607 2.2hdi priežiūra
#1
Parašyta 2011 rugsėjo 17 - 15:05
#2
Parašyta 2011 rugsėjo 17 - 16:59
'89 205 CJ 1.4TU
#3
Parašyta 2011 rugsėjo 17 - 17:27
#4
Parašyta 2011 rugsėjo 17 - 17:41
#5
Parašyta 2011 rugsėjo 17 - 18:04
Nori sugadinti TURBINA? tada pilk SINTETIKA. Vienareiksmiskai.Dėkoju už atsakymus.
Akumai pas mane 2, keisiu tą, kuris po kapotu, kadangi ten idėtas 55ah Kam skirtas tas antras akumas?
Kuom geriausia sutepti veidrodžius?
Tepalus pilsiu tik sintetinius 5w40, tik gamintojo neišsirenku, seniau peugeot neteko turėti, kiek skaičiau manuala, berods esso ir total priklauso pezukam ar tai reikšmės neturi didelės? Vieni sako keisti tepalus kas 12-15k, gamintojas nurodo kas 20k, kur tiesa?
Pasikalbek su betokiu turbinu meistru ir tau pasakys ta pati. NAUJAI MASINAI TAIP, sintetika OK, bet senam kibiriukui kaip kad MUSU - PUSIAU.
Peugeot, Citroen, DS, Renault, Dacia - diagnostika. FAP, EGR programavimas, chiptuning. 8sesi70penki7638
#6
Parašyta 2011 rugsėjo 17 - 19:08
savo turbinu meistrui gali pasakyti kad tegul isitrina galva,nuo kada turbina sugenda jei tepalus normalius pili?Nori sugadinti TURBINA? tada pilk SINTETIKA. Vienareiksmiskai.Dėkoju už atsakymus.
Akumai pas mane 2, keisiu tą, kuris po kapotu, kadangi ten idėtas 55ah Kam skirtas tas antras akumas?
Kuom geriausia sutepti veidrodžius?
Tepalus pilsiu tik sintetinius 5w40, tik gamintojo neišsirenku, seniau peugeot neteko turėti, kiek skaičiau manuala, berods esso ir total priklauso pezukam ar tai reikšmės neturi didelės? Vieni sako keisti tepalus kas 12-15k, gamintojas nurodo kas 20k, kur tiesa?
Pasikalbek su betokiu turbinu meistru ir tau pasakys ta pati. NAUJAI MASINAI TAIP, sintetika OK, bet senam kibiriukui kaip kad MUSU - PUSIAU.
vat jeigu shuda 10w40 pilstoma ish backu pili tada ir suesi turbina ir varikli.
pilsi zmogau normalius tepalus 5w30 nesvarbu ar total ar esso a castrol ar valvoline ir nebus bedu. Ka rfekomenduoja peu peu vadovas kokius tepalus pilti? tai jis ta rekomendavo tais metais kada peu peu gamintas. t.y. 2001-2004 metais. nuo to laiko tepalu gamyba toli pazhenge i prieki.
Ash asmenishkai naudoju fosser belgishkus tepalus gaunu po 80 l/4 litrus ir nesuku sau smegenu.
Naujos autodalys.
Automobiliu remontas(visu)
Kompiuterine diagnostika
Konsultacijos Tel 865766726[B]
#7
Parašyta 2011 rugsėjo 17 - 19:25
VBSNori sugadinti TURBINA? tada pilk SINTETIKA. Vienareiksmiskai.
Pasikalbek su betokiu turbinu meistru ir tau pasakys ta pati. NAUJAI MASINAI TAIP, sintetika OK, bet senam kibiriukui kaip kad MUSU - PUSIAU.
#8
Parašyta 2011 rugsėjo 19 - 08:15
#9
Parašyta 2011 rugsėjo 19 - 08:22
Neatjungiau veidrodėliu ir prie -30 ir vazinejau vargo nemačiau...Veidrodelius siulyciau atsijungti programiskai, kad rakinant masina automatiskai neuzsilenkinetu. Gali tepti kaip nori ir kuo nori bet ziema prie -20 bent vienam veidrideliui bus sakes. Cia is patirties. Ir jeigu bagazine su automatiniu atidarymu ir uzdarymu tai irgi primygtinai rekomenduoju atsijungti traukute ir ziema bagazine atiderinet rankom, nes pakelimo mechanizmo dantraciai platmasiniai labai labai nepatvarus - luzta greit ir visam laikui.
