Peršokti prie turinio


Nuotrauka

406 rankinio trosas


  • Prašome prisijungti, kad galėtumėte parašyti atsakymą
Temoje atsakymų: 16

#1 Nelegals

Nelegals
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 1.451
  • Vieta:Panevėžys
  • Automobilis:Peugeot 406 2.0 16v; Citroën C5X7 2,2HDi 125 kw

Parašyta 2011 spalio 06 - 19:43

Sveiki, o buvo taip... Traukiu siandien rankini ir toks pokst..rankinio nebera. Uzvaziavau ant estakados paziureti, o gi nutruko ties ta vieta, kur kabinasi atskiras troselis i desines puses(keleivio puses) rata. Tai nukirmijo ta priekinio troso dalis(einanti nuo riciago) kur yra ipresuota i ta ch*jovina, kur kartu maunasi desinio rato troselis. Kas mate ta mechanizma, tas supras... Kita puse kur su plastmase i kairi rata, viskas tvarkoj. Klausimas. Ar imanoma ten dar kaip nors sukabinti, suvirinti ar dar ka padaryti, ar svieciasi priekines troso dalies keitimas? Jeigu taip, tai kiek yra reikalu ji pakeisti? Kiek ziurejau, reikia nusiimti ekrana vadinama virs duslintuvo, gal net ir pati duslintuva. O kaip toliau? Is po apacios ten imanoma ji visiskai atsijungti, ar reikes dar ir visa konsole centrine lauk lupti ir prieiti prie riciago?Jei taip, tai reikalu kaip parsa pasipjovus :doh:

Va cia jo pavyzdys.
http://manodalys.lt/...uct=1078770034a

Ir dar.. bevaziuodamas ant tos estakados kazkokiu budu kaip moteriske sugebejau pasvilinti sankaba :doh: :blush: atsidarius kapota ir kvapelis jautesi :shy: cia jau kokie pozymiai jos lenda, ar kaip yra? Tik nesmeizkit uz toki poelgi :shy:

Šį pranešimą redagavo Nelegals: 2011 spalio 06 - 20:00

  • 0

#2 Roccas

Roccas
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 1.757
  • Vieta:Far away
  • Automobilis:"Skateboard"

Parašyta 2011 spalio 06 - 20:00

Nugi nėra kas veikti tą trosą pakeisti centrinį.Išsiardai plasmases aplink rankinį, atsileidi truputį duslintuvą dėl priėjimo ir viskas.Niekas troselių nevirina :fool:
  • 0
P406 2.0 16v XU10J4R.The fastest one after full engine rebuilt...Rides on bioethanol E85

#3 Nelegals

Nelegals
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 1.451
  • Vieta:Panevėžys
  • Automobilis:Peugeot 406 2.0 16v; Citroën C5X7 2,2HDi 125 kw

Parašyta 2011 spalio 06 - 20:02

Na vat uzkliuvo tas virinimas :) cia tik kaip pavizdi pateikiau :wh:
  • 0

#4 robiniuz

robiniuz
  • Nuolatiniai dalyviai
  • Pranešimai: 224
  • Vieta:Siauliai
  • Automobilis:Peugeot 406 2.0 16V + LPG

Parašyta 2011 spalio 07 - 17:46

Nugi nėra kas veikti tą trosą pakeisti centrinį.Išsiardai plasmases aplink rankinį, atsileidi truputį duslintuvą dėl priėjimo ir viskas.Niekas troselių nevirina :fool:

na kai as keiciau pagrindini rankinio troseli, man teko visa glusa ismaut ir pasidet salia masinos :D
  • 0

#5 Nelegals

Nelegals
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 1.451
  • Vieta:Panevėžys
  • Automobilis:Peugeot 406 2.0 16v; Citroën C5X7 2,2HDi 125 kw

Parašyta 2011 spalio 07 - 21:05

O visas tolesnis procesas sudetingas?glusa iki katalizatoriaus emei?vidurini bakeli su galiniu?
  • 0

#6 Nelegals

Nelegals
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 1.451
  • Vieta:Panevėžys
  • Automobilis:Peugeot 406 2.0 16v; Citroën C5X7 2,2HDi 125 kw

