Peršokti prie turinio


Nuotrauka

1.9 D ir 1.9 td bendros problemos


  • Prašome prisijungti, kad galėtumėte parašyti atsakymą
Temoje atsakymų: 344

#181 Vadovas

Vadovas
  • Forumo naujokai
  • Pranešimai: 16
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:Peugeot 807

Parašyta 2011 liepos 24 - 18:17

Kodel tu taip nori pakeist ta motora?Jei tau dabar prapute ta tarpine tai tegul sutvarko normalus meistras ir turesi gera varikli,nes zinosi kad sutvarkytas normaliai,o dabar imesi kita motora ir gal po poros dienu prapus vel tarpine ar netures kompresijos ar dar koks velnias....beto dedant kitoki motora nei pas tave buvo tau praktiskai niekas netiks,ieskosi dezes,kompu,pusasiu ir dar velnias zino ko ir dar klausimas ar pigiau iseis...dar net neaisku kaip su tvirtinimais...

jo,gal tu ir teisus...teks remontuoti sita varikli...
  • 0

#182 Vadovas

Vadovas
  • Forumo naujokai
  • Pranešimai: 16
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:Peugeot 807

Parašyta 2011 liepos 25 - 09:02

gal turit kas parduot toki varikli?tik kad cielo reik,pasirodo pas mane galva trukus,ir dar daug kas suesta...
  • 0

#183 STOPforce

STOPforce
  • Moderatoriai
  • Pranešimai: 2.200
  • Vieta:Vilniaus priemiestis
  • Automobilis:p e u g e o t

Parašyta 2011 liepos 25 - 10:30

gal turit kas parduot toki varikli?tik kad cielo reik,pasirodo pas mane galva trukus,ir dar daug kas suesta...

o ką reiškia čielo? bloko su galva? ar su purkštukais, kuro siurbliu ir t.t.

Aš parduoti neturiu, bet manau galėtum konkrečiau aprašyti ko reikia.
  • 0
kažkaip.....

#184 Vadovas

Vadovas
  • Forumo naujokai
  • Pranešimai: 16
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:Peugeot 807

Parašyta 2011 liepos 25 - 10:45

cielas tai su siurbliu,purkstukais,turbina.
  • 0

#185 STOPforce

STOPforce
  • Moderatoriai
  • Pranešimai: 2.200
  • Vieta:Vilniaus priemiestis
  • Automobilis:p e u g e o t

Parašyta 2011 liepos 25 - 10:57

cielas tai su siurbliu,purkstukais,turbina.

o ar apsimoka? :hmm:

aisku kaip pasiseks, bet jei:

blokas 200
galva 200
siurblys 200
purkstukai 150
turbina 150

:doh:
dar jei pridejus pakeitimo kaina...

P.S. blokas/galva tinka nuo visokiu 306, 405 ir t.t. bet del vietos po kapotu turbina skiriasi.
  • 0
kažkaip.....

#186 Vadovas

Vadovas
  • Forumo naujokai
  • Pranešimai: 16
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:Peugeot 807

Parašyta 2011 liepos 25 - 13:57

o ar apsimoka? :hmm:

aisku kaip pasiseks, bet jei:

blokas 200
galva 200
siurblys 200
purkstukai 150
turbina 150

:doh:
dar jei pridejus pakeitimo kaina...

P.S. blokas/galva tinka nuo visokiu 306, 405 ir t.t. bet del vietos po kapotu turbina skiriasi.

Na laukiu dabar saraso is meistru ko butent reikes,tada parasysiu ir gal padesit man apsisprest :) buvau citrinoj skaites kad visa varikli su purkstukais,be turbinos ir be siurblio uz 400lt atiduoda,tai taip ir susimasciau... :)
  • 0

#187 Vytas406

Vytas406
  • Forumo naujokai
  • Pranešimai: 17
  • Automobilis:peugeot 406

Parašyta 2011 rugpjūčio 12 - 16:42

Sveiki,taigi tokia beda yra. Automobilis peugeot 406 1.9td,1996m, vedant salta varikli uzsikuria is puses apsisukimo,vedant karsta reikia sukti kokias 10sekundziu,taciau laikant ant degimo 15sekundziu suklinksi rele tada kuriasi gerai,taigi ar cia taip turi buti ,kad visada reikia laukt tiek,ar cia bedos siurblyje ar dar kur,siurblys bosch.
  • 0

#188 Eddy

Eddy
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 4.754
  • Vieta:Silale
  • Automobilis:Volvo Xc70 2005 D4

Parašyta 2011 rugpjūčio 12 - 17:55

panasu, kad kompresija maza :hmm: nesukelia reikiamo spaudimo cilindruose ir nepakaitinus zvakiu sunkiai uzsikuria :hmm: ex 406 1,9td (erb135) silta uzsikurdavo is puses abaroto nekaitinus zvakiu. tas pats ir dabartinis 2,5td

Šį pranešimą redagavo Eddy: 2011 rugpjūčio 12 - 17:58

  • 0

Zmona laksto - Peugeot 206, 02m 1,4i 55kw..

