Peršokti prie turinio


Nuotrauka

607 2.7HDI dirzo keitimas


  • Prašome prisijungti, kad galėtumėte parašyti atsakymą
Temoje atsakymų: 34

#21 Pago

Pago
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 1.398
  • Vieta:Kaunas-Matlaukys
  • Automobilis:Peugeot 607 FL 2.2Hdi Ex.Peugeot 6O5 2.1 td "97

Parašyta 2014 birželio 01 - 22:18

apie toki teflonini snekat?Posted Image
ir kainuoja 944lt be nuolaidos intercarse :)

Šį pranešimą redagavo Pago: 2014 birželio 01 - 22:20

  • 0
Montuoju,aptarnauju stacionarius kondicionierius.Galiu pakonsultuoti
8-663-63443.

#22 tadas1991

tadas1991

    Normaliai

  • Senbuviai
  • Pranešimai: 5.938
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:Peugeot: 406 Break 2,0HDi 80kw, 206sw 1,4i ; Citroen: BX,C15,ZX; ir dar antrs golfz

Parašyta 2014 birželio 01 - 22:32

Čia pilnas komplektas, kartu su siurblio diržu. Jei noris neįšokt labai brangiai iškart, galima keist pradžioj paskirstymo, paskui atskirai po kurio laiko ir siurblio. Siurblio diržui nušokus ar trūkus nieko varikliui neatsitiks - tik sustos mašina. Pats kai dėjau Roliokk Pugui, būtent toks buvo diržas, bet guoliai buvo INA. Ten buvo tokia situacija nelabai smagi, nes nupirktame IPD komplekte buvo diržas Conti paprastas, bet skirtas ne tam varikliui (komplektavimo klaida, matomai). Pardavėjas pakeitė diržą, ir būtent tuomet gavom tą Dayco stebuklingą diržą, apie kurio gerumą sužinojom tik jau po keitimo :clap: P.s. jei mėgstat pasikrapštyt ir turit įrankių, galit keistis ir patys, nes diržo tempėjas su rodykle. Tiek kad šiaip ten priėjimai visur tokie... atominiai :doh: Finalfour - net ir nežinau, ką patart. Kompetencijos man čia mažai, tik perduodu labiau patyrusių žodžius. Darbą dariau, po jo atlikimo savininkui buvo iškilę kažkokių klausimų, bet lyg ir viskas išsisprendė į poremontinę paranoją. Gal dėk tokį diržą, kokį gauni, ir varyk pas meistrus, kurie duoda garantiją labiau nei žodinę - tuomet galėsi po to kažkur ramiau jaustis. Arba palik mašiną, ir tegul meistrai patys renka dalis, taigi užkraudamas visą atsakomybę jiems. Nes kai darbas iš vienur, dalys iš kitur, po to net ir aš labai gerai žiūrėčiau, ar tikrai buvo mano klaida, o ne koks guolis lievas papuolęs. Tokiu atveju paliekama problemą spręst savininkui su ta vieta, kur pirko detales. O jei dalis perka meistrai, tuomet remontas ant jų kupros, o jie toliau jau derinasi su dalių pardavėjais patys.

Šį pranešimą redagavo tadas1991: 2014 birželio 01 - 22:37

  • 0

Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune  :)

                                             autofrance.lt


#23 Todeluxxxx

Todeluxxxx
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 114
  • Vieta:Klaipeda
  • Automobilis:Peugeot 607, 2005 2.7 HDI

Parašyta 2014 birželio 05 - 00:05

Jau senokai keites esu pagrindini dirza, bet kiek pamenu dirza siunciaus orginala is vilniaus, nes klp neturejo, krumpliai oranzines spalvos, dengti teflonu, kaina nepamenu tiksliai ar 400 ar 500 lt, o vandens pompa ziuriu jau rasoja, kad ir prabegus dar ne tiek daug nuo keitimo, sunku patiketi. As sumokejau 2000 su viskuo, detales orginalios pirkau pats pries 3 metus.

Šį pranešimą redagavo Todeluxxxx: 2014 birželio 05 - 00:06

  • 0

#24 Finalfour

Finalfour
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 467
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:Peugeot 407 Coupe 2.7 HDI

Parašyta 2014 birželio 05 - 05:06

Jau senokai keites esu pagrindini dirza, bet kiek pamenu dirza siunciaus orginala is vilniaus, nes klp neturejo, krumpliai oranzines spalvos, dengti teflonu, kaina nepamenu tiksliai ar 400 ar 500 lt, o vandens pompa ziuriu jau rasoja, kad ir prabegus dar ne tiek daug nuo keitimo, sunku patiketi. As sumokejau 2000 su viskuo, detales orginalios pirkau pats pries 3 metus.

