Marokas
#61
Posted 2014 April 20 - 18:24
PEUGEOT e2008 GT Pack
Bez pežo, žyzn gavno.
#62
Posted 2014 April 21 - 17:17
Tai kad Berlynas, Lenkija (Zakopane), Slovakija, Vengrija (Budapestas), Austrija (Wiena), Cekija (Praha), Kroatija (Ystrija), Latvija, Norvegija, Svedija (Stokholmas gryztant is Norvegu), Estija su Auto jau aplankyta. O dar toliau jau ir as laikau kancia, todel skrendu, o paskui jau nuomoju auto pacioje salyje (beveik visais atvejais).Tai tada klausimas,kodel su masina tiek mazai keliaujat, pamatyt galima daaaug daugiau nei lektuvu ;)
Be to siemet, birzelij vel pranuoju jau 5 kart i Slovakija palekti su auto. Na su auto bus 3 kartas (kiti du buvo su autobusu).
Edited by Kulinaras, 2014 April 21 - 17:20.
#63
Posted 2014 May 04 - 19:35
PEUGEOT e2008 GT Pack
Bez pežo, žyzn gavno.
#64
Posted 2014 May 04 - 21:33
#65
Posted 2015 March 11 - 19:48
Nu va turiu bileitus i Fesa birzeliui, masina irgi pajemiau visoms dienom.
PEUGEOT e2008 GT Pack
Bez pežo, žyzn gavno.
#66
Posted 2015 April 04 - 22:28
Nu va turiu bileitus i Fesa birzeliui, masina irgi pajemiau visoms dienom.
Paprastad ptarimas: Nesusiplanuokite per daug, nes Velniava gaunasi su Marokieciu eismu, atstumais ir lankomu objektu kiekiu ☺
#67
Posted 2015 April 05 - 07:16
Pabuvot ir man teko Maroke, tik as buvau Vasario pirmom savaitem 8 dienas.
Medui kopinet pasirinke buvom pakankamai ramu miesteli prie vandenyno Essaouira(dar vadinama Savira), seip labai patiko, vienas minusas kad buvom ziema, tai ir silumos daug nebuvo, dienom apie 12 laipsniu. Pakeliavom po Maroka ir autobusu, ganetinai patogus ir geri autobusai, tik vienas dalykas nervinantis kad bilietu negalima uzsisakyti bilietu is anksto, tai Marakese teko pralaukti keleta valandu iki autobuso, nes i ta kuri taikemes bilietai jau buvo ispirkti idomu buvo stebeti kad zmones ganetinai skiriasi priklausomai nuo miestelio, net tam paciam turgui marakese zmones ganetinai ikiriai siulo prekes ar paslaugas, ko tuo tarpu ramesnem miesteli neteko patirti. zmones ganetinai draugiski, megsta bendrauti. nemazai pravazineta su taxi, netingint deretis, vaziavimas su taxi buna ganetinai pigus.
seip jau yra nuspresta kad i Maroka vaziuosim dar bent pora kartu turbut, turiu issisaugojas kontaktus zmogaus su kuriuo derinome kelione savaites i saharos dykuma, per vietiniu kaimukus, apleistas pilis ir pan. Na ir dar labai noretusi nuvykti i kalnus, tai kolkas sitie du tikslai del ko noreciau dar karta nuvaziuoti i Maroka tik turbut kita karta vaziuodamas neuzsisakinesiu viesbucio, su zmona labai likom patenkinti Riad'om kuriose teko gyventi, bet uzsisakant tenka sumoketi ganetinai nemaza kaina (lyginant vietos tarifus) kai tuo tarpu vietoje galima rasti tikrai bent du kart pigiau toki pati kambari
#68
Posted 2015 April 05 - 07:52
#69
Posted 2015 April 05 - 08:46
Beje su Velykomis visus !!! ☺
#70
Posted 2015 April 05 - 11:45
na i merzouga tikrai neplanuojam:) man rodos jos ir ner tarp top 10 Maroko lankytinu vietu
PEUGEOT e2008 GT Pack
Bez pežo, žyzn gavno.
