Peršokti prie turinio


Nuotrauka

Aušinimo problemos


  • Prašome prisijungti, kad galėtumėte parašyti atsakymą
Temoje atsakymų: 13

#1 Draco

Draco
  • Nuolatiniai dalyviai
  • Pranešimai: 38
  • Automobilis:Volvo

Parašyta 2011 spalio 12 - 08:37

Sveiki, Mano :pug: niekaip negali pasveikti nuo aušinimo problemų. Iš pradžių kelis kartus pramušė ploną aušinimo sistemos žarnelę ir išbėgo antifrizas, kaito variklis. Pakeičiau termostatą - nepadėjo, nuvariau į servisą ir palikau nemažus pinigus už galvos šlifavimą, tarpinės keitimą, vandens pompos keitimą... Po remonto viskas buvo OK - variklis nebekaito (iki 80 C pakildavo), antifrizas nedingdavo, salone pūsdavo šiltą orą. Tiesa rytais, kai vėsiau, kuriant meta baltą dūmą kokias 5 sekundes ir sunkiai sukasi, bet po to prasisuka ir lengvai dirba (užsikuria nuo pusės apsisukimo). Pavažinėjus pusė radiatoriaus karštas, kita pusė šalta (anksčiau būdavo maždaug vienodai). Visi filtrai, tepalai, dirželiai nauji, trauka gera. Dėl ko dar galėtų būti aušinimo problema, kai variklio galva, tarpinė ir vandens pompa sutvarkyti? :blink: Peugeot 306 XTdt, 1,9d.
  • 0
Vilnius Volvo S60 D5

#2 pauliusj

pauliusj
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 1.751
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:Lancia Lybra 2.4 JTD

Parašyta 2011 spalio 12 - 08:59

siulau pradet nuo paprasciausiu dalyku, tokiu kaip nuorinimas, termostato pakartotine patikra, kas kad naujas, bet gal brokuotas...be to jei buvo pakaites motoras, tai tiketina kad galva vel sugedo, bet cia jau paskiausias variantas, pradziai reik zeti paprasciausius dalykus...garas vesiais rytais yra normalu, bet kai pasiekia darbine temp dyzelis turetu negaruoti pro duslika, arba garuoti labai menkai..jei esnat darbinei temp meta tirsta balta gara, reiskia vel galva/tarpine...beje garas buna salsvo kvapo, esant tokiems gedimams.
  • 0

Visos automobiliu remonto paslaugos. Diagnostika, prieziura ir remontas. 861396343 Kaunas


#3 Draco

Draco
  • Nuolatiniai dalyviai
  • Pranešimai: 38
  • Automobilis:Volvo

Parašyta 2011 spalio 12 - 09:08

Bandysiu surasti, kur išbėgo antifrizas, ir sutvarkyti tą vietą. Termostatą jau tikrinau, dirba gerai. Servise man sakė, jei pradės pūsti vėsesnį orą, tai nuorinti reikia, bet to nepastebėjau, dėl to važinėjau ramiai. Ar gali būti ne tik variklio galva, bet ir blokas kaltas? Pakaitęs po remonto per daug nebuvo (iki 100 laipsnių), tai nemanau, kad galėjo vėl sugesti, nebent servise blogai surinko. Problema tame, kad vėl žarną kažkur pramušė, šį kartą storąją, ir išbėgo antifrizas.
  • 0
Vilnius Volvo S60 D5

#4 pauliusj

pauliusj
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 1.751
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:Lancia Lybra 2.4 JTD

Parašyta 2011 spalio 12 - 11:34

gali buti ir blokas trukes, bet cia yra retesni atvejai, dazniausiai siems varikliams nueina galva, buna pradega, gal servise jos netikrino, gal nedaverze..na visko buna, bet isvada viena jei sistemoj kyla slegis tai tam turi buti priezastys, jos daugmaz tokios buna: Galva, tarpine, blokas Oras ausinimo sistemoj Sistemos perpildymas Neiveikianti vandens pompa arba termostatas. Uzkalkeje radiatoriai Radiatoriaus kamstelio(arba isipletimo bakelio) kamscio voztuvas neisleidzia slegio pervirsio, kuris atsiranda pleciantis ausinimo skysciui, del ko sprogineja slangos, gali ir radiatoriai islakstyt i sipulius.
  • 0