As buvau pas meistra tartis del keitimo datos, meistras Vilniuje, kuris labai daug susidures su siais varikliais butent 2.7 HDI. Keites siuos dirzus jaguarams, land roveriams, zodziu kur dar stovi sie varikliai. Tai jis iskarto isaiskino, ka ir sake Laimonas: conti kazka yra prigrybave, ir uzdejus konti dirza - jis skleidzia garsa, sake toks kaip kalakuto burbuliavimas girdisi, kazkas tokio. Nors siaip vaziuoja ir viskas kaip ir ok. Tai jis man pasake - tik DYCO. Vat todel ir uzsakiau dyco. O tie originalai is pezo centro - galvas tegul pezo centras persisviecia su ta kaina. Ta "originala" juk gamina ne pezo, o irgi uzsakineja is kazko. Tas pezo originalas ko gero ir yra tas pats dyco, ir tiek. Cia kaip ir su ala originaliu tepalu is pezo centro skirtu pavaru dezei po 280 uz litra. Kai tas ju originalas yra tas pats esso. Reikia specifikacija tik ziuret, svarbiausia.
Tai del dirzo manau dar tada kai keitei meistrai nezinojo, kad reikia deti dyco, del to ir permokejai x2 uz dirza.
O tilpai tik i 2000 k. su visukuom ir originaliu dirzu manau todel, kad Klaipedoj uz darba mazai ima. Man vien keitimo darbai be detaliu 600 lt. Bet uztat meistras kuris pakeites jau kruva dirzu butent siem varikliam, susidures su siu varikliu bajeriais 100 kart, tad bent jau patikima.
Aisku, gerai jis "paguode", kai sakau, keciam viska ten, kad daugiau ten lyst nereiketu, jis sako: tai keisk nekeites, vis tiek tu sita masina ant tralo kazkada parsivesi, nepazistu nei vieno Vilniuje, kuriam sitas 2.7 hdi variklis nebutu uzsilenkes, alkuniniai sako pas juos hiba stikliniai". Zodziu, "paguode" :(
P.S. Aisku, jis daugiausia dirba su dzipais ir jaguarais, kur stovi sie 2.7 hdi, bet....
  • 0

#25 Roliskk

Roliskk
  • Nuolatiniai dalyviai
  • Pranešimai: 101
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:Peugeot 607

Parašyta 2014 birželio 05 - 06:01

As buvau pas meistra tartis del keitimo datos, meistras Vilniuje, kuris labai daug susidures su siais varikliais butent 2.7 HDI. Keites siuos dirzus jaguarams, land roveriams, zodziu kur dar stovi sie varikliai. Tai jis iskarto isaiskino, ka ir sake Laimonas: conti kazka yra prigrybave, ir uzdejus konti dirza - jis skleidzia garsa, sake toks kaip kalakuto burbuliavimas girdisi, kazkas tokio. Nors siaip vaziuoja ir viskas kaip ir ok. Tai jis man pasake - tik DYCO. Vat todel ir uzsakiau dyco. O tie originalai is pezo centro - galvas tegul pezo centras persisviecia su ta kaina. Ta "originala" juk gamina ne pezo, o irgi uzsakineja is kazko. Tas pezo originalas ko gero ir yra tas pats dyco, ir tiek. Cia kaip ir su ala originaliu tepalu is pezo centro skirtu pavaru dezei po 280 uz litra. Kai tas ju originalas yra tas pats esso. Reikia specifikacija tik ziuret, svarbiausia.
Tai del dirzo manau dar tada kai keitei meistrai nezinojo, kad reikia deti dyco, del to ir permokejai x2 uz dirza.
O tilpai tik i 2000 k. su visukuom ir originaliu dirzu manau todel, kad Klaipedoj uz darba mazai ima. Man vien keitimo darbai be detaliu 600 lt. Bet uztat meistras kuris pakeites jau kruva dirzu butent siem varikliam, susidures su siu varikliu bajeriais 100 kart, tad bent jau patikima.
Aisku, gerai jis "paguode", kai sakau, keciam viska ten, kad daugiau ten lyst nereiketu, jis sako: tai keisk nekeites, vis tiek tu sita masina ant tralo kazkada parsivesi, nepazistu nei vieno Vilniuje, kuriam sitas 2.7 hdi variklis nebutu uzsilenkes, alkuniniai sako pas juos hiba stikliniai". Zodziu, "paguode" :(
P.S. Aisku, jis daugiausia dirba su dzipais ir jaguarais, kur stovi sie 2.7 hdi, bet....

