Peugeot 504 CL 2l
#101
Parašyta 2014 balandžio 01 - 10:39
EX 206 1.9D; 405 SRI ; 106 - 1.5D ; 406 Turbo petrol - 108kw , 406 HDI -80KW
NOW 306 XT 1,8 74KW automatic ; 306 cabrio; 407 1,6 hdi
#102
Parašyta 2014 balandžio 01 - 21:31
Vos nepamirsau prisipazint, kad melavauSu balandžio pirma ir tave
#103
Parašyta 2014 balandžio 01 - 22:38
Sėsk, du. Kitą kartą prašau atlikt namų darbus - paruošt "pirkinio" nuotraukas (bent vieną su savo laimingu veideliu prie "pirkinio"), įdėti jas prie "mano auto" ir pan.Vos nepamirsau prisipazint, kad melavau
#104
Parašyta 2014 rugpjūčio 06 - 23:46
Keletas foto atminciai, paskutinis prausimas, paskutiniai paglostymai, siurbliavimai...
#105
Parašyta 2014 rugpjūčio 07 - 00:01
#106
Parašyta 2014 rugpjūčio 07 - 07:25
Šį pranešimą redagavo Bivainis: 2014 rugpjūčio 07 - 07:29
#107
Parašyta 2014 rugpjūčio 07 - 07:35
#108
Parašyta 2014 rugpjūčio 07 - 08:11
504 iskeliavo pas vokieti, gyvenanti Svedijoj. Jis restauruoja senas masinas, kazkiek vazineja pats ir paskui parduoda salia jo esanciam senu automobiliu mini muziejui. Pezukas bus priziuretas ir atkeltas iki puikios bukles.Belieka tikėtis, kad šią visiškai originalią, puikios būklės, mylėtą ir prižiūrėta mašiną nupirko suaugęs žmogus ir nebus ji paversta vaikišku žaislu dropams, stailams ir kitokiam išdarkymui.
#110
Parašyta 2014 rugsėjo 02 - 09:53
Šį pranešimą redagavo pauliusj: 2014 rugsėjo 02 - 09:54
Visos automobiliu remonto paslaugos. Diagnostika, prieziura ir remontas. 861396343 Kaunas
#111
Parašyta 2014 rugsėjo 02 - 10:28
#112
Parašyta 2014 rugsėjo 08 - 23:43
Sio savaitgalio patirtis rodo, kad minusas ne vienintelista grandine vienintelis sio motoro minusas.
Bevaziuodamas i Silute, likus 27km, isgirdau klaksejima is variklio skyriaus, buvo naktis, po kapotu nieko nesimate, teko tempt iki Silutes, puse sestadienio skambinet po servisus, galiausiai rast vieninteli dirbanti ir isgirst liudnas naujienas.. Nemoku as tu terminu, bet esme tokia, kad sudilo vienas indeklas, svaistiklis isejo anapilin, o alkuninis velenas buvo tokios bukles, kad slifuot nebebuvo prasmes (kalbant garaziniais terminais - reikejo slifuot 1mm arba kitaip tariant 4 remontas (nzn, kodel taip vadina, bet tiek to)). Prie to pacio nusprendziau keist ir grandine su viskuo, nes taip-a-taip variklis paskerstas. Zodziu savaitgalis i minusa
Bet reikia izvelgt ir pliusu: variklis bus perrinktas, isplautas, kas reikia pakeista ir tikiuosi bedu ilgam bus nusikratyta
#113
Parašyta 2014 spalio 07 - 17:38
Su begaliniu džiugesiu pranešu, kad fiatūkas grįžo į Vilniaus gatves
#114
Parašyta 2014 spalio 07 - 18:19
tokia rida ir jau tokios bedos
PEUGEOT e2008 GT Pack
Bez pežo, žyzn gavno.
#115
Parašyta 2014 spalio 07 - 18:32
Su begaliniu džiugesiu pranešu, kad fiatūkas grįžo į Vilniaus gatves
Kiek kainavo variklio remontas?
#116
Parašyta 2014 spalio 07 - 18:42
mazu varikliu mazi resursai ... pamirskit tuos laikus kaip mersai vaziawo po limona. MB O405 autobusai be remonto vaziuoja jau trecia limona,,o citaros tik 800 tkm gali, ir amen varikliui
#117
Parašyta 2014 spalio 08 - 07:36
Kiek kainavo variklio remontas?
Su dalim ir darbu apie 2700 dabartiniu lietuvisku pinigu.
#118
Parašyta 2014 spalio 08 - 19:18
Na, dar jau dar. Įdomu kokia čia galėtu buti priežastis tokio gedimo: gamyklinis brokas, ar buvusio šeimininko mašinos eksploatavimo ypatumai?
Šį pranešimą redagavo Bivainis: 2014 spalio 08 - 19:43
#119
Parašyta 2014 spalio 08 - 22:48
Na, dar jau dar. Įdomu kokia čia galėtu buti priežastis tokio gedimo: gamyklinis brokas, ar buvusio šeimininko mašinos eksploatavimo ypatumai?
Man savaite pries ivyki kaip tik keite karteri, galejo hermetiko uzvaryt per daug, pastarasis galejo kazka uzkimst ir vuolia.
Vartotojų skaito šią temą: 1
narių: 0, svečių: 1, slaptų narių: 0