dėl turbinos įdėjimo
#1
Parašyta 2011 spalio 24 - 17:10
#2
Parašyta 2011 spalio 24 - 18:09
Klaidu nuskaitymas ne diagnostika,klaidu trynimas ne remontas
#3
Parašyta 2011 spalio 24 - 18:24
#4
Parašyta 2011 spalio 24 - 18:27
#5
Parašyta 2011 spalio 24 - 18:50
#6
Parašyta 2011 spalio 24 - 19:46
vaziuoji i serviza jungi ant kompoAčiū už nuorodą o jei fap'as užsikišęs su kuo jį praplauti? Nes išpjauti jo nelabai norėtųsi...
#7
Parašyta 2011 spalio 24 - 20:19
#8
Parašyta 2011 spalio 24 - 20:51
Ka reiskia nuo kelinto, visi dyzeliniai P406 buvo su turbinomis.Ne į temą, bet nuo kelinto Pežo 406 dėjo turbinas? Turiu omeny dyzelius.
#9
Parašyta 2011 spalio 24 - 21:35
Ta prasme mechaniškai nieko nereikia? Diagnostika padaryt ir vsio?vaziuoji i serviza jungi ant kompo
#10
Parašyta 2011 spalio 24 - 21:50
#11
Parašyta 2011 spalio 24 - 22:05
#12
Parašyta 2011 spalio 24 - 23:33
mehaniskai tik ismesti ji velniop,,ir ateitija bedu netureti,,o su kompu pamatys kiek dar vertes turi FAP ,o ir ji ismetus velniop,tai su kompu reiks ivesti programa be FAPTa prasme mechaniškai nieko nereikia? Diagnostika padaryt ir vsio?
#13
Parašyta 2011 spalio 24 - 23:35
simptomai,,turetu uzsiziebti perspejimas kad kemsasi FAP,,o jau paskui gali nedatraukti iki namu,,jaigu toliau nuvaziuosi,,tai yra nenuspejamas hemarojus,nezinosi kada nebeveiks jo sistemaman reiktu savo fap pasitikrinti. kokie simptomai kai kemsasi? su trauka kol kas pas mane viskas gerai,borto kompas nerodo gedimo.
#14
Parašyta 2011 spalio 25 - 08:43
#15
Parašyta 2011 spalio 25 - 13:44
na man buvo,,uzsidege pranesimas kad uzsikises,nuvariau i serviza kad sutvarkytu,,po sutvarkimo pravaziavau apie 20,000 km bevaziuojant is sankrizos visi signalina o mano liuts nebenori klausyti,visiskai netraukia,tai kamavausi kol grizau iki namu,nors buvo iki namu apie 3 km,tai gryzes ismeciau velniop ta hemaroju,ir programiskai pasalinau is sistemos,tai iki siol vaziuoju ir niekas nebesignalina ,,o dar vien jo isplauti neuztenka reikia i bakeli skisti pilti,vienu zodziu galvos skausmasIskart taip nebuna kad uzsikemsa, laiks nuo laiko is pradziu pradeda mesti klaida kad uzsikises filtras, vo tada ir imk lauk, nes jei jis uzsikis kai busi nuo namu kokia 200km, tai va tada bus kancia namo gryzti
#16
Parašyta 2011 spalio 25 - 14:53
#17
Parašyta 2011 spalio 25 - 21:41
as taip pat jau dvi apziuras praejau,be FAP ir jokio skirtumo ar jis buvo ar jo nerapas mane pora kartu uzkimso paskui nebedege ir paskui purkstukus uzdegino va tada tai ekologija ekologu prasideda dizioji. su fap ir be fap tecniniai parodymai duju ismetimo nekazka skirias
#18
Parašyta 2011 spalio 31 - 17:40
taip pat kaip su senaSveiki. Šiandien išvažinėjau visus Tauragės šrotus ir niekur negavau 1.6 hdi variklio turbinos. Nuvariau į Džiugrita paklaust kiek nauja kaštuotu. Man vienas veikėjas pasakė, jog įdėjus turba, reikia palikt auto 3h ant laisvų apsukų ir po to 100 km važiuot ypač lėtai.. Kadangi, niekur negaunu naudotos, teks pirkt naują. Manau šiame forume yra žmonių, dejusių naujas turbo ir galėtų apšviest šituo reikalu. Taigi, kaip reikia elgtis įdėjus naują turbiną į ne naują automobilį?
#19
Parašyta 2011 spalio 31 - 17:51
?taip pat kaip su sena
#20
Parašyta 2011 lapkričio 01 - 19:41
Šiek tiek skiriasi dūmingumas su FAP ir be FAP. Mano su FAP buvo 8%, be FAP pakilo iki 14.4%pas mane pora kartu uzkimso paskui nebedege ir paskui purkstukus uzdegino va tada tai ekologija ekologu prasideda dizioji. su fap ir be fap tecniniai parodymai duju ismetimo nekazka skirias
Bet tai yra visiška smulkmena, nes normalus dūmingumas yra iki 66%. TA pradeda kabintis tik kai randa 67% ir daugiau.
Vartotojų skaito šią temą: 0
narių: 0, svečių: 0, slaptų narių: 0