D ; 406 Turbo petrol - 108kw , 406 HDI -80KW
NOW 306 XT 1,8 74KW automatic ; 306 cabrio; 407 1,6 hdi


#3 Roccas

Roccas
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 1.757
  • Vieta:Far away
  • Automobilis:"Skateboard"

Parašyta 2011 rugpjūčio 16 - 23:51

Nei vienu atveju nebus jokios naudos :) Skaityk iš naujo informacijos šaltinius.
  • 0
P406 2.0 16v XU10J4R.The fastest one after full engine rebuilt...Rides on bioethanol E85

#4 skierka

skierka
  • Moderatoriai
  • Pranešimai: 933
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:P205 XSi - P309 GTi - C2 Vtr

Parašyta 2011 rugpjūčio 17 - 05:43

Nei vienu atveju nebus jokios naudos :) Skaityk iš naujo informacijos šaltinius.

jei nori apciuopemos naudos tai reiktu tau daug ka pasikeisti :) tik ar verta ant tokio motoro kazka daryti ???
  • 0

#5 Svečias_RFX_*

Svečias_RFX_*
  • Svečiai

Parašyta 2011 rugpjūčio 25 - 10:31

BOV (Blow off valve) tau garantuoja ilgesni turbinos tarnavima, taciau nuema galia (kuo geresnis BOV, tuo mazesnis power loss). Jei normalus N1 bakelis ir daugiau visas duslintuvas prikistas pertvaru (katalizatoriai, papildomi bakeliai) - daug naudos neduos (+4-5 ag ir pasitikejimas savimi :D). Su N1 tu girdesi turbinos svilpima ir jungiant begi be jokiu BOV turetu girdetis vadinamas "voveriu begiojimas".
  • 0

#6 sukys

sukys
  • Nuolatiniai dalyviai
  • Pranešimai: 83
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:peugeot 807

Parašyta 2012 kovo 22 - 10:40

BOV (Blow off valve) tau garantuoja ilgesni turbinos tarnavima, taciau nuema galia (kuo geresnis BOV, tuo mazesnis power loss). Jei normalus N1 bakelis ir daugiau visas duslintuvas prikistas pertvaru (katalizatoriai, papildomi bakeliai) - daug naudos neduos (+4-5 ag ir pasitikejimas savimi :D). Su N1 tu girdesi turbinos svilpima ir jungiant begi be jokiu BOV turetu girdetis vadinamas "voveriu begiojimas".

BOV tik dėl garso dedamas ir daugiau jokios naudos. Nes visuose turbo varikliuose yra recerkuliacinis vožtuvas, kuris uždarius droselinę sklendę visą slėgį grąžina prieš turbiną.
Autoriui: jeigu nori greitai ir nebrangiai. Tai dedi MBC, sukeli turbo slėgį. Dedi sportinį oro filtrą ir laisvini išmetimo sistemą. Meti lauk katalizatorių(jeigu jis dar yra) ir dedi rezonatorių ir gale free flow bakelį. Ir pajusi jog turbina sukelia slėgį daug lengviau ir greičiau. O jei nori dar galios tai keisk purkštukus į našesnius...

Šį pranešimą redagavo sukys: 2012 kovo 22 - 10:41

  • 0

#7 kompensatorius

kompensatorius
  • Forumo naujokai
  • Pranešimai: 22
  • Automobilis:Peugeot 306

Parašyta 2012 balandžio 04 - 13:21

kaip tai tik del garso ir nuima galia :wacko: Blow–off vožtuvas išleidžia perteklinį slėgį iš sistemos, sumažinami smūgiai į atraminį guolį taip pat turbokompresorius nepraranda apsisūkimų :mellow:
  • 0

#8 p406coupe

p406coupe
  • Nuolatiniai dalyviai
  • Pranešimai: 156
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:Peugot 406 coupe

Parašyta 2012 birželio 25 - 15:23

406 2.0 T 147AG yra galimybe parodyti kur ta turbina pas tawe randasi? turiu toki pat varikli , pagal vin raso kad tai toks ir nekitoks ir 108 kw, ir man labai idomu, kur tas daiktas randasi ir kaip atrodo? :ax:
  • 0
Nuotrauka




Vartotojų skaito šią temą: 1

narių: 0, svečių: 1, slaptų narių: 0