Plaukai šiaušiasi paklausius kiek žmonės moka už diržus ir pakeitimą… 2-3x mažiau kainavo. Nuvažiavau virš 10k - jokių problemų :dntknw:
  • 0

#26 Finalfour

Finalfour
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 467
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:Peugeot 407 Coupe 2.7 HDI

Parašyta 2014 birželio 05 - 08:00

As buvau pas meistra tartis del keitimo datos, meistras Vilniuje, kuris labai daug susidures su siais varikliais butent 2.7 HDI. Keites siuos dirzus jaguarams, land roveriams, zodziu kur dar stovi sie varikliai. Tai jis iskarto isaiskino, ka ir sake Laimonas: conti kazka yra prigrybave, ir uzdejus konti dirza - jis skleidzia garsa, sake toks kaip kalakuto burbuliavimas girdisi, kazkas tokio. Nors siaip vaziuoja ir viskas kaip ir ok. Tai jis man pasake - tik DYCO. Vat todel ir uzsakiau dyco. O tie originalai is pezo centro - galvas tegul pezo centras persisviecia su ta kaina. Ta "originala" juk gamina ne pezo, o irgi uzsakineja is kazko. Tas pezo originalas ko gero ir yra tas pats dyco, ir tiek. Cia kaip ir su ala originaliu tepalu is pezo centro skirtu pavaru dezei po 280 uz litra. Kai tas ju originalas yra tas pats esso. Reikia specifikacija tik ziuret, svarbiausia.
Tai del dirzo manau dar tada kai keitei meistrai nezinojo, kad reikia deti dyco, del to ir permokejai x2 uz dirza.
O tilpai tik i 2000 k. su visukuom ir originaliu dirzu manau todel, kad Klaipedoj uz darba mazai ima. Man vien keitimo darbai be detaliu 600 lt. Bet uztat meistras kuris pakeites jau kruva dirzu butent siem varikliam, susidures su siu varikliu bajeriais 100 kart, tad bent jau patikima.
Aisku, gerai jis "paguode", kai sakau, keciam viska ten, kad daugiau ten lyst nereiketu, jis sako: tai keisk nekeites, vis tiek tu sita masina ant tralo kazkada parsivesi, nepazistu nei vieno Vilniuje, kuriam sitas 2.7 hdi variklis nebutu uzsilenkes, alkuniniai sako pas juos hiba stikliniai". Zodziu, "paguode" :(
P.S. Aisku, jis daugiausia dirba su dzipais ir jaguarais, kur stovi sie 2.7 hdi, bet....

Plaukai šiaušiasi paklausius kiek žmonės moka už diržus ir pakeitimą… 2-3x mažiau kainavo. Nuvažiavau virš 10k - jokių problemų :dntknw:

Ka resikia 3 x maziau? Jei kitas variklis tai gal. Bet 2,7 hdi kad pakeistu uz 200, tai gal kaime kokiam.... gal ten pas 607 kitaip, gal vietos daugiau, bet as mates foto kaip atrodo isrinktas P407 coupe keiciant dirza, tai ten baisu, ant kiek jis paleistas, detaliu kratinys tik is prieko likes kiek ardymo. Net autodata berods 6 valandu darba nurodo. Tai nezinau kas cia uz 200 pakeistu.... Be to cia juk Vilnius.

Šį pranešimą redagavo Finalfour: 2014 birželio 05 - 08:00

  • 0

#27 tadas1991

tadas1991

    Normaliai

  • Senbuviai
  • Pranešimai: 5.938
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:Peugeot: 406 Break 2,0HDi 80kw, 206sw 1,4i ; Citroen: BX,C15,ZX; ir dar antrs golfz

Parašyta 2014 birželio 05 - 09:38

Ka resikia 3 x maziau? Jei kitas variklis tai gal. Bet 2,7 hdi kad pakeistu uz 200, tai gal kaime kokiam.... gal ten pas 607 kitaip, gal vietos daugiau, bet as mates foto kaip atrodo isrinktas P407 coupe keiciant dirza, tai ten baisu, ant kiek jis paleistas, detaliu kratinys tik is prieko likes kiek ardymo. Net autodata berods 6 valandu darba nurodo. Tai nezinau kas cia uz 200 pakeistu.... Be to cia juk Vilnius.