 


#189 Vytas406

Vytas406
  • Forumo naujokai
  • Pranešimai: 17
  • Automobilis:peugeot 406

Parašyta 2011 rugpjūčio 12 - 19:40

O negali cia siurblio beda buti?bet tada jai siurblys butu kaltas tikriausiai ir nekaitinus vestus.kai rele tik ikaisti suspraksi tas garsiukas tada siltas gerai vedasi.
  • 0

#190 Eddy

Eddy
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 4.754
  • Vieta:Silale
  • Automobilis:Volvo Xc70 2005 D4

Parašyta 2011 rugpjūčio 14 - 19:00

jei siurblys butu, tai jam butu dalampacki kaitinai zvakes ar ne..
  • 0

Zmona laksto - Peugeot 206, 02m 1,4i 55kw..

 


#191 pauliusj

pauliusj
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 1.751
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:Lancia Lybra 2.4 JTD

Parašyta 2011 rugpjūčio 14 - 21:13

pas mane, pas 306a su 1.9td tas pats budavo...siaip nesigilinau del ko...saltas vesdavosi is puse apsisukimo, o karstas ilgiau sukdavos..o geriau kurdavos, kai zvakes sildyt nustodavo, buvo tokia hipoteze, kad ant karsto starteriui mases pritruksta, arba, kad starteris pavarges ir karsta sunkiau pasuka...na bet speliones cia, nes is tikro tingejau gilintis ir netruktde man...beje kompresija gera buvo...saltas net ir prie -30 kures gerai.. Siaip tokios nesamones labai tiketinos jei voztuvai nesureguliuoti buna, butent, pasede, tarpukas per mazas, o ikaitus dar sumazeja ir voztuvas tampa praktiskai uzspaustas.:)

Šį pranešimą redagavo pauliusj: 2011 rugpjūčio 14 - 21:15

  • 0

Visos automobiliu remonto paslaugos. Diagnostika, prieziura ir remontas. 861396343 Kaunas


#192 Eddy

Eddy
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 4.754
  • Vieta:Silale
  • Automobilis:Volvo Xc70 2005 D4

Parašyta 2011 rugpjūčio 23 - 08:03

Prisistatau i tema. Manasis 2,5td 605 p.. Dabar kankinuosi jau gal 1,5 menesio, nuo kada pradejo gaudyti ora uzgesintam varikliui. oro gaudymas baigesi savaime., bet po sio insidento pakaitinus zvakes, kai lempute uzgesta zvakiu kuriant, uzsikuria is 2-3 sukimo ., dar sunkiai pagauna ir koseja kaip sergantis zveris, ir pilasi pilkais dumais is gluso., taip tesiasi apie 5 - 10s po to susitvarko ir jokio dumo , nei gazuojant nei vaziuojant, zodziu svaru.. Dabar uzvakar isbandziau toki varianta., zvakes pakaitinu 3 kartus., tai yra ijungiu ir isjungiu ir vel ijungiu taip toliau palaukdamas kol uzgesta lemute zvakiu taip 3 kartus ir tada kai uzgesta kuriu., tokiu budu uzsikuria is puses abaroto ir is sykio dirba idealiai. praeita ziema jau prie -15 uztekdavo pakaitinti viena karta ir kurti is karto kai uzgesta ir dirbdavo puikiai... kas cia dabar uzejo? jei budu oro gaudymas, tai ir po triju kartu kaitinimo blogai kurtusi.. ar zvakes baigiasi? jei butu nors viena zvake sugedusi tai irgi neadetu nei 3 kaitinimai. kokios mintys?
  • 0

Zmona laksto - Peugeot 206, 02m 1,4i 55kw..

 


#193 Algis17

Algis17
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 112
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:Peugeot 607 2.7 HDi 2008m.