'89 205 CJ 1.4TU
#10
Parašyta 2011 rugsėjo 19 - 09:01
Naujos autodalys.
Automobiliu remontas(visu)
Kompiuterine diagnostika
Konsultacijos Tel 865766726[B]
#11
Parašyta 2011 rugsėjo 20 - 22:46
#12
Parašyta 2011 rugsėjo 20 - 22:51
filtras sloike,atsargei atjung šlangutes ir atsuk filtra su galvute(raktas),jei teisingos rankos žvakes pakeisi,jei pirmas kartas gali nulaužti.Salono filtra radau ir pasikeiciau.
Akumuliatoriu taip pat, idejau 80aH 700A.
Tepalai laukia ryt, pilsiu pilna sintetika total 5w40 apie pusiau sintetinius tepalus tokiam automobiliui visiskai nesutinku.
Po to liks dirzai.
Dar klausimas, kuro filtras kaip supratau tame juodame slovike. Ar sunku ji keisti ar reikia atjungineti slngutes ar atsisuka ir taip?
Ir kaip su pakaitinimo zvakemis ar sudetinga pakeisti paciam?
#13
Parašyta 2011 rugsėjo 21 - 07:07
tiek kad durnas priejimas prie pakaitinimo zvakiu ir greit ju nepasikeisi.Ir kaip su pakaitinimo zvakemis ar sudetinga pakeisti paciam?
Geriausia nieko neveikti,o po to dar pailseti..
#14
Parašyta 2011 rugsėjo 21 - 07:31
saunu, kad ruosies taip priziureti pugzli.,....pusiau sintetinius tepalus tokiam automobiliui visiskai nesutinku.
bet kas is to tolko gero kai ipilsi pilna sintetika varikliui turbut prabegusiui iki 200kk ar virs
Zmona laksto - Peugeot 206, 02m 1,4i 55kw..
#15
Parašyta 2011 rugsėjo 21 - 08:18
tai pagal tave jau su varikliais virš 300kk tik atrabotkės tinka?jeigu gamintojas nustatė tepalo klampuma tai ir naudoji.pvz.:vienoms mašinoms reikalingas ir hidrokompensatoriu tepimas,kitoms ne(su reguliuojamais vožtuvais),tai pagal tave jau galima prastesnius tepalus pilt,nes abi po 300kk prabėgusiosbet kas is to tolko gero kai ipilsi pilna sintetika varikliui turbut prabegusiui iki 200kk ar virs
#16
Parašyta 2011 rugsėjo 21 - 14:18
#17
Parašyta 2011 rugsėjo 21 - 14:20
tai ar nusipirkai kuro filtra? koki? Nes man siandien nepavykoDar klausimas, kuro filtras kaip supratau tame juodame slovike.
#18
Parašyta 2011 rugsėjo 21 - 14:33
manasis jau prabeges 365000 km ,ir vis dar pilu pilna sintetika,ir bedu nematau,nei man jis dingsta nei varva,vaziuoja puikiai,tas kas mano kad jau daugiau pravaziaves ir jau pilt tik mileraline alyva labai klystasaunu, kad ruosies taip priziureti pugzli.,....pusiau sintetinius tepalus tokiam automobiliui visiskai nesutinku.
bet kas is to tolko gero kai ipilsi pilna sintetika varikliui turbut prabegusiui iki 200kk ar virs
#19
Parašyta 2011 rugsėjo 21 - 14:58
#20
Parašyta 2011 rugsėjo 21 - 18:09
Dar nepirkau, keisiu kartu su dirzais turbut, uz kokio menesio ar poros savaiciu. O kodel nepavyko? As eolte domejausi yra mann kaina ~60+lt, o kiti ir pigesniu turi.tai ar nusipirkai kuro filtra? koki? Nes man siandien nepavyko
Vartotojų skaito šią temą: 4
narių: 0, svečių: 4, slaptų narių: 0