Aš pakeisčiau už 250 jei gera nuotaika - gal ir už 200, bet ne pilną komplektą, o tik paskirstymo diržą su visais jo pričindalais.
Nežinau, kiek pas 407 yra vietos, bet pas 607, nors jos ir daugiau, nėra stebuklingi priėjimai tikrai, ypač vietą mažina tas trapecijos formos siaurėjantis kapotas.
Kaimas - Kaunas - skiriasi tik dviem raidėm.
Na ir ne belekiek aš tų variklių iščiupinėjęs ir ne belekiek sutaisęs, bet diržo sistema ten paprasta ir gana aiški.

Rolandai, jum gi nekeitėm siurblio diržo ir guolio, taip pat nekeitėm vandens pompos (kurią suka ne pagrindinis diržas), tai jei žmogus čia keičiasi viską, tai jam ir gaunasi brangiau, na bet gal dvigubai - trigubai neturėtų, aš nežinau. Plius, juk pamenat, kaip ten gavosi su tuo Dayco super tefloniniu diržu, kuris šiaip tikriausiai kiek brangiau yra įgyjamas. Komplekte juk buvo pradžioj įdėtas būtent Contitech diržas - gal ir galiausiai naudinga, kad netiko :ax:
  • 0

Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune  :)

                                             autofrance.lt


#28 Laimonas

Laimonas
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 6.131
  • Vieta:Klaipėda/Gargždai
  • Automobilis:Peugeot 5008 GT-Line Plus

Parašyta 2014 birželio 05 - 11:01

OFFTOPIC. Aš diaugiuosi vienu dalyku. Retas kuris turintis proto ir sveiko suvokimo cia pasireiškia, dauguma tik "DUOK", "SAKYK", "AŠ KIEČIAUSIAIS VISKĄ ŽINAU BET NESAKYSIU" o padarę kažką ar išsprendę problemą tyli lyg paršiukai čiukai sukiše snukučius prie kiaulės papų ir tyliai čiapsi - suprask, man gerai ir man nieko netrūksta dabar jau neduosiu savo papo niekam. Kuo daugiau tokių forumo dalyvių kaip tadas1991, nes jo beveik kiekvienas postas, mano manymu, kad ir ne pagal jo amžių, tačiau labai brandus. Turėtų išeit iš tavęs geras specialistas auto srityje. :beer:

Šį pranešimą redagavo Laimonas: 2014 birželio 05 - 11:02

  • 0

Peugeot, Citroen, DS, Renault, Dacia - diagnostika. FAP, EGR programavimas, chiptuning. 8sesi70penki7638

autofrance.lt


#29 Finalfour

Finalfour
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 467
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:Peugeot 407 Coupe 2.7 HDI

Parašyta 2014 birželio 05 - 11:50

OFFTOPIC.

Aš diaugiuosi vienu dalyku. Retas kuris turintis proto ir sveiko suvokimo cia pasireiškia, dauguma tik "DUOK", "SAKYK", "AŠ KIEČIAUSIAIS VISKĄ ŽINAU BET NESAKYSIU" o padarę kažką ar išsprendę problemą tyli lyg paršiukai čiukai sukiše snukučius prie kiaulės papų ir tyliai čiapsi - suprask, man gerai ir man nieko netrūksta dabar jau neduosiu savo papo niekam.

Kuo daugiau tokių forumo dalyvių kaip tadas1991, nes jo beveik kiekvienas postas, mano manymu, kad ir ne pagal jo amžių, tačiau labai brandus. Turėtų išeit iš tavęs geras specialistas auto srityje. :beer:

Pilnai pritariu, tam ir forumas, kad lauktume ne tik info is kitu, bet ir dalintumemes savo patirtimi. Kad butu ir atgalinis rysys. Siame forume butent ir pasigendu kartais aktyvumo, kartais atsakyma vos ne traukti reikia, kol kas nors "neapsikentes" atraso, nors sprendima zino. Bet tingi rasyt, mazdaug, man gerai, isprendziau, tingiu cia klavisais barskint.
As tarkime, klausiau pagalbos del abs daviklio, isprendziau, aprasiau kuom baigesi viskas kaip ir kas, kad ir kitas kai suges zinotu. Dar Dzoniui asmenine zinute parasiau su smulkesne info kurios jis klause.
Tai va :)
P.S. O man uz darba tie 600 tai su visais keitimais, ir vandens pompos, ir visu ten guoliu, itempeju, kuro pompos reikalu, visko. Nematau prasmes keisti dirza ir nekeisti kakzokio guolio ar dar ko. Keiciu viska, kad daugiau ten lysti nereiketu. Tai va.
  • 0

