Transmisijos ipatumai
#1 Svečias_RFX_*
Parašyta 2011 rugpjūčio 25 - 08:15
#2
Parašyta 2011 rugpjūčio 25 - 13:59
Na as pasirodysiu bukas, kam tai daryti?Ar yra kam teke lengvinti Peugeot 406 V6 smagrati? Jei taip, kiek KG nuemet, kiek originaliai jis svere, ar nebuvo problemu?
Peugeot, Citroen, DS, Renault, Dacia - diagnostika. FAP, EGR programavimas, chiptuning. 8sesi70penki7638
#3 Svečias_RFX_*
Parašyta 2011 rugpjūčio 25 - 14:03
#4
Parašyta 2011 rugpjūčio 25 - 14:10
O tai jis paskui nesubires i sipulius?Numetus 1 kg nuo smagracio pirmu begiu islosi -40-50 kg kebulo svorio, kiekvienu aukstesniu begiu islosi vis maziau.
Peugeot, Citroen, DS, Renault, Dacia - diagnostika. FAP, EGR programavimas, chiptuning. 8sesi70penki7638
#5 Svečias_RFX_*
Parašyta 2011 rugpjūčio 25 - 14:17
#6
Parašyta 2011 rugpjūčio 25 - 14:29
#7
Parašyta 2011 rugpjūčio 25 - 15:48
Visos automobiliu remonto paslaugos. Diagnostika, prieziura ir remontas. 861396343 Kaunas
#8 Svečias_RFX_*
Parašyta 2011 rugpjūčio 25 - 16:00
#9
Parašyta 2011 rugpjūčio 25 - 16:29
#10
Parašyta 2011 rugpjūčio 25 - 22:33
#11
Parašyta 2011 rugpjūčio 29 - 12:40
smagratis lengvinamas ne del masinos svorio mazinimo. Pagal zodyna smagratis - sunkus ratas, įtaisomas ant veleno, kad tolygiau suktųsi. Lengvesnis smagratis - greiciau isisukantis variklis, bet tuo paciu ir mazesne inercija. Kasdieniam vazinejimui kaip ir nesamone, bet sportui (kartu su visais kitais sportines masinos atributais) gal ir duoda kazka....gerai alba patare. issiimk duris, kapotus, prigreziok dugna skyliu, issiimk langus , nuimk sparnus ir paskaiciuok kiek svorio numesi visais begiais. variklis siaip ir vaziuokle nemazai sveria. sportui gal ruosi masina kad smagraty lengvinsi ???
#12
Parašyta 2011 rugpjūčio 29 - 17:21
Su tokia mieste nepavažinėsi. Iš vietos - tik "prakasais". Bandysi švelniau - gesimas...Dedi keramikine sankaba ...
Nežinau, kokiai čia auto ruošiamasi daryt šitą pornografiją, bet jei PSA produktams neverta - per ilgi švaistikliai. Pvz pabandykit, kaip sūkius priima Honda ir Peugeot (abu 2,0 matarais).
Antra - ratlankiai. Ne visi "lietnykai" - lengvo lydinio. Paprasti aliumininiai - tai irgi smagračiai ir net keturi...
#13
Parašyta 2011 rugpjūčio 29 - 17:59
1997 BMW e36/5 323Ti 3l 215KW 325Nm project
2003 MB W211 E500 Avantgarde 5l 225kw 460Nm daily
Ex 1993 MB W124 200E 2l
Ex 1997 Honda civic 1,5
EX 2000 Peugeot 306 Gti-6
When in doubt, when in fear, drop a gear & disappear!
#14
Parašyta 2011 rugpjūčio 29 - 18:36
Jei neturi ka atsakyt protingo i temos autoriaus klausima tai kartais geriau patylet...Kiekvienas daro su savo automobiliu ka nori ir jei tau temos autoriaus darbai su auto nepatinka tai tiesiog mintyse pamastyk ir tiek.... Kitas gal galvoja koks nevisprotis gali restauruot toki spuoga kaip 205 visa ir t.t.... taip kad reik but tolerantiskamgerai alba patare. issiimk duris, kapotus, prigreziok dugna skyliu, issiimk langus , nuimk sparnus ir paskaiciuok kiek svorio numesi visais begiais. variklis siaip ir vaziuokle nemazai sveria. sportui gal ruosi masina kad smagraty lengvinsi ???
Peugeot 407 Coupe 2.7HDi
Citroen DS5 14' 2.0 HDi
Peugeot 406c 2.2HDi
Vartotojų skaito šią temą: 0
narių: 0, svečių: 0, slaptų narių: 0