Visos automobiliu remonto paslaugos. Diagnostika, prieziura ir remontas. 861396343 Kaunas


#5 Draco

Draco
  • Nuolatiniai dalyviai
  • Pranešimai: 38
  • Automobilis:Volvo

Parašyta 2011 spalio 12 - 17:18

Pastebėjau, kad radiatorius vienoje vietoje visą laiką šlapias, tikriausiai kliuvo ir pačiam radiatoriui. O pagrinde viskas išbėgo per antrą dangtelį (mažesnį), kuris yra dešinėje pusėje viršuje. Pagrindinis yra kairėje kartu su bakeliu. Na žiūrėsiu iš eilės visus šiuos dalykus, pradėsiu aišku nuo paprasčiausių... Dėl galvos, tai ji jau buvo nuimta, patikrinta ir sutvarkyta. Ji nebuvo skilus, bet jie vis tiek keisdami tarpinę pašlifavo ir galvą. Tai buvo prieš tris savaites. Kiek maždaug radiatorius kainuoja šrotuose ir naujas, bet, tarkim, neoriginalus?
  • 0
Vilnius Volvo S60 D5

#6 kokonas

kokonas
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 3.002
  • Vieta:Kaunas ir Shilute
  • Automobilis:Citroen C5 ir Peugeotas 307

Parašyta 2011 spalio 12 - 18:09

viskas labai elementaru. Baltas dumas negali buti kad ir ryte. jei baltas dumas vadinasi i cilindrus pakliuna vanduo. jei vazhinetumei dujomis dar sutikciau kad ryte garas gali buti, del duju kondensato ishmetimo sistemoje. o kadangi pas tave dyzeliukas garo negali buti. plius jeigu antifryzas dingsta vadinasi jis kazhkur ir dingsta o jei ir dingsta ir baltas dumas vadinasi antifryzas bega i cilindrus. Gausi vel imti galva. tie kas keite tau viska, galva tik shlifavo? neshviete rentgenu? bo gal buvo trukis, ir jo nepamate dejo atgal galva tai dabar ir leidzhia tau i cilindrus aushikli. plius Paulius minejo kad gali ir bloka sbuti skiles.
  • 0

Naujos autodalys.
Automobiliu remontas(visu)

Kompiuterine diagnostika

Konsultacijos Tel 865766726[B]


#7 Draco

Draco
  • Nuolatiniai dalyviai
  • Pranešimai: 38
  • Automobilis:Volvo

Parašyta 2011 spalio 13 - 07:25

Ten to dūmo būna 2 sekundes, negali pro išmetimą dingti antifrizas, nes rašiau, kad nuo vienos radiatoriaus šlangos pradžios matosi, kad bėgo pro ten, liko žymės. Be to, jis dingsta staigiai. Tikrinu kiekvieną rytą, o vieną kartą pavažiavus, jo jau nebuvo. Dėl variklio galvos skilimo, man sakė (žinau, kad gali sakyti bet ką), kad ji yra sveika, problema buvo tik tarpinėje.
  • 0
Vilnius Volvo S60 D5

#8 STOPforce

STOPforce
  • Moderatoriai
  • Pranešimai: 2.200
  • Vieta:Vilniaus priemiestis
  • Automobilis:p e u g e o t

Parašyta 2011 spalio 13 - 08:31

Tikrinu kiekvieną rytą ....

Kažkaip vokišką :doh:
  • 0
kažkaip.....

#9 brizas

brizas
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 774
  • Vieta:siauliai
  • Automobilis:peugeot605 2.1 td 1997m

Parašyta 2011 spalio 13 - 11:11

viskas labai elementaru.
Baltas dumas negali buti kad ir ryte. jei baltas dumas vadinasi i cilindrus pakliuna vanduo.
jei vazhinetumei dujomis dar sutikciau kad ryte garas gali buti, del duju kondensato ishmetimo sistemoje.
o kadangi pas tave dyzeliukas garo negali buti.
plius jeigu antifryzas dingsta vadinasi jis kazhkur ir dingsta o jei ir dingsta ir baltas dumas vadinasi antifryzas bega i cilindrus.
Gausi vel imti galva.
tie kas keite tau viska, galva tik shlifavo?
neshviete rentgenu? bo gal buvo trukis, ir jo nepamate dejo atgal galva tai dabar ir leidzhia tau i cilindrus aushikli.
plius Paulius minejo kad gali ir bloka sbuti skiles.