#30 Todeluxxxx

Todeluxxxx
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 114
  • Vieta:Klaipeda
  • Automobilis:Peugeot 607, 2005 2.7 HDI

Parašyta 2014 birželio 05 - 22:40

Teisingai mastai, jei keisti, tai tik viska kartu, o ne trupinti ir atideti kitam kartui, bus ramu, kad ir suma bus didesne, ir nera tie 2,7 tokie jau trapus, kaip cia kazkas apsireiske, jau kiek metu turiu, kiek km prasukau, prie variklio beveik nesu kises nagu rimtai, kuriasi visada kai bite, nebent nuo talengingo vairuotuojo daug lemia, turi kitu kaprizu, bet kas susije su alkuniniu veleno trapumu ar panasiai tikrai neteko girdeti ir is savo meistro nuolatinio nei kitur, yra kitu trapiu, silpnu vietu, taigi nera tobulu automobiliu.
  • 0

#31 Laimonas

Laimonas
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 6.131
  • Vieta:Klaipėda/Gargždai
  • Automobilis:Peugeot 5008 GT-Line Plus

Parašyta 2014 birželio 05 - 23:11

As 1001 karta minejau, alkuniniai luzta tik tada, kai variklis cipuotas arba automatas vaziuojant dideliu greiciu afigienai uzsmugiuoja. Is niekur nieko neims ir netruks, pas range roverius mase dedziule ir nelaiko del to, pas 607 ar 407 tikrai ner bedos visiskai, nebent minetos 2 priezastys aukssciau.
  • 0

Peugeot, Citroen, DS, Renault, Dacia - diagnostika. FAP, EGR programavimas, chiptuning. 8sesi70penki7638

autofrance.lt


#32 tadas1991

tadas1991

    Normaliai

  • Senbuviai
  • Pranešimai: 5.938
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:Peugeot: 406 Break 2,0HDi 80kw, 206sw 1,4i ; Citroen: BX,C15,ZX; ir dar antrs golfz

Parašyta 2014 birželio 05 - 23:55

OFFTOPIC.

Aš diaugiuosi vienu dalyku. Retas kuris turintis proto ir sveiko suvokimo cia pasireiškia, dauguma tik "DUOK", "SAKYK", "AŠ KIEČIAUSIAIS VISKĄ ŽINAU BET NESAKYSIU" o padarę kažką ar išsprendę problemą tyli lyg paršiukai čiukai sukiše snukučius prie kiaulės papų ir tyliai čiapsi - suprask, man gerai ir man nieko netrūksta dabar jau neduosiu savo papo niekam.

Kuo daugiau tokių forumo dalyvių kaip tadas1991, nes jo beveik kiekvienas postas, mano manymu, kad ir ne pagal jo amžių, tačiau labai brandus. Turėtų išeit iš tavęs geras specialistas auto srityje. :beer:

:beer: Ačiū už gražius žodžius, tik nežinau, kie jų aš verC.
Specialistas gal išeitų, jei skirčiau tam daugiau laiko ir pastangų. O dabar toks reikalas, kad kol jaunas - noriu labai daug visko aprėpti, ir viskas yra įdomu

