Aušinimo problemos
#1
Parašyta 2011 spalio 12 - 08:37
#2
Parašyta 2011 spalio 12 - 08:59
Visos automobiliu remonto paslaugos. Diagnostika, prieziura ir remontas. 861396343 Kaunas
#3
Parašyta 2011 spalio 12 - 09:08
#4
Parašyta 2011 spalio 12 - 11:34
Visos automobiliu remonto paslaugos. Diagnostika, prieziura ir remontas. 861396343 Kaunas
#5
Parašyta 2011 spalio 12 - 17:18
#6
Parašyta 2011 spalio 12 - 18:09
Naujos autodalys.
Automobiliu remontas(visu)
Kompiuterine diagnostika
Konsultacijos Tel 865766726[B]
#7
Parašyta 2011 spalio 13 - 07:25
#8
Parašyta 2011 spalio 13 - 08:31
Kažkaip vokiškąTikrinu kiekvieną rytą ....
#9
Parašyta 2011 spalio 13 - 11:11
pas mano 2.1td kai tik salta is po nakties uzvedi kai oro temp buna kokie +4C ir maziau, visada dumai buna su kazkokiu garu, ypac pavaziavus ir sustojus prie sankryzos, is galo atrodytu kaip koks benzas .o pasilus varikliui viskas dingsta, jokio dumo, jokio garo ir taip jau 4 sezona.Joks antifrizas nedingsta, tepalu nedegina nuo keitimo iki keitimo nei laso nereik dapilt. itariu ,kad visas tas reikalas susiejes su EGR voztuvuviskas labai elementaru.
Baltas dumas negali buti kad ir ryte. jei baltas dumas vadinasi i cilindrus pakliuna vanduo.
jei vazhinetumei dujomis dar sutikciau kad ryte garas gali buti, del duju kondensato ishmetimo sistemoje.
o kadangi pas tave dyzeliukas garo negali buti.
plius jeigu antifryzas dingsta vadinasi jis kazhkur ir dingsta o jei ir dingsta ir baltas dumas vadinasi antifryzas bega i cilindrus.
Gausi vel imti galva.
tie kas keite tau viska, galva tik shlifavo?
neshviete rentgenu? bo gal buvo trukis, ir jo nepamate dejo atgal galva tai dabar ir leidzhia tau i cilindrus aushikli.
plius Paulius minejo kad gali ir bloka sbuti skiles.
#10
Parašyta 2011 spalio 13 - 12:49
ERG voztuvas tikrai neleis baltu dumu,,bet va tie balti dumai buna ir benzui ir dizeliui kondensatas buna visiem prie zemesnes temperaturos,ir is to nematau problemospas mano 2.1td kai tik salta is po nakties uzvedi kai oro temp buna kokie +4C ir maziau, visada dumai buna su kazkokiu garu, ypac pavaziavus ir sustojus prie sankryzos, is galo atrodytu kaip koks benzas .o pasilus varikliui viskas dingsta, jokio dumo, jokio garo ir taip jau 4 sezona.Joks antifrizas nedingsta, tepalu nedegina nuo keitimo iki keitimo nei laso nereik dapilt. itariu ,kad visas tas reikalas susiejes su EGR voztuvuviskas labai elementaru.
Baltas dumas negali buti kad ir ryte. jei baltas dumas vadinasi i cilindrus pakliuna vanduo.
jei vazhinetumei dujomis dar sutikciau kad ryte garas gali buti, del duju kondensato ishmetimo sistemoje.
o kadangi pas tave dyzeliukas garo negali buti.
plius jeigu antifryzas dingsta vadinasi jis kazhkur ir dingsta o jei ir dingsta ir baltas dumas vadinasi antifryzas bega i cilindrus.
Gausi vel imti galva.
tie kas keite tau viska, galva tik shlifavo?
neshviete rentgenu? bo gal buvo trukis, ir jo nepamate dejo atgal galva tai dabar ir leidzhia tau i cilindrus aushikli.
plius Paulius minejo kad gali ir bloka sbuti skiles.
#11
Parašyta 2011 spalio 13 - 18:17
Šį pranešimą redagavo Mindio: 2011 spalio 13 - 18:18
#12
Parašyta 2011 spalio 13 - 18:24
reiktu abratkes pasikeist,gaudo oraPas mane irgi identiska problema su baltu (ar nevisai) dumu kuriant salta ir ilgiau pastovejusi (ryte ir po darbo) varikli. Iki siol kurdavosi is pirmo abaroto, bet tik uzkurus dirbdavo tarsi vienas cilindras neveiktu, kol susitvarkydavo praeidavo kelios sekundes. Pries pora savaiciu keite dirza su visais priedais ir vandens pompa, keite variklio tarpine (kur po interkuleriu). Po sio remonto ne tik, kad dar silpniau dirba tik uzkurtas variklis (tarsi tik kokie du cilindrai veiktu), bet ir meta pradzioje keleta sekundziu (kol cilindru darbas susitvarko) mineta balta duma, kurio buna isties nemazai. Po 10 sekundziu nuo uzkurimo jokiu problemu ar blogu simptomu.
Gal kas gudresnis isaiskins, kame reikalas? Ka, irgi i cilindrus antifriza varo? Siaip tarsi ir butu logiska, nes keite tarpine... Bet visgi ir iki remonto uzkurtas dirbo is pradziu nesklandziai, tik kad to dumo nebuvo.
Beje, karstas variklis kuriasi kaip benzas, is keleto prasukimu, o saltas (net ir ziema) is puses abaroto. ???
#13
Parašyta 2011 spalio 14 - 15:29
Cia del karsto variklio blogo kurimosi?reiktu abratkes pasikeist,gaudo oraPas mane irgi identiska problema su baltu (ar nevisai) dumu kuriant salta ir ilgiau pastovejusi (ryte ir po darbo) varikli. Iki siol kurdavosi is pirmo abaroto, bet tik uzkurus dirbdavo tarsi vienas cilindras neveiktu, kol susitvarkydavo praeidavo kelios sekundes. Pries pora savaiciu keite dirza su visais priedais ir vandens pompa, keite variklio tarpine (kur po interkuleriu). Po sio remonto ne tik, kad dar silpniau dirba tik uzkurtas variklis (tarsi tik kokie du cilindrai veiktu), bet ir meta pradzioje keleta sekundziu (kol cilindru darbas susitvarko) mineta balta duma, kurio buna isties nemazai. Po 10 sekundziu nuo uzkurimo jokiu problemu ar blogu simptomu.
Gal kas gudresnis isaiskins, kame reikalas? Ka, irgi i cilindrus antifriza varo? Siaip tarsi ir butu logiska, nes keite tarpine... Bet visgi ir iki remonto uzkurtas dirbo is pradziu nesklandziai, tik kad to dumo nebuvo.
Beje, karstas variklis kuriasi kaip benzas, is keleto prasukimu, o saltas (net ir ziema) is puses abaroto. ???
#14 Svečias_Pofka_*
Parašyta 2011 spalio 21 - 22:38
Vartotojų skaito šią temą: 1
narių: 0, svečių: 1, slaptų narių: 0