Parašyta 2011 rugpjūčio 23 - 08:20

Prisistatau i tema. Manasis 2,5td 605 p..
Dabar kankinuosi jau gal 1,5 menesio, nuo kada pradejo gaudyti ora uzgesintam varikliui. oro gaudymas baigesi savaime., bet po sio insidento pakaitinus zvakes, kai lempute uzgesta zvakiu kuriant, uzsikuria is 2-3 sukimo ., dar sunkiai pagauna ir koseja kaip sergantis zveris, ir pilasi pilkais dumais is gluso., taip tesiasi apie 5 - 10s po to susitvarko ir jokio dumo , nei gazuojant nei vaziuojant, zodziu svaru..
Dabar uzvakar isbandziau toki varianta., zvakes pakaitinu 3 kartus., tai yra ijungiu ir isjungiu ir vel ijungiu taip toliau palaukdamas kol uzgesta lemute zvakiu taip 3 kartus ir tada kai uzgesta kuriu., tokiu budu uzsikuria is puses abaroto ir is sykio dirba idealiai. praeita ziema jau prie -15 uztekdavo pakaitinti viena karta ir kurti is karto kai uzgesta ir dirbdavo puikiai...
kas cia dabar uzejo? jei budu oro gaudymas, tai ir po triju kartu kaitinimo blogai kurtusi.. ar zvakes baigiasi? jei butu nors viena zvake sugedusi tai irgi neadetu nei 3 kaitinimai. kokios mintys?

pas mane irgi tas pats, bandysiu tikrinti pakaitinimo zvakes
  • 0
Jeigu kelias veda į tikslą, tai nesvarbu jo ilgumas.

#194 Eddy

Eddy
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 4.754
  • Vieta:Silale
  • Automobilis:Volvo Xc70 2005 D4

Parašyta 2011 rugpjūčio 23 - 10:42

Prisistatau i tema. Manasis 2,5td 605 p..
Dabar kankinuosi jau gal 1,5 menesio, nuo kada pradejo gaudyti ora uzgesintam varikliui. oro gaudymas baigesi savaime., bet po sio insidento pakaitinus zvakes, kai lempute uzgesta zvakiu kuriant, uzsikuria is 2-3 sukimo ., dar sunkiai pagauna ir koseja kaip sergantis zveris, ir pilasi pilkais dumais is gluso., taip tesiasi apie 5 - 10s po to susitvarko ir jokio dumo , nei gazuojant nei vaziuojant, zodziu svaru..
Dabar uzvakar isbandziau toki varianta., zvakes pakaitinu 3 kartus., tai yra ijungiu ir isjungiu ir vel ijungiu taip toliau palaukdamas kol uzgesta lemute zvakiu taip 3 kartus ir tada kai uzgesta kuriu., tokiu budu uzsikuria is puses abaroto ir is sykio dirba idealiai. praeita ziema jau prie -15 uztekdavo pakaitinti viena karta ir kurti is karto kai uzgesta ir dirbdavo puikiai...
kas cia dabar uzejo? jei budu oro gaudymas, tai ir po triju kartu kaitinimo blogai kurtusi.. ar zvakes baigiasi? jei butu nors viena zvake sugedusi tai irgi neadetu nei 3 kaitinimai. kokios mintys?

pas mane irgi tas pats, bandysiu tikrinti pakaitinimo zvakes

kogero teks ir man ta daryti. issisukti visas zvakes ir tikrinti ar visos vienodai per ta pati laika uzkaista... ar galimas toks variantas, kad viena kokia zvake nedakaista?
  • 0

Zmona laksto - Peugeot 206, 02m 1,4i 55kw..

 


#195 brizas

brizas
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 777
  • Vieta:siauliai
  • Automobilis:peugeot605 2.1 td 1997m

Parašyta 2011 rugpjūčio 23 - 11:33

idomu, kaip gali savaime susitvarkyt oro gaudymas :wacko: ? man jei pastatau priekiu zemyn kuriasi geriausiai ,kad ir po keliu paru, o jei priekis i virsu tai po keliu valandu jau reik pasukt. Itariu kriause nelaiko, bet pries uzkuriant papompuoji ir uzsikuria is karto.
  • 0
joks materialus kunas ,turintis rimties mase, negali virsyti sviesos greicio

#196 Eddy

Eddy
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 4.754
  • Vieta:Silale
  • Automobilis:Volvo Xc70 2005 D4

Parašyta 2011 rugpjūčio 23 - 12:35

per visa laika kiek jau ji turiu tai pora sykiu yra uzeje taip.. viena syki truko vos diena kol uzsipyliau kuro ., paskutini karta pries menesi truko jau kelias dienas., bet papumpuodavau kaip tu sakei ir uzsikurdavo., bet dabar susitvarke pats., o kaip ne neisivaizduoju. kazkas bake su voztuvais ne to prie uzpylimo., nes visa sistema pas mane ok iki siurblio
  • 0

Zmona laksto - Peugeot 206, 02m 1,4i 55kw..