O dėl dalinimosi informacija - mano nuomone, tas ir yra pagrindas visos automobilizmo mėgėjų varančiosios jėgos. Kadangi tokių automobilininkų susivienijimų, kokie buvo ,dabar jau nebėra, nes viskas persikėlė į elektroninę erdvę su retkartiniais bendraminčių susitikimais, tai reikia bent tą elektroninę erdvę palaikyt.
Šiaip turiu meninį vidurinį išsilavinimą - diplomuotas gimnazinio mokslo diplomu skulptorius. Rytoj apgynęs darbą tapsiu dar ir diplomuotu statybos inžinieriumi. O toliau matysim
Automobiliai ir jų remontas, aplamai darbas prie technikos - vien laisvalaikis, kuri pradėjo rastis nuo visiško nulio prieš gal 10 metų, kai pradėjom bandyti taisyti savo dviračius.
Ir beveik visos žinios įgytos savarankišai, bandymų metodu, retkarčiais pasiklausiant labiau patyrusių žmonių patarimo, kažką sugadinant ir vėliau sutaisant arba ne. Na ir t.t.
O parašyti, ką žinau arba manau (spėju, prognozuoju, įtariu ir t.t.), man patinka, ypač jei matau, kad žmogus gali ir jam pavyks pačiam pasidaryti, jei tik išdrįs pakrapštyt. Kartais nugrybauju, bet gal nieks nepyksta :D
O žmonių, kurie patys moka dirbt ir ateina su viena žinute vakar užsiregistravę, kažko paklausia, tada du puslapius aiškinasi ir galiausiai, sužinoję tikslų atsakymą, nebepasirodo daugiau, labai nemėgstu. Tai tas pats, kaip realiam gyvenime "lipti ant sprando" geram žmogui.
Todėl net ir pats, kartais įlįsdamas į kokį VW forumą paklaust kokio menko patarimo ar kažko, ko nežinau, perbėgu kitas temas toj skilty - ar nėra kažko, ką žinočiau ir galėčiau parašyt.
Kad galiausiai netaptų kaip užsienyje - kad išmetamos mašinos, nes atsiranda gedimai, kuriuos servise remontuoti per brangu arba net ir servise nemoka arba tingi užsiimti sudėtingesniais probleminiais atvejais, o žmogelis ar jų draugai nebemoka nė paprasčiausių darbų (nekalbu apie elektronikas ir mechatronikas), todėl automobiliai išmetami ir galiausiai patenka į panašius kraštus, kaip Lietuva, kur išradingi ir kūrybingi žmonės būna dar ir kažką visai neblogo sulipdo, kas sukelia kažkam džiaugsmą. Tai vat kai pradeda to kūrybiškumo mažėti - darosi liūdna. Ansčiau nesuprasdavau, kaip šiuolaikiniai vyrai gali būti tokiomis švariomis rankomis ir tokie neūkiški. Bet pasėdėjau praktiką atlikinėdamas kasdien ofise prie kompo pusantro mėnesio. Nuo ryto iki vakaro, o savaitgaliais rašydamas bakalaurą - išbalo ir maniškės. Tai šiandien jau sugrūdau į draugo C5 vieną iš tepaluotų purvinų skylių, iškart geriau pasidarė B)

Man atrodo, Laimonai, kad truputį sutampa mano filosofija šitoj srity su jūsiške :)
  • 0

Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune  :)

                                             autofrance.lt


#33 Robas

Robas
  • Nuolatiniai dalyviai
  • Pranešimai: 27
  • Vieta:United Kingdom/ Chichester
  • Automobilis:Peugeot 607 2.7hdi

Parašyta 2016 vasario 22 - 12:18

Sveiki, ruosiuosi keisti pagrindini dirza ir noreciau konsultacijos, radau visa komplekta pagrindinio dirzo ar cia butent tas apie kuri cia visi sneka? http://www.mister-au...a042KTB399.html
  • 0

#34 kokonas

kokonas
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 3.002
  • Vieta:Kaunas ir Shilute
  • Automobilis:Citroen C5 ir Peugeotas 307

Parašyta 2016 vasario 22 - 22:47

turi buti kodai:

DAYKTB399

DAYKTB694

 KAina pas mane sio komplekto 184 eur. 


  • 0

Naujos autodalys.
Automobiliu remontas(visu)

Kompiuterine diagnostika

Konsultacijos Tel 865766726[B]


#35 tadas1991

tadas1991

    Normaliai

  • Senbuviai
  • Pranešimai: 5.938
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:Peugeot: 406 Break 2,0HDi 80kw, 206sw 1,4i ; Citroen: BX,C15,ZX; ir dar antrs golfz

Parašyta 2016 vasario 23 - 02:12

Čia Intercars kodai. Šiaip Dayco komplektai eina su raidėm KTB. o kuro siurbliui rekomenduoju ne Dayco, o Ina komplektą, kuris apie 50eur gal gali kainuoti daugmaž. Krenta kaina visais 20eur :)


Šį pranešimą redagavo tadas1991: 2016 vasario 23 - 02:12

  • 0

Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune  :)

                                             autofrance.lt





Vartotojų skaito šią temą: 2

narių: 0, svečių: 2, slaptų narių: 0