Parašyta 2011 spalio 08 - 07:13

Gal kas zino koks turi stovet trosas?koda ar ka?nes pardej pasakius metus(96),kad stabdziai diskiniai,rankinis atskirame bugne,tai tie pakausi krapsto i kataloga ziuri,sako eee yra 3 variantai su skirtingais ilgiais ir kurio reikia teigia nezinantys.gal kas zino?
  • 0

#7 Nelegals

Nelegals
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 1.451
  • Vieta:Panevėžys
  • Automobilis:Peugeot 406 2.0 16v; Citroën C5X7 2,2HDi 125 kw

Parašyta 2011 spalio 11 - 19:55

Komentaru nebereikia.Trosas pakeistas.
  • 0

#8 remyga0852

remyga0852
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 382
  • Vieta:Siauliai
  • Automobilis:Peugeot 406 2HDI

Parašyta 2013 birželio 16 - 08:07

Sveiki. Kaip pezui 406 2 HDi 66Kw paverzti rankinio trosa? Turetu buti kiek zinau kai trauki ~ 3 klikus, o pas mane ju visi ~ 9!!! dekui uz patarimus.
  • 0

#9 Hitman

Hitman
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 585
  • Vieta:Šiauliai
  • Automobilis:Peugeot 508, 2012m, 2.0HDI 100kw

Parašyta 2013 birželio 16 - 14:28

Nusiimi rata ir per ten esancia skylute su atsuktuvu pakeli rankinio kaladeles, turetu pasiverzti, jei kaladeles nesudilusios visai.
  • 0

#10 kokonas

kokonas
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 3.002
  • Vieta:Kaunas ir Shilute
  • Automobilis:Citroen C5 ir Peugeotas 307

Parašyta 2013 birželio 16 - 14:54

Nusiimi rata ir per ten esancia skylute su atsuktuvu pakeli rankinio kaladeles, turetu pasiverzti, jei kaladeles nesudilusios visai.

o kartais ne ish vidaus po tuneliu tarp sedyniu rankinio trosas pasitempia?
  • 0

Naujos autodalys.
Automobiliu remontas(visu)

Kompiuterine diagnostika

Konsultacijos Tel 865766726[B]


#11 tmatematikas

tmatematikas
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 79
  • Automobilis:Peugeot 406 1999 2.0 HDi 66kW

Parašyta 2013 birželio 16 - 16:40

Čia buvo teisingai parašyta: pagal idėją ne tempti trosą reikia, o sukelti kaladėles (nebent jos jau sukeltos). Bet turiu klausimą šioj vietoi, pas mane P406 gale būgnai. Ar ne pačios kaladėlės turėtų susikelt iki reikiamo atstumo? Teko žiemą servise keisti gale cilindriukus (domėjausi kaldėlėmis, bet jų dar labai daug likę tai nejudinau, o cilindriukai truputį leido jau), tai paskui jaučiau, kad susikėlė (iš pradžių visai nelaikė ir stabdžių pedalas smigo, bet po keliolikos užtraukimų/pastabdymų ok). Bet va kas mane domina: kai sustoju prie šviesoforo važiuojant nuo Parodos kalno, tai traukiu kokius 5 gal click, bet pakankamai rimtai iš jėgos ir tik tada laiko. Šiaip jei pakeliu galinį ratą tai nuo 2-3 click maždaug pradeda pasipriešinimas jaustis ir girdėtis. Žiemą bandžiau su kokiais 4 click traukiant rankinį ir važiuojant apie 20-30 km/h užmest galą, tai dažniausiai neužsimeta, pavyksta tik gerai jėgos davus. Kaip manot čia normalu ar bus trosas išsitampęs, o gal kaladėlėms reikia "pagelbėt" susikelt? Greičiausiai nieko nedarysiu mašinai, bet įdomu kas per situacija :)

Šį pranešimą redagavo tmatematikas: 2013 birželio 16 - 16:42

  • 0

#12 remyga0852

remyga0852
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 382
  • Vieta:Siauliai
  • Automobilis:Peugeot 406 2HDI

Parašyta 2013 birželio 16 - 17:36

pas mane taip pat bugnai gale.. kaladeles nera senos ir cilindriukai keisti kartu pries koki 4 metus.. rankinio daug nenaudojau, tai nemanau kad bus jau sudile.. tai dabar klausimas, kaip patempt ar paverzt? Rata nuemus, ar prie rankinio? :hmm:
  • 0