pas mano :pug: 2.1td kai tik salta is po nakties uzvedi kai oro temp buna kokie +4C ir maziau, visada dumai buna su kazkokiu garu, ypac pavaziavus ir sustojus prie sankryzos, is galo atrodytu kaip koks benzas :) .o pasilus varikliui viskas dingsta, jokio dumo, jokio garo ir taip jau 4 sezona.Joks antifrizas nedingsta, tepalu nedegina nuo keitimo iki keitimo nei laso nereik dapilt. itariu ,kad visas tas reikalas susiejes su EGR voztuvu :unsure:
  • 0
joks materialus kunas ,turintis rimties mase, negali virsyti sviesos greicio

#10 ARMONDS

ARMONDS
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 2.329
  • Vieta:ICELAND
  • Automobilis:Peugeot 5008 1.5 BlueHDI EAT8 2022

Parašyta 2011 spalio 13 - 12:49

viskas labai elementaru.
Baltas dumas negali buti kad ir ryte. jei baltas dumas vadinasi i cilindrus pakliuna vanduo.
jei vazhinetumei dujomis dar sutikciau kad ryte garas gali buti, del duju kondensato ishmetimo sistemoje.
o kadangi pas tave dyzeliukas garo negali buti.
plius jeigu antifryzas dingsta vadinasi jis kazhkur ir dingsta o jei ir dingsta ir baltas dumas vadinasi antifryzas bega i cilindrus.
  Gausi vel imti galva.
tie kas keite tau viska, galva tik shlifavo?
neshviete rentgenu? bo gal buvo trukis, ir jo nepamate dejo atgal galva tai dabar ir leidzhia tau i cilindrus aushikli.
plius Paulius minejo kad gali ir bloka sbuti skiles.

pas mano :pug: 2.1td kai tik salta is po nakties uzvedi kai oro temp buna kokie +4C ir maziau, visada dumai buna su kazkokiu garu, ypac pavaziavus ir sustojus prie sankryzos, is galo atrodytu kaip koks benzas :) .o pasilus varikliui viskas dingsta, jokio dumo, jokio garo ir taip jau 4 sezona.Joks antifrizas nedingsta, tepalu nedegina nuo keitimo iki keitimo nei laso nereik dapilt. itariu ,kad visas tas reikalas susiejes su EGR voztuvu :unsure:

ERG voztuvas tikrai neleis baltu dumu,,bet va tie balti dumai buna ir benzui ir dizeliui kondensatas buna visiem prie zemesnes temperaturos,ir is to nematau problemos
  • 0

#11 Mindio

Mindio
  • Nuolatiniai dalyviai
  • Pranešimai: 71
  • Vieta:Vilnius-Panevėžys-Mažeikiai
  • Automobilis:Peugeot 406 2.1 TD '96

Parašyta 2011 spalio 13 - 18:17

Pas mane irgi identiska problema su baltu (ar nevisai) dumu kuriant salta ir ilgiau pastovejusi (ryte ir po darbo) varikli. Iki siol kurdavosi is pirmo abaroto, bet tik uzkurus dirbdavo tarsi vienas cilindras neveiktu, kol susitvarkydavo praeidavo kelios sekundes. Pries pora savaiciu keite dirza su visais priedais ir vandens pompa, keite variklio tarpine (kur po interkuleriu). Po sio remonto ne tik, kad dar silpniau dirba tik uzkurtas variklis (tarsi tik kokie du cilindrai veiktu), bet ir meta pradzioje keleta sekundziu (kol cilindru darbas susitvarko) mineta balta duma, kurio buna isties nemazai. Po 10 sekundziu nuo uzkurimo jokiu problemu ar blogu simptomu. Gal kas gudresnis isaiskins, kame reikalas? Ka, irgi i cilindrus antifriza varo? Siaip tarsi ir butu logiska, nes keite tarpine... Bet visgi ir iki remonto uzkurtas dirbo is pradziu nesklandziai, tik kad to dumo nebuvo. Beje, karstas variklis kuriasi kaip benzas, is keleto prasukimu, o saltas (net ir ziema) is puses abaroto. ???