 


#197 pauliusj

pauliusj
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 1.751
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:Lancia Lybra 2.4 JTD

Parašyta 2011 rugpjūčio 23 - 17:53

eddy, o tu pabandyk po zvakiu kaitinimo lemputes uzgesimo palaukti kol sucakses zvakiu rele ir tada kurk..arba uzgesus lemputei, pasuk starteri per puse rato pie 0.5sekundes, tada atleisk rakteli, o po to vel pasuk i uzkurimo padeti..
  • 0

Visos automobiliu remonto paslaugos. Diagnostika, prieziura ir remontas. 861396343 Kaunas


#198 Eddy

Eddy
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 4.754
  • Vieta:Silale
  • Automobilis:Volvo Xc70 2005 D4

Parašyta 2011 rugpjūčio 24 - 08:22

eddy, o tu pabandyk po zvakiu kaitinimo lemputes uzgesimo palaukti kol sucakses zvakiu rele ir tada kurk..arba uzgesus lemputei, pasuk starteri per puse rato pie 0.5sekundes, tada atleisk rakteli, o po to vel pasuk i uzkurimo padeti..

pauliauj.,- anksciau (iki 2011 sausio ziemos salti rytai ir panasiai) visada kurdavau tik kai sucaksedavo rele zvakiu. uzsikurdavo lygiai taip pat kaip dabar aprasiau, po 3 sukimu ir kosedavosi ziauriai., tada ant bairio pradejau kaitinti ir kurti is karto is pirmo karto kai tik uzgesdavo lempacka, tada uzsikurdavo spol abarot, idealiai dirbdavo., tai nuo to laiko taip ir kurdavau ir buvo ok., iki dabar, kol kazkas atsitiko, kad gaunu kaitint 3 kartus kad vel kurtus spol abarot.. tada ziema buvo isivaizdavau, taip, kad kuriant is kart uzgesus lemputei, zvakes dar buna kaitinamos ir tai palengvindavo uzkurima., o suklaksejus relei kai zvakes nebekaisdavo, variklis saltais rytais jo kameros spedavo atsvesti po zvakiu ir to pasekoje blogiau kurdavos. aisku praeitais metais iki ziemos visada kurdavau po reles ir budavo liux., bet kai pamaciau kad ziema taip yra blogai, tai kurdavau po lemputes jau ir budavo ok.
isbandysiu tavo varianta., uzgesus lemputei sekundei pasuksiu starteri., ir po to vel kursiu.. bet nematau is to nelabai ka gero :hmm:
  • 0

Zmona laksto - Peugeot 206, 02m 1,4i 55kw..

 


#199 Svečias_virginvadas_*

Svečias_virginvadas_*
  • Svečiai

Parašyta 2011 rugpjūčio 24 - 08:34

sveiki turiu tokia problemele uzvedus varikli kol saltas labai dumina buvau pas mehanika viska pakeite tepalus filtrus bet nepadejo sako gali buti kuro pompa bet nera isitikines 100% o tai keisti vien del patikrinimo truputi brangoka gal kas zinote kas gali buti variklis 1.9 td ir kurioje vietoje randasi ta kuro pompa? :pug:
  • 0

#200 pauliusj

pauliusj
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 1.751
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:Lancia Lybra 2.4 JTD

Parašyta 2011 rugpjūčio 24 - 09:17

na as tik kaip viena is variantu pasiuliau, man panasiai su 1.9td darydavos, tai suktelejus paskui kuriant uzsikurdavo iskart...nors pas mane saltas kures geriau nei siltas, o siltas normaliai kurdavos tik po suktelejimo..o siaip pas tave variantu tikrai daug gali buti, be to ir sistema pas tave mandresne, nei pas 1.9..neprosal gal ir kompresija pasimatuot butu, bei voztuvu tarpelius pasitikrint.:)
  • 0

Visos automobiliu remonto paslaugos. Diagnostika, prieziura ir remontas. 861396343 Kaunas





Vartotojų skaito šią temą: 1

narių: 0, svečių: 1, slaptų narių: 0