Nu, neviskas taip parasta... Gal jis ieskojo 80kw, nieko doro nerado,pasitaike koks geras variantas 66kw. Biski papimpins, i tures tiek, kiek norejo ieskodamas. Tikekimes, bus protingas ir nesmaugs variklio bandydamas pridet +60 AGnuvarai i turgu,nuperki auto,tokio galingumo,kokio tau ir norisi,ir galvos skausmo nebus,del perhimicimu visokiu
Varklio galios didinimas-cipavimas
#321
Parašyta 2010 birželio 04 - 16:26
#322 Svečias_`blink_*
Parašyta 2010 birželio 05 - 01:00
#323
Parašyta 2010 rugpjūčio 11 - 01:06
#324
Parašyta 2010 rugpjūčio 11 - 01:10
nu tu ir .... jai nesigaudai peuget varikliose geriau patylek:) Blin uzkabinau sena tema + isgeres net nervas paeme....kam rasyt jai nesigaudai ?As tai niekaip nesuprantu kam isradineti dvirati.Galios resursas jau yra panaudotas optimalus.Kaip pavyzdi galiu duoti draugelio buvusi golf 3 gti,kuris ten ankstino degimus ar kazkokius dar biesus.Ejo tai geriau,bet paskui skundesi kad galva truko ir pan..Skant is sh... varskes neispausi,taip ir cia.. Nu cia mano pamastymas
ir beja pakeistose programose dazniuasiai kuro iema mazAUI 1 ar net 2 !!!! ... gerbemieji pasiskaitykite ispradziu o paskui savo teoremas darykite:)
Šį pranešimą redagavo kebabas: 2010 rugpjūčio 11 - 01:14
#325 Svečias_Gutis_406_*
Parašyta 2010 rugpjūčio 11 - 13:30
#326
Parašyta 2010 rugpjūčio 11 - 20:57
tai kad 66kw variklis toks pats ir pas 80kwNu, neviskas taip parasta... Gal jis ieskojo 80kw, nieko doro nerado,pasitaike koks geras variantas 66kw. Biski papimpins, i tures tiek, kiek norejo ieskodamas. Tikekimes, bus protingas ir nesmaugs variklio bandydamas pridet +60 AG
Klaidu nuskaitymas ne diagnostika,klaidu trynimas ne remontas
#327
Parašyta 2010 rugpjūčio 11 - 21:10
urej! pasiulyk si patobulinima PSA gal ka praziopsoje bus inzinieriaiNa pas mane irgi toks pats pugas. 2.0 HDi 66kw. Padare remap. Kadangi pries tai pakankamai daug domejausi, kas ir kaip dare, tai nevaziavau nei i galingas.lt, nei i vimota, o padare vilnietis veikejas, kuris tuo seniai uzsiima. Sumokejau labai nedaug, tiksliau pas mus buvo barteriniai mainai Prasukau kol kas su remap'u ~10 000 km. Jokiu neigiamu pasikeitimu. Sanaudos nuo ~6.2-6.3l/100km nukrito iki ~5.5k/100km. Del sanaudu nepradekit, pas mane 50/50 miestas trasa. Laukia dyno stendas, niekaip neprisiruosiu iki jo nuvaziuoti
P407 sw hdi 100 kw
P 307 2.0 hdi 66kw+14 2005 universalas, taranuotas...
parduota citroen xsara picasso 2.0 hdi
parduota 406 2.1 td
parduota Renault 19 dt
dar tureta ford, opel...
#328
Parašyta 2010 rugpjūčio 11 - 21:15
sankaba gal ir tvarkoj,bet va variklis,davikliai,sensoriai ir kt..netvarkojsankaba tvarkoj
Klaidu nuskaitymas ne diagnostika,klaidu trynimas ne remontas
#329 Svečias_Gutis_406_*
Parašyta 2010 rugpjūčio 11 - 21:26
#330
Parašyta 2010 rugpjūčio 19 - 19:35
prie ko cia kubaturos ,idemiai pasidomek,palygink paciu varikliu charakteristikas,parametrus - suprasi apie rezervus. Filosofas tai nejaugi nauju varikliu cipuoti neverta kadangi rezervas tik 10%Ramus, pasakyk kokias technologijas naudoji, kad bendra auto stovi nustatai per atstuma.
O PSA technologoms to sakyti nereikia, jie patys jau ta sekmingai daro. Paziurek i variklio kubaturas, ju isduodama galia, ir manau pats suprasi, kad "amzinu" varikliu era pasibaige. Jei gamintojai palikdavo galios rezerva po ~50%, tai naujuose varikliuose tas rezervas geriausiu atveju 10%.
Na bet zinoma pasakysi kad as cia nusisneku, ir nieko nenusimanau.
Klaidu nuskaitymas ne diagnostika,klaidu trynimas ne remontas
#331 Svečias_Crazyc_*
Parašyta 2010 rugsėjo 16 - 17:37
Šį pranešimą redagavo Crazyc: 2010 rugsėjo 16 - 17:39
#332
Parašyta 2010 rugsėjo 16 - 18:04
ziurek kad po cipavimo,sankaba nespesi keisti jai mechanine,na ir siai varyklio tarnavimo laikas sutrumpeja,,ir dar ziurint kaip cipuosiKokie yra pliusai ir minusai to cheapingo?
Varykliai nup to nepaeina?
Girdejau kad sumazeja kuro sanaudos ir t,tm ar tai tiesa? Jeigu pas mane db 80 kW, tai kiek butu po cheapingo?
#333
Parašyta 2010 rugsėjo 16 - 18:39
ziurek kad po cipavimo,sankaba nespesi keisti jai mechanine,na ir siai varyklio tarnavimo laikas sutrumpeja,,ir dar ziurint kaip cipuosiKokie yra pliusai ir minusai to cheapingo?
Varykliai nup to nepaeina?
Girdejau kad sumazeja kuro sanaudos ir t,tm ar tai tiesa? Jeigu pas mane db 80 kW, tai kiek butu po cheapingo?
#334
Parašyta 2010 rugsėjo 16 - 19:23
Naujos autodalys.
Automobiliu remontas(visu)
Kompiuterine diagnostika
Konsultacijos Tel 865766726[B]
#335
Parašyta 2010 rugsėjo 17 - 08:05
Šį pranešimą redagavo Provocateur: 2010 rugsėjo 17 - 08:07
#336
Parašyta 2010 rugsėjo 17 - 12:30
Ne nu tu idomus vaikis. Naujam kuro siurbliui piniga pagailejai, o apie chipus svaigsti
Pirma is esmes sutvarkyk masina, nes kita tema bus apie sankaba ir smagracius. Ir vel turbut pirksi is savartyno. Arba restauruosi sena. O paskui po keliu savaiciu visvien pirksi nauja
#337
Parašyta 2010 rugsėjo 17 - 13:46
#338
Parašyta 2010 rugsėjo 17 - 14:03
turiu prie bagazines klijuojama uzrasa racing. Iskilus, naudotas, bet sveikasant galinio lango uzsideti juostele su uzhrashu RACING(papildomi 5 kw)
Gal kam reikia?
P.S. Kiek as supratau temos autoriui aktualiau kuro sanaudos o ne kw.
Šį pranešimą redagavo STOPforce: 2010 rugsėjo 17 - 14:04
#339
Parašyta 2010 rugsėjo 17 - 14:24
Na tada reiktų persėst ant elektromobilio su ūsaisP.S. Kiek as supratau temos autoriui aktualiau kuro sanaudos o ne kw.
Peugeot 307
Citroen C-Crosser
#340
Parašyta 2010 rugsėjo 17 - 15:18
gerai pasakei, uzskaitauNe nu tu idomus vaikis. Naujam kuro siurbliui piniga pagailejai, o apie chipus svaigsti
Pirma is esmes sutvarkyk masina, nes kita tema bus apie sankaba ir smagracius. Ir vel turbut pirksi is savartyno. Arba restauruosi sena. O paskui po keliu savaiciu visvien pirksi nauja
Naujos autodalys.
Automobiliu remontas(visu)
Kompiuterine diagnostika
Konsultacijos Tel 865766726[B]
Vartotojų skaito šią temą: 3
narių: 0, svečių: 3, slaptų narių: 0