Šį pranešimą redagavo Mindio: 2011 spalio 13 - 18:18

  • 0
P 306 1.9 XRdt Ex: P 306 1.8 Ex: P 406 2.1 TD

#12 kenis222

kenis222
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 1.985
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:CLS AMG

Parašyta 2011 spalio 13 - 18:24

Pas mane irgi identiska problema su baltu (ar nevisai) dumu kuriant salta ir ilgiau pastovejusi (ryte ir po darbo) varikli. Iki siol kurdavosi is pirmo abaroto, bet tik uzkurus dirbdavo tarsi vienas cilindras neveiktu, kol susitvarkydavo praeidavo kelios sekundes. Pries pora savaiciu keite dirza su visais priedais ir vandens pompa, keite variklio tarpine (kur po interkuleriu). Po sio remonto ne tik, kad dar silpniau dirba tik uzkurtas variklis (tarsi tik kokie du cilindrai veiktu), bet ir meta pradzioje keleta sekundziu (kol cilindru darbas susitvarko) mineta balta duma, kurio buna isties nemazai. Po 10 sekundziu nuo uzkurimo jokiu problemu ar blogu simptomu.
Gal kas gudresnis isaiskins, kame reikalas? Ka, irgi i cilindrus antifriza varo? Siaip tarsi ir butu logiska, nes keite tarpine... Bet visgi ir iki remonto uzkurtas dirbo is pradziu nesklandziai, tik kad to dumo nebuvo.

Beje, karstas variklis kuriasi kaip benzas, is keleto prasukimu, o saltas (net ir ziema) is puses abaroto. ???

reiktu abratkes pasikeist,gaudo ora
  • 0
YOU KILLED KENNY! YOU BASTARDS

#13 Mindio

Mindio
  • Nuolatiniai dalyviai
  • Pranešimai: 71
  • Vieta:Vilnius-Panevėžys-Mažeikiai
  • Automobilis:Peugeot 406 2.1 TD '96

Parašyta 2011 spalio 14 - 15:29

Pas mane irgi identiska problema su baltu (ar nevisai) dumu kuriant salta ir ilgiau pastovejusi (ryte ir po darbo) varikli. Iki siol kurdavosi is pirmo abaroto, bet tik uzkurus dirbdavo tarsi vienas cilindras neveiktu, kol susitvarkydavo praeidavo kelios sekundes. Pries pora savaiciu keite dirza su visais priedais ir vandens pompa, keite variklio tarpine (kur po interkuleriu). Po sio remonto ne tik, kad dar silpniau dirba tik uzkurtas variklis (tarsi tik kokie du cilindrai veiktu), bet ir meta pradzioje keleta sekundziu (kol cilindru darbas susitvarko) mineta balta duma, kurio buna isties nemazai. Po 10 sekundziu nuo uzkurimo jokiu problemu ar blogu simptomu.
Gal kas gudresnis isaiskins, kame reikalas? Ka, irgi i cilindrus antifriza varo? Siaip tarsi ir butu logiska, nes keite tarpine... Bet visgi ir iki remonto uzkurtas dirbo is pradziu nesklandziai, tik kad to dumo nebuvo.

Beje, karstas variklis kuriasi kaip benzas, is keleto prasukimu, o saltas (net ir ziema) is puses abaroto. ???

reiktu abratkes pasikeist,gaudo ora

Cia del karsto variklio blogo kurimosi?
  • 0
P 306 1.9 XRdt Ex: P 306 1.8 Ex: P 406 2.1 TD

#14 Svečias_Pofka_*

Svečias_Pofka_*
  • Svečiai

Parašyta 2011 spalio 21 - 22:38

O pas mane puge kazkokios problemos su variklio temperatura, ji neuzkyla daugiau kaip 70-75 laipsniai. buvo prakiures radiatorius tai idejau visai nauja, bet jis yra truputi storesnis ir didesnis uz senaji tai norejau paklaust gal zinot kame cia saknys, kad ta temperatura neuzkyla tiek kiek reikia? nes pakeiciau termostata ir vistiek tas pats...su senuoju radiatorium temperatura uzkildavo tiek kiek reikia.
  • 0




Vartotojų skaito šią temą: 1

narių: 0, svečių: 1, slaptų narių: 0