Šį pranešimą redagavo kebabas: 2011 rugsėjo 27 - 18:06
variklio skirtumai 66 kw 80kw
#21
Parašyta 2011 rugsėjo 27 - 18:05
#22 Svečias_Emigrantas_*
Parašyta 2011 rugsėjo 27 - 18:48
#23
Parašyta 2013 lapkričio 13 - 12:13
#24
Parašyta 2013 lapkričio 13 - 20:45
#25
Parašyta 2013 lapkričio 13 - 22:17
jei viskas kas susije su variklio darbu tvarkoje yra,pats variklis geros bukles ir priziurimas(tepalai...filtrai keiciami kokybiski),taj kw ir sukimomo momenta eina uzkelt normaliai tikrai,+ dar pastatai intercoolery ir pajausi didely skirtuma nuo stoko tikrai,bus siek tiek juodo dumelio,bet lietuvoje yra ismananciu ecu programas ir padaris normaliai tik nereikia persistengti.Manai be intercoolerio is 66kw pakila daugiau?
pats vazineju jau pora metu su pakeista programa,dar dejau intercoolery,tai nebaisu iseit jau ir ant lenkimo ar siaip kada pralekt,kuro sanaudos virs 6ltr/100km misrios,aisku prie gero greit priprantama ir norisi dar daugiau galios
#26
Parašyta 2014 balandžio 08 - 13:41
visu pirma ne turbina pucia ora i degimo kamera ,o kompresorius, ismetamuju duju sukama turbina suka pr jos pritaisyta kompresoriu ,kuris tiekia suspausta ora i degimo kamera , taciau kompresoriuje oras ikaista ir isreteja todel ipucias oro kiekis sumazeja ,tam statomas ausintuvas (interkuleris), kuris vel atvesina ora iki reikiamos temperaturos ,todel nesvarbu ar ziema ar vasara, oras ten vistiek kaista...Pauliau ash dyzelinio variklio darba zinau smile.gif teisingai kad kuras cilindruose uzsidega nuo suspausto oro kuris spaudzhiamas ir ikaista, bet tas oras spaudzhiamas jau uzh turbinos ir cilindruose, bet ne iki turbinos, tai uzhtat ir klausiu ar jis tiek pashyla iki turbinos daeidamas kad intercoolerio radiatorius ji ataushintu? Ash tai zinau kad skiriais kompo softas, ir kad chipuojant dametama ir 14 ir visi 23 kw, c ekaip ant bulkswagenu kur yra 66 su 1.9 tdi padaromi ir visi 96 kw. . Bet ce diskusijai ir imeciau toki pamastyma kaip kad zmones galvoja kad intercooleris dadeda 20 kw ;)
#27
Parašyta 2014 balandžio 08 - 16:34
mates turbinos sandara?visu pirma ne turbina pucia ora i degimo kamera ,o kompresorius, ismetamuju duju sukama turbina suka pr jos pritaisyta kompresoriu ,kuris tiekia suspausta ora i degimo kamera , taciau kompresoriuje oras ikaista ir isreteja todel ipucias oro kiekis sumazeja ,tam statomas ausintuvas (interkuleris), kuris vel atvesina ora iki reikiamos temperaturos ,todel nesvarbu ar ziema ar vasara, oras ten vistiek kaista...
Naujos autodalys.
Automobiliu remontas(visu)
Kompiuterine diagnostika
Konsultacijos Tel 865766726[B]
#28
Parašyta 2014 balandžio 08 - 20:47
apsisviesk.mates turbinos sandara?
#29
Parašyta 2014 balandžio 09 - 09:09
Tai kur matai ta kompresoriu kuri suka turbinos menteles?apsisviesk.mates turbinos sandara?
Turbina ir yra turbina, nera ten kompresoriaus.
Auto su kompresoriumi velgi kitas reikalas, kompresoriai pas MB ir Volvo budavo, gal ir dabar deda nezinau
Yra tiesiog 2 turbinos puses ishmetimo ir iputimo. Ishmetimo puseje dujos suka turbinos menteles, o iputimo puseje turbinos menteles ipucia ora kuris per intercoolerio radiatoriu eina i isiurbimo kolektoriu. Tokio kaip kompresoriaus turbinoje nera. Galima tik sakyti kad yra kompresorine (iputimo) puse.
Nereikia klaidinti zhmoniu
Naujos autodalys.
Automobiliu remontas(visu)
Kompiuterine diagnostika
Konsultacijos Tel 865766726[B]
#30
Parašyta 2014 balandžio 09 - 09:26
Drasusapsisviesk.mates turbinos sandara?
#31
Parašyta 2014 balandžio 09 - 17:54
Jei nenori zmoniu klaidinti ,tai ir neklaidink .Ta tavo pamineta kompresorine puse yra centrifuginis kompresorius ,jei tau isgirdus zodi kompresorius pries akis iskyla tik placiai naudojamas stumuoklinis agregatas ,tai cia jau kita kalba. Turbinos skirtos sukurti sukamaji judesi ir perduoti ji vartotojui ,siuo atveju centrifuginiam kmprasoriui ,tai galetu buti ir generatorius ar dar kas panasaus.Tai kur matai ta kompresoriu kuri suka turbinos menteles?
apsisviesk.mates turbinos sandara?
Turbina ir yra turbina, nera ten kompresoriaus.
Auto su kompresoriumi velgi kitas reikalas, kompresoriai pas MB ir Volvo budavo, gal ir dabar deda nezinau
Yra tiesiog 2 turbinos puses ishmetimo ir iputimo. Ishmetimo puseje dujos suka turbinos menteles, o iputimo puseje turbinos menteles ipucia ora kuris per intercoolerio radiatoriu eina i isiurbimo kolektoriu. Tokio kaip kompresoriaus turbinoje nera. Galima tik sakyti kad yra kompresorine (iputimo) puse.
Nereikia klaidinti zhmoniu
Vartotojų skaito šią temą: 1
narių: 0, svečių: 1, slaptų narių: 0