#71
Posted 2015 April 05 - 13:10
#72
Posted 2015 April 05 - 15:41
o mus kaip tik istorija labiau domina:)
PEUGEOT e2008 GT Pack
Bez pežo, žyzn gavno.
#73
Posted 2015 July 06 - 07:01
PEUGEOT e2008 GT Pack
Bez pežo, žyzn gavno.
#74
Posted 2015 July 24 - 12:49
To paplūdimio su uola nebežinau, neteko lankytis. Bet graži vieta. Beje žiūriu Taghazout lankėtės. Mano gimtas kaimas Kitą rudenį, jei viskas gerai, bandysiu dar palėkti. O šiaip koks maždaug maršrutas buvo?
#75
Posted 2016 May 14 - 14:45
Gal teko kam į Maroką važiuoti savo automobiliu?
Domina plius minus keltų kainos, draudimai ir kiti popierizmai.
Keltas, kaip suprantu, pigiausia ir greičiausiai bus iš Gibraltaro, o Gibraltaras problemų nesukelia, nes tai D.Britanijos teritorija?
Automobilio draudimas Maroke turėtų galioti Žaliosios kortelės pavidalu. Sveikatos draudimas Europinis turėtų negalioti, ar rekomenduojat draustis, vertindami, kad ir patys kažkada buvot jauni?
Ar Maroke važinėja nors kiek senų Citrių (be hidraulikos), kad gedimo atveju būtų iš kur ištraukt kokią detalę ar vietą, kur sutvarkys rimtesnį gedimą?
Kaip ten reikalai su patekimu į Vakarų Sacharą? Ar rimta pasienio kontrolė ir ar reikia vizos? Kaip suprantu, tai jų okupaciniai santykiai su Maroku taip ir nėra išspręsti iki galo.
Ar reikia pasirūpinti kažkokiomis papildomomis priemonėmis automobiliui? Su aušinimu tai viskas aišku, bet esu sėdėjęs su ta mašina geruose kamščiuose Ispanijos pietuose ir Portugalijoj, tai problemų neturėtų būti, na dar papildomai išplaut sistemą bus galima. Bet vistiek pietuose jau ganėtinai Sacharos apylinkės, tai gal reikia pasirūpint kokiu rimtesniu oro filtru?
Kaip keliai pietuose? Matau, kad jų ten nelabai daug, tai ar nebus taip, kad tik pažymėta kelias, o realiai važiuoji smėlio ar gruntiniu keliu ir reikia pasirūpint kažkuo, kad nesulūžt ar nesustot?
Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune
#76
Posted 2016 May 14 - 20:11
Taghazout vakarieniaut varydavom,buvom rade nebloga prancuzes restoraneli, kur sunu ir kaciu koks 20. Paskutine diena surizikau is gatves keptos zuvies paragaut, tai buvo didele klaida...
To paplūdimio su uola nebežinau, neteko lankytis. Bet graži vieta. Beje žiūriu Taghazout lankėtės. Mano gimtas kaimas Kitą rudenį, jei viskas gerai, bandysiu dar palėkti. O šiaip koks maždaug maršrutas buvo?
kj
PEUGEOT e2008 GT Pack
Bez pežo, žyzn gavno.
#77
Posted 2016 May 15 - 07:09
Automobilio draudimas Maroke turėtų galioti Žaliosios kortelės pavidalu. Sveikatos draudimas Europinis turėtų negalioti, ar rekomenduojat draustis, vertindami, kad ir patys kažkada buvot jauni?
Ar Maroke važinėja nors kiek senų Citrių (be hidraulikos), kad gedimo atveju būtų iš kur ištraukt kokią detalę ar vietą, kur sutvarkys rimtesnį gedimą?
Kaip ten reikalai su patekimu į Vakarų Sacharą? Ar rimta pasienio kontrolė ir ar reikia vizos? Kaip suprantu, tai jų okupaciniai santykiai su Maroku taip ir nėra išspręsti iki galo.
