2.2 hdi bendros problemos
#401
Parašyta 2011 rugpjūčio 24 - 08:48
#402
Parašyta 2011 rugpjūčio 24 - 08:52
#403
Parašyta 2011 rugpjūčio 24 - 15:39
#404
Parašyta 2011 rugpjūčio 24 - 16:08
#405
Parašyta 2011 rugpjūčio 24 - 16:10
#406
Parašyta 2011 rugpjūčio 24 - 19:31
pabandyk perinstaliuoti varyklio kompasveiki po pasalinau FAAP filtra ir maniau kad problemos baigsi bet pezukas vistirk ima per daug kuro 10 12l jokios lempos nedega bet man rodos jog variklis dirba didesnemis apsukomis nei turetu dirbti gal kas buvot susidures su panasiomis bedomis nes negaliu niekaip rasti normalaus meistro
#407
Parašyta 2011 rugpjūčio 24 - 21:01
#408 Svečias_JonasXL_*
Parašyta 2011 rugpjūčio 24 - 21:02
#409
Parašyta 2011 rugpjūčio 24 - 21:03
#410
Parašyta 2011 rugpjūčio 24 - 23:04
#411
Parašyta 2011 rugpjūčio 25 - 19:03
#412
Parašyta 2011 rugpjūčio 25 - 19:29
#413
Parašyta 2011 rugpjūčio 26 - 07:11
O tai su kitom forsunkem tas pats?keiciau forsunkes is kitos masinos bet maniskes istraukus jos beveik iki virsaus slapios ar taip turi buti?
Siaip diagnostika darei kur?
Peugeot, Citroen, DS, Renault, Dacia - diagnostika. FAP, EGR programavimas, chiptuning. 8sesi70penki7638
#414
Parašyta 2011 rugpjūčio 26 - 08:01
#415
Parašyta 2011 rugpjūčio 26 - 08:17
O tikrai oro negaudo niekur? blin kazkokia nesamonejo is gerai vazuojancio peugeoto 607 isemiau idejau ir vistiek tas pats.. deagnostiku tai jau kokios trys arketurios padarytos bet niekas nieko neranda(tik pinigus ima)... visi meistrai prijungia kompa lenda prie slegio reguliatorio bet kaip as tris istraukiu is pagazines tai nebelenda.. va vakar is to pacio vazuojancio peugeoto idejau dar ta slegio reguliatoru ir vistiek gesta.. tik va dabar labai idomu kodel istraukus forsunkes jos slapios iki virsaus.. gal kas zino?
Peugeot, Citroen, DS, Renault, Dacia - diagnostika. FAP, EGR programavimas, chiptuning. 8sesi70penki7638
#416
Parašyta 2011 rugpjūčio 26 - 09:32
Beje, o tie trys slėgio reguliatoriai, esantys bagažinėje yra visiškai nauji, ar tik ištraukti iš veikiančio auto? Toks pats klausimas būtų ir su kuro bake esančiu siurbliuku.jo is gerai vazuojancio peugeoto 607 isemiau idejau ir vistiek tas pats.. deagnostiku tai jau kokios trys arketurios padarytos bet niekas nieko neranda(tik pinigus ima)... visi meistrai prijungia kompa lenda prie slegio reguliatorio bet kaip as tris istraukiu is pagazines tai nebelenda.. va vakar is to pacio vazuojancio peugeoto idejau dar ta slegio reguliatoru ir vistiek gesta.. tik va dabar labai idomu kodel istraukus forsunkes jos slapios iki virsaus.. gal kas zino?
Klausiu ne veltui, nes ir aš turiu kelis "veikiančius" slėgio reguliatorius, ir vieną kuro bake montuojamą žemo spaudimo siurblį, kurie veikia įdėjus į kitą mašiną , o manojoje neveikia .
Pagal tai ką pasakoji, kad "duodant anglių" (prie didesnio spaudimo) gęsta, sakyčiau žemo slėgio kuro siurblys bake, nes pats turėjau dėl tokių pačių simptomų keisti (į visiškai naują; priedo praplaunant visą baką, prapučiant žarneles nuo bako iki kuro filtro, pakeičiant kuro filtrą ir praplaunant slėgio reguliatorių ultragarsinėje vonelėje). Tačiau po ~ 1 metų, vistik teko keisti slėgio reguliatorių (aukšto spaudimo siurblyje; 2 naudoti ir pardavėjų teigimu veikiantys reguliatoriai neveikė, kol neįsigijau visiškai naują).
Dėl oro gaudymo, gali būti kuro filtro dėžutė: ar keičiant filtrą ir prieš užsukant viršutinį dangtelį nepametei guminės ir/ar metalinės banguotos tarpinės?
Jei butų nesandarumas prie purkštukų, tada net nesivestų, nes būtų per žemas slėgis.
Sakai, kad tikrino pats klubietis Spakenas? Nejau jo kompetencija tavo bėdos atžvilgiu pavedė, neįtikėtina ?
Šį pranešimą redagavo Dandy: 2011 rugpjūčio 26 - 09:34
#417
Parašyta 2011 rugpjūčio 26 - 10:16
#418
Parašyta 2011 rugpjūčio 26 - 10:41
#419
Parašyta 2011 rugpjūčio 26 - 13:45
Šlapios iš išorės? T.y ten, kur jungiasi laidai ir grįžtamosios šlangelės? Jei taip, tai ištiesų purkštukai nesandarūs. O nesandarumą gali bent jau vizualiai pasitikrinti: nusiimi apsaugini variklio dangtelį (4 vnt. 10 numerio veržlės), nusivalai purkštukų galvutes, kurios išsikišusios iš variklio su švariu, sausu skudurėliu, kad jie būtų sausi, tada vedi auto ir žiūri, per kur leidžia. Jei reikia akseleracijos, dešinėje variklio pusėje yra juodas ratukas su troseliu, jį suki ranka ir akseleruojasi.o nesandarumas tarp purkstuku tai kazkoks vadinas yra nes kodel jos slapios iki pat virsaus tos plasmasiukes..
Dažniausiai leidžia per jungtis, o jos čia.
Sėkmės diagnozuojant! Tikiu, kad jau greit atrasi priežastį
Šį pranešimą redagavo Dandy: 2011 rugpjūčio 26 - 13:46
#420
Parašyta 2011 rugpjūčio 26 - 16:52
Vartotojų skaito šią temą: 12
narių: 0, svečių: 12, slaptų narių: 0