#13 Hitman

Hitman
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 585
  • Vieta:Šiauliai
  • Automobilis:Peugeot 508, 2012m, 2.0HDI 100kw

Parašyta 2013 birželio 16 - 22:57

Sakau pirma bandyk pakelt kaladeles, jei ratai pakankamai atviri imanoma ir nenuemus rato pakelt, jei nepades, tada galesi ziureti rimciau :)
  • 0

#14 tmatematikas

tmatematikas
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 79
  • Automobilis:Peugeot 406 1999 2.0 HDi 66kW

Parašyta 2013 rugpjūčio 25 - 20:17

Sveiki,
Buvau nuėmęs vieną būgną gale:
Posted Image
Būgnas išėstas apie 1mm, labai nelygus, kaladėlės truputį nelygios, bet dar daug jų. Truputį patempiau trosą ties išsišakojimu, sukėliau šio rato kaladėles šiek tiek. Kito nejudinau. Esmė, kad sukant ratą labai labai mažai girdisi, kad liečia kaladėlės abiejuose ratuose, kai rankinis nuleistas, tai daugiau įtariu kelt nereikia. Po 3 click pradeda jaustis jau sukant ratą daugiau pasipriešinimo, po 4 sukasi sunkiai, po 5 su ranka nepasuku.
Kai judu iš vietos, tai be gazo galiu pajudėt, nors iš jėgos užtraukiu rankinį (apie 6-7 click). Judant atgal stipriau laiko, bet irgi nečiuožia ratai. Jaučiu, kad sausį technikinės nepraeisiu :)
Ka patarsit? Pratękinti būgnus? Keisti juos? Ar keist kaladėles? O gal patį trosą keist?
Kai toks bortelis ant būgnų, tai galit įsivaizduoti kaip smagu juos numauti. Gal yra patarimų kokių, reguliavimo tas ratukas su dantukais atgal tai dėl spyruoklės nelabai sukasi...
  • 0

#15 sandman^kfmf

sandman^kfmf
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 814
  • Automobilis:Peugeot 407 SW (2005) DW10BTED4 2.0 HDI (100 kW)

Parašyta 2013 rugpjūčio 26 - 09:45

ar reguliatoriai su fiksatoriais? nesubyreje? Tokios metalines skardeles, kurios ratuka sukalioja ir fiksuoja, kad nesusitraukinetu, kai tampai reguliaturoriu uz galu. Pas mane buvo abu subyreje reguliatoriai (tos skardeles iskritusios ir nebuvo ju jau) tai pakeiciau naujus ir bedos neliko. nes pries tai nesupratau kodel neveikia jie. beje, sako is vidaus turetu buti kazkokios skyles, per kur su atsuktuvu galima ta reguliatoriu sutraukti ir tada bugnas net ir su kanteliu, nusiima lengvai. bet kadangi senai tai dariau, tai nelabai pamenu ar pas mane tokios skyles buvo. tai lupdavau lauk bugna ir tiek. :D o galiausiai ir isvis pakeiciau i naujus.

Šį pranešimą redagavo sandman^kfmf: 2013 rugpjūčio 26 - 09:46

  • 0

#16 tmatematikas

tmatematikas
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 79
  • Automobilis:Peugeot 406 1999 2.0 HDi 66kW

Parašyta 2013 rugpjūčio 26 - 11:10

Fiksatoriai yra (tiksliau 1 skardelė remiasi į ratuką, ji laisvai įsistato į kitą, prikniedytą prie reguliatoriaus korpuso), sveiki. Tik tas ratukas labai sunkiai sukosi. Užpurškiau šiek tiek WD ant sriegio (buvo sausas), tai lengviau sukosi. Net nežinau ar išvis ten galima tept, gal paskui nuo stabdžių dulkių aplimpa? Tos stebuklingos skylės nepastebėjau, nors įdėmiai ir neieškojau.
  • 0

#17 sandman^kfmf

sandman^kfmf
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 814
  • Automobilis:Peugeot 407 SW (2005) DW10BTED4 2.0 HDI (100 kW)

Parašyta 2013 rugpjūčio 27 - 13:58

Siaip papilk tada reguliatoriu ant stalo ir isvalyk visa, WD kokiam ismirkyk. Jis turi suktis lengvai, pirstais. Nebent tikrai jau priauges gerai.
  • 0




Vartotojų skaito šią temą: 0

narių: 0, svečių: 0, slaptų narių: 0