Ar reikia pasirūpinti kažkokiomis papildomomis priemonėmis automobiliui? Su aušinimu tai viskas aišku, bet esu sėdėjęs su ta mašina geruose kamščiuose Ispanijos pietuose ir Portugalijoj, tai problemų neturėtų būti, na dar papildomai išplaut sistemą bus galima. Bet vistiek pietuose jau ganėtinai Sacharos apylinkės, tai gal reikia pasirūpint kokiu rimtesniu oro filtru?
Kaip keliai pietuose? Matau, kad jų ten nelabai daug, tai ar nebus taip, kad tik pažymėta kelias, o realiai važiuoji smėlio ar gruntiniu keliu ir reikia pasirūpint kažkuo, kad nesulūžt ar nesustot?
Senu Citroen ar peugeot Maroke tikrai yra ir nemažai. Dėl dalių ar servisiuko kažkokio tikrai manau gali stipriai nesinervuoti, ten jų yra.
Aš kai važiavau dėl visa ko draudžiausi tom dienom kai ten buvau.
Kelių kokybė, bent jau pagrindinių tai labai nustebino iš gerosios pusės, nes jie ten buvo puikūs. Dėl mažesnių kelių sunku pasakyti , bet žiūrint i pagrindinius, norėtūs daryti prielaidą, kad jie tikrai nebus stipriai prastesni.
#78
Posted 2016 May 15 - 07:53
eiliniai keliukai irgi super, tarp policijos postu 140km/h laikydavau.
PEUGEOT e2008 GT Pack
Bez pežo, žyzn gavno.
#79
Posted 2016 June 09 - 07:05
Senu Citroen ar peugeot Maroke tikrai yra ir nemažai. Dėl dalių ar servisiuko kažkokio tikrai manau gali stipriai nesinervuoti, ten jų yra.
Aš kai važiavau dėl visa ko draudžiausi tom dienom kai ten buvau.Kelių kokybė, bent jau pagrindinių tai labai nustebino iš gerosios pusės, nes jie ten buvo puikūs. Dėl mažesnių kelių sunku pasakyti , bet žiūrint i pagrindinius, norėtūs daryti prielaidą, kad jie tikrai nebus stipriai prastesni.
Gal teko kam į Maroką važiuoti savo automobiliu?
Domina plius minus keltų kainos, draudimai ir kiti popierizmai.
Keltas, kaip suprantu, pigiausia ir greičiausiai bus iš Gibraltaro, o Gibraltaras problemų nesukelia, nes tai D.Britanijos teritorija?
Automobilio draudimas Maroke turėtų galioti Žaliosios kortelės pavidalu. Sveikatos draudimas Europinis turėtų negalioti, ar rekomenduojat draustis, vertindami, kad ir patys kažkada buvot jauni?
Ar Maroke važinėja nors kiek senų Citrių (be hidraulikos), kad gedimo atveju būtų iš kur ištraukt kokią detalę ar vietą, kur sutvarkys rimtesnį gedimą?
Kaip ten reikalai su patekimu į Vakarų Sacharą? Ar rimta pasienio kontrolė ir ar reikia vizos? Kaip suprantu, tai jų okupaciniai santykiai su Maroku taip ir nėra išspręsti iki galo.
Ar reikia pasirūpinti kažkokiomis papildomomis priemonėmis automobiliui? Su aušinimu tai viskas aišku, bet esu sėdėjęs su ta mašina geruose kamščiuose Ispanijos pietuose ir Portugalijoj, tai problemų neturėtų būti, na dar papildomai išplaut sistemą bus galima. Bet vistiek pietuose jau ganėtinai Sacharos apylinkės, tai gal reikia pasirūpint kokiu rimtesniu oro filtru?
Kaip keliai pietuose? Matau, kad jų ten nelabai daug, tai ar nebus taip, kad tik pažymėta kelias, o realiai važiuoji smėlio ar gruntiniu keliu ir reikia pasirūpint kažkuo, kad nesulūžt ar nesustot?
Tiesą sakant per daug citroenų nebemačiau. Visai nedaug aš jų mačiau jei tiksliau. Iš naujasnių tai pilna Dacia, o senesnių daugiausia Mecedes. Yra Peugeot tikrai nemažai. Pilnas Agadiras taksi vietinių. Na bet citroenų ne per daugiausiai. Tačiau kaip buvusi prancūzų kolonija manau su prancūzų auto per daug bėdų nebeturi.
Kas dėl žalios kortos, tai pasiskaityk forumuose, nes pilni keliai olandų, vokiečių kemperių. Kažkaip važiuoja. Mačiau ir estus Taghazout su savo lengvaja ir skandinavus. Neturėtų ten per daug būti problemų, nes Marokas pakankamai civilizuotas. Dėl vakarų sacharos sas Starkų pasiteirauk, manau atsakys . O dėl keltų, tikrai be problemų internete visa info. Iš Ispanijos, Gibraltaro į Tangierį ir dar keletą vietų kelia.
Žinau tik vieną dalyką, nes domėjausi. Nors Maroke ir pakankamai brangūs automobiliai ir už kledaraą galima gauti gan nemažus pinigus, bet parduoti praktiškai nebeįmanoma. Aš norėjau savo nuvaryti. Net su dovanojimu problemos. na bet čia atskira tema
#80
Posted 2017 July 31 - 11:30
Na, tai tikriausiai rytoj pajudam. Su 89tų Citroen C15, bandysim pasiekti Nuakšotą ir grįžti atgal iki rugpjūčio 23čios. Po miestus nesimalsim, ten mažai įdomu. Mergaitė jau surado kelis objektus, dar daugiau surast pabandysiu ir aš. Dar vis labai noriu pavažiuoti per tikrą dykumą, bet vertinant, kad tai bus apie 15kkm kelias, turbūt visgi stengsimės laikytis asfalto, nes nesinori rimtai sulūžti vidury nieko, kadangi kitiems dviems ekipažams (planai buvo važiuoti net apie dešimties žmonių būry) nepavyko išsiruošti ir važiuosime dviese su mergaite vienu automobiliu.
Prisispausdinau "fišų" policijos kontrolėms, pasiruošiau pasižadėjimo nepardavinėti dokumentą įvažiavimui su automobiliu į Maroką. Į Mauritaniją pildysim dokumentus ant sienos, jei pavyks patiems, jei ne, reiks teirautis "fixer'ių" pagalbos. O toliau jau žiūrėsim
Dar neaišku, kaip su vizomis, bet jau turbūt sužinosim gyvai. Gali ir vėl jas gauti ant sienos, bet ten gryna pekla ant tos sienos kartais būna. Galima gauti ambasadose Rabate, Paryžiuj, Briusely ar tai Strasbūre, bet Mauritanija neseniai įsivedė biometrinę vizų sistemą (ima pirštų antspaudus, fotkina vietoje (nebereikia vežtis paso kopijos, nuotraukų ir t.t.) ir dar ne visos ambasados ją turi. Informacijos yra visokios plaukiojančios, bet jau patvirtinta, kad galiausiai vizos kaina nukrito iki nebeginčijamų 55eur. Seniai seniai buvo 40eur, paskui eilę metų buvo 120eur, bet Mauritanijos karalius nusprendė ir pasakė žodį, kad vėl bus 40 nuo 2017tų sausio 1d. Kadangi pasienyje pareigūnai ant šito pasakymo buvo uždėję ir laikėsi senos kainos, tai metų pradžioj turistai darė visokias protesto akcijas ir mitingus bei kelių blokavimus ant sienos, kol galiausiai buvo prieita, kad vizos kaina bus 55eur
Biškį problem, kad nemoku prancūziškai, bet galiu primityviai susikalbėti ispaniškai, tai gal šiek tiek padės... bent jau ant sienos su Ispanija.
Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune
3 user(s) are reading this topic
0 members, 3 guests